NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: tara » dt. juny 23, 2009 10:45 am

Ninetes em sembla bona idea lo que ha dit la laiac, aixi ja ens posem en marxa!
Si laiac erem marca xupa-xups!!!!!!!!!!1
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 10:56 am

Per cert!!! jo també tinc una anecdota que explicar!!! ahir em va passar una cosa que em vaig quedar super a quadros!!!!

Resulta que la veïna del meu xicot, que té una botiga al poble, li va dir la setmana passada que quan pogués es passés per la botiga. Com que ell sempre està a Barcelona i avui ha marxat a Amsterdam fins demà (de Congrés, és q aquesta gent no saben q aquí a Catalunya és festaaaaa, cada any igual, l'any passat me'l van enviar a Lisboa!!) i total, que el meu xicot em va dir q a veure si hi podia passar jo, xq no sabia q podria voler...

Ahir vaig baixar al poble i vaig passar per la botiga d'aquesta dona i li comento això, q el meu xicot no pot passar i q si li havia de dir algo q ja li deia jo... i em diu, vale, doncs t'ho dóno a tu!!! i llavor em diu "com ho porteu??" i jo em quedo dubtant i li dic "el què???" i me diu, "que ha de ser, la boda!!!" i penso,aix q aquesta no s'ha enterat q l'hem passat a l'any q vé... i li dic "ui, si al final l'hem deixat per l'any q vé!!!" i veig que es queda amb una cara... però entra cap a dins i al cap de dos minuts surt amb un sobre petit vermell que posa "Felicitats!!" i me'l dóna!!! i jo em quedo pensant.. mm, no és l'aniversari ni res del meu xicot.. i llavors vaig caure!!! li dic "això no sera per la boda, no???" i em diu "si, clar, és per tots dos...." amb una cara la pobra dona!!!!

Clar, quan li vaig dir q al final era l'any q vé x això va posar aquella cara!!!! però la dona em donava el sobre igualment!!! (devia dir, coi ara si no li dono lo q li havia de donar quedaré malament..) jajajajaja

i li dic "dona, si això és per la boda ja ens ho donaràs l'any q vé!!" i va fotre una cara d'alivio!!!! quina situació més rara!!!!!

total, que evidentment li torno el sobre (suposo q eren diners) i li dic q gràcies pel detall, però q si de cas ja ens ho donaria l'any q vé!!! i marxooooooooooo

aix, quin mal rato q vaig passar!!!!

jajajajajajajaja
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 10:57 am

tara ha escrit:Ninetes em sembla bona idea lo que ha dit la laiac, aixi ja ens posem en marxa!

així fem quedada el dijous a la tarda a ca la laiac?????
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dt. juny 23, 2009 11:31 am

_eLi_ ha escrit:
laiac ha escrit:PROPOSTA!!!!!!!!!!

Us fa pal venir al Morell??????? ho dic perquè si que la tara i la torseanan estaran a prop, però em sap greu per les altres!!!!!! però perque no veniu a casa meva??????????

Les que pogueu venir abans pos feu cap a casa meva i després ja vindran la tara i la torseannan que su sembla???????

Que consti que no em penso passar el dia netejant la casa eeee o sigui que estarà com estigui.....jijijijijijijiji

Però si voleu.................................i així si.....porteu cosetes que tingueu i si em voleu ajudar amb els detallets mentre xarrem!!!!!! :o-o:

Què us sembla?????????

SI!!! nena m'agrada el plan, a mi pal anar al morell, gens ni mica!, estic a 10 min d'alcover, ho tinc més a prop que les gavarres així que per mí si voleu genial, podrem fer els rams oi?

Per la casa no et preocupis nena, tal i com estigui!! si, t'ajudem a fer els chupitos mentres xarrem.

Per mi perfecte!!!!!

Si així ho decidim us passaré una explicació de com arribar-hi d'acord???? a veure si m'animu una mica que porto un dia!!!!!

Petonets.....
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dt. juny 23, 2009 11:33 am

tara ha escrit:Ninetes em sembla bona idea lo que ha dit la laiac, aixi ja ens posem en marxa!

Ei tara!!!!!!!!!!

Ma germana m'ha confirmat que no va a andorra.........pos fem una cosa....acabo de veure a la pagina web de l'esclat que també és bon preu!!! i de bon preu en tinc un a 2 minuts camí cap al cotxe!!!! i al migdia està obert!!! així que hi aniré!!!!! i a veure si els tenen igual!!! sinó, t'ho dic i me'ls agafes d'acord????????'
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: aliaga79 » dt. juny 23, 2009 12:15 pm

aliaga79 ha escrit:nenes, a tarragona hi ha una botiga, petitona, just davant de l'antiga creu roja, amb un nom molt estrany, on venen ninus pel pastís,xulíssims, a 11 €!!!!

PER CERT! LA BOTIGA ES DIU IANUA CAELI!!!!
LA DONA ÉS MONÍSSIMA, I ENS VA REGALAR UN ALTRE NINO!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: laiac » dt. juny 23, 2009 12:36 pm

_eLi_ ha escrit:Ei tara, torsaeann, potser us demano jo también algún vestit i tot!

No se si us enrecordeu que tinc una boda el 22 d'agost i també tinc que buscar-me vestit!

Aquest divendres hem kedat amb els amics nostres que es casen que ens donaran l'invitació anirem a sopar a casa seva. Que guay suposo que parlarem de la boda. Així agafo idees noves no? a veure que ens expliquen, quan hem donin l'invitació us la paso per a que la veieu.

Si no???? que xuli!!!! a mi ara si anés a una boda abans de la meva estaria pendent de tot i fixant-me en tot........i l'altre dia que em vaig anar a fer una pedicura l'esteticien també es casa al setembre i vam estar casi dues hores xarrant de la boda!!!!!!!!

Ja veuràs que bé que t'ho passaràs!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 12:39 pm

laiac ha escrit:
_eLi_ ha escrit:Ei tara, torsaeann, potser us demano jo también algún vestit i tot!

No se si us enrecordeu que tinc una boda el 22 d'agost i també tinc que buscar-me vestit!

Aquest divendres hem kedat amb els amics nostres que es casen que ens donaran l'invitació anirem a sopar a casa seva. Que guay suposo que parlarem de la boda. Així agafo idees noves no? a veure que ens expliquen, quan hem donin l'invitació us la paso per a que la veieu.

Si no???? que xuli!!!! a mi ara si anés a una boda abans de la meva estaria pendent de tot i fixant-me en tot........i l'altre dia que em vaig anar a fer una pedicura l'esteticien també es casa al setembre i vam estar casi dues hores xarrant de la boda!!!!!!!!

parlant d'invitacions.. tu ja les téns laiac??? ja les has donat totes???

muaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dt. juny 23, 2009 1:00 pm

blackmamba ha escrit:
laiac ha escrit:

parlant d'invitacions.. tu ja les téns laiac??? ja les has donat totes???

muaaaaaaaaaaaa[/quote

I taaaaaaaaaaaaaannnnnntt!!!! va ser el primer que vaig fer quan vam dir que ens casavem!!! i les vam donar tot seguit!!! ara em falta enviar a uns amics de saragossa i a un amic d'aquí reus que no coincidim mai!!!!

Però si si, les vaig ensenyar en una kedada...ja te l'ensenyaré!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dt. juny 23, 2009 2:03 pm

Hola ninetes per mi perfecte, ja tinc ganes de que sigui dijous!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dt. juny 23, 2009 2:04 pm

vale eli si quieres te dejo uno, aunque son todos negros, no se si te gustaran!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dt. juny 23, 2009 2:05 pm

Laiac jo si vols hi vaig, el tinc al costat de casa, i per lo del filferro si vols hi vaig, aquesta tarda volia pujar a tarragona per anar a veure algunes votigues de vestits de nuvia, aixi que puc passar per l'abacus!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dt. juny 23, 2009 2:07 pm

Aixi ens trobarem totes a casa de la laiac!
I no pateixis per la casa!
Que guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 2:20 pm

tara ha escrit:Aixi ens trobarem totes a casa de la laiac!
I no pateixis per la casa!
Que guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aix!!! i a quina hora quedem??? qui em passa l'adreça per privi?????

muaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dt. juny 23, 2009 4:52 pm

NINETESSSSSSSSSSSSSSSS

com ja sabeu he començat al CAP- ara estic a a la consulta d'urgències pero es que no parooooooooooooooo

bueno confirmo que vaig casi sempre de tardes!!! o sigui que he llegit lo de la quedada ( x cert tela per ficar-me al dia wapes!!!!!!! jejje)
pero si voleu dissabte puc kedar!!! ja direu si alguna pot i em fiqueu al dia perq haureu fet 2 kedades ens miiiiiiiii :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star::

joooooooooooooooo

bueno

laiac segur que us ho passareu pipa a casa teva!!!!
Nur.. mmm jo m'esperaría una mica i si finalitza el curs ara.. doncs dir-ho al setembre... nu se... aix.. jo también soc perfeccionista pero intento disminuir-ho!!!!

Eli.. com va la feina a la consulta????

estiuuuuuuuuuuu per on pares!!!!

Ei Giss ja dirà algu de les samarretes ehhhhhhhhhh

Tara has pogut canviar les vacances???? i que fareu al final?????

torsaeann que tal tot???
Black estudiaaaaaaaaaaaaaaa ehhhhhhhhhhhh!!!!!

bueno un peto per a totes me'n recordo moltttttttt de vosaltres!!! sempre penso que haureu escrit mogollónnnnnnnn aix aix!!!

Demà tinc festa i hem preparat barbacoa pels amics.. i potser els diem algo jejejejej

Petonssssssssss
ja us explicaréeeeeeeeeeeeeeeeeee
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dt. juny 23, 2009 5:03 pm

Hola ninentes!

Com escribiu!! A punt a punt d'arribar a la pag 200!

Gràcies a totes pels ànims i pels consells! Sou les millors! Ahir estava bastant nerviosa perque portava dies aguantant-ho... i mira, va sortir tot!!!

Què faré? doncs quan trobi el moment adequat parlaré amb el meu company... i si veig que la seva festa grossa no cau en la mateixa data que la meva del 2010, doncs m'esperaré al setembre per dir-ho als meus companys... Aquest punt em fa molta por!!! que la boda per l'esglesia la faci al cap d'un any, el mateix 26 de juny... el meu dia... per aixo he de parlar amb ell urgentment per sortir de dubtes, que així no puc viure!

laiac, ànims, per l'accident de l'altre dia... ja sé que tot son gastos per tot arreu, però mentre es pugui arreglar cap problema, lo important es que tu estas bé i que no vas prendre mal guapa!

blackmamba, m'imagino la situació que has explicat, pobra dona... jajajaj!!

A les que aneu a la quedada de dijous que vagi tot molt bé! Jo no podré venir-hi!! A veure si un altre dia s'organitza una altra quedada d'aquestes, que a mi tambe m'agradaria ajudar-te a fer les coses laiac! :-)ok: rams, detallets... de tot!

I totes les que aneu de revetlla... que us ho passeu molt bé i disfruteu molt!!!

Ara baixaré cap a Reus, i després ens n'anirem per Salou. Si alguna nineta va allà aquesta nit potser ens veiem!! jejeje!!

Petonets per totes les meves ninetes!!!!! Muas!!!!!

Ho torno a repetir.... perquè... SOU LES MILLORS!!!!! :-///:
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. juny 23, 2009 5:36 pm

Hola ninetes¡¡¡
Tara, el dijous a les 17.15 a casa meva¡¡¡¡
Laiac, quan acabem venim a casa teva¡¡¡¡
Papallona, no pateixis¡¡¡nosaltres també t'enyorem¡¡¡¡¡
Giss, les camisetes que tal?
Eli, jo vaig a la plaça de la font¡¡¡¡
Nur-jor, no et preocupis, digues la noticia si tens que estar més tranqui.
Blackmamba, com va l'estudi?ens veurem dijous?
Estiu, que tal tot?

Un petonet ninetes¡¡¡¡¡
Us estimo¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 6:08 pm

Papallona* ha escrit:NINETESSSSSSSSSSSSSSSS

com ja sabeu he començat al CAP- ara estic a a la consulta d'urgències pero es que no parooooooooooooooo

bueno confirmo que vaig casi sempre de tardes!!! o sigui que he llegit lo de la quedada ( x cert tela per ficar-me al dia wapes!!!!!!! jejje)
pero si voleu dissabte puc kedar!!! ja direu si alguna pot i em fiqueu al dia perq haureu fet 2 kedades ens miiiiiiiii :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star::

joooooooooooooooo

bueno

laiac segur que us ho passareu pipa a casa teva!!!!
Nur.. mmm jo m'esperaría una mica i si finalitza el curs ara.. doncs dir-ho al setembre... nu se... aix.. jo también soc perfeccionista pero intento disminuir-ho!!!!

Eli.. com va la feina a la consulta????

estiuuuuuuuuuuu per on pares!!!!

Ei Giss ja dirà algu de les samarretes ehhhhhhhhhh

Tara has pogut canviar les vacances???? i que fareu al final?????

torsaeann que tal tot???
Black estudiaaaaaaaaaaaaaaa ehhhhhhhhhhhh!!!!!

bueno un peto per a totes me'n recordo moltttttttt de vosaltres!!! sempre penso que haureu escrit mogollónnnnnnnn aix aix!!!

Demà tinc festa i hem preparat barbacoa pels amics.. i potser els diem algo jejejejej

Petonssssssssss
ja us explicaréeeeeeeeeeeeeeeeeee

Guapa!!!!!

Sorry, jo és q no m'entero mai de res i no sabia q ja començaves!!! se'm feia raro no veure't per aquí, això si!!! jejejeje

No et preocupis que et posarem al dia, lo que passa es que ja sap que hi ha coses que s'han de dir per privis!!! i com jo he anat tan atabalada, la veritat q pensava q alguna altra nineta ja te n'hauria fet 5 cèntims de tot!!!!

un petó guapa, i a veure si ens veiem dissabte!!!!

muaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 6:12 pm

nur_jor ha escrit:Hola ninentes!

Com escribiu!! A punt a punt d'arribar a la pag 200!

Gràcies a totes pels ànims i pels consells! Sou les millors! Ahir estava bastant nerviosa perque portava dies aguantant-ho... i mira, va sortir tot!!!

Què faré? doncs quan trobi el moment adequat parlaré amb el meu company... i si veig que la seva festa grossa no cau en la mateixa data que la meva del 2010, doncs m'esperaré al setembre per dir-ho als meus companys... Aquest punt em fa molta por!!! que la boda per l'esglesia la faci al cap d'un any, el mateix 26 de juny... el meu dia... per aixo he de parlar amb ell urgentment per sortir de dubtes, que així no puc viure!

laiac, ànims, per l'accident de l'altre dia... ja sé que tot son gastos per tot arreu, però mentre es pugui arreglar cap problema, lo important es que tu estas bé i que no vas prendre mal guapa!

blackmamba, m'imagino la situació que has explicat, pobra dona... jajajaj!!

A les que aneu a la quedada de dijous que vagi tot molt bé! Jo no podré venir-hi!! A veure si un altre dia s'organitza una altra quedada d'aquestes, que a mi tambe m'agradaria ajudar-te a fer les coses laiac! :-)ok: rams, detallets... de tot!

I totes les que aneu de revetlla... que us ho passeu molt bé i disfruteu molt!!!

Ara baixaré cap a Reus, i després ens n'anirem per Salou. Si alguna nineta va allà aquesta nit potser ens veiem!! jejeje!!

Petonets per totes les meves ninetes!!!!! Muas!!!!!

Ho torno a repetir.... perquè... SOU LES MILLORS!!!!! :-///:

Guapa!!! me n'alegro de que estiguis més tranquil·la!!!!!! jo crec q fas bé d'esbrinar si és la mateixa data o no (que no crec, eh) i si de cas dir-ho ja al setembre!!!!

no et procupis, q surtirà tot bé!!!!!!

un petó i q vagi bé aquesta nit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dt. juny 23, 2009 6:22 pm

uffff nenes!!! tela per posar-me al dia! i no ho he pogut llegir tot tot, pq no em dona temps! jejeje
Bé, jo ara vaig a pendre algo per aquí el poble i a la nit venen a sopar el meu germà, ma cunyada i la meva neboda que es quedarà a dormir.
Demà festa! qué bé! i dijous quedada!!! jo també m'apunto eh Laia? ja quedaré amb les altres i fem cap a casa teva. Podriem portar cadascuna una cosa per berenar no? així fem com un picnic! jajaja

Bé, tema camisetes encara no sé res... no m'han trucat, com que demà és festa doncs ja em va dir aquell noi que era una semana una mica rara, potser truquen dijous, en tot cas ja aniriem divendres no eli?
Bé, un petonet a totes! que encara que no em veieu gaire per aquí penso molt en vosaltres! i tinc moltes ganes de veure-us!!!
Guapas!!!!!!!!!!!!!! :-)
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants