NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 22, 2009 8:02 pm

blackmamba ha escrit:
nur_jor ha escrit:hola!!
com va aquest dilluns???
esteu animades, eh!!

que si passarela gaudi... que si quedada-revetlla per St Joan... jejej!!

la llàstima que jo m'ho perdré tot!!...

el dia que us proveu vestits tinc consell escolar (l'últim del curs!!!!!!! weeeee!!!!) i per la revetlla vaig de cumple a Salou amb els amics.

heu sortit mai per Salou per St Joan? jo no i em dona la sensació que hi haurà molta gent i serà un pèl agoviant...

viscaaaaaaaaaaaaaa, l'últim consell escolar del curs!!!! això mereix una festa, no??? o ocm a mínim anar a fer unes copetes, no???? jijijijii

muaaaaaaaaaaaaa

i dema tinc l'últim dia de classe amb els nens!!! això també s'ha de celebrar!!!
tot i que en part em fa una mica de pena... els que passen a primaria el proxim any ja no els tindre...
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 22, 2009 8:02 pm

blackmamba ha escrit:
nur_jor ha escrit:
blackmamba ha escrit:Per cert!!!!

M'acaben d'enviar un sms de Pronovias dient q el 25, 26 i 27 de juny hi haurà venda privada de vestits de festa i madrina fins a un 75% de descompte!!!!!

entreu a pronovias.es/ventasprivadas

jo m'ho estic pensant d'anar-hi... jijijijijijiji, ni q sigui per xafardejar!!!!!

li diré a ma sogra también, a veure q diu!!!

acabo de veure-ho!! ostres tu!!
ara que ja tinc vestit per anar de boda aquest estiu surt aixo!! jops!!
jo no hi aniré, que faria amb un altre vestit?
és temptador... pero no no... no pot ser!!!! que encara cauria... jajajaj!!
primer he d'amortitzar el que m'acabo de comprar, jejeje!

clar!!! primer amortitza el q téns!!! jejeje

Jo li he dit a ma mare, però ja sabeu q passa de tot i ha dit q li es igual, q com q no es posarà vestit...

dempa li diré a ma sogra i a ma cunyada, a veure si elles si q ho volen aprofitar!!!!!

val la pena aprofitar!!! fins a un 75% de descompte!!! i hi ha vestits molt xulos!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 22, 2009 8:03 pm

blackmamba ha escrit:
nur_jor ha escrit:coi!! m'han censurat!!! he dit el boda-click tot junt i m'ho han tret!!
:-/

jajjajajajajajaja, crec q deu ser xq és competència "virtual" jajajajajaja

deu ser aixo que dius... clar! té sentit!! quan ho he vist m'he quedat a quadres!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 22, 2009 8:07 pm

nur_jor ha escrit:
blackmamba ha escrit:
com va aquest dilluns???
esteu animades, eh!!

el dia que us proveu vestits tinc consell escolar (l'últim del curs!!!!!!! weeeee!!!!) i per la revetlla vaig de cumple a Salou amb els amics.

heu sortit mai per Salou per St Joan? jo no i em dona la sensació que hi haurà molta gent i serà un pèl agoviant...

viscaaaaaaaaaaaaaa, l'últim consell escolar del curs!!!! això mereix una festa, no??? o ocm a mínim anar a fer unes copetes, no???? jijijijii

muaaaaaaaaaaaaa

i dema tinc l'últim dia de classe amb els nens!!! això també s'ha de celebrar!!!
tot i que en part em fa una mica de pena... els que passen a primaria el proxim any ja no els tindre...

quantes coses a celebrar!!!! d'aqui poc q hauré acabat els exàmens!!!! jejejeje

lo dels nens si q deu fer una mica de pena, però ja en tindràs d'altres!!!! neu:-) neu:-)
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 22, 2009 8:07 pm

blackmamba ha escrit:
torsaeann ha escrit:NInetes¡¡¡¡¡
Ahir i avui no he pogut conectar-me ja que tinc una amiga d'asturias a casa meva i no paro per casa¡¡¡¡¡
Ella marxa dimecres i vull aprofitar el màim per estar amb ella¡¡¡¡¡¡
Sobre el dijous la Tara vindrà a casa a fer passarel.la¡¡¡¡però no acabarem molt tard o sigui que laiac si vols quan acabem venim a fer un cafè a casa teva i t'ajudem¡¡¡¡
Com que ja se on vius et truquem avanç de venir i ja esta¡¡¡¡¡¡

Que et sembla?

