Autor: annalleida » dj. juny 18, 2009 6:18 pm

Autor: Petita83 » dj. juny 18, 2009 6:52 pm
annalleida ha escrit:hola Nimembo!!!!! quina gracia veure que et vas emprobar el model caracola de RC!!! segurament és el que em quedare jo. em va encanar
un peto
Autor: annalleida » dj. juny 18, 2009 7:58 pm

Autor: Petita83 » dj. juny 18, 2009 8:43 pm
annalleida ha escrit:si m'he provat molts vestits del 2010!!!!!
vaig anar a RC de Diagonal de Barcelona i tenien un cataleg de l'avanç del 2010. és la mitat del cataleg que sortirà al setembre.
vaig trobar molts preus i aluns eren desorbitats!!!!!
a mi em van agradr molt més els de RC Two. vaig emprovam 8 models i eren molt macos!
Autor: annalleida » dj. juny 18, 2009 10:49 pm

Autor: Petita83 » dj. juny 18, 2009 11:19 pm
annalleida ha escrit:hola petita83. hi ha vestits que son carissims!!! em vaig provar un que valia 3750 euros, una jaqueteta transparent de seda 800 euros!!!! els preus van des de 1500 fins 4000-5000!!!! reconec que son molt molt cars

Autor: Petita83 » dj. juny 18, 2009 11:22 pm

Autor: annalleida » dv. juny 19, 2009 9:30 am

Autor: Petita83 » ds. juny 20, 2009 12:21 am
annalleida ha escrit:trobaràs molts preus i molts estils diferents!!!! vaig tenir sort i els que m'agradaven eren els mes assequibles!!!!! vesi i mira'ls!!! hi ha de tot!!
Autor: Petita83 » dg. juny 21, 2009 9:56 am
Autor: ahierro2 » dg. juny 21, 2009 11:22 am

Autor: Petita83 » dg. juny 21, 2009 1:10 pm
ahierro2 ha escrit:Jo he tingut a Joan Cabes i ha fet un treball impressionants, impecable. Em vaig casar a l'abril i ja tinc les fotos i el video ( a més a més d'àlbums pels pares, ampliacions, miniatures d'àlbums, copies del video per als pares.....) . Penseu q hi ha fotografs q triguen 6 mesos a donar-t'ho.
Tothom q l'ha vist acaba impressionat si busqueu alguna cosa diferent a lo típic aneu a veure'l. Del vídeo no en sabiem res, no ens va deixar ni triar la música em va dir q s'en encarregava ell però q si voliem ho podiem fer nosaltres, vam confiar en ell 100% i vam encertar!!! El video es com un llarg anunci de 20 minuts de la tele (dels de cava del nadal!!!) és una passada....
I les fotos.... q dir de les fots..... algunes les estic penjant a la crónica (si voleu entrar ja sabeu) però son precioses i l'àlbum q l'envia a enquadernar a Itàlia una meravella!!! Si us cau a prop aneu a veure'l , quan jo vaig anar al mas a reservar el dia una de les noies de gerència es casava un mes més tard i havia agafat a Joan Cabes i m'el va recomanar!!!
Tinc amics fotografs q an al·lucinat amb les fotos! En fi q com veieu estic encantada!!!
Molts petonets
Anna
(tenim una llista d'uns 25-30!!!) i alguna cosa hem de fer per la criba.

Autor: annaiesteve » dt. juny 23, 2009 9:33 am

Autor: Petita83 » dc. juny 24, 2009 9:23 am
annaiesteve ha escrit:Hola guapes, les meves cuñades ho van fer amb joan Cabes i van quedar contentes , nosaltres hem fet un altre , peró tambè estem contents .
petons.
Autor: Petita83 » dc. juny 24, 2009 11:57 am
Almenos eso me demuestra que les gusta mucho el sitio 
Autor: ninembo » dc. juny 24, 2009 9:57 pm
annalleida ha escrit:hola Nimembo!!!!! quina gracia veure que et vas emprobar el model caracola de RC!!! segurament és el que em quedare jo. em va encanar
un peto

Autor: ninembo » dc. juny 24, 2009 10:13 pm
Petita83 ha escrit:A ver, a las maseritas que no tengan la info y les pueda interesar, acabo de mandar mails pidiendo info+presupuestos a los fotógrafos que tenemos como recomendados:

Autor: ninembo » dc. juny 24, 2009 10:18 pm

Autor: Petita83 » dc. juny 24, 2009 11:27 pm
ninembo ha escrit:Petita83 ha escrit:A ver, a las maseritas que no tengan la info y les pueda interesar, acabo de mandar mails pidiendo info+presupuestos a los fotógrafos que tenemos como recomendados:
Muchas gracias Petita83!!
Ahora que he terminado exámenes me voy a tener que poner a atar varios temas, aunque sea después del verano, porque en nada ya casi tengo las vacaciones y con la tontería no haremos nada mínimo en 2 meses!! De momento ya puedo empezar a cotillear por internet tema vestidos, zapatos, fotógrafo, etc... no me pensaba que hubiera tantas cosas, me estoy estresando sólo de pensarlo!!
Lo que más me preocupa es lo de perder peso, pero si no me pongo.... como que no voy a conseguir nada.
El tema presupuestos de fotógrafos, alguien sabe cuánto cuesta el canon si cogemos a uno de fuera??
He oído hablar superbien de DOBLE IMATGE y también bastante bien de JOAN CABES, pero claro, igual con los otros hay alguna buena sorpresa, no sé. Está claro que no podemos ir a mirarlos todos, si es que encima no tengo nada de fotogénica (él sí), con lo que mientras esté más o menos bien montado y bien de precio ya tengo bastante.
Conozco a 2 chicas que lo hicieron con DOBLE IMATGE y hablan maravillas, estoy por ir a verlos pero también esperaré al salón de BODAS&BODAS a ver qué. Creo que aunque sea en noviembre, hasta mayo que no nos casamos hay tiempo. No creo que para entonces estén pillados todos todos los fotógrafos.
¿con cuánto tiempo de antelación debería contratarse? Supongo que también es rollo paga y señal y el resto a la entrega de fotos? ¿Cómo va eso?
saludotes!
ninembo
i això no és cosa d'un mes...però clar, si vaig ara...arreglarien el vestit en base a una talla que no és la meva habitual i a més jo no em vec bé amb cap roba
Autor: Petita83 » dc. juny 24, 2009 11:33 pm
ninembo ha escrit:¿Ya tenéis más o menos claras algunas canciones?
Al final me he comprado una libretita pequeña en los chinos y cada vez que se me ocurre alguna la voy apuntando, porque sino ya me veo al final con las prisas.