Ninetes… tinc un petit problema... em podríeu ajudar? Necessito els vostres consells. Què faríeu vosaltres??
A veure, no és exactament un problema... però jo m’hi capfico molt... massa!
Resulta que fa poc que he començat a donar la notícia que em caso l’any vinent, ho sap la família, ho saben els nostres amics, i em faltaven els companys de feina...
Ara a final de curs és quan més feina hi ha, i tothom va més atabalat... i els volia donar la noticia quan acabessin les classes, o sigui, a partir de demà, perquè tothom ja està més relaxat.
Feia setmanes que ho tenia pensat fer-ho així, però en l’ultima reunió que vam fer a principis de mes, un company de feina va anunciar un bombazo! Que es casava!!!!!!! Jo no em podia creure el que sentia!!! I el dia que es casava era el 26 de juny!!!! El meu cor m’anava a mil per hora!!! El meu careto devia ser un cuento!!! I llavors va aclarar que es casaca el 26 de juny... però d’aquest any!!! D’aquí a 4 dies, vaja... Això em va tranquiltzar una mica... Però jo encara estava en estat de xoc! Tots aplaudint i felicitant-lo i jo amb el cor que encara m’anava a tota pastilla... buf!!! buf!!!
Total, que es casa aquest mateix més, i em veig obligada a aplaçar la meva notícia per no robar-li protagonisme. És el seu moment i vull que el visqui com li toca...
El 26 d’aquest més es casa pel civil, algo senzillet, i va anunciar que més endavant faria una festa grossa com cal, amb molts invitats, per l’església on tots estaríem invitats.
Llavors jo li vaig comentar al Jordi, el meu nen, i els dos hi vam donar moltes voltes... i vam caure en una possibilitat que quan hi penso em poso molt nerviosa... Què passaria si la cerimònia religiosa i la festa grossa la fessin justament un any després??? El mateix 26 de juny... però del 2010!!! Em xafarien la meva boda!! Perquè jo també vull invitar als meus companys de feina, i clar, es trobaríen que haurien de decidir a quina boda anirien...
A veure, de moment tot son paranoies meves, perquè encara no sé quan es la data per la seva festa grossa... i no se com esbrinar-ho!
Ni tampoc sé com anunciar jo que em caso!!
Què farieu vosaltres en el meu cas? Em podeu ajudar? Em podeu aconsellar?
Em ratlla molt aquest tema... molt... Perque, i si arribés a passar?