Autor: tara » ds. juny 20, 2009 2:06 pm

Autor: blackmamba » ds. juny 20, 2009 2:45 pm
tara ha escrit:Nenes estic encantada d'haver trobat el foro, sou GENIALS!

Autor: Giss » ds. juny 20, 2009 9:07 pm

Autor: nur_jor » ds. juny 20, 2009 10:29 pm

Autor: nur_jor » ds. juny 20, 2009 11:15 pm

Autor: blackmamba » ds. juny 20, 2009 11:28 pm
nur_jor ha escrit:ninetes! per fi he trobat la cronica de la nu!
es akesta no?
viewtopic.php?t=11830&postdays=0&postorder=asc&start=0
demà me la llegiré amb mes calma... 56 pagines, wow!

Autor: jennytgn » dg. juny 21, 2009 8:45 am

Autor: torsaeann » dg. juny 21, 2009 12:21 pm

Autor: blackmamba » dg. juny 21, 2009 4:37 pm
jennytgn ha escrit:Bon dia!!
Como va todo?? yo haciendo las prácticas y ya no puedo conectarme casi nada así que voy bastante perdida!
Ya tengo casi casi seguro la fecha y el restaurante. Esta semana ire a la iglesia y ya reservare en el restaurante.
Ya os contare!

Autor: blackmamba » dg. juny 21, 2009 4:41 pm
torsaeann ha escrit:Ninetes¡¡¡¡¡
Sou genials, les millors.....sense vosaltres els preparatius, la boda, tot seria diferent....
ESTIC APUNT DE PLORAR¡¡¡¡¡¡¡¡QUE TONTA¡¡¡¡¡¡¡¡
De veritat, sou genials, unes persones estupendes i crec que les ninetes podrem ser unes amigues estupendes¡¡¡¡¡¡¡
Que tonta nenes tinc dos llagrimes per la cara......
US ETIMO BONIQUES¡¡¡

Autor: laiac » dg. juny 21, 2009 6:30 pm

Autor: Papallona* » dg. juny 21, 2009 7:07 pm

Autor: blackmamba » dg. juny 21, 2009 7:53 pm
Papallona* ha escrit:Ninetesssssssssssss
ja he tornat!!
passaré pel meu compte enrrere a fer mini cronica de la boda d'ahir!!!
ninetesssssssss.. que va passar a la quedada que veig tant d'amor i llagrimes d'emocio????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
m'ha impactat!!!
jo també crec que som afortunades de poder compartir aquests preparatius amb vosaltresssssssssssssssssssssss i que por lo que sigui aki esticcccccccccc!!!
molts petons boniques!!!!

Autor: blackmamba » dg. juny 21, 2009 7:59 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!
Quin viciiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!1 fa 30 seegons que he entrat per la porta, tinc el meu novi abaix canviant la roda i amb l'excusa de que anava al lavabo, aquí estic....................jijijijiji
Ahir i avui he pensat molt en vosaltres, realment hem estat força bé amb uns amics més,però per moltes coses que parlavem de la boda, u stenia a vosaltres a la boca.............deu ni do!!!! és una passada això de saber que almenys, ara en aquests dies de nervis us tinc a totes, igual que em tindreu a mi l'any vinent pel que faci falta!!!!!!!
Gràcies pels vostres ànims.....a vegades et fallen en aquesta vida i....sap greu, però bé!!!!! ara espero quedar amb vosaltres, veureus, ajudarvos i que m'ajudeu................
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i m'he d'explicar la KEDADAAAAAAA!!!! com ha quedat tema samarretes.....important comanda galactiblum..què fareu??????? i tara.....has pogut ferme algo amb el filferro????
era xulo el ram de xupaxups de l'estiu2010???????????
eiiiiiiiiiiiii i ja vaig anar al Castelll..........per mi............preciós, vaig fer fotos ràpides que ja entraven els invitats, us penjaré alguna al compte enrera quan pugui!!!!!!!!!!!
PETONS, petonets, i més petons guapissimes!!!!!!!
m'he de respondre a tot eeeeeeeeeeeeeeeeeeee
(vaig a veure com va el meu novi amb la roda,...jijijij)

Autor: laiac » dg. juny 21, 2009 8:30 pm

Autor: blackmamba » dg. juny 21, 2009 8:34 pm
laiac ha escrit:Eiiiiiiiiiiiii..quina intriga, de quates coses vau parlar!!!!!!
I el ram de xupa xups??? estava bé............això si que ho vull enllestir ja!!! ara que per bé o per malament ja tinc els dos microfons (qe encara em dol i tot) pos ho vull fer aviat....tot i que en tinc ganes i sé que ho haig de fer, però estic xof per posar-m'hi.........nu sé!!!!!!!!
Eiiiiiiiiiiiiiii nineteeeeeeesssss!!!!! i porai he sentit KEDADA el dissabte???????? jo estic sola dissabte i diumenge fins les 7 de la tarda que va de dia a 12 hores!!!!!!!quedem quedem!!!!!!
Apaaaaaa que vaig a donar un tomet per aquí!!!!!
Aixxxxxxx i ara penjaré fotos del Castell............ara que l'he vist, potser les flors que he triat les hauria de fer diferents, més que diferents...que jo totes les he triat blanques i amb les fundes blanques nu sé si resaltarà poc..................els hi aniré a dir!!!!!!!
Ara penjo les fotos al meu compte enrera!!!!!!jo ho vaig trobar molt bonic!!!! i el gerent i la noia que porta el Castell molt atents!!!!!!
Blackmamba.........ja estudies????????????????'

Autor: nur_jor » dg. juny 21, 2009 9:03 pm

Autor: blackmamba » dg. juny 21, 2009 9:58 pm

Autor: laiac » dg. juny 21, 2009 10:11 pm
nur_jor ha escrit:ninetes! per fi he trobat la cronica de la nu!
es akesta no?
viewtopic.php?t=11830&postdays=0&postorder=asc&start=0
demà me la llegiré amb mes calma... 56 pagines, wow!