Autor: laiac » dv. juny 19, 2009 10:06 pm
Nineteeeeeeeeeeeessssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
No sabeu quin disgust que he tingut avui, bé, dos disgustos però el primer més fort i que me n'adono de ho viciada al foro que estic.......jijijijijiji!!!!!
El meu novi ja m'ho ha comentat aquest matí però no li he fet cas........i arribo a casa i.................EL PORTATIL NO ARRANCA!!!!! em diu no sé què del windows, que el torni a instal·lar....i res, de res, ho he provat de mil maneres,.,,,i jo que volia seguir parlant i a veure a qui li podia donar els diners...............de debò quin disgust.........i he pensat en l'unica solució......sort que a la feina tinc un portàtil, i aquest vespre he anat a buscar el portàtil perque no podia estar avui i demà sense!!!!!mare meva!!!
Però la qüestió, que porto una hora intentant conectarme,...resulta que de la pluja m'ha fallat internet, no sé que hi té a veure....i quan m'he imaginat sense portàtil"!!!!!!!!!! em moria!!!!!
Al final, com podeu veure la conexió ha vingut!!!!!!!!!!! i tot i que demà marxaré al poble i no em puc conectar fins diumenge almenys ara...abans de que arribi el meu novi!!!!!!!!!!!!!!!
Buffffffff com he suat!!! i quin vici.....