eii princeses soc akiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quins dies que he tingut, uf! ahir tornava a casa a les 12.30 de la nit
la festa de final de curs fenomenal, vaig aguantar la plorera com una campiona i no me va caure ni una sola llagrima!!

Despres de la festa me van convidar a sopar tots els papis i sens va fer tardissim, pero va ser moooooolt diver!!!!
ISE!!! FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AIXO JA VA CAP AVALL!!!!!!! 1 ANYET!!!!!!!!
CC83: que be!!! ja tens lligada la data! ara a respirar una miketa i poc a poc a mirar fotografs! sort i ja ens contaras quin te kedes!
LAUCOB que be que tot estigui be , la nena i tot!!! m'alegro un munt!! pero vaja viatge que veu passar

sort que veu arribar be! anims que tot anira be!
LLUNETAAAAAAA ei princesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa u sento per no haberte dit res pero ahir vaig arribar tardissim i encara dormie, jeje

que te va passar per la revetlla??
MIRIAMETA estas moooolt wapa a la foto!!!!!!!!!!!!!!!!! ara ens has de contar com va anar pero am tots els detalls!!!!!!!!!!!!!!!!!
ANNALLEIDA tens rao el Palau sempre esta a tope, nosaltres el tenim desde octubre i per llavors ja li kedaven tres dissabtes (dels mesos de juny, juliol, agost i setembre)!!!!!!!!!!!!!!!!! d'akests quatre mesos ens va dir que li kedaven tres dissabtes! i imagino que a la fira van omplir!!
per cert FELICITATS PER LA BODA! que no se si tu he dit!
bno wapes me vaig a baixar al gos i a fer lo dinar!
un petonas per totesssssssssssssssssssssssssssssssss