Autor: tara » dt. juny 23, 2009 6:35 pm

Autor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 6:58 pm

Autor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 7:16 pm
jennytgn ha escrit:Hola!!
Que paseis una buena revetlla!!!

Autor: jennytgn » dt. juny 23, 2009 7:16 pm
blackmamba ha escrit:jennytgn ha escrit:Me explicais como se hace el marcador de la cuenta atras!!
Pues te has de registrar en nuvis.org o novios.org (esto no lo van a censurar, xq No es competencia, jajajaja) y poes la fecha de la boda y luego te vas al apartado de tickers y allí se hace!!! es muy fácil!!!!
luego vas a tu perfil y enganchas el link q te saldrá dónde los tickers en el espacio de la firma y volià!!!!
no me explico muy bien... así q si tienes alguna duda me preguntas!!!!
muaaaaaaaaa![]()

Autor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 7:26 pm
jennytgn ha escrit:blackmamba ha escrit:jennytgn ha escrit:Me explicais como se hace el marcador de la cuenta atras!!
Pues te has de registrar en nuvis.org o novios.org (esto no lo van a censurar, xq No es competencia, jajajaja) y poes la fecha de la boda y luego te vas al apartado de tickers y allí se hace!!! es muy fácil!!!!
luego vas a tu perfil y enganchas el link q te saldrá dónde los tickers en el espacio de la firma y volià!!!!
no me explico muy bien... así q si tienes alguna duda me preguntas!!!!
muaaaaaaaaa![]()
Si que te explicas muy bien!! me ha salido a la primera!!!!
Gracias!!
Tu también te casas en viernes no??

Autor: nupubo » dt. juny 23, 2009 8:14 pm
jennytgn ha escrit:Hola!!

Autor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 8:56 pm
nupubo ha escrit:jennytgn ha escrit:Hola!!
Igualment i per totes!

Autor: Giss » dc. juny 24, 2009 10:07 am

Autor: Mrs. Happiness » dc. juny 24, 2009 10:43 am

Autor: laiac » dc. juny 24, 2009 11:36 am

Autor: laiac » dc. juny 24, 2009 11:47 am

Autor: laiac » dc. juny 24, 2009 11:56 am

Autor: blackmamba » dc. juny 24, 2009 12:46 pm
Giss ha escrit:Hola guapetonas!!!
Cómo fue la berbena??? Seguro que estais todas de resacón... jajaja!
Yo nada fuera de lo normal... una cenita en casa... una risas... unas copas... i a dormir! ya no estoy pa mucho trotes... jejeje
Bueno, estoy deseando que llegue mañana para veros! Ya os llamaré a alguna y quedamos. Besitos a todas!!! os quiero un montón!!!

Autor: blackmamba » dc. juny 24, 2009 1:07 pm
laiac ha escrit:Eiiiiii mireuuuuuuuu!!!!! 1 mes 1 setmanaaaaaaa!!!!!!! grgrgrgrgrgrgr!!!!!!!!![]()
NINETEEEEESSSS!!!! que ahir vam anar al restaurant!!!!!!!!que guaiiiii, vaig sortir d'allí molt contentaaaaaa!!!!!!!!però veig que no tenia del tot preparat el que li havia de preguntar perque abans de dir-li els plats per al tast ens fa........BUENO, PREGUNTAS........aixxxx i em va agafar així de cop...i jo pensant en el Castell, mirava la sala del restaurant per tot el que se'm pogués ocórrer!!!!!!! i si, crec que li vaig preguntar bastantes coses al final!!!!! fins quan podia durar la festa, que superbé perque em va dir que no teníem tope de cap manera que si 9-10-11........vam parlar de la barra lliure, de la música!!!!!!!!
NINETEEEEEESSSSSSS ja tinc el telefon del dj....que guai, ahir era tard i vaig epnsar que estaria de revetlla, i avui sant joan m'aguanto, però demà al matí a primera hora el truco!!!!!!!!!!!!aix aix quina emoció!!!!
De les taules, em va dir que podien ser de la mida que jo volgués, si totes de 12 pos 12 si menys pos menys, jo que em pensava que em posaria un tope de taules de 12!!!!!!!!!!!!!!!
I bé, un munt de cosetes que ja us explicaré...........aaaaaaaaa la que no em va agradar tan i que em va deixar com a xof!!!!!!en algun post algú havia dit que no tenia "sortida" a la seva boda!!! i és que m'ha dit que la meva sortida no serà amb la sortida del tot del Castell, perquè després ens farem fotos amb tothom a dins!!!!!sinó que quan ja hagim signat la gent ens farà un passadís entre les cadires i allí ens tiraran l'arròs i pètals o el que sigui........aaaaaaaaaa i em va dir que allí mateix on hi havia la font res dels kabukis, que es veu que obstrueixen la font!!!!si cas doncs més endavant o enrera!!!!hauré d'avisar als de calanda perque a mi m'agrada!!!!!ahhh i es clar, la traca fora del jardí...que aquells són animals!!!!
però amb això tinc un dilema!!! ell em va donar la idea de deixar bossetes d'arròs a les cadires que ja ho he vist en algun post (mira, sort que he comprat les bossetes i he fet l'arròs) i que també em facin paperines de pètals.......però no em cobraran una pasta per això?????
aixxx nu sé.......això del passadís no em va acabar de xocar!!!!!
Què en penseu???

Autor: estiu2010 » dc. juny 24, 2009 1:08 pm
nur_jor ha escrit:em dec haver confós... pero diria que vaig sentir lo de bodachic... pero ara buscant-ho a la web no trobo aquesta opcio...

Autor: blackmamba » dc. juny 24, 2009 1:58 pm
estiu2010 ha escrit:nur_jor ha escrit:em dec haver confós... pero diria que vaig sentir lo de bodachic... pero ara buscant-ho a la web no trobo aquesta opcio...
Es al *********** x si ningu tu a cnt!!!

Autor: tara » dc. juny 24, 2009 4:38 pm

Autor: tara » dc. juny 24, 2009 4:39 pm