NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

bodes 10!

EntradaAutor: annalleida » dj. juny 18, 2009 6:18 pm

hola Nimembo!!!!! quina gracia veure que et vas emprobar el model caracola de RC!!! segurament és el que em quedare jo. em va encanar
un peto
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: Petita83 » dj. juny 18, 2009 6:52 pm

annalleida ha escrit:hola Nimembo!!!!! quina gracia veure que et vas emprobar el model caracola de RC!!! segurament és el que em quedare jo. em va encanar
un peto

Anna tu també t'has provat vestits de la nova col·lecció de RC?!?!!? A veure si em situo jo...aleshores ara què tenen? un petit avanç a l'espera de tenir-los tots pel setembre? :-/
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: annalleida » dj. juny 18, 2009 7:58 pm

si m'he provat molts vestits del 2010!!!!!
vaig anar a RC de Diagonal de Barcelona i tenien un cataleg de l'avanç del 2010. és la mitat del cataleg que sortirà al setembre.
vaig trobar molts preus i aluns eren desorbitats!!!!!
a mi em van agradr molt més els de RC Two. vaig emprovam 8 models i eren molt macos!
annalleida

EntradaAutor: Petita83 » dj. juny 18, 2009 8:43 pm

annalleida ha escrit:si m'he provat molts vestits del 2010!!!!!
vaig anar a RC de Diagonal de Barcelona i tenien un cataleg de l'avanç del 2010. és la mitat del cataleg que sortirà al setembre.
vaig trobar molts preus i aluns eren desorbitats!!!!!
a mi em van agradr molt més els de RC Two. vaig emprovam 8 models i eren molt macos!

A veure doncs si puc baixar una mica de pes i anar a mirar ja els vestits... Sabent que ja tenen la meitat si no tinc res més a fer aquest estiu em passaré :)
Merci per la info wapa
I per cert...ja em pensava que RC posaria els preus pels núvols altre cop.
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: annalleida » dj. juny 18, 2009 10:49 pm

hola petita83. hi ha vestits que son carissims!!! em vaig provar un que valia 3750 euros, una jaqueteta transparent de seda 800 euros!!!! els preus van des de 1500 fins 4000-5000!!!! reconec que son molt molt cars
annalleida

EntradaAutor: Petita83 » dj. juny 18, 2009 11:19 pm

annalleida ha escrit:hola petita83. hi ha vestits que son carissims!!! em vaig provar un que valia 3750 euros, una jaqueteta transparent de seda 800 euros!!!! els preus van des de 1500 fins 4000-5000!!!! reconec que son molt molt cars

Maaaaaaaaaaaaaaaare meeeeeeeeeeeevaaaa!!! Quina castanya noia!!!
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Vaja, que com vagi a la botiga i estornudi em cobren per l'ambientador que gastaran després...cagundena...
A veure, a mi RC m'agrada molt però dels models 2009, que tinc tooooooooots els preus, crec que el més car costava 3700 i era el LEA, em penso...
4000 i 5000 ja són paraules majors :--(
De totes formes com vull anar a mirar creuo els dits pq el que m'agradi no sigui el més car, com de costum :star::
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Petita83 » dj. juny 18, 2009 11:22 pm

¡¡¡Se me pasaba!!!

A ver, a las maseritas que no tengan la info y les pueda interesar, acabo de mandar mails pidiendo info+presupuestos a los fotógrafos que tenemos como recomendados:
Plano Medio
Carles Gabarrella
Grup tandem fotògrafs
Joan Cabes
Edu Gàlvez

Enseguida que me den lo que les pedía os lo cuelgo aquí, ¿ok?
Hay más fotógrafos pero como estos son los que de entrada se nos ofrecen pues para que tengamos una referencia :-)ok: Y luego cada cual que elija y busque más

Besitos :-()-)
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: annalleida » dv. juny 19, 2009 9:30 am

trobaràs molts preus i molts estils diferents!!!! vaig tenir sort i els que m'agradaven eren els mes assequibles!!!!! vesi i mira'ls!!! hi ha de tot!!
annalleida

EntradaAutor: Petita83 » ds. juny 20, 2009 12:21 am

annalleida ha escrit:trobaràs molts preus i molts estils diferents!!!! vaig tenir sort i els que m'agradaven eren els mes assequibles!!!!! vesi i mira'ls!!! hi ha de tot!!

Doncs ja pots ben dir que hi ha varietat...a falta de quedar amb ells el que m'han insinuat és un import elevat, per no dir que altres ja directament no volen dir res via mail...
He de parlar amb el meu xicot pq aquí és ell qui podria aconseguir alguna cosa de profit...i passa del tema totalment
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Petita83 » dg. juny 21, 2009 9:56 am

Holeeeeeeeeeeeees!!!

A veure, el meu primer mailing massiu m'ha deixat que ni fred ni calor...us passo el que he pogut treure per punts:

- Menys Tàndem Fotògrafs els altres 4 m'han contestat (maaaaal per Tàndem perquè els hi vaig enviar des del link de la seva web 3 cops :--( )

- Els 4 m'han dit de parlar de preus en persona (ai ai aiiiiiiiiiiiiiiiiii, malo!!!) i com a orientació m'han parlat de preus mínims de 1350 i 1275€ Edu Galvez i Joan Cabes.

I ja està...a què amb tanta informació no sabeu per on començar? XDDDD
Jo estic "desbordada" si em passen més info ja ni l'assimilo ¬¬

Doncs res, que toca mirar pàgines webs again i després valorar quines causen millor impressió i a l'aaaaaaaaaaaaaaaaaaatc :: orrr::

De totes formes jo estic fent-me un llistat per anar a veure altres fotògrafs que no siguin els del Mas, com si no fan venta no hi ha cànon...tot és parlar-ho.
Pensava esperar a les fires i tal, però es que resulta que la propera important, el Bodas&Bodas he descobert que no és fins Novembre...i vamos, que em fa por que comenci a anar justeta de temps.

Vosaltres amb quant temps penseu que l'hauríem de tenir? Jo sóc de Setembre 2010...però com aquí qui no corre, vola...
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: ahierro2 » dg. juny 21, 2009 11:22 am

Jo he tingut a Joan Cabes i ha fet un treball impressionants, impecable. Em vaig casar a l'abril i ja tinc les fotos i el video ( a més a més d'àlbums pels pares, ampliacions, miniatures d'àlbums, copies del video per als pares.....) . Penseu q hi ha fotografs q triguen 6 mesos a donar-t'ho.
Tothom q l'ha vist acaba impressionat si busqueu alguna cosa diferent a lo típic aneu a veure'l. Del vídeo no en sabiem res, no ens va deixar ni triar la música em va dir q s'en encarregava ell però q si voliem ho podiem fer nosaltres, vam confiar en ell 100% i vam encertar!!! El video es com un llarg anunci de 20 minuts de la tele (dels de cava del nadal!!!) és una passada....

I les fotos.... q dir de les fots..... algunes les estic penjant a la crónica (si voleu entrar ja sabeu) però son precioses i l'àlbum q l'envia a enquadernar a Itàlia una meravella!!! Si us cau a prop aneu a veure'l , quan jo vaig anar al mas a reservar el dia una de les noies de gerència es casava un mes més tard i havia agafat a Joan Cabes i m'el va recomanar!!!

Tinc amics fotografs q an al·lucinat amb les fotos! En fi q com veieu estic encantada!!!

Molts petonets

Anna
Imatge
ahierro2
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 827
Membre des de: dv. maig 16, 2008 7:34 pm

EntradaAutor: Petita83 » dg. juny 21, 2009 1:10 pm

ahierro2 ha escrit:Jo he tingut a Joan Cabes i ha fet un treball impressionants, impecable. Em vaig casar a l'abril i ja tinc les fotos i el video ( a més a més d'àlbums pels pares, ampliacions, miniatures d'àlbums, copies del video per als pares.....) . Penseu q hi ha fotografs q triguen 6 mesos a donar-t'ho.
Tothom q l'ha vist acaba impressionat si busqueu alguna cosa diferent a lo típic aneu a veure'l. Del vídeo no en sabiem res, no ens va deixar ni triar la música em va dir q s'en encarregava ell però q si voliem ho podiem fer nosaltres, vam confiar en ell 100% i vam encertar!!! El video es com un llarg anunci de 20 minuts de la tele (dels de cava del nadal!!!) és una passada....

I les fotos.... q dir de les fots..... algunes les estic penjant a la crónica (si voleu entrar ja sabeu) però son precioses i l'àlbum q l'envia a enquadernar a Itàlia una meravella!!! Si us cau a prop aneu a veure'l , quan jo vaig anar al mas a reservar el dia una de les noies de gerència es casava un mes més tard i havia agafat a Joan Cabes i m'el va recomanar!!!

Tinc amics fotografs q an al·lucinat amb les fotos! En fi q com veieu estic encantada!!!

Molts petonets

Anna

Primerament...FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATS!!! Ja dos mesets de casada! Com es duen? ::love::
Moltíssimes gràcies Anna per la referència!!! Realment és bo saber l'opinió de la gent per a orientar-nos en l'elecció. Doncs probablement entre aquesta setmana o la propera anem a veure'l...el problema que em trobava és que com molts es limiten a dir-te que el pressupost en persona...NO PODEM ANAR A VEURE TOTS ELS QUE ENS AGRADEN :-( (tenim una llista d'uns 25-30!!!) i alguna cosa hem de fer per la criba.
I...ARA EM PASSARÉ PER LA TEVA CRÒNICA >.-<:
Merci again wapíssima :-()-)
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: annaiesteve » dt. juny 23, 2009 9:33 am

Hola guapes, les meves cuñades ho van fer amb joan Cabes i van quedar contentes , nosaltres hem fet un altre , peró tambè estem contents .
petons.
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: Petita83 » dc. juny 24, 2009 9:23 am

annaiesteve ha escrit:Hola guapes, les meves cuñades ho van fer amb joan Cabes i van quedar contentes , nosaltres hem fet un altre , peró tambè estem contents .
petons.

Anna merci pel comentari de'n Joan Cabes, ara em falta convèncer al meu nen per anar a visitar fotògrafs però qualsevol diria que el porto a l'escorxador... :-/

Tu amb qui ho fas? Amb algún del Mas o de fora? Si no fan venda no es paga cànon, oi?

Com portes la boda? Vas gaire avançada en l'organització?
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Petita83 » dc. juny 24, 2009 11:57 am

¡¡¡Wenaaaaaaaaas!!!

¿Cómo os ha ido a todas la verbena? :-///:

Para flipar...hoy mis padres ni cortos ni perezosos van y l¡¡¡levan a mis hermanos al Mas!!! Siendo fiesta no creo que nadie se case...pero es que además me da que estará cerrado, ¿no?

Los puñeteros parece que les patine todo, la boda, el lugar del banquete...TODO y ale, son los primeros que quieren que mis hermanos vean el lugar :-/ Quien los entienda que los compre XDDDDDDD

Para mi que se piensan que estamos a sábado...o domingo... :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

>.-<: Almenos eso me demuestra que les gusta mucho el sitio >.-<:
Imatge

Imatge
Petita83

re: Caracola

EntradaAutor: ninembo » dc. juny 24, 2009 9:57 pm

annalleida ha escrit:hola Nimembo!!!!! quina gracia veure que et vas emprobar el model caracola de RC!!! segurament és el que em quedare jo. em va encanar
un peto

Hola Anna,

Doncs resulta que quan vaig anar (a Rbla.Catalunya) no en tenien cap per probar, així que només vaig veure el catàleg i em vaig anotar uns quants que m'agradaven. Ara ja m'has posat la mel als llavis, no sé si passar-me per la botiga de Diagonal a veure si els pucs veure "en directe" i emprovar-me algun. L'únic és que també em vull aprimar abans d'anar a mirar, però passa el temps i res de res, continuo sense fer dieta! malament!!

Perdona no t'hagi contestat abans, he estat bastants dies sense entrar el foro.

Salutacions!
Per cert, que també em dic Ana
ninembo

Entrades: 352
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:11 pm

re: presupuestos fotógrafos

EntradaAutor: ninembo » dc. juny 24, 2009 10:13 pm

Petita83 ha escrit:A ver, a las maseritas que no tengan la info y les pueda interesar, acabo de mandar mails pidiendo info+presupuestos a los fotógrafos que tenemos como recomendados: :-()-)

Muchas gracias Petita83!!

Ahora que he terminado exámenes me voy a tener que poner a atar varios temas, aunque sea después del verano, porque en nada ya casi tengo las vacaciones y con la tontería no haremos nada mínimo en 2 meses!! De momento ya puedo empezar a cotillear por internet tema vestidos, zapatos, fotógrafo, etc... no me pensaba que hubiera tantas cosas, me estoy estresando sólo de pensarlo!!

Lo que más me preocupa es lo de perder peso, pero si no me pongo.... como que no voy a conseguir nada.

El tema presupuestos de fotógrafos, alguien sabe cuánto cuesta el canon si cogemos a uno de fuera??

He oído hablar superbien de DOBLE IMATGE y también bastante bien de JOAN CABES, pero claro, igual con los otros hay alguna buena sorpresa, no sé. Está claro que no podemos ir a mirarlos todos, si es que encima no tengo nada de fotogénica (él sí), con lo que mientras esté más o menos bien montado y bien de precio ya tengo bastante.
Conozco a 2 chicas que lo hicieron con DOBLE IMATGE y hablan maravillas, estoy por ir a verlos pero también esperaré al salón de BODAS&BODAS a ver qué. Creo que aunque sea en noviembre, hasta mayo que no nos casamos hay tiempo. No creo que para entonces estén pillados todos todos los fotógrafos.

¿con cuánto tiempo de antelación debería contratarse? Supongo que también es rollo paga y señal y el resto a la entrega de fotos? ¿Cómo va eso?

saludotes!
ninembo
ninembo

música

EntradaAutor: ninembo » dc. juny 24, 2009 10:18 pm

¿Ya tenéis más o menos claras algunas canciones?

Al final me he comprado una libretita pequeña en los chinos y cada vez que se me ocurre alguna la voy apuntando, porque sino ya me veo al final con las prisas.
ninembo

Re: re: presupuestos fotógrafos

EntradaAutor: Petita83 » dc. juny 24, 2009 11:27 pm

ninembo ha escrit:
Petita83 ha escrit:A ver, a las maseritas que no tengan la info y les pueda interesar, acabo de mandar mails pidiendo info+presupuestos a los fotógrafos que tenemos como recomendados: :-()-)

Muchas gracias Petita83!!

Ahora que he terminado exámenes me voy a tener que poner a atar varios temas, aunque sea después del verano, porque en nada ya casi tengo las vacaciones y con la tontería no haremos nada mínimo en 2 meses!! De momento ya puedo empezar a cotillear por internet tema vestidos, zapatos, fotógrafo, etc... no me pensaba que hubiera tantas cosas, me estoy estresando sólo de pensarlo!!

Lo que más me preocupa es lo de perder peso, pero si no me pongo.... como que no voy a conseguir nada.

El tema presupuestos de fotógrafos, alguien sabe cuánto cuesta el canon si cogemos a uno de fuera??

He oído hablar superbien de DOBLE IMATGE y también bastante bien de JOAN CABES, pero claro, igual con los otros hay alguna buena sorpresa, no sé. Está claro que no podemos ir a mirarlos todos, si es que encima no tengo nada de fotogénica (él sí), con lo que mientras esté más o menos bien montado y bien de precio ya tengo bastante.
Conozco a 2 chicas que lo hicieron con DOBLE IMATGE y hablan maravillas, estoy por ir a verlos pero también esperaré al salón de BODAS&BODAS a ver qué. Creo que aunque sea en noviembre, hasta mayo que no nos casamos hay tiempo. No creo que para entonces estén pillados todos todos los fotógrafos.

¿con cuánto tiempo de antelación debería contratarse? Supongo que también es rollo paga y señal y el resto a la entrega de fotos? ¿Cómo va eso?

saludotes!
ninembo

Hola Ana!

És molt fort això de casar-se pq quan resulta que ja tens un tema tancat, i penses "ja tinc el més important" apaaaaaaa, a mirar altres coses que tot i no ser tan bàsiques, com un restaurant o l'ajuntament o l'esglèsia, també ens fan anar de corcoll (fotògraf, detalls, vestits...).

Tema del pes...m'he sentit taaaan identificada quan has dit que abans de provar vestits voldries perdre pes...ESTIC COM TU!!! Em moro de ganes però per anar bé he de baixar 9kg per a tornar a estar com abans :-( i això no és cosa d'un mes...però clar, si vaig ara...arreglarien el vestit en base a una talla que no és la meva habitual i a més jo no em vec bé amb cap roba :--( (imaginat quina núvia més optimista provant-se vestits...).

Jo también he acabat exàmens ara i tinc més temps per a mi i per anar al gimnàs, perquè la feina que faig és super sedentaria i no m'ajuda gens U_U
El primer propòsit que tinc és:
NO MENJAR ENTRE HORES I ESTAR-ME DE:
- XOCOLATA
- DOLÇOS
- BRAVES
- SIMILARS...
I em penso que si la cosa queda estancada farem una visita al Naturhouse, que tenen servei de nutricionista :-/
¡¡¡ÀNIMS QUE NOSALTRES PODEEEEEEEEEEEEEEEEEEM!!!

Tornant al fotògraf, si agafes a un que sigui de fora són 350€ en concepte de canon SI EL FOTÒGRAF FA VENTA!!! Sempre que no faci venta, i això li hauries de deixar molt clar, no tindreu que pagar res de res (i si ell vol fer venta doncs que se'n faci càrrec ell...). El problema està que sent del Mas, recomanats, tenen el cubert pagat per ells però si el duem de fora l'hem d'incloure en el pressupost final dels menús (normalment venen 2, càmara i fotògraf).
Malgrat tot, jo en funció del que em tiri més, abans de dir res, enviaré un mail a la Marta Rodríguez del Mas i li confirmaré que ho hagi entès jo bé, i si em diu que sí, AVANTI!!!

Jo he fet un "estudi" pel foro i m'he fet un llistat de tots els fotògrafs que he vist anomenats i uns palets en funció dels bons comentaris, i EFECTIVAMENT, Doble Imatge té molt bones referències per aquí. Sobre Joan Cabes jo ja he llegit 3 o 4, una d'elles l'Anna (Ahierro) que s'ha casat el passat mes d'Abril i ho ha fet amb ell (ens ha deixat un comentari per aquí i jo et recomano el que diu ella, que et passis per la seva crònica "AHIRRO (li han escrit mal) ANNA I CHRISTIAN" del 2009, a les últimes pàgines ha penjat fotos de'n Cabes >.-<:
Jo estic per esperar també a la fira pq he sentit que molta gent aconsegueix packs i descomptes, però aprofito l'estiu per anar-me informant i avançar els deures; i que estiguin tots agafats...ESTEM EN CRISI!!! Dubto que estiguin taaaaaaaaan desbordats.

Pel que jo sé, en un principi, 6 mesos abans fora bo tenir ja el fotògraf, per a evitar les presses de l'últim moment i per no quedar-te sense aquell que t'agradi. Efectivament, funcionen com el restaurant, primer una paga i senyal i després la resta, tot i que sé de gent que ha donat la resta un cop ha tingut l'àlbum i altres ho han hagut de donar abans...depèn del fotògraf.
Sigui com sigui, perquè tinguin ells els diners...els tenim nosaltres, no ens quedarem sense fotògrafs, això està clar :-)ok:

I escolta, tallo que sembla que m'hagin donat corda :S Vaja rotllo us he fomuuuuuuuuuuuut
Imatge

Imatge
Petita83

Re: música

EntradaAutor: Petita83 » dc. juny 24, 2009 11:33 pm

ninembo ha escrit:¿Ya tenéis más o menos claras algunas canciones?

Al final me he comprado una libretita pequeña en los chinos y cada vez que se me ocurre alguna la voy apuntando, porque sino ya me veo al final con las prisas.

Amb permís de les maseritas de 2008, us penjo aquí un arxiu sobre el tema de les músiques que l'Anna (annaiesteve) va demanar en el seu moment (més que demanar va dir si la podien orientar amb el dj).

Jo tinc pensades dues cançons pel ball dels nuvis, he penjat els vídeos al meu compte enrere (**Petita83**), però tampoc tenen cap secret, són de Il Divo (La fuerza mayor i Have you ever really love a woman, original de Bryan Adams). Ho reconec, m'encanten, encara que sembli nyonya XD
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Petita83

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants