NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: tara » dj. juny 25, 2009 11:00 am

estiu nena passa encara que sigui una estoneta.
Jo de dies personals no en tinc, pero si en tingues els agafaria, al cap i a la fi son teus, i si no els fas son dies que regales a l'empresa!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dj. juny 25, 2009 11:01 am

Vaya ritme que portem, he estat mitja hora sense connecter-me i heu escrit dues pagines!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 11:01 am

tara ha escrit:Els amics per part del ramon son uns sosos, i el que mes greu els hi sap es haver de donar la pasta!

jajajajaja, ja veus, els nostres amics tp no ens van felicitar gaire... hi havia una noia q también es casa i només fa q parlar de la seva boda des de fa dos anys i com q al principi ho feiem aquest any i abans q ella no vegis quin plan portava!!!! sempre dient coses de la seva boda i q la nostra era un caqueta xq la feiem depressa i corrents!!!! hi ha gent mooooooooooooolt dolenta!!!!!!
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: tara » dj. juny 25, 2009 11:01 am

Be ninetes vaig a treballar una estona, ens veiem mes tard!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 11:04 am

tara ha escrit:Be ninetes vaig a treballar una estona, ens veiem mes tard!!!!!!!!!!!

Ok, fins la tardaaaaaaaaaaaaa

muaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: aliaga79 » dj. juny 25, 2009 11:11 am

blackmamba ha escrit:
tara ha escrit:Els amics per part del ramon son uns sosos, i el que mes greu els hi sap es haver de donar la pasta!

jajajajaja, ja veus, els nostres amics tp no ens van felicitar gaire... hi havia una noia q también es casa i només fa q parlar de la seva boda des de fa dos anys i com q al principi ho feiem aquest any i abans q ella no vegis quin plan portava!!!! sempre dient coses de la seva boda i q la nostra era un caqueta xq la feiem depressa i corrents!!!! hi ha gent mooooooooooooolt dolenta!!!!!!

UFFF... QUÈ FASTIGOSAAAAAAAAAAA
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

hola de nou

EntradaAutor: LaiaCole » dj. juny 25, 2009 11:18 am

hola noies!!

quantes pàgines que heu escrit en pocs dies!!

el dissabte vaig anar a l'orangerie pero encara no tenien gaire cosa de la boda que es celebrava muntat. La floristeria que ho montava no era la seva, la portaven els nuvis i no vaig veure res muntat. Lo que si que vam veure va ser com està tot de verd i guapo per fer-no allà les fotos i ens vam fer més a la idea de com estarà el dia de la nostra boda.

També hem mirat fotògrafs: punt de vista, composite, alcolor, gerard gené. Ens falta per mirar f10 i Joan Duch que anirem la setmana vinent.
no ens decidim per cap, potser el que ens ha agradat mes es alcolor per al tema de pre-boda al veler, però encara no ho tenim clar.
si algú ens pot aconsellar sobre els fotògrafs que teniu vosaltres... doncs gràcies!
Imatge
LaiaCole

Entrades: 16
Membre des de: dv. juny 19, 2009 9:22 am

EntradaAutor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 11:21 am

aliaga79 ha escrit:
blackmamba ha escrit:

UFFF... QUÈ FASTIGOSAAAAAAAAAAA

si, no???? jejejeje ara ja és ex amiga!!! xq ens va dir q erem uns pesats q sempre parlavem de la nostra boda (quan era ella la q no parava!!!!) i de lo de mon pare i que ells no volien sentir parlar de desgràcies, que ella és casava i era feliç i no volia tractar amb gent amb desgràcies!!!!! Q FORT!!!! evidentment la vaig enviar a cagar!!!!!!
Imatge
blackmamba

Re: hola de nou

EntradaAutor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 11:23 am

LaiaCole ha escrit:hola noies!!

quantes pàgines que heu escrit en pocs dies!!

el dissabte vaig anar a l'orangerie pero encara no tenien gaire cosa de la boda que es celebrava muntat. La floristeria que ho montava no era la seva, la portaven els nuvis i no vaig veure res muntat. Lo que si que vam veure va ser com està tot de verd i guapo per fer-no allà les fotos i ens vam fer més a la idea de com estarà el dia de la nostra boda.

