Autor: txellens » dj. juny 18, 2009 9:34 pm

Autor: txellens » dv. juny 19, 2009 10:28 am
Papita ha escrit:Txell!! ja ens explicaràs q tal!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: Papita » dv. juny 19, 2009 11:29 am

Autor: txellens » dv. juny 19, 2009 11:47 am
Papita ha escrit:ei!! que guai!!! jo.. quines ganes que en tinc jooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Papita » dv. juny 19, 2009 11:52 am

Autor: txellens » dv. juny 19, 2009 11:56 am
Papita ha escrit:nenes!!
el dilluns vaig a buscar l'expedient!! quina ilu!!! jajaj
i llavors li hem de portar a l'alcalde que ens casa!!!!

Autor: Papita » dv. juny 19, 2009 12:38 pm

Autor: txellens » dv. juny 19, 2009 1:34 pm
Papita ha escrit:ai!! jo també tinc ganes!
haig de preguntar al rest si ens posen ells els nuvis del pastís o els hem de portar..
i els haig de comprar els nuvis que volem donar!!! ai...
no sé on anar..

Autor: MAY_23 » dv. juny 19, 2009 2:08 pm

Autor: txellens » dv. juny 19, 2009 2:27 pm
MAY_23 ha escrit:uffff chicas que calores por diossss
llego ahora a casa, comeré algo, haré algunos informes, luego ducha, acabar de preparar la cena y me voy para el cole, para la cena con los padres y los peques! esperemos que no llueva pq la hacemos en el patio! jeje

Autor: Estelilla » dv. juny 19, 2009 4:27 pm
Autor: txellens » dv. juny 19, 2009 5:05 pm
Estelilla ha escrit:Bueno guapas, ya os habla una señora casada... jajajajajajaja!
Todo fue muy bien, he puesto algunas foticos en el facebook, pero me quedan algunas que me han de pasar. Espero que os gusten...jiji!
Por cierto, mañana de despedida!! Estoy de los nervios, lo llevo muuuuuuuuuu mal, tengo miedito....jijiji!
Bueno guapis muuuuuuuuuuchos besotes.
Sabeis que os quiero, no? jejejejeje!
ciao

Autor: MAY_23 » dv. juny 19, 2009 5:10 pm
Estelilla ha escrit:Bueno guapas, ya os habla una señora casada... jajajajajajaja!
Todo fue muy bien, he puesto algunas foticos en el facebook, pero me quedan algunas que me han de pasar. Espero que os gusten...jiji!
Por cierto, mañana de despedida!! Estoy de los nervios, lo llevo muuuuuuuuuu mal, tengo miedito....jijiji!
ciao

Autor: Jess_1981 » dv. juny 19, 2009 5:54 pm
txellens ha escrit:Papita ha escrit:Txell!! ja ens explicaràs q tal!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hola !!!
bua !! ha sigut genial ! m'ho he passat pipa !!!! Sencereta a l'aigua, cap i tot !!!! jejeje ! Estava bonissima !! i això que feia nuvol !!! Estava mes bona que el dissabte que feia aquell sol tan bèstia ! No m'ha costat gens ni mica posar-m'hi i això que a mi fins a l'agost ho pateixo !ª jejeje !
Ara la setmana uqe ve anirem a escollisr.les i a esperar l'album... aix !
Autor: Jess_1981 » dv. juny 19, 2009 5:59 pm
ciao

Autor: txellens » dv. juny 19, 2009 6:16 pm

Autor: Jess_1981 » dv. juny 19, 2009 6:20 pm
txellens ha escrit:Pues Jess..... solo ha podido hacer una, porque nos hemos llevado a la perra y como habia un perro de los grandes por alli suelto pues ha tenido que estar por ella por si salia corriendo la tia o algo....
Cuando la descargue os la pongo, pero se ve que va a quedar un megareportaje, porque con lo poco que sabe mi mama de fotos cogiendo a la perra y mal colocada ha quedado una foto guapissima !

Autor: MAY_23 » dg. juny 21, 2009 4:01 pm