NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: tara » dt. juny 23, 2009 6:35 pm

Jolin nenes he estat dues hores a tarragona i heu escrit 2 pagines!
Quines maquines!
Laiac ja tinc el material.
Eli vele te los pruebas i si hay algno que te gusta te lo dejo a buen precio! (es broma).
Papallona dissabte tambe podem fer quedada, tenim ganes de veure't
Nur m'en elegro de que estiguis millor, dubto que el gran bodorrio sigui el mateix dia que el teu! (el teu sera millor! i serem totes alli per veure't)
Torsean ja estic desitjant que arribi dijous! ja queda menys!
Blak vaya corte no?
Gis es buena idea lo de la merendola, me apunto!
Estiu tambe et trobem a faltar per aqui!

Be per les que no puguin venir dijous ens veiem dissabte?

Papallona porta fotitos!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 6:58 pm

Al final dijous anem a casa de la laiacd, però a quina hora???? laiac, em passes la teva adreça per privi????

que voleu q porti per fer la merendola????

muaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: jennytgn » dt. juny 23, 2009 7:14 pm

Hola!!

Que paseis una buena revetlla!!!
jennytgn
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 7:16 pm

jennytgn ha escrit:Hola!!

igualmente guapa!!!!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: jennytgn » dt. juny 23, 2009 7:16 pm

blackmamba ha escrit:
jennytgn ha escrit:Me explicais como se hace el marcador de la cuenta atras!!

Pues te has de registrar en nuvis.org o novios.org (esto no lo van a censurar, xq No es competencia, jajajaja) y poes la fecha de la boda y luego te vas al apartado de tickers y allí se hace!!! es muy fácil!!!!

luego vas a tu perfil y enganchas el link q te saldrá dónde los tickers en el espacio de la firma y volià!!!!

no me explico muy bien... así q si tienes alguna duda me preguntas!!!!

muaaaaaaaaa ::love:: ::love::

Si que te explicas muy bien!! me ha salido a la primera!!!!
Gracias!!

Tu también te casas en viernes no??
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 7:26 pm

jennytgn ha escrit:
blackmamba ha escrit:
jennytgn ha escrit:Me explicais como se hace el marcador de la cuenta atras!!

Pues te has de registrar en nuvis.org o novios.org (esto no lo van a censurar, xq No es competencia, jajajaja) y poes la fecha de la boda y luego te vas al apartado de tickers y allí se hace!!! es muy fácil!!!!

luego vas a tu perfil y enganchas el link q te saldrá dónde los tickers en el espacio de la firma y volià!!!!

no me explico muy bien... así q si tienes alguna duda me preguntas!!!!

muaaaaaaaaa ::love:: ::love::

Si que te explicas muy bien!! me ha salido a la primera!!!!
Gracias!!

Tu también te casas en viernes no??

vaya!!! pues debe ser la primera vez q alguien entiende a la primera lo q explico!! jijijijii

Si guapa, yo también me caso en viernes!!!! si hubiera habido sábados en el restaurante seguramente habría cogido un sabadete, pero como no había.. pues un viernes, que también mola!!!! jejejeje

y como yo me caso en agosto, creo q no importa tanto si es sábado o viernes, ya que es un mes bastante "informal" en el sentido de q mucha gente está de vacaciones y lo mismo les da, jajajaja.

Tu cogiste viernes xq el dia anterior es San Juan, no??? dentro de nada bajas del año eh!!!!!

mua guapisima!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nupubo » dt. juny 23, 2009 8:14 pm

Igualment i per totes!
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 23, 2009 8:56 pm

nupubo ha escrit:

Igualment i per totes!

merci guapa!!! que ho passis genial!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dc. juny 24, 2009 10:07 am

Hola guapetonas!!!

Cómo fue la berbena??? Seguro que estais todas de resacón... jajaja!
Yo nada fuera de lo normal... una cenita en casa... una risas... unas copas... i a dormir! ya no estoy pa mucho trotes... jejeje

Bueno, estoy deseando que llegue mañana para veros! Ya os llamaré a alguna y quedamos. Besitos a todas!!! os quiero un montón!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. juny 24, 2009 10:43 am

Hola noies!!!
Quan de temps sense entrar per aqui... Com esteu totes? i tu Laiac? comencen els nervis....jejeje!!!!
He llegit el correu de la Giss...i m'encantaria ser una nineta 2010...si m'accepteu, of course!!!! jejeje... (Giss...t'he enviat un privi pel tema, ok????)
Espero que tot us vagi molt bé, i a veure si ens veiem aviat.... Demà em serà impossible quedar amb vosaltres...però a la pròxima...fijo que m'apunto!!!!
Petonets!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dc. juny 24, 2009 11:36 am

Nineteeeeeeeesssssss!!!!!!!!!11

Com esteu?????ahir a la nit, a les 5h de la matinada us vaig llegir a totes però............em vaig quedar adormida amb el portàtil a la falda!!!!!no podia ni escriure, se'm tancaven els ulls!!!!!!!!!!! i més tard davant la força de la son ho vaig deixar estar fins ara, que m'he aixecat!!!!! i que he fet primer???????????

