NOVIAS ABRIL 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nupubo » dj. juny 18, 2009 8:11 pm

Hola!! Jo també em caso a l'abril del 2010, concretament el mateix dia que Seaweed, o sigui el 24. També compartirem nervis aquell dia, jejejeje... Vull que sigui ja..... :-)
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: ruthi » dv. juny 19, 2009 10:54 am

moltes felicitats guapa!!!!
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: nupubo » dv. juny 19, 2009 2:34 pm

ruthi ha escrit:moltes felicitats guapa!!!!

Gràcies ruthi!!!
nupubo

EntradaAutor: ruthi » ds. juny 20, 2009 10:14 am

annalleida ha escrit:hola a totes!!!
he descobert avui aquest foro.
jo també em caso el 4 d'abril pero en un poble de Lleida. tinc 4 coses, el restaurant, el fotograf i l vestit mig mirat.
moltes felicitats per totes

anna quin dia et cases?? el 4 o el 10 d'abril???? és que poses al 4 i a la signatura el 10.... jo em caso el dia 10!!!!!!!!!!!!!

moltes felicitats guapa!!
ruthi

EntradaAutor: annalleida » ds. juny 20, 2009 1:23 pm

hola ruthi!!!!!
em vaig equivocar i si que em caso el 10 d'abril!!! quina casualitat!! on et cases i on ho fas??
lloc: esglèsia de Bellpuig
dinar: palau de margalef
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: ruthi » dg. juny 21, 2009 10:27 am

annalleida ha escrit:hola ruthi!!!!!
em vaig equivocar i si que em caso el 10 d'abril!!! quina casualitat!! on et cases i on ho fas??
lloc: esglèsia de Bellpuig
dinar: palau de margalef

nosaltres ens casem pel civil en la mateixa masia on fem el convit: MASIA TORREBLANCA a St.Miquel d'Olèrdola...

nena, som bastantes el mateix dia, eh??? ja veuràs!!
ruthi

EntradaAutor: nupubo » ds. juny 27, 2009 7:27 pm

Nosaltres ens casem al mateix lloc que el convit. Al Hotel Ametlla Mar. Farem la cerimònia civil davant la platja i esperem que faci bon dia.... jejejejeje...
nupubo

EntradaAutor: ruthi » dg. juny 28, 2009 11:15 am

nupubo ha escrit:Nosaltres ens casem al mateix lloc que el convit. Al Hotel Ametlla Mar. Farem la cerimònia civil davant la platja i esperem que faci bon dia.... jejejejeje...

que maco!!!!!!!!!! a la platja!!!!! a mi també m´hagués agradat fer=ho a la platja, però com que vivim llunyet del lloc que més ens agradava, vam preferir fer=ho a prop de casa i no haver de desplaçar molt la gent...
ruthi

EntradaAutor: nupubo » dg. juny 28, 2009 5:06 pm

ruthi ha escrit:
nupubo ha escrit:Nosaltres ens casem al mateix lloc que el convit. Al Hotel Ametlla Mar. Farem la cerimònia civil davant la platja i esperem que faci bon dia.... jejejejeje...

que maco!!!!!!!!!! a la platja!!!!! a mi també m´hagués agradat fer=ho a la platja, però com que vivim llunyet del lloc que més ens agradava, vam preferir fer=ho a prop de casa i no haver de desplaçar molt la gent...

Bé.. En el nostre cas perquè encara que jo visqui a Tarragona ciutat la nostra família (tant per part del nuvi com meva) són de les terres de l'ebre i per tant queda tan a prop de tots ells. Alguns amics sí que s'hi hauran de desplaçar, però tenen la possibilitat de quedar-se a l'hotel. I la família hi va mb autocar.
nupubo

EntradaAutor: ruthi » dv. jul. 10, 2009 12:58 pm

@BRiLeRe$!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

que tenim això abandonat!!!!! vinga, va!!! detallets!!!

com porteu les coses???? jo ara mateix estic amb tema vestit: obsesionada amb un, i amb unes ganes boges de veure si me'l puc provar a veure si m'agrada com em queda...
i a part amb el tema detallets... tinc un lio al cap!!!!!!!!!!!!!!!!! de moment tenim decidit el detall de les dones i de les nenes, po ens falta la part masculina... :-)ok:

un petó guapes i espero els vostres avenços!!
ruthi

EntradaAutor: nupubo » dv. jul. 10, 2009 11:10 pm

ruthi ha escrit:@BRiLeRe$!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

com porteu les coses???? jo ara mateix estic amb tema vestit: obsesionada amb un, i amb unes ganes boges de veure si me'l puc provar a veure si m'agrada com em queda...
i a part amb el tema detallets... tinc un lio al cap!!!!!!!!!!!!!!!!! de moment tenim decidit el detall de les dones i de les nenes, po ens falta la part masculina... :-)ok:

El detall dels homes es difícil... Una possibilitat era un clauer o les mini botelletes de vi o del que sigui. No sé... He d'investigar més...
nupubo

EntradaAutor: ruthi » ds. jul. 11, 2009 10:08 am

nupubo ha escrit:

El detall dels homes es difícil... Una possibilitat era un clauer o les mini botelletes de vi o del que sigui. No sé... He d'investigar més...

jo no en tinc ni idea... vull que sigui una cosa que no es quedi en una vitrina o en un calaix... sé que lo de les dones el 90% ho faran servir... i de les nenes els farà il·lusió.. però el meu xicot tampoc em dona idees pels homes.. segurament acabarem fent la botelleta de licor.. aveure per quan ens surt!!!!
ruthi

EntradaAutor: nupubo » ds. jul. 11, 2009 10:19 am

ruthi ha escrit:
nupubo ha escrit:

jo no en tinc ni idea... vull que sigui una cosa que no es quedi en una vitrina o en un calaix... sé que lo de les dones el 90% ho faran servir... i de les nenes els farà il·lusió.. però el meu xicot tampoc em dona idees pels homes.. segurament acabarem fent la botelleta de licor.. aveure per quan ens surt!!!!

Mira aquestes pàgines webs a veure si et donen idees:

http://www.e-cromatica.com (aquests estan en diversos llocs de catalunya físicament vull dir)

http://www.duldi.com/recuerdos-boda-c-2.html

http://www.golopark.com/catalog/index.php

En aquesta a més d'invitacions també hi ha detalls de boda:

http://www.mi-invitacion.com/

És la info que tinc de moment.... Espero que et serveixi d'algo...
nupubo

EntradaAutor: ruthi » ds. jul. 11, 2009 11:41 am

nupubo ha escrit:
ruthi ha escrit:
nupubo ha escrit:

Mira aquestes pàgines webs a veure si et donen idees:

http://www.e-cromatica.com (aquests estan en diversos llocs de catalunya físicament vull dir)

http://www.duldi.com/recuerdos-boda-c-2.html

http://www.golopark.com/catalog/index.php

En aquesta a més d'invitacions també hi ha detalls de boda:

http://www.mi-invitacion.com/

És la info que tinc de moment.... Espero que et serveixi d'algo...

moltes gràcies guapa!! m'ho miraré a veure si trobo alguna idea!!
ruthi

EntradaAutor: nupubo » ds. jul. 11, 2009 12:59 pm

Ruthi, jo per les dones em feia bastanta gràcia els ventalls ja que com que a l'abril ja anem de cara a la calor... Els faria de diferents colors. Però encara no ho tinc del tot decidit. També hi ha foulars... no sé... I pels crios dolços o tambñe hi ha unes pissarretes. Clar això depèn de l'edat dels crios. En el meu cas seran bastant petits.

Y de cançons pels diferents moments de la boda? Hi ha un post d'això, però està una mica mort...
nupubo

EntradaAutor: nupubo » ds. jul. 11, 2009 11:04 pm

Ruthi mira que he m'he trobat aquestes webs també per detallets que tenia guardades i no me'n recordava:

http://www.boda.tv/marc.asp?cl=74

http://www.boda.tv/marc.asp?cl=923

Espero que així puguem anar agafant més idees... jejejeje...
nupubo

EntradaAutor: ruthi » dg. jul. 12, 2009 10:35 am

nupubo ha escrit:Ruthi mira que he m'he trobat aquestes webs també per detallets que tenia guardades i no me'n recordava:

http://www.boda.tv/marc.asp?cl=74

http://www.boda.tv/marc.asp?cl=923

Espero que així puguem anar agafant més idees... jejejeje...

moltes gràcies guapa... jo havia pensat cosetes, però t'ho envio en un privat si vols, que conec gent que entra de tant en tant i vull que sigui una sorpresa ::love::

també he decidit el tema ram... o mig decidit, vaya que he de parlar-ho amb el meu nòvio a veure què hi diu ell, però no crec que hi tingui cap inconvenient...

ains... vaig a mirar ja les pàgines aquestes....

petonetsssssss
ruthi

EntradaAutor: ELIYSER » dl. jul. 13, 2009 3:50 pm

HOLA!!! què tal ho porteu tot? ja veig que ho teniu tot molt controlat....
Nosaltres encara no tenim gens clar el tema del fotograf, són molt molt cars!!!! nosaltres pel tema dels detalls no tenim problema, hem decidit donar la foto que et fas amb els convidats i un tema més solucionat, més o meny a tothom li agrada i no l'ha de comprar.
ELIYSER

Entrades: 13
Membre des de: dt. nov. 25, 2008 10:10 pm

EntradaAutor: ruthi » ds. ago. 08, 2009 11:49 am

ELIYSER ha escrit:HOLA!!! què tal ho porteu tot? ja veig que ho teniu tot molt controlat....
Nosaltres encara no tenim gens clar el tema del fotograf, són molt molt cars!!!! nosaltres pel tema dels detalls no tenim problema, hem decidit donar la foto que et fas amb els convidats i un tema més solucionat, més o meny a tothom li agrada i no l'ha de comprar.

hola guapa!!!!

com va el tema fotògraf??? ja heu trobat algun que us agradi???
ruthi

EntradaAutor: ELIYSER » dc. ago. 26, 2009 3:15 pm

Hola!!!! el tema del fotograf ja ho tenim solucionat, ens ho farà el Roig d'Igualada, hem vist algunes cosetes d'ell i ens ha agradat molt. De preu és com tots, però si vols alguna cosete que estigui bé has de pagar....

Ja heu començat ha mirar vestits??? jo encara no, però crec que no trigaré gaire!!!!
ELIYSER

Entrades: 13
Membre des de: dt. nov. 25, 2008 10:10 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants