Autor: annalleida » ds. juny 20, 2009 1:21 pm

Autor: cc83 » ds. juny 20, 2009 7:19 pm

Autor: lluneta29 » dg. juny 21, 2009 12:03 pm
cc83 ha escrit:per cert, he estat mirant per aquí i veig que alguna de vosaltres deu estar fent les opos ara mateix... MOLTA SORT!!!!!!
consell!! que mirem primer? restaurant o esglesia??? creieu q estem a temps per casar-nos sobre el 3 de juliol??? bffff quantes coses!!

Autor: lluneta29 » dg. juny 21, 2009 12:05 pm
cc83 ha escrit:per cert, he estat mirant per aquí i veig que alguna de vosaltres deu estar fent les opos ara mateix... MOLTA SORT!!!!!!
consell!! que mirem primer? restaurant o esglesia??? creieu q estem a temps per casar-nos sobre el 3 de juliol??? bffff quantes coses!!

Autor: lluneta29 » dg. juny 21, 2009 12:07 pm
annalleida ha escrit:hola a totes!!!!
jo vaig encomanar al Palau de Margalef per la fira nuvis (octubre 2008) i ja ens van dir que tenien 20 dates pel 2010. està molt ple. a mi m'agrada molt.
a la Boscana no sé com deu estar. m'han dit que està molt bé

Autor: lluneta29 » dg. juny 21, 2009 12:09 pm
cc83 ha escrit:hola nuvia2010!!! gràcies per akesta benvinguda!!! jejeje m'heu posat una mica nerviosa amb aixó dels restaurants, perque a més, per temes de feina només pot ser juliol o agost... així k em sembla k ho tenim una mica dificil...
En principi ens agrada molt la Prats, perque hi hem nat a 3 bodes i ens ha agradat molt, (encara que el preu que m'han comentat....) pero anirem a mirar altres llocs per veure que tal. Tot aixó condicionat a les dates, clar.
I pel que fa a l'esglèsia, com jo soc de Balaguer, si pot ser, m'agradaria al Santuari del Sant Crist de Balaguer.
Aquesta setmana farem recerca de restaurant... a veure com surt, ja us anire comentant.... k guaii!!!! esta molt be aixó del foro perque jo vaig molt perduda... no se quan s'ha de fer cada cosa ni amb kuan temps d'antelació, espero que m'ajudeu una miqueta que veig que esteu molt posades!! jejeje

Autor: lluneta29 » dg. juny 21, 2009 12:11 pm
grandiosos!! M'heu fet sentir estimada i això us ho he d'agraïr moltíssimmmmmmm!!! 

Autor: Amelie » dg. juny 21, 2009 1:39 pm

Autor: miriameta » dg. juny 21, 2009 7:34 pm

Autor: miriameta » dg. juny 21, 2009 7:35 pm

Autor: PIKYS » dg. juny 21, 2009 8:19 pm

Autor: cuca lleida » dg. juny 21, 2009 8:58 pm

Autor: lluneta29 » dg. juny 21, 2009 9:09 pm
cuca lleida ha escrit:hola princesessssssssssssss
he estat una miqueta absent ho sento, pero us he anat llegint , i ja sabeu que penso molt en vosaltres![]()
Primer de tot BENVINGUDES I ENHORABONA A les que heu entrat noves!!!
visca ja som unes quantes mes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo us aconsellaria el mateix que us han dit les fantastiques ....primer restaurant i rapid.....pq les dates van mooolt solicitades i despres esglesia.
LLUNETAAAAAAAAAAA que ja s'ha acabat!!!!biennnnnnnnnnnnnnnnnnn ara a disfrutar de l'estiu i a mirar cosetes per la boda
MIRIAMETA! com han anat els dies de relax?? com estas??![]()
NUVIA vecinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tens tota la rao no he penjat la moxilla , pero tu tampoc no?? jeejjeejjeeje. Que tal tot?
ISEEEE deus tenir molta feineta pq poquet has aparegut per aki, (encara que no puc dir massa perque jo....jeje) com van les plantetes?? a mi encara me viu la orquidea!!
![]()
AMELIEEEEE que be veuret per aki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ARA IMAGINO QUE AIXO TORNARA A PUJAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pq totes portem un estres ....ufff!!!
AAAAMUUUUNTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUE TAL EL FINDE????????????????????????????
jo segueixo en un nuvol, encara que avui he baixat una mica pero.....per alli adalt volto!![]()
(vaja rollo que us he fotut!!)

Autor: lluneta29 » dg. juny 21, 2009 9:11 pm
PIKYS ha escrit:Hola a totes!!
Veig que les que heu fet opos heu sortit contentes, això és lo principal, que hagueu donat tot de valtres. Jo aquest anys relax, com canvia quan les tens aprovades. Bueno anims a totes en la lectura i la defensa, segur que aprovareu!!!
Nuvia com li va anar al teu Julio??? segur que bé, es un crack!! Com veus entro eh!! jeje
Bona setmana a totes i les que acabem el cole ànims que només ens queden 2 dies!! iujuuuu

Autor: lluneta29 » dg. juny 21, 2009 9:13 pm
miriameta ha escrit:Hola wapisimes,
ja torno a ser aqui.
Lluneta wapa!!! com te van anar les opos???? Hu sento, vaig pensar en tu pero no tinc movil, ha dit prou, i tenia alli tots els movils.... Ara a veure quant puc comprarmen un altre. Espero que t´hagi anat be!!! J a s´ha acabat el patir per les opos!!
Muacs!!
què bé tornar-te a trobar!!! Ja t'anyoravem.... ara a pujar el post ben amunt!!!!! Que les lleidatanes som les millors!!!!!!!!!!!!

Autor: lluneta29 » dg. juny 21, 2009 9:14 pm
Amelie ha escrit:Wolaaaa!!! Jo també ja torno a ser per aquí, hem queda un examen (no de opos) la semana que ve i ja podré posar-me al 100% amb tots els preparatius, veig que aquests dies que no m'he connectat hi ha hagut moltes incorporacions BENVINGUDES a TOTEEESSS!!! I FELICITATS!!! a les demés ara hem posaré al dia i m'enteraré de com us va tot, espero que molt bé!! Una Abraçada a totes i que tinc moltes ganes de que poguem fer una Kedada!!! que així acabaré de conèixer a les nenes del 2010!!! Per cert Miriameta que ja ho tens aquí mateix ... Que Guay!!!

Autor: Amelie » dg. juny 21, 2009 9:20 pm
cuca lleida ha escrit:hola princesessssssssssssss
he estat una miqueta absent ho sento, pero us he anat llegint , i ja sabeu que penso molt en vosaltres![]()
visca ja som unes quantes mes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo us aconsellaria el mateix que us han dit les fantastiques ....primer restaurant i rapid.....pq les dates van mooolt solicitades i despres esglesia.
LLUNETAAAAAAAAAAA que ja s'ha acabat!!!!biennnnnnnnnnnnnnnnnnn ara a disfrutar de l'estiu i a mirar cosetes per la boda
NUVIA vecinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tens tota la rao no he penjat la moxilla , pero tu tampoc no?? jeejjeejjeeje. Que tal tot?
ISEEEE deus tenir molta feineta pq poquet has aparegut per aki, (encara que no puc dir massa perque jo....jeje) com van les plantetes?? a mi encara me viu la orquidea!!
![]()
ARA IMAGINO QUE AIXO TORNARA A PUJAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pq totes portem un estres ....ufff!!!
jo segueixo en un nuvol, encara que avui he baixat una mica pero.....per alli adalt volto!![]()

Autor: Amelie » dg. juny 21, 2009 9:22 pm
[/quote]

Autor: cuca lleida » dl. juny 22, 2009 6:55 am
lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:hola princesessssssssssssss
![]()
jo també stic al núvol encara... vaig baixar per les opos i ara hi he tornat a pujar! Visca els núvols quintong!!!!!! Jajajaja cuca... encara no s'ha acabat eh... demà tinc que llegir el que vaig escriure dissabte davant un tribunal i a partir del dia 29 he de defensar la programació didàctica així que res encara em kda però conto que pel dia 1 ja ho hauré acabat tot!!! I el dia 10 de juliol les notes...però no us podeu imaginar el pes que m'he tret de sobre!!!! Encara que l'any que ve hi hagi de tornar pq no tinc plaça... o suspengui pq la programació val un 60% i potser no està bé i jo em penso que està bé... que també pot ser... aixs no sé... aviat surtirem de dubtes!
Jo també vaya rotllo us he fotut eh...

Autor: cuca lleida » dl. juny 22, 2009 6:58 am