I si, jo tinc una mica de mal de cap, no sé si és ressaca, no crec, però volia fer moltes coses avui i mireu...res de res!!!!tinc una casa!!!!!

Vaja...temes importants!!!!!!

Tara, moltes gràcies, espero haver-me aclarit amb tants missatges.....podràs portar també allò de silicona o cola que vas dir que en tenies???

Casa meva.......fa temps vaig fer una breu explicació per a unes amigues que venien de tarragona, i crec que fent referència a algo de reus!!!us paso un privi a les que heu dit que veniu val???? ara o després que avui tinc dinar a casa muns pares amb els sogres!!!!!!!!!!

Berenar!!!!pos si voleu després de dinar també em poso manos a la obra i faig un pastís de xoco i així anem picant algo!!!

Papallonaaaaaaaaaaaa...que et trobem a faltaaaaarrrr i volem més fotos de la boda eeeee!!!!!!!

Patunets!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dc. juny 24, 2009 11:47 am

Eiiiiii mireuuuuuuuu!!!!! 1 mes 1 setmanaaaaaaa!!!!!!! grgrgrgrgrgrgr!!!!!!!! :star::

NINETEEEEESSSS!!!! que ahir vam anar al restaurant!!!!!!!!que guaiiiii, vaig sortir d'allí molt contentaaaaaa!!!!!!!!però veig que no tenia del tot preparat el que li havia de preguntar perque abans de dir-li els plats per al tast ens fa........BUENO, PREGUNTAS........aixxxx i em va agafar així de cop...i jo pensant en el Castell, mirava la sala del restaurant per tot el que se'm pogués ocórrer!!!!!!! i si, crec que li vaig preguntar bastantes coses al final!!!!! fins quan podia durar la festa, que superbé perque em va dir que no teníem tope de cap manera que si 9-10-11........vam parlar de la barra lliure, de la música!!!!!!!!
NINETEEEEEESSSSSSS ja tinc el telefon del dj....que guai, ahir era tard i vaig epnsar que estaria de revetlla, i avui sant joan m'aguanto, però demà al matí a primera hora el truco!!!!!!!!!!!!aix aix quina emoció!!!!

De les taules, em va dir que podien ser de la mida que jo volgués, si totes de 12 pos 12 si menys pos menys, jo que em pensava que em posaria un tope de taules de 12!!!!!!!!!!!!!!!
I bé, un munt de cosetes que ja us explicaré...........aaaaaaaaa la que no em va agradar tan i que em va deixar com a xof!!!!!!en algun post algú havia dit que no tenia "sortida" a la seva boda!!! i és que m'ha dit que la meva sortida no serà amb la sortida del tot del Castell, perquè després ens farem fotos amb tothom a dins!!!!!sinó que quan ja hagim signat la gent ens farà un passadís entre les cadires i allí ens tiraran l'arròs i pètals o el que sigui........aaaaaaaaaa i em va dir que allí mateix on hi havia la font res dels kabukis, que es veu que obstrueixen la font!!!!si cas doncs més endavant o enrera!!!!hauré d'avisar als de calanda perque a mi m'agrada!!!!!ahhh i es clar, la traca fora del jardí...que aquells són animals!!!!
però amb això tinc un dilema!!! ell em va donar la idea de deixar bossetes d'arròs a les cadires que ja ho he vist en algun post (mira, sort que he comprat les bossetes i he fet l'arròs) i que també em facin paperines de pètals.......però no em cobraran una pasta per això?????
aixxx nu sé.......això del passadís no em va acabar de xocar!!!!!

Què en penseu???
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. juny 24, 2009 11:56 am

Bufffffff perdoneu!!!!! quina parrafada!!!!!!!!!

I al arribar a casa muns pares com sempre.....ja m'havien de posar cullarada i ja vaig sortir molt xof!!!!!! esperem que avui amb els 4 allí no m'alterin, ja us explicaré com ha anat!!!!!

Ninetes, vaig a la dutxa i marxo que sinó!!!!!!!

Patunets i fins aquesta tarda!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dc. juny 24, 2009 12:46 pm

Giss ha escrit:Hola guapetonas!!!

Cómo fue la berbena??? Seguro que estais todas de resacón... jajaja!
Yo nada fuera de lo normal... una cenita en casa... una risas... unas copas... i a dormir! ya no estoy pa mucho trotes... jejeje

Bueno, estoy deseando que llegue mañana para veros! Ya os llamaré a alguna y quedamos. Besitos a todas!!! os quiero un montón!!! :-()-)

Guapa!!! así q de tranquis ayer, no???? yo igual, en casita, q a mi novio lo tengo en Holanda y me tenia que quedar en casa con mi padre... así q muy muy light!!! estuve con mi cuñada un rato y luego pa casa!!!

Pues nada, a ver mañana que ahcemos al final!!!!

muaaaaaaaaaaa
::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. juny 24, 2009 1:07 pm

laiac ha escrit:Eiiiiii mireuuuuuuuu!!!!! 1 mes 1 setmanaaaaaaa!!!!!!! grgrgrgrgrgrgr!!!!!!!! :star::

NINETEEEEESSSS!!!! que ahir vam anar al restaurant!!!!!!!!que guaiiiii, vaig sortir d'allí molt contentaaaaaa!!!!!!!!però veig que no tenia del tot preparat el que li havia de preguntar perque abans de dir-li els plats per al tast ens fa........BUENO, PREGUNTAS........aixxxx i em va agafar així de cop...i jo pensant en el Castell, mirava la sala del restaurant per tot el que se'm pogués ocórrer!!!!!!! i si, crec que li vaig preguntar bastantes coses al final!!!!! fins quan podia durar la festa, que superbé perque em va dir que no teníem tope de cap manera que si 9-10-11........vam parlar de la barra lliure, de la música!!!!!!!!
NINETEEEEEESSSSSSS ja tinc el telefon del dj....que guai, ahir era tard i vaig epnsar que estaria de revetlla, i avui sant joan m'aguanto, però demà al matí a primera hora el truco!!!!!!!!!!!!aix aix quina emoció!!!!

De les taules, em va dir que podien ser de la mida que jo volgués, si totes de 12 pos 12 si menys pos menys, jo que em pensava que em posaria un tope de taules de 12!!!!!!!!!!!!!!!
I bé, un munt de cosetes que ja us explicaré...........aaaaaaaaa la que no em va agradar tan i que em va deixar com a xof!!!!!!en algun post algú havia dit que no tenia "sortida" a la seva boda!!! i és que m'ha dit que la meva sortida no serà amb la sortida del tot del Castell, perquè després ens farem fotos amb tothom a dins!!!!!sinó que quan ja hagim signat la gent ens farà un passadís entre les cadires i allí ens tiraran l'arròs i pètals o el que sigui........aaaaaaaaaa i em va dir que allí mateix on hi havia la font res dels kabukis, que es veu que obstrueixen la font!!!!si cas doncs més endavant o enrera!!!!hauré d'avisar als de calanda perque a mi m'agrada!!!!!ahhh i es clar, la traca fora del jardí...que aquells són animals!!!!
però amb això tinc un dilema!!! ell em va donar la idea de deixar bossetes d'arròs a les cadires que ja ho he vist en algun post (mira, sort que he comprat les bossetes i he fet l'arròs) i que també em facin paperines de pètals.......però no em cobraran una pasta per això?????
aixxx nu sé.......això del passadís no em va acabar de xocar!!!!!

Què en penseu???

Eiii

Així q ahir al restaurant eh!!!! jejejeje

Tranquil·la, q de preguntes te'n sortiràn encara més!!! a mi se me n'acudeixen moltes cada dos per tres!!! xo me les hauria d'apuntar xq se m'obliden!!! jijijijijij

això de l'arros i tal ho hauries d'aclarir bé amb el restaurant i els amics, no tinguis un disgust!!!! q aquell dia ha de sortir tot perfecte!!!!

muaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: estiu2010 » dc. juny 24, 2009 1:08 pm

nur_jor ha escrit:em dec haver confós... pero diria que vaig sentir lo de bodachic... pero ara buscant-ho a la web no trobo aquesta opcio... :-/

Es al *********** x si ningu tu a cnt!!!
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. juny 24, 2009 1:58 pm

estiu2010 ha escrit:
nur_jor ha escrit:em dec haver confós... pero diria que vaig sentir lo de bodachic... pero ara buscant-ho a la web no trobo aquesta opcio... :-/

Es al *********** x si ningu tu a cnt!!!

aix, que nos han censurado!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dc. juny 24, 2009 4:38 pm

Ei ninete que tal va anar la nit mes curta de l'any?
La meva molt tranquila, sopar cuatre cohets i a dormir!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. juny 24, 2009 4:39 pm

aiac ja he fet la bola, ara nomes que t'agradi!
A veure dema, que mes necessites que et porti!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. juny 24, 2009 4:39 pm

Gis que tal ha dormido tu sobrina?
Imatge
tara