Dubte amb l'expedient matrimonial

un any fantàstic.

Dubte amb l'expedient matrimonial

EntradaAutor: Repo » dl. juny 22, 2009 3:29 pm

Em caso per l'esglèsia i veig que totes esteu o heu estat amb el tema de l'expedient matrimonial.
A nosaltres quan vem"reservar" la data de casament ja ens van fer dur la partida de baptisme, fotocopia de DNI i omplir una sol-licitud amb les nostres dades (diria que res més, va ser fa un temps) i ens van dir que uns messos abans ho completariem amb el certificat conforme hem fet els cursos prematrimonials.
Veient que s'acosta la data fa 2 messos vaig passar per l'esglèsia per veure si calia fer o dur algo més i em van dir que no, que ja estava tot. Però aleshores llegeixo això de que l'expedient té validesa de 6 mesos i aleshores no se si ho tinc tot controlat o no.
Em podrieu ajudar, si us plau?
Gràcies!
Imatge
Repo
:: núvia experta

Entrades: 735
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:34 pm

EntradaAutor: IRENE21 » dl. juny 22, 2009 3:37 pm

nosaltres hem hagut de fer un curs, que és el curs patrimonial, amb això ens van donar l'expedint matrimonial que el vam presentar a l'esglesia on ens casem.
potser en lateva esglesia no te'l fan fer, preguntali directament.
Imatge
Imatge
IRENE21
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 276
Membre des de: dv. set. 05, 2008 10:26 am

EntradaAutor: Repo » dl. juny 22, 2009 3:49 pm

Gràcies Irene, I no vas haver de dur res més per fer l'expedient?
Sí, depèn del que em digueu ja havia pensat en passar-m'hi però com que fan uns horaris terribles abans prefereixo preguntar-vos i no fer el panoli ;)
Imatge
Repo

Entrades: 735
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:34 pm

EntradaAutor: jpatinho » dt. juny 23, 2009 6:26 am

Hola Repo!!

Te casas en la misma iglesia que te bautizaste?? Si es que

- : ya puedes estar tranquila porque te habrán tramitado todo el expediente y lo tendrán todo preparado.

- no: tienes que pasar por tu iglesia, no la del novio, para que os haga el expediente matrimonial, luego hacer el cursillo (nosotros no los hicimos) y finalmente llevarlo al bisbado para que te autoricen a casarte en otra iglesia distinta a la que te bautizaron.

Si la iglesia donde se bautizó tu novio es distinta a donde te bautizaron a ti, también necesitarás para el expediente matrimonial la partida de bautismo de la iglesia del novio.... que por pedirla y quedarte tranquila no cuesta nada!! (Rectifico...no cuesta nada en algunas iglesias...)
jpatinho
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 130
Membre des de: dl. juny 18, 2007 1:51 pm

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants