NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. juny 22, 2009 10:40 am

PIKYS ha escrit:Hola a totes!!

Veig que les que heu fet opos heu sortit contentes, això és lo principal, que hagueu donat tot de valtres. Jo aquest anys relax, com canvia quan les tens aprovades. Bueno anims a totes en la lectura i la defensa, segur que aprovareu!!!

Nuvia com li va anar al teu Julio??? segur que bé, es un crack!! Com veus entro eh!! jeje

Bona setmana a totes i les que acabem el cole ànims que només ens queden 2 dies!! iujuuuu

El Julito molt be :) A veure si li va be i es Apte :) Ara toca esperar un mes a que surtin les notes i mentre tant a per la practica de camio. Ara li ha donat per fer coses jejejejejejejeje Mes guapo el meu amor =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. juny 22, 2009 10:41 am

cuca lleida ha escrit:hola princesessssssssssssss
he estat una miqueta absent ho sento, pero us he anat llegint , i ja sabeu que penso molt en vosaltres :-)ok:
Primer de tot BENVINGUDES I ENHORABONA A les que heu entrat noves!!!
visca ja som unes quantes mes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo us aconsellaria el mateix que us han dit les fantastiques ....primer restaurant i rapid.....pq les dates van mooolt solicitades i despres esglesia.

LLUNETAAAAAAAAAAA que ja s'ha acabat!!!!biennnnnnnnnnnnnnnnnnn ara a disfrutar de l'estiu i a mirar cosetes per la boda

MIRIAMETA! com han anat els dies de relax?? com estas?? :-))

NUVIA vecinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tens tota la rao no he penjat la moxilla , pero tu tampoc no?? jeejjeejjeeje. Que tal tot?

ISEEEE deus tenir molta feineta pq poquet has aparegut per aki, (encara que no puc dir massa perque jo.... ::-) jeje) com van les plantetes?? a mi encara me viu la orquidea!! :-///:

AMELIEEEEE que be veuret per aki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ARA IMAGINO QUE AIXO TORNARA A PUJAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pq totes portem un estres ....ufff!!!

AAAAMUUUUNTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUE TAL EL FINDE????????????????????????????

jo segueixo en un nuvol, encara que avui he baixat una mica pero.....per alli adalt volto! :-)ok:

(vaja rollo que us he fotut!!)

No nhe penjat cap :( encara no se si ens haurem dempadronar en aquest pis o acabarem ser dun altre barri (que lleig que queda aixo de l'altre barri xDDDD) A veure el putos bancs si respiren!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. juny 22, 2009 10:42 am

lluneta29 ha escrit:
PIKYS ha escrit:Hola a totes!!

Veig que les que heu fet opos heu sortit contentes, això és lo principal, que hagueu donat tot de valtres. Jo aquest anys relax, com canvia quan les tens aprovades. Bueno anims a totes en la lectura i la defensa, segur que aprovareu!!!

Nuvia com li va anar al teu Julio??? segur que bé, es un crack!! Com veus entro eh!! jeje

Bona setmana a totes i les que acabem el cole ànims que només ens queden 2 dies!! iujuuuu

Bno només jo vaig fer opos però si vaig sortir contenta. Ojalà jo pogués dir el mateix però encara em kda la lectura demà i la programació que és el que més por em fa pq no sé pas si està ben feta o no. Jo stik convençuda que m'ha quedat bé però no sé... potser el tribunal no pensa el mateix! Aixs no sé... merci pels ànims!!! Però igualment som 2000 persones per 197 places, IMPOSSIBLE...

Don't worry be happy llunetaaaaaaa!!! Si entressis a la primera amb aquestes poques places i la gent que sha presentat series la meva idol!!!! Es molt xungo!!! Em sembla que ja et vaig contar el que li va passar a la meva amiga lany passat, pero aquest hi ha tornat i encara li ha anat mes be!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. juny 22, 2009 10:47 am

Nenis, dema sacaba el curs!!!!! oeeeeeee oeeeeeeeee oeeeeeeee oeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Nenis, aquest finde marxem amb els amics dacampada jejejejeje Li deiem Campamentro Krusty. Sense llum, sense cobertura de mobil, sense res... nomes natura i ganes de riure :)

I dema revetlla de Sant Joan!!!!!

Heu vist tot lo que faran al Gurugu??? La futura discoteca Lárida!!!! Sera impressionant!!!!

Vaig amb un somriure taaaaaaaaaaaaan gran!!!! QUE DEMA SACABA EL COLEEEEEEEEEEEEEE!!!! Es que sembla que fos ahir quan vam començar!!! o que fos ahir el dia que us vaig coneixer al Cielo!!!!! No ha plogut desde llavors!!!!

Pikysssssssssssssssssss!!!!!!!!! Que ja no hauras dagafar mes el cotxe per anar a la feina durant uns mesos!!!!!!!!

Que fuerte me pareceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Que estic euforicaaaaaaaaaa jejejejejejejejejejejeje.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dl. juny 22, 2009 12:15 pm

Us deixo unes fotitos de les minivacances a gran canaria.
En teoria haviem de marxar dilluns, pero vam agafar overbooking... començavem be.. però ens van portar d´hotel i ens van posar al primer vol que sortis cap alli i a sobre indemnització econòmica. I això nomes nosaltres i per 5 minuts.... La demés gent que li va psar va haver de pagarse un nou bitllet... jo no entenc perque es legal vendre mes bitllets que places hi hagin... prou nerviosa venia jo perque ens pases això...
Al final vam marxar dimarts al mati i ens van posar a primera clase, i divendres vam tornar.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. juny 22, 2009 12:23 pm

aqui 2 mes que m´agraden molt!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dl. juny 22, 2009 1:31 pm

Miri, estas GUAPÍSSIMA!!!!!!!

Us ho vau passar bé, oi??? Que guai!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: i l'avió que??? por més o menys superada??? jejeje
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dl. juny 22, 2009 1:38 pm

cuca lleida ha escrit:hola princesessssssssssssss
he estat una miqueta absent ho sento, pero us he anat llegint , i ja sabeu que penso molt en vosaltres :-)ok:
Primer de tot BENVINGUDES I ENHORABONA A les que heu entrat noves!!!
visca ja som unes quantes mes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo us aconsellaria el mateix que us han dit les fantastiques ....primer restaurant i rapid.....pq les dates van mooolt solicitades i despres esglesia.

LLUNETAAAAAAAAAAA que ja s'ha acabat!!!!biennnnnnnnnnnnnnnnnnn ara a disfrutar de l'estiu i a mirar cosetes per la boda

MIRIAMETA! com han anat els dies de relax?? com estas?? :-))

NUVIA vecinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tens tota la rao no he penjat la moxilla , pero tu tampoc no?? jeejjeejjeeje. Que tal tot?

ISEEEE deus tenir molta feineta pq poquet has aparegut per aki, (encara que no puc dir massa perque jo.... ::-) jeje) com van les plantetes?? a mi encara me viu la orquidea!! :-///:

AMELIEEEEE que be veuret per aki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ARA IMAGINO QUE AIXO TORNARA A PUJAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pq totes portem un estres ....ufff!!!

AAAAMUUUUNTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUE TAL EL FINDE????????????????????????????

jo segueixo en un nuvol, encara que avui he baixat una mica pero.....per alli adalt volto! :-)ok:

(vaja rollo que us he fotut!!)

Hola guapi! :-))
De feina més o menys vaig fent però aquestes dates amb tantes mestres em fa molta ràbia!!!!! :-( :-( :-(

Les meves plantetes van fent però ahir a la nit quan vaig arribar feien totes una peneta :--( :--( les vaig regar ben regades i avui ja començaven a fer més bona cara! hehehe Això de no regar-les durant dos dies no pot ser!
I la teva orquidia clar que ha de continuar estan viva! només faltaria pobreta!!!! La meva la tinc tota florida :-) :-) :-) està més bonica ::love:: (jo i les meves plantetes :o-o: :o-o: :o-o: )

Del nuvol no cal que baixis que segur que s'hi està molt bé!!! i tens a la Lluneta que et fa companyia! hehehe :-)ok: :-)ok: :-)ok: Quina enveja que em feu amb aquestes parelles tan atentes i romàntiques!!!
ise

EntradaAutor: cc83 » dl. juny 22, 2009 3:13 pm

hola a totes!!! kin moviment que hi ha per aquí!! jjejeje bueno un altre cop gracies a totes per la benvinguda!!! veig k ja us coneixeu molt totes!

Lluneta: primer, m'en alegro k hagis sortit contenta de les opos, i encara k es díficil, tu estiguis animada que fins a l'ultim moment no se sap res, si mes no, crec que a partir d'aquest any et donen punts per aprovar l'examen, no?? quina especialitat has fet??
Així tens amics i familia a balaguer??? si es que el mon es un mocador...
Lo del tema de l'anell, el moment en sí no va ser res de l'altre mon, un soparet a casa el dia del meu cumple, i allí me'l va plantificar... jejej el que passa es que no m'ho esperava gens, i no haviem parlat res de casar-nos, i clar, quan me va obrir la caixeta i em va dir: et vols casar amb mi??? vaig flipar!! i l'anell em va encantar... es preciós i encara em va agradar més kuan me va dir que l'havia dissenyat ell i l'havia fet fer. En fin... que jo también vaig pujar als núvols... jejejej
I ara, "operació restaurant" a veure com surt....

Veig que parlaveu de fotografs ja, amb quant temps d'antelació s'ha de mirar el tema fotos?? mare de deu... que perduda que vaig...
cc83
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: cuca lleida » dl. juny 22, 2009 7:22 pm

eiii boniques princeses meves!!!!

MIRI ESTAS WAPIXIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ISE trankila que jo tot i sent mestra akest estiu nomes tinc 15 dies de vacances.....aixi que al agost a currar!! :-(
el teu nene tambe es un tros de pa, i un romantic!!!
:-)) eiii que ja te queda no res per fer el compte enrerreeeeeeeeeeeeeeeeeeeee de veritatttttttttttttttt :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

CC83 jo crec que restaurant lo primer, esglesia segon i tercer fotograf, pq van mool mool solicitats. Penso que son les tres coses que primer s'han de fer, per lo demes encara tens temps, pero sense dormirse...jejeje ja podem posarnos en serio neneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssssssssssssss

LAUOB que tal la nostra futboleraaaaaaaaaaaaaaaa :-)ok: com va?? te dona moltes patades i bellugades...???

nenisssssssssssss que el divendres tinc la festa de final de curs!!! quines ganes que tinc !!! pq el dilluns que ve ja tinc vacanceteesssssssssssssssssssssssssss

que tal totes??? un besssito i anims que dema hi ha revetlla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! petardosssssssssssssssssssssssss
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 22, 2009 7:51 pm

cc83 ha escrit:hola a totes!!! kin moviment que hi ha per aquí!! jjejeje bueno un altre cop gracies a totes per la benvinguda!!! veig k ja us coneixeu molt totes!

Lluneta: primer, m'en alegro k hagis sortit contenta de les opos, i encara k es díficil, tu estiguis animada que fins a l'ultim moment no se sap res, si mes no, crec que a partir d'aquest any et donen punts per aprovar l'examen, no?? quina especialitat has fet??
Lo del tema de l'anell, el moment en sí no va ser res de l'altre mon, un soparet a casa el dia del meu cumple, i allí me'l va plantificar... jejej el que passa es que no m'ho esperava gens, i no haviem parlat res de casar-nos, i clar, quan me va obrir la caixeta i em va dir: et vols casar amb mi??? vaig flipar!! i l'anell em va encantar... es preciós i encara em va agradar més kuan me va dir que l'havia dissenyat ell i l'havia fet fer. En fin... que jo también vaig pujar als núvols... jejejej

Veig que parlaveu de fotografs ja, amb quant temps d'antelació s'ha de mirar el tema fotos?? mare de deu... que perduda que vaig...

El fotògraf jo crec que ja l'heu de mirar... al menys amb un any d'antel.lació així que res tot seguit del restaurant, l'esglèsia i el fotògraf jijijiji ja teniu feina...
Qùè xulo això que no ho sapiguessis... jo ja ho haviem decidit abans de donar-me l'anell així que hi va haver màgia però no tanta com tú, lo teu devia ser lo més!!! Quina enveja... sempre havia somiat una cosa així tipo sorpresa com lo teu, i lo nostre va ser més parlat! Què hi farem!
Les opos... millor no parlar-ne... la alegria del dissabte s'ha convertit en frustració... he fotut massa palla i massa incertidumbres res de res... una caca de tema! :-( :-( de la lectura d'avui he sortit molt frustrada que voleu que us digui...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 22, 2009 7:52 pm

Miri quin viatge més xul.lo que us vau pegar!!! I què wuapos què esteu de veritat!!! Molt béeee!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: Jo también vull anar-hi!!! jejejejeje
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 22, 2009 7:53 pm

Demà revetlla de Sant Joan................... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: A vere què tal va!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: A mi els petards no m'agraden massa així que no sé... Tinc ganes de veure-us!!! DE veritat veritat... no sabeu quant!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dl. juny 22, 2009 9:58 pm

cc83 ha escrit:hola a totes!!! kin moviment que hi ha per aquí!! jjejeje bueno un altre cop gracies a totes per la benvinguda!!! veig k ja us coneixeu molt totes!

Hole!! Bueno com ja t'han comentat el tema fotògrafs esta bastant sol.licitant, naltres vem anar a mirar uns quans i la veritat es que tots deien que el 2009 havie estat més fluixet de lo habitual, però que el 2010 estava força complet, si hi pots anar després de tenir lligat l'esglesia i restaurant millor que millor una cosa menys :-)
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: Amelie » dl. juny 22, 2009 10:08 pm

que bo! nosaltres tambe vem triar el Ariño, es un tio super majo i els albums que fa :hmm:: :-)ok: al nino li va agradar moooooooltisim i no s'ho va repensar!!

Una coseta menos !!! viscaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa[/quote]

Wole Cuca!! Que guay!! hem triat la mateixa esglesia i el mateix fotògraf!!! Fareu video?? Perquè naltres encara no ho tenim, però ens agrada el Ivan Talavera de video performance. TV, ho dic perquè com tenim gustos semblants, ja ens digueu valtres qui us agrada més (je je!!)
Amelie

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. juny 22, 2009 10:10 pm

Nenis!!!!!

Mireu quin xasco!!!! Es una comparacio de vestits, la comparacio mes forta es la ultima...!!! Que fuerte me parece!!!! No dic res mes que estic mirant fisica o quimica, jejejejejeje. Un besitet!!!!

http://vestidos-de-novias.hispabodas.co ... 009-y-2010
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: Amelie » dl. juny 22, 2009 10:16 pm

Demà revetlla!!!!!!

Miri: Hem sumo al comentari general estas Guapíssima a les fotos!!!

Nuvia2010 Que demà és el dia FI DE CURSSS!!! Quina envenjeta... Passa-t'ho molt bé a l'acampada, ja ens explicaràs com ha anat el contacte amb la natura!

Ise Hole!! Com va tot?? Les plantetes ja veig que les tens controlades je je!! Per cert no se si t'ho vaig dir, perquè he estat molt desconectada, però nena que elegant i guapa a la foto de l'última boda que vas anar. :-)ok:

Lluneta29 Res de fustracions!!! Que segur que ho has fet molt bé!!! Ara pensa en demà i a disfrutar de la revetlla!!

Lauob Felicitats!!! Estava una mica perduda però ara ja m'he possat al dia i Benvinguda, que jo no t'ho havia dit, que guay!!!

Bueno una Abraçae a totes, vaig a sopar i estudiar una miqueta. Que passeu molt bona revetlla!!!!
Amelie

EntradaAutor: ise » dt. juny 23, 2009 6:55 am

Bon dia boniques!!!

Bueno, aquesta setmana no em podre conectar ni res pq m'han donat dos dies de vacances i me'n vaig cap a la platja :-) :-) :-) :-) ara he vingut a obrir el taller però d'aquí una hora ja he de marxar que he d'anar a obrir la farmàcia pq ma mare aquest mati no hi pot anar. I si no hi ha res de nou després de dinar marxem cap a Cubelles :-) :-)
Si voleu venir ja sabeu, només cal que em truqueu i us indico :-)ok: :-)ok: i si veniu dijous o divendres em fareu companyia que estaré soleta :o-o: :o-o:

Bueno precioses us deixo que he d'acabar algunes coses abans de marxar!

Molts petons per totes!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 23, 2009 8:10 am

nuvia2010 ha escrit:Nenis!!!!!

Mireu quin xasco!!!! Es una comparacio de vestits, la comparacio mes forta es la ultima...!!! Que fuerte me parece!!!! No dic res mes que estic mirant fisica o quimica, jejejejejeje. Un besitet!!!!

http://vestidos-de-novias.hispabodas.co ... 009-y-2010

tiaaaaaaaaaaa segueixo sense saber qui és almanovias!!!?? PQ els vestits són iguals que la col.lecció aire i two de RC... vaya xasco si són iguals!!! Però m'encanten!! Jijijiji tinc ganes que obrin la botiga aire a lleida avere què tal... bé, tinc ganes que arribi el setembreeeeeeeeee!!! Per moltes coses: la boda de la miriameta, la de mon germà i... i... emprovar-me vestits!!!!!!!!!! Bé, com totes per aki no??? :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 23, 2009 8:11 am

ise ha escrit:Bon dia boniques!!!

Bueno, aquesta setmana no em podre conectar ni res pq m'han donat dos dies de vacances i me'n vaig cap a la platja :-) :-) :-) :-) ara he vingut a obrir el taller però d'aquí una hora ja he de marxar que he d'anar a obrir la farmàcia pq ma mare aquest mati no hi pot anar. I si no hi ha res de nou després de dinar marxem cap a Cubelles :-) :-)
Si voleu venir ja sabeu, només cal que em truqueu i us indico :-)ok: :-)ok: i si veniu dijous o divendres em fareu companyia que estaré soleta :o-o: :o-o:

Bueno precioses us deixo que he d'acabar algunes coses abans de marxar!

Molts petons per totes!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Tranqui!!! Passat'ho mooolt i moooolt bé!!!! :-)ok: Ja no em llegiràs suposo però bno... ja et trucaré!!!! Jo és que dijous i divendres tinc avaluacions a la Seu fins a altes hores de la tarda així que una mica díficil!!! :-/ :-/ Em sap greu pq vindria a gust eh, ja ho saps!!!!!!!! :-)) En fi... què te vagi bé aquesta mega setmana de platjeta que em fas una enveja que no vegis.... Petonets!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants