Autor: carlina » dl. juny 22, 2009 3:55 pm
hola noies!
Em queden 6dies per casar-me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bé com us vaig dir ahir divendres vam fer la despedida, us explico com va anar:
Nosaltres ja sospitàvem que era divendres passat pq anàvem lligant caps de coses que ens dèien els germans, a part es que són dissimulats a tope, m'envia ma germana un sms i em diu ¿que feu, on sou?i un quart d'hora més tard sentim desde dalt al pis un petard i després sona el timbre i era ella, arriba a dalt i diu ¿a que no teniu rés que fer?I després vananar arribant la resta en qüestió de deu minuts i ens donen unes faldilles de hawaines, un collar i una flor pel cap, deu meu quina pinta feiem.
Després ens van dir que haviem d'agafar una galleta i omplir-la de sabó i vam anar cap al carrer, ens van fer anar fins el semàfor que hi ha abans d'arribar a la rotonda del castillo de mollerussa, no sé si ho coneixeu, a mi em van donar diaris que van robar d'una bústia de publicitat i em van dir que els havia de vendre i al meu promès li van donar una rasqueta de netejar els vidres i venga jo amb la guardiola i els diaris i ell netejant els vidres dels cotxes. Ens havieu de veure d'un semàfor a l'altre pq just al carrer d'on estàvem també hi havia un semàfor i quan un estaba verd anàbem al que estaba en roig, ens ho vam passar pipa, vam riure molt, la gent ens donaba de tot 20cèntims, 50cèntims i hi va haver dos nois que ens van donar 6€ en monedes, i que fort noies una vegada no ens en vam adonar que el semàfor estaba en verd i hi va haver 4persones que van parar amb el semàfor en verd per donar-nos diners.
Ah i tots els nostres germans i amics cada vegada que ens donaven diners xiulaven amb els xiulets en forma de penis i de pit les noies de penis i els nois de pit.
Doncs si noies si alguna va passar per allí el divendres aquella vestida de hawaiana era jo.
No sé quan rato hi vam estar però bastant ratet suposo que mitja hora, vam omplir la guardiola fins dalt. Llavors ens van portar a sopar al resquitx, a una sala que hi ha a baix de tot, estaba molt bé pq només hi erém nosaltres i el cambrer i vam fer tot el soroll que vam voler.
De sopar hi havia embotit amb pernil salat, formatge i croquetes de bacallà, després podies triar entre lluç o sipia o xai o vedella i el postre un pastís de xocolata boníssim. De beure el meu vi preferit "cresta rosa", llavors durant el sopar ens començàven a donar regalets: un clip que era un penis,al meu promès un clip d'una vagina, un tub de xocolata per untar al cos i menjar-se-la, un dau de postures, un dau de per exemple avui et toca planxar a tu, un penis enorme que el sacsejaves i feia soroll, al meu promès una llanterna amb forma de pit i ja està. Quan vam acabar entra per la porta un drag-queen de 50 anys i segons diuen la meva cara era per emmarcar i la del meu promès ni us ho explico. Va fer un show de 30minuts i va fer el següent:
Era molt cachondo tot el rato feïa bromes i de cadascú deïa una cosa per exemple a un dels meus cunyats(en tinc 3 de cunyats)li va pegar per dir-li de manera divertida i per fer riure que tenia la pixa curta i coses per l'estil, llavors va cantar 2cançons i en una d'elles va fer sortir als meus 3cunyats que ja anàvem una miqueta tocats pel beure a cantar amb ella i havien de dir salut dinero i amor una paraula cadascú i ells deien drogas sexo i rock and roll, va ser un fart de riure. Llavors va cantar l'última cançó amb tots ballant per allí.
Després ens van portar al road i quan vam passar per davant del music tota la gent que hi havia fora al music ens diuen tot cridant ¡visca els nuvis! i el meu promès va i s'aixeca la faldilla de hawaiana i fa com si els ensenyés el cul, com vaig riure deu meu, llavors vam estar com a una hora ballant al road, i a la cançó de la shakira un dels meus cunyats em porta una cadira per a que i puji damunt a ballar i li dic home si ho he de fer ho faig bé i vaig agafar la cadira i vaig anar al mig de la pista i em vaig ficar a ballar com una hawaiana, que fort es va formar una rotllana al meu voltant deu meu tota la gent m'estaba mirant, vaig disfrutar com una boja fent-ho. I ja està vam anar cap a caseta després de ballar un ratet més, vam arribar a casa a les 3 del matí.
ENS HO VAM PASSAR SUPERBÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ara a esperar quines bromes ens fan el dia del casament.