També hem mirat fotògrafs: punt de vista, composite, alcolor, gerard gené. Ens falta per mirar f10 i Joan Duch que anirem la setmana vinent.
no ens decidim per cap, potser el que ens ha agradat mes es alcolor per al tema de pre-boda al veler, però encara no ho tenim clar.
si algú ens pot aconsellar sobre els fotògrafs que teniu vosaltres... doncs gràcies!

si agafes alcolor m'assembla q no has de pagar el cobert del fotògraf, xq són els q recomanen a l'orangerie!!!! per curiositat, quina oferta et donen aquests d'alcolor?????
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dj. juny 25, 2009 11:28 am

Ja vas fer be, aquesta tia es una egoista que nomes pensa en ella!
I la teva boda sera millor que la seva!!
Jo tambe en tinc una d'aquestes a la colla, que li he de dir mes per compromis que per que vulgui que vingui, ara com aquell dia faci algun comentari despectiu soc capaç de fotre-li el saler al plat!

Be ja t'ho explicare el que va fer el seu maridet en els ultims que es van casar!
Imatge
tara

EntradaAutor: LaiaCole » dj. juny 25, 2009 11:28 am

si, no cal pagar-lis el cobert.
de preu surt per 2500 amb un album i el video, a més del pre-boda al veler
Imatge
LaiaCole

EntradaAutor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 11:31 am

tara ha escrit:Ja vas fer be, aquesta tia es una egoista que nomes pensa en ella!
I la teva boda sera millor que la seva!!
Jo tambe en tinc una d'aquestes a la colla, que li he de dir mes per compromis que per que vulgui que vingui, ara com aquell dia faci algun comentari despectiu soc capaç de fotre-li el saler al plat!

Be ja t'ho explicare el que va fer el seu maridet en els ultims que es van casar!

uix, jejejeje, ja m'ho explicaràs aquesta tardaaaa!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dj. juny 25, 2009 11:31 am

Em sembla que m'haure de plantejar de agafar un altre fotograf, a mi em costa aixo, nomes amb l'album gran i dues repliques en petit per als pares!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 11:33 am

LaiaCole ha escrit:si, no cal pagar-lis el cobert.
de preu surt per 2500 amb un album i el video, a més del pre-boda al veler

ostres, quanta pasta!!!! a mi em costa video i fotos (també un pre-boda) 1700, ens ho fa un amic de ma germà q és professional!!! i com q li puc dir quin tipus de fotos vull, li ensenyaré algunes de composit q m'agraden l'estil, i així me'n farà estil composit i del seu, q también ho fa genial!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 11:36 am

tara ha escrit:Em sembla que m'haure de plantejar de agafar un altre fotograf, a mi em costa aixo, nomes amb l'album gran i dues repliques en petit per als pares!

vols q et passi el telefon del meu??? aquesta tarda porto el full on posa tot lo q entra en aquest preu (tot i q hi ha coses q ens regala xq és amic de mon germà) però tot i així es baratet!!! tinc un video de mostra también si vols!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: LaiaCole » dj. juny 25, 2009 12:20 pm

ostres, 1700 fotos i video? quina ganga!

el alcolor son 2500 video, 1 album i pre-boda pero despres suma-li uns 300 euros per cada album de pares que facis...
Imatge
LaiaCole

EntradaAutor: laiac » dj. juny 25, 2009 12:46 pm

Nineteeeeeeeeesssss!!!!

que estic de reunió i aquí vosaltres us desmadreu!!!!!!!

no tinc gaire temps!!!!i tinc molta feina!!!

aquesta atrda veniu quan volgueu.....home....a partir d'una hora prudencial si que hi haurà el meu novi que voldrà sopar i estar amb mi.....però fins llavors!!!!! jo ahir vaig netejar els gotets, ara em falta una altra tongada!!! a veure si en podem fer alguns!!!!!

eli...tu que potser podries venir abans vine quan vulguis eeeee!!!!!

Petonets guapes....voldria comentar moltes de els coses que heu dit....però no tinc temps ara!!!!!!!!!!!!!

petonets!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dj. juny 25, 2009 12:59 pm

Si blak porta-ho que aixi m'ho miro, com que encara no hem donat paga i senyal, encara estic a temps!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. juny 25, 2009 1:01 pm

nenes ara ja plego, m'en vaig cap a dinar!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 1:11 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeesssss!!!!

que estic de reunió i aquí vosaltres us desmadreu!!!!!!!

no tinc gaire temps!!!!i tinc molta feina!!!

aquesta atrda veniu quan volgueu.....home....a partir d'una hora prudencial si que hi haurà el meu novi que voldrà sopar i estar amb mi.....però fins llavors!!!!! jo ahir vaig netejar els gotets, ara em falta una altra tongada!!! a veure si en podem fer alguns!!!!!

eli...tu que potser podries venir abans vine quan vulguis eeeee!!!!!

Petonets guapes....voldria comentar moltes de els coses que heu dit....però no tinc temps ara!!!!!!!!!!!!!

petonets!!

ok, jo ja em passaré cap allà a les 18 com a màxim segurament!!!

ens veiem a la tardaaaaaaaaaaaa

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants