txellens ha escrit:aiiiii !!! que nadie pasa por aqui ultimamenteee !! donde estais ??????
Que este post esta muy abandonado nenas !!!!!!!!!
nena ue guy la foto de l platja!! :)
nenas jo us tinc super abandonades i em sap molt de greu!!!! pero vam tornar de viatge el dia 16x la nit amb el getlag aket, i ens van perdre el cotxet dels nens... m'arriba l'andema i trencat!!!!! la compañia em dona 48h x fer uns papers que son imposibles, pk el cotxet s'havia de enviar a la casa k em fesim un paper dient que no es podia reparar... koses k evidentment en 48h no es poisble i tenien k tenir la carta a mallorca... total... k x la kompañia aeria res! i ara estem probant x el segur... pero lo dit papers papers... apart dels metges k tinc... la rehabilitacio, els nens, rentar la roba el viatge... enfi... enseriu que em falta temps i ganes!! :S
espero properament tenir mes temps, poder fer la cronica que m'ha dit el fotograf k divendres tindra les fotos ( no les puk anar a buscar div) aixi que aviat!!!
petons muak muak ahh x cert sem ha passat la boda d ela sonia i de algu mes segur :( sorryyy joooooooo :'( de veritat ueno.. SONIA! FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ESPERO QUE DISFRUTIS DEL VIATGE! MUAK!!! VECINITA!!