Autor: tara » dj. juny 25, 2009 11:00 am

Autor: tara » dj. juny 25, 2009 11:01 am

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 11:01 am
tara ha escrit:Els amics per part del ramon son uns sosos, i el que mes greu els hi sap es haver de donar la pasta!

Autor: tara » dj. juny 25, 2009 11:01 am

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 11:04 am
tara ha escrit:Be ninetes vaig a treballar una estona, ens veiem mes tard!!!!!!!!!!!

Autor: aliaga79 » dj. juny 25, 2009 11:11 am
blackmamba ha escrit:tara ha escrit:Els amics per part del ramon son uns sosos, i el que mes greu els hi sap es haver de donar la pasta!
jajajajaja, ja veus, els nostres amics tp no ens van felicitar gaire... hi havia una noia q también es casa i només fa q parlar de la seva boda des de fa dos anys i com q al principi ho feiem aquest any i abans q ella no vegis quin plan portava!!!! sempre dient coses de la seva boda i q la nostra era un caqueta xq la feiem depressa i corrents!!!! hi ha gent mooooooooooooolt dolenta!!!!!!

Autor: LaiaCole » dj. juny 25, 2009 11:18 am
Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 11:21 am
aliaga79 ha escrit:blackmamba ha escrit:tara ha escrit:Els amics per part del ramon son uns sosos, i el que mes greu els hi sap es haver de donar la pasta!
jajajajaja, ja veus, els nostres amics tp no ens van felicitar gaire... hi havia una noia q también es casa i només fa q parlar de la seva boda des de fa dos anys i com q al principi ho feiem aquest any i abans q ella no vegis quin plan portava!!!! sempre dient coses de la seva boda i q la nostra era un caqueta xq la feiem depressa i corrents!!!! hi ha gent mooooooooooooolt dolenta!!!!!!
UFFF... QUÈ FASTIGOSAAAAAAAAAAA

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 11:23 am
LaiaCole ha escrit:hola noies!!
quantes pàgines que heu escrit en pocs dies!!
el dissabte vaig anar a l'orangerie pero encara no tenien gaire cosa de la boda que es celebrava muntat. La floristeria que ho montava