MASIA LA TARTANA

un any fantàstic.

EntradaAutor: ofcourse » dv. juny 19, 2009 11:36 am

Buenos días! Por fin es viernes!!! Y mañana el tast.....
Yo si que pongo tabaco (los dos somos fumadores...) pero lo pondré en la barra libre en unos recipientes de cristal...
Puros también daremos (por mi no lo haríamos, pero el tiene varios compromisos que son fumadores de puros empedernidos, y quiere quedar bien con ellos), pero no se como darlos de una manera original, que no sea pasando mesa por mesa...
Imatge
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: Papita » dv. juny 19, 2009 11:42 am

lo dels vols de vidre és molt bona idea!!! i si reparteixen els puros amb el cafè directament?? nos sé.. com si fos un complement del cafè...
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: ofcourse » dv. juny 19, 2009 11:46 am

Si, la veritat és que crec que al final ho farem així, que es reparteixin amb el café... Només deixarem fumar a partir dels cafès, ja ens han dit que llavors treuran els cendrers... I el tabac fins a la barra lliure no el treurem.
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Papita » dv. juny 19, 2009 11:51 am

ofcourse ha escrit:Si, la veritat és que crec que al final ho farem així, que es reparteixin amb el café... Només deixarem fumar a partir dels cafès, ja ens han dit que llavors treuran els cendrers... I el tabac fins a la barra lliure no el treurem.

nosaltres també farem això.. que treguin cendrers a partir dels cafès!!
Imatge

Papita

EntradaAutor: ofcourse » dv. juny 19, 2009 12:00 pm

Bueno, us explico els meus objectius de les properes setmanes, a veure si explicant-ho aqui em motivo per complir-ho tot:
- La setmana que ve anar a la florista: El meu ram, els prendidos y la decoració de la cerimònia civil.
- Aliances... encara no les tenim, i el que és pitjor no ens posem d'acord amb l'estil... encara que en aquest tema em sembla que em tocarà cedir a mi, que ell pobret al final acaba dient que si a tot el que jo vull, jejeje
- Comprar els ninos dels nuvis per regalar.... Per cert, sabeu si al pastís hi va figureta? L'hem de portar nosaltres.... Es que jo no en volia posar, i l'altre dia em van dir que si estava boja, que tots els pastissos de boda porten figureta :-/
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Papita » dv. juny 19, 2009 12:36 pm

ostres.. quina raó tens amblo dels nuvis...

no ´se si ens els posen ells o no!!!
tu hi vas aq finde??

a veure si ho pots preguntar!!!!!

jo també haig de fer cosetes.... els nuvis tampoc els tenim.. acabar de mirar la decoració cerimònia.. i anar a la floristeria del ramque és una altra...

els detalls, fins al juliol res de res... ai.. això s'acosta nenes!!

vinga ofcourse!! motivació!!!!!!

http://youtube.com/watch?v=dvgZkm1xWPE

Imatge

Papita

EntradaAutor: ofcourse » dv. juny 19, 2009 12:42 pm

Be my mirror, my sword and shield, my missionaries in a foreign field, nananana... Jajajaja, m'encaaaanta Coldplay!!!!!!! Aixsss, quina ràbia no poder anar al concert, jejeje
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Violet1727 » dv. juny 19, 2009 12:47 pm

Noies el pastís no porta la figureta dels nuvis..... si la voleu l'heu de comprar vosaltres. Jo he comprat uns bubinots.

I els detallets tambe ho deixareu a les taules?
Imatge
Violet1727
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dl. oct. 20, 2008 9:04 am

EntradaAutor: Ayra » dv. juny 19, 2009 12:55 pm

Hola guapas!!!!
Jolin, me despisto un momento y os liais a escribir como locas! jajajajajajaja
Ofcourse, me ha gustado mucho tu idea del tabaco en bols de cristal :-).
Yo la verdad es que había pensado no comprar cajetillas de boda y dejar dos paquetes por mesa despues de los cafes, pero me gusta la idea del bol en la barra libre, aunque seguro que hay algun listillo que coge mas de un paquete cuando nadie se de cuenta...
Nosotros, puros, no se si daremos.
Los detallitos la verdad es que yo había pensado darselos a los de la masia y que los pongan ya ellos en la mesa y esten ahi cuando llegue la gente (a mi eso de ir mesa por mesa me da un poco de palo :P)
Yo seguramente tambien ire a la florista la semana que viene. A ver como me lo monto, que la tengo liadisima!!!!
Violet, a mi tambien me encantan los Bubinots (son un poco caros pero son monisimos :-) ). Nosotros supongo que compraremos unos tambien.
Imatge
Ayra
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dc. març 12, 2008 3:39 pm

EntradaAutor: Violet1727 » dv. juny 19, 2009 1:07 pm

Es que lo de los boles de cristal es una muy buena idea, a mi también me gusta!! jejeje

A nosotros también nos da mucho palo ir mesa por mesa, los detallitos los dejaremos preparados en las mesas pero el tabaco y el puro lo más seguro es que pase a darlos, creo que quedaría muy raro si en mi familia no se hiciera......

Pues a nosotros nos han costado los bubinots 47 eurines.... son monísimos, se están dando un abrazo. Hay de más grandes, el nuestro es mediano.

Alguna de vosotras iba a poner chuches en boles de cristal en la barra libre verdad? los boles los comprareis o os lo deja la masia?

Ofcourse mañana el tast!!! no te olvides de las fotitos!!!
Imatge
Violet1727

EntradaAutor: ofcourse » dv. juny 19, 2009 2:38 pm

Yo creo que los recipientes para el tabaco y las chuches habrá que comprarlos.... Si no recuerdo mal en IKEA había unos muy bien de precio.
Los puros si que me parece que me tocará repartirlos mesa por mesa....
Violet, soy un desastre, ya te pregunté donde has comprado los muñecos pero no me acuerdo.... jejeje, me lo puedes volver a decir, please??

Ayra, seguro que alguien cogerá el tabaco a puñados (jijiji, reconozco que yo a veces también he cogido unos cuantos para el día siguiente....) pero bueno. El tabaco lo compraré en Andorra, que sale un poco mas barato.

Ah! Y lo de los detalles aún no lo tenemos claro... estamos entre la foto y una botella de vino. Si hacemos la botella la dejaré en las mesas, y las fotos en todas las bodas que he ido las han repartido los fotógrafos.....
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Papita » dv. juny 19, 2009 6:36 pm

ofcourse ha escrit:Be my mirror, my sword and shield, my missionaries in a foreign field, nananana... Jajajaja, m'encaaaanta Coldplay!!!!!!! Aixsss, quina ràbia no poder anar al concert, jejeje

jo síq ue hi vaig!! jeje

ja pensaré en tu.. tot i que ...mmm... estaràs en plena lluna de mel!!! q guai!!!!!!!!!!
Imatge

Papita

EntradaAutor: Papita » dv. juny 19, 2009 6:39 pm

nosotros también dejaremos los detalles enlas mesas.. y las chuches de la barra libre.. pues no sé.. a ver si ofcourse lo pregunta todo!! jajaj

t'hem donat feina!! jajajajaj

sino en safates.. ja veurem...
Imatge

Papita

EntradaAutor: Violet1727 » ds. juny 20, 2009 1:11 pm

Ofcourse yo los he comprado en una tienda llamada cromática en barcelona, tienen página web...

Hoy tienes la prueba!! haz muchas fotitos!!

Yo creo que al final, dejaremos los detallitos en las mesas y repartiremos el puro y el tabaco....
Imatge
Violet1727

EntradaAutor: Papita » dg. juny 21, 2009 11:13 am

claro.. así menos trabajo luego para repartir!!
Imatge

Papita

EntradaAutor: ofcourse » dg. juny 21, 2009 1:16 pm

Bon dia!!! (ja se que és una mica tard, jejeje, però m'acabo de despertar fa una estoneta!!)
Bueno, dir-vos que ahir geniaaaal!!!! Erem un munt de gent (6 taules), vam fer el tast a la sala de dalt, pq hi havia casament....

Comencem:
- Els centres de flors (tema estrella del moment): Van posar centres nous (aquesta tarda us envio fotos..... passeu-me e-mail per privat, ok?)..Pero encara no ho tenim clar. La setmana que ve trucaré a la floristeria per anar i parlar amb ella directament, així aprofito i comento també la decoració de la cerimònia civil.
- Menjar: L'aperitiu boníssim!!!! El primer encara no el tenim clar.... El segon si, filet de bou amb una salsa (ara no m'enrecordo de que era :star:: ..... es que entre el vi i el cava vaig acabar una mica tajilla, jiji). Amb els postres també dubtem....
- Lo del tabac em vaig oblidar de preguntar-ho, I'm sorry!!! Soc un desastre.... Sempre em passa el mateix, en el moment que em diuen si tinc dubtes jo "noooo, tot clarissim" i després em surten mill coses que no he preguntat.....
- Vam parlar amb el DJ, ens va donar un dossier i hem quedat per a la última setmana d'agost per concretar temes..... El noi súper agradable!!

No se que mes.... pregunteu-me coses, es que encara estic adormida, les neurones no han assimilat el café (o potser encara estàn païnt el cava, jejeje)
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Ayra » dg. juny 21, 2009 3:06 pm

Guapa!!!!
Me alegro de que todo fuera tan bien!!!!!
Mi mail te lo paso por privi, vale? Que ganas de ver tus fotos!!!!
Nosotros menos mal que cambiamos el dia de la prueba de menu porque despues de la boda la verdad es que lo unico que apetecia era irse a casa jajajaja.
La verdad es que la boda de ayer genial, fue en Vil·la Minerva y he de reconocer que el sitio muy bonito y todo buenisimo :-)
Pero bueno, seguro que la nuestra será igual o mejor!!!!! jajajajajaja
Imatge
Ayra

Entrades: 668
Membre des de: dc. març 12, 2008 3:39 pm

EntradaAutor: Papita » dg. juny 21, 2009 4:14 pm

ofcourse q guai!!!!!!!!!! m'alegro qeu tot anés bé!! jo tinc mooltes ganes d'anar j!! a vuere si ens diuen alguna cosa.. la calcio hi va el 4....
Imatge

Papita

EntradaAutor: ofcourse » dl. juny 22, 2009 10:57 am

Hola!!!!!!!! He recibido los privis con vuestras direcciones de e-mail... Pero me he dejado el cable de la cámara.... Mañana sin falta os envío las fotos!!!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Papita » dl. juny 22, 2009 10:59 am

jajaj!!

ok!!!!!!
Imatge

Papita