Un petonet ninetes¡¡¡¡¡

Guapa!!! tu aprofita per estar amb la teva amiga, q nosaltres no marxem enlloc!!!! jijijijiji

jo el dijous también hi vull anar!!!! vull quedadaaaaaaaaaaaaa, jejejeje. esq mira q acostumar-me en dues setmanes a portar el xip de q cada dijous quedada.... aixxxxxxxxxxxxx jejejejeje

a mi tambe m'agradaria anar-hi!!! jops!! sempre tinc algo a fer els dijous... sort que en teoria aquest dijous tarda és l'últim d'aquest curs que tinc ocupat!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 22, 2009 8:12 pm

blackmamba ha escrit:
nur_jor ha escrit:
blackmamba ha escrit:
com va aquest dilluns???
esteu animades, eh!!

muaaaaaaaaaaaaa

quantes coses a celebrar!!!! d'aqui poc q hauré acabat els exàmens!!!! jejejeje

lo dels nens si q deu fer una mica de pena, però ja en tindràs d'altres!!!! neu:-) neu:-)

hauràs acabat els examens!! clar!!! això tambe s'ha de celebrar!!! :-///:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 22, 2009 8:47 pm

Ninetes… tinc un petit problema... em podríeu ajudar? Necessito els vostres consells. Què faríeu vosaltres??

A veure, no és exactament un problema... però jo m’hi capfico molt... massa!

Resulta que fa poc que he començat a donar la notícia que em caso l’any vinent, ho sap la família, ho saben els nostres amics, i em faltaven els companys de feina...

Ara a final de curs és quan més feina hi ha, i tothom va més atabalat... i els volia donar la noticia quan acabessin les classes, o sigui, a partir de demà, perquè tothom ja està més relaxat.

Feia setmanes que ho tenia pensat fer-ho així, però en l’ultima reunió que vam fer a principis de mes, un company de feina va anunciar un bombazo! Que es casava!!!!!!! Jo no em podia creure el que sentia!!! I el dia que es casava era el 26 de juny!!!! El meu cor m’anava a mil per hora!!! El meu careto devia ser un cuento!!! I llavors va aclarar que es casaca el 26 de juny... però d’aquest any!!! D’aquí a 4 dies, vaja... Això em va tranquiltzar una mica... Però jo encara estava en estat de xoc! Tots aplaudint i felicitant-lo i jo amb el cor que encara m’anava a tota pastilla... buf!!! buf!!!

Total, que es casa aquest mateix més, i em veig obligada a aplaçar la meva notícia per no robar-li protagonisme. És el seu moment i vull que el visqui com li toca...

El 26 d’aquest més es casa pel civil, algo senzillet, i va anunciar que més endavant faria una festa grossa com cal, amb molts invitats, per l’església on tots estaríem invitats.

Llavors jo li vaig comentar al Jordi, el meu nen, i els dos hi vam donar moltes voltes... i vam caure en una possibilitat que quan hi penso em poso molt nerviosa... Què passaria si la cerimònia religiosa i la festa grossa la fessin justament un any després??? El mateix 26 de juny... però del 2010!!! Em xafarien la meva boda!! Perquè jo també vull invitar als meus companys de feina, i clar, es trobaríen que haurien de decidir a quina boda anirien...

A veure, de moment tot son paranoies meves, perquè encara no sé quan es la data per la seva festa grossa... i no se com esbrinar-ho!

Ni tampoc sé com anunciar jo que em caso!!

Què farieu vosaltres en el meu cas? Em podeu ajudar? Em podeu aconsellar?

Em ratlla molt aquest tema... molt... Perque, i si arribés a passar? :--(
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 22, 2009 9:05 pm

nur_jor ha escrit:Ninetes… tinc un petit problema... em podríeu ajudar? Necessito els vostres consells. Què faríeu vosaltres??

A veure, no és exactament un problema... però jo m’hi capfico molt... massa!

Resulta que fa poc que he començat a donar la notícia que em caso l’any vinent, ho sap la família, ho saben els nostres amics, i em faltaven els companys de feina...

Ara a final de curs és quan més feina hi ha, i tothom va més atabalat... i els volia donar la noticia quan acabessin les classes, o sigui, a partir de demà, perquè tothom ja està més relaxat.

Feia setmanes que ho tenia pensat fer-ho així, però en l’ultima reunió que vam fer a principis de mes, un company de feina va anunciar un bombazo! Que es casava!!!!!!! Jo no em podia creure el que sentia!!! I el dia que es casava era el 26 de juny!!!! El meu cor m’anava a mil per hora!!! El meu careto devia ser un cuento!!! I llavors va aclarar que es casaca el 26 de juny... però d’aquest any!!! D’aquí a 4 dies, vaja... Això em va tranquiltzar una mica... Però jo encara estava en estat de xoc! Tots aplaudint i felicitant-lo i jo amb el cor que encara m’anava a tota pastilla... buf!!! buf!!!

Total, que es casa aquest mateix més, i em veig obligada a aplaçar la meva notícia per no robar-li protagonisme. És el seu moment i vull que el visqui com li toca...

El 26 d’aquest més es casa pel civil, algo senzillet, i va anunciar que més endavant faria una festa grossa com cal, amb molts invitats, per l’església on tots estaríem invitats.

Llavors jo li vaig comentar al Jordi, el meu nen, i els dos hi vam donar moltes voltes... i vam caure en una possibilitat que quan hi penso em poso molt nerviosa... Què passaria si la cerimònia religiosa i la festa grossa la fessin justament un any després??? El mateix 26 de juny... però del 2010!!! Em xafarien la meva boda!! Perquè jo també vull invitar als meus companys de feina, i clar, es trobaríen que haurien de decidir a quina boda anirien...

A veure, de moment tot son paranoies meves, perquè encara no sé quan es la data per la seva festa grossa... i no se com esbrinar-ho!

Ni tampoc sé com anunciar jo que em caso!!

Què farieu vosaltres en el meu cas? Em podeu ajudar? Em podeu aconsellar?

Em ratlla molt aquest tema... molt... Perque, i si arribés a passar? :--(

aix nena quin dilema!!!! i quina casualitat, no????? ostres tu!!!!

doncs no se.. jo ho explicaria tal i com ens ho has explicat a nosaltres... que feia temps q ho volies dir i q just el teu company ho va anunciar i q era justament el mateix dia!!! i q no has volgut dir res per no predre-li protagonisme.. vaja, bàsicament el q ens has dit a nosaltres!!! jo no crec q ell celebri just un any després la festa grossa.. l'únic q m'extranya q ho fes tan de sobte, no?? potser és q ha de ser pare xDDD

no se, jo ho explicaria així, xq jo el q no voldria és q pensesin q m'havia copiat la data... cosa q nosaltres sabem q no és així!!!!!

és un tema delicat, però segur q ten surts!!!!! tot i q jo esperearia a q passés la seva boda, total és aquest divendres, ja no vindrà d'una setmana, no???

espero haver-te ajudat!!!!!

muaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 22, 2009 9:18 pm

ja... quan ho va anunciar ell a mi no em va tocar més remei que esperar que ell es casés per anunciar-ho jo... però ara jo seré la que tindre la mateixa data que ell...
no se si m'explico!
se que ho diran: "et cases? oh... la mateixa data has triat???" :--( "que no hi han mes dies que el 26 de juny pels mestres d'aqui?"
brometes aixi... joer!!!
em ratlla molt eh!!
i ells es casen aquest divendres, i llavors jo ho he d'anunciar la setmana que ve?? no puc!! a més, ells no fan viatge de nuvis, i com que vindra dilluns a l'escola serà el centre d'interès... perque sé que no pararan de parlar d'ell la proxima setmana... i si jo dic que em caso igual algu ho troba de mal gust que li prengui el protagonisme a ell... a veure, que no et cases cada dia!! doncs es normal que ell visqui el seu moment i tothom en parli...
m'ha xafat totalment els meus plans... :--(
i no sé com ni que he de fer...
aps! i si pensen que m'he copiat la data els potaré el contracte del restaurant, que ho vam reservar el novembre del 2008...
estic molt ratllada ninetes!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dl. juny 22, 2009 9:34 pm

Relaxa't nena, ara que si s'arriba a descuidar us ho diu cuan ja ha passat!
Per ell seran tramits nomes, si per l'esglesia ho faran mes endevant!

Dons tu els hi dius l'ultim dia que us veieu, i si s'enfada problema seu, els homes no s'ho prenen com nosaltres!

I tranquila per lo de la data fu ja fa mesos que la tens, i sera la teva i nomes teva!

Molts petons i anima't!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dl. juny 22, 2009 9:35 pm

Bueno ninetes vaig a dormir!
Ens veiem aviat, nena estas millor?
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 22, 2009 9:38 pm

tara ha escrit:Relaxa't nena, ara que si s'arriba a descuidar us ho diu cuan ja ha passat!
Per ell seran tramits nomes, si per l'esglesia ho faran mes endevant!

Dons tu els hi dius l'ultim dia que us veieu, i si s'enfada problema seu, els homes no s'ho prenen com nosaltres!

I tranquila per lo de la data fu ja fa mesos que la tens, i sera la teva i nomes teva!

Molts petons i anima't!

havia pensat parlar amb ell abans de dir la noticia a la resta... pero no se com s'ho pendra, eh!
em fa una mica de respecte...
a més, que no trobo el moment!! quan veig una oportunitat em poso tan nerviosa que marxo... i em ratllo mes!
per aixo dic que no se que fer...
es millor dir-ho abans de marxar de vacances, no?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dl. juny 22, 2009 9:44 pm

Tia a tu el fa il·lusio, i tens ganes de dir-ho, i val mes que ho fagis tu que no que se'n enterin per un altre. (sempre hi ha alguns possibilitat)
Estar be parlar amb ell primer, diga-li que els hi volies dir just cuan ho va dir ell i que per aixo no vas dir res, no s'ho pendra malament!
Jo tinc un company que va arribar dilluns de les vacances de boda i dimecres ja no s'en parlava!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 22, 2009 10:01 pm

gracies noies!

intentaré parlar amb ell primer, a veure si me'n surto, ja que es dificil trobar-lo sol, eh! en una escola sempre hi ha gent per tot arreu!!

porto uns dies que no vegeu... i mira que no volia dir res, eh! no en volia parlar!

tot aixo va començar el dia 2 d'aquest mes. ell va deixar anar la noticia i jo em vaig començar a ratllar... aquell dia quan vaig arribar a casa no sabia si riure, si plorar, si estirar-me els cabells... o que se jo!! buf...

jo soc molt perfeccionista, i quan algo no surt com tenia planejat em moro! i els meus plans era dir-ho exactament el dia 26 de juny (aquest divendres), portar una mica de pica-pica als companys i dir-los: "d'aqui justament un any anirem tots de boda!!!" i el dia 2 d'aquest mes quan el meu company va deixar anar la noticia... em va caure tot a terra... em va deixar totalment xafada...

a l'arribar a casa no sabia lo que tenia! vaig parlar amb el Jordi, amb ma mare, mon pare, vaig trucar a ma tieta!!!!... tothom m'intentava tranquiltzar... pero jo tranquila no estava...

i van anar passant els dies i vaig utilitzar la meva tecnica... no parlar del tema amb ningu, perque penso que si no en parlo no existeix el problema (quina tonteria, no? sempre em passa igual...)... pero aquesta "tecnica" es una mer... i nomes aconsegueix fer-me una bola a dintre que quan no puc mes exploto!!!!

i aixo és exactament el que m'ha passat avui!!! he explotat!!! no puc mes! no puc callar-ho mes!! per aixo us ho he explicat!! i ho hauria d'haver fet abans!! perque coi, si que hi és el problema!! i encara que no en parli... i segueix sent!!!

m'han xafat els plans, no hi ha pica-pica, no hi ha la meva noticia... tot el que volia fer no ho podré fer!!! i... què és el que hi ha?? doncs un pica-pica que porta ell x celebrar que es casa i una boda aquest divendres!!

estic mol xof ninetes... molt xof...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 22, 2009 10:16 pm

nur_jor ha escrit:ja... quan ho va anunciar ell a mi no em va tocar més remei que esperar que ell es casés per anunciar-ho jo... però ara jo seré la que tindre la mateixa data que ell...
no se si m'explico!
se que ho diran: "et cases? oh... la mateixa data has triat???" :--( "que no hi han mes dies que el 26 de juny pels mestres d'aqui?"
brometes aixi... joer!!!
em ratlla molt eh!!
i ells es casen aquest divendres, i llavors jo ho he d'anunciar la setmana que ve?? no puc!! a més, ells no fan viatge de nuvis, i com que vindra dilluns a l'escola serà el centre d'interès... perque sé que no pararan de parlar d'ell la proxima setmana... i si jo dic que em caso igual algu ho troba de mal gust que li prengui el protagonisme a ell... a veure, que no et cases cada dia!! doncs es normal que ell visqui el seu moment i tothom en parli...
m'ha xafat totalment els meus plans... :--(
i no sé com ni que he de fer...
aps! i si pensen que m'he copiat la data els potaré el contracte del restaurant, que ho vam reservar el novembre del 2008...
estic molt ratllada ninetes!

nena!!! no et rallis q no és culpa teva!!!!! lo q tu dius, téns el contracte del restaurant, jajaja. però no crec q arribis a aquests extrems... si no vols dir-ho la setmana q vé doncs ho pots dir l'altra.. i fins i tot si vols et pots esperar a la tornada al setembre, no???

no t'hi capfiquis, tu saps q no t'has copiat la data i ja està!!!

muaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 22, 2009 10:21 pm

nur_jor ha escrit:gracies noies!

intentaré parlar amb ell primer, a veure si me'n surto, ja que es dificil trobar-lo sol, eh! en una escola sempre hi ha gent per tot arreu!!

porto uns dies que no vegeu... i mira que no volia dir res, eh! no en volia parlar!

tot aixo va començar el dia 2 d'aquest mes. ell va deixar anar la noticia i jo em vaig començar a ratllar... aquell dia quan vaig arribar a casa no sabia si riure, si plorar, si estirar-me els cabells... o que se jo!! buf...

jo soc molt perfeccionista, i quan algo no surt com tenia planejat em moro! i els meus plans era dir-ho exactament el dia 26 de juny (aquest divendres), portar una mica de pica-pica als companys i dir-los: "d'aqui justament un any anirem tots de boda!!!" i el dia 2 d'aquest mes quan el meu company va deixar anar la noticia... em va caure tot a terra... em va deixar totalment xafada...

a l'arribar a casa no sabia lo que tenia! vaig parlar amb el Jordi, amb ma mare, mon pare, vaig trucar a ma tieta!!!!... tothom m'intentava tranquiltzar... pero jo tranquila no estava...

i van anar passant els dies i vaig utilitzar la meva tecnica... no parlar del tema amb ningu, perque penso que si no en parlo no existeix el problema (quina tonteria, no? sempre em passa igual...)... pero aquesta "tecnica" es una mer... i nomes aconsegueix fer-me una bola a dintre que quan no puc mes exploto!!!!

i aixo és exactament el que m'ha passat avui!!! he explotat!!! no puc mes! no puc callar-ho mes!! per aixo us ho he explicat!! i ho hauria d'haver fet abans!! perque coi, si que hi és el problema!! i encara que no en parli... i segueix sent!!!

m'han xafat els plans, no hi ha pica-pica, no hi ha la meva noticia... tot el que volia fer no ho podré fer!!! i... què és el que hi ha?? doncs un pica-pica que porta ell x celebrar que es casa i una boda aquest divendres!!

estic mol xof ninetes... molt xof...

ais nena, em fas patir!!!! ja m'imagino q deu fotre molt... però et torno a dir q no és culpa teva i crec q és molt bona idea lo de parlar amb ell primer, com diu la tara els homes no s'ho prenen com nosaltres!!!

a més això de q just a principis de mes ho digués... i q tot semb li tant ràpid... no serà q la futura dona està embarassada??? diguem mal pensada.. jejejejeje

bé guaà, intenta no preocuparte més!!!! ja trobaràs la manera, n'estic segura!!!!

muaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 22, 2009 10:23 pm

_eLi_ ha escrit:Hola ninetes!!!!!!!!!

ggggggrrrrrrrr....no m'he pogut conectar fins ara, he acabat de la consulta a les 8 i quan arribo a casa, als 15 min. hem truquem els meus sogres i hem diuen que ens convides a sopar????? han vingut a sopar i acaben de marxar, li dic al xavi ara vinc!!!!!!!! que vaig a veure el foro!!!!!!! jejejejeje.........deu ni dó amb aixó m'adono que estic enganxadísima a vosaltres!!!!!!!....aix....aix......peró marxo que també vull veure física o química que és l'últim capítol!!!!!!!!

Demà parlem suposo que pel matí hem podré conectar al institut una estoneta.

Ptns wapes, us estimooooooooooo!!!!!!!!!!

nenaaaaaaaaaaaaaa, nosaltres también t'estimem!!!! i si, hem de reconeixer q estem totes més q viciades al foro!!!! jajajaja

ara mateix el meu xicot me deia q a veure si deixava d'escriure i acababem de mirar un capítol d'una serie q estavem mirant!!! xq he aprofitat un moment q s'ha aixecat a agafar les postres i m'he connectat!!!! jajajajaja

mua guapaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 22, 2009 10:28 pm

gracies guapa!

Avui estic nerviosa per lo que he comentat abans. M'ho guardo tot per mi i quan no puc més exploto! I avui no he pogut aguantar mes i he acabat explotant!! dema ho veuré diferent... ja ho se

ella no està embarassada, és més per tràmits, com deia la tara...

de fet ara que n'he parlat m'he quedat una mica millor...

gracies per escoltar-me!

les ninetes sou les millors!! que faria sense vosaltres??
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 22, 2009 10:44 pm

nur_jor ha escrit:gracies guapa!

Avui estic nerviosa per lo que he comentat abans. M'ho guardo tot per mi i quan no puc més exploto! I avui no he pogut aguantar mes i he acabat explotant!! dema ho veuré diferent... ja ho se

ella no està embarassada, és més per tràmits, com deia la tara...

de fet ara que n'he parlat m'he quedat una mica millor...

gracies per escoltar-me!

les ninetes sou les millors!! que faria sense vosaltres??

Ja saps q pots comptar amb nosaltres per a lo q vulgius!!!!

Qualsevol dubte o problema aquí estem!!!!

I ja veuràs q, com tu dius, demà ho veuràs amb una altra perspectiva!!!

Animat!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nupubo » dl. juny 22, 2009 10:45 pm

nur_jor ha escrit:
blackmamba ha escrit:
com va aquest dilluns???
esteu animades, eh!!

muaaaaaaaaaaaaa

Ostres! Tu també ets mestra? D'infantil dedueixo... Jo ho sóc de primària. De cicle inicial. jejejeje.... Demà últim dia amb els nens. Ja sé que fa pena quan canvien de nivell o cicle, però.... que hi farem!
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants