NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: LaiaCole » dv. juny 19, 2009 11:26 am

Hola a Totes!!

doncs jo tinc la data a l'orangerie des de març mes o menys, quan vam decidir de casarnos va ser el restaurant lo primer que vam buscar. amb els pares i sogre i vam anar quan ens haviem decidit per aquest lloc, perque ho vegessin i donguesin el vist-i-blau.

ara ens haviem relaxat una mica amb el tema boda, però aquesta setmana hem començat a mirar fotografs i en 15 dies mirarem diferents llocs i ens hem decidir ja, com més aviat millor.

el tema de invitacions, detalls, regals, cançanos... encara no hem mirat res però ja veig que si miro per aquí hi ha moltes idees i que entre totes us aneu ajudant.
m'alegro d'haver entrat en aquest foro i de conèixeus, així sembla que tot serà més fàcil de preparar.

lo d'anar a l'orangerie no se si haurieu de trucar abans, jo ho he fet i no m'han posat pega, només que hi vagi per alla a les 11h per no trobarme amb els convidats. a més hi vaig dema per que la boda que fan es al migdia com la meva, si hi ha algu que es casa de tarda, millor anar un dia de boda de tarda ja que el muntatge es algo diferent...

vinga, ens anem veient per aquí!!
Imatge
LaiaCole

Entrades: 16
Membre des de: dv. juny 19, 2009 9:22 am

EntradaAutor: Papallona* » dv. juny 19, 2009 11:31 am

blackmamba ha escrit:
Papallona* ha escrit:ei tara, Black.. podem anar un dissabte i tafanejar les 3 no???????

esooooo, per mi quan vulgueu!!!

jajaj doncs ho podem montar per l'altre dissabte!!! no???????
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Giss » dv. juny 19, 2009 11:33 am

Hola LaiaCole! Benvinguda! Cualsevol cosa ja saps... aquí estem per ajudar-nos entre totes!

Per cert, laiac, si aquesta tarda vas per Reus podriem quedar, que jo vull anar a papers Ribé i estaré pel centre.

Ninetes... demà tenim quedada! no ens abandoneu!!! jejeje
Petonets!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dv. juny 19, 2009 11:34 am

LaiaCole ha escrit:Hola a Totes!!

doncs jo tinc la data a l'orangerie des de març mes o menys, quan vam decidir de casarnos va ser el restaurant lo primer que vam buscar. amb els pares i sogre i vam anar quan ens haviem decidit per aquest lloc, perque ho vegessin i donguesin el vist-i-blau.

ara ens haviem relaxat una mica amb el tema boda, però aquesta setmana hem començat a mirar fotografs i en 15 dies mirarem diferents llocs i ens hem decidir ja, com més aviat millor.

el tema de invitacions, detalls, regals, cançanos... encara no hem mirat res però ja veig que si miro per aquí hi ha moltes idees i que entre totes us aneu ajudant.
m'alegro d'haver entrat en aquest foro i de conèixeus, així sembla que tot serà més fàcil de preparar.

lo d'anar a l'orangerie no se si haurieu de trucar abans, jo ho he fet i no m'han posat pega, només que hi vagi per alla a les 11h per no trobarme amb els convidats. a més hi vaig dema per que la boda que fan es al migdia com la meva, si hi ha algu que es casa de tarda, millor anar un dia de boda de tarda ja que el muntatge es algo diferent...

vinga, ens anem veient per aquí!!

jo de fet m'agradaria también anar a l'agost i a una boda de tarda, per veure millor tot, encara q hi anem amb les foreres un altre dia!!!

i ja m'ho imagino q t'hagin posat pegues... sobretot la maria, q a vegades te surt amb cada cosa... millor no dir res no sigui q llegeixi el foro, q en alguns restaurant q hi vaig anar em van dir q coneixien el foro!!! xDDD
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dv. juny 19, 2009 11:49 am

Papallona* ha escrit:
blackmamba ha escrit:
Papallona* ha escrit:ei tara, Black.. podem anar un dissabte i tafanejar les 3 no???????

esooooo, per mi quan vulgueu!!!

jajaj doncs ho podem montar per l'altre dissabte!!! no???????

per mi ok!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dv. juny 19, 2009 11:57 am

ei noies jo tambe m'hi apunto!
Ho decidim, i amen a xafardejar cuan hi hagi una boda, aixi estara tot muntat!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: blackmamba » dv. juny 19, 2009 11:59 am

tara ha escrit:ei noies jo tambe m'hi apunto!
Ho decidim, i amen a xafardejar cuan hi hagi una boda, aixi estara tot muntat!

ok!!! per mi podriem fer-ho dissabte de la setmana q vé com diu la papallona tot i q per mi potser millor ja el dissabte 4 de juliol, q ja hauré acabat exàmens!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dv. juny 19, 2009 12:30 pm

A mi m'es igual cuan decidiu vosaltres!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dv. juny 19, 2009 12:32 pm

ei black!! doncs esperem a que acabis!!! va neni que et queda res!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dv. juny 19, 2009 12:34 pm

Giss ha escrit:Hola LaiaCole! Benvinguda! Cualsevol cosa ja saps... aquí estem per ajudar-nos entre totes!

Per cert, laiac, si aquesta tarda vas per Reus podriem quedar, que jo vull anar a papers Ribé i estaré pel centre.

Ninetes... demà tenim quedada! no ens abandoneu!!! jejeje
Petonets!

Gissssss!!!!!!

Primer he quedat amb una veïna i després amb unes amigues!! i anirem a pendre algo!!! i no sé ben bé quan estarem!!!! si vols quedem un dia de la setmana que ve a la tarda i t'hi acompanyo!!!!!!!!!

Patunets
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dv. juny 19, 2009 12:57 pm

Papallona* ha escrit:ei black!! doncs esperem a que acabis!!! va neni que et queda res!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ok!!!! jejeje, però podriem anar trucant a la sra. maria per dir q hi anem el dissabte 4, no?? supoos q deu haver alguna boda... tant plens q diuen q ho tenen, jejejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dv. juny 19, 2009 1:14 pm

NINETEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!

iupiiiiiiiiii....amb això d'anar a veure l'orangerie amb tot muntat m'heu fet envejeta!!!!! i al final m'he decidit HE TRUCAT AL CASABLANCA!!!!!! i sabeu que????????? el dimarts hem quedat a la tarda per parlar-ho i ja triar tres plats de cada per provar!!!! iupiiiiiiiiiiiiiiiiii a veure si comencem a decidir!!!!

I el que a mi m'interessa!!!!!!!demà a les 12 tenen una boda al Castell de Vilafortuny!!!!!!!!!!! i si vull, podem anar a les 11 o així a veure com queda tot muntat.......quina ilusió que em fa!!!!!! però es clar........demà marxavem de bon matí............a veure........intentaré persuadir al Josep avui perque ens quedem a Reus fins l'hora de dinar!!!!!

iupiiiiiiiiiii..........
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nupubo » dv. juny 19, 2009 2:47 pm

Hola noies de Tarragona. Per fi em puc dedicar més al forum. Al final de curs he estat liadíssima. veig que ja esteu força organitzades. Ja teniu restaurant? Jo el faré a l'Hotel Ametlla Mar. No sé si algú de vosaltres ho coneix o hi ha anat a alguna boda. Una noia em va dir que pel foro del 2009 hi havia algú. Ja hi xafardejaré. Però bueno... si algú de vosaltres ho coneix no està de més. A mi em va agradar molt i la noia que ho porta em va fer molt bona impressió. Et casen a la platja com al Casablanca.
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: tara » dv. juny 19, 2009 3:45 pm

ei laiac quina ilu, veus com valia la pena trucar!
Aixi ja podras dormir tranquila, m'en alegro!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dv. juny 19, 2009 3:50 pm

laiac he trucat a la web i m'han dit que els gastos de transport son 10 euros, aixi que si ho fem totes i compartim gastos surt molt be de preu, serien com a molt 3 euros per persona (ni tant), que et sembla?
tara l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 19, 2009 3:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dv. juny 19, 2009 3:51 pm

dema pregunto a veure qui en vol i ho demanem, encara que falti temps com no es passa!
crec que aixi es mes practic de fer!
Ara que si ho trobes tu per reus avisa!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dv. juny 19, 2009 3:58 pm

tara ha escrit:dema pregunto a veure qui en vol i ho demanem, encara que falti temps com no es passa!
crec que aixi es mes practic de fer!
Ara que si ho trobes tu per reus avisa!

jo no sé si podré anar demà a la quedad o q.. però sino abans de demanar res m'ho diueu i jo us dic q voldria, ok????
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dv. juny 19, 2009 4:05 pm

ninetes!!! quina calor!!! me'n vaig a tirar-me de cap a la piscinaaaaaa

fins després!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dv. juny 19, 2009 4:14 pm

laiac he fet una ullada a la web i he trobat moltes cosetes, t'en penjo alguna!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dv. juny 19, 2009 4:15 pm

m'estic emocionant, esta molt be de preu, jo hi fare comanda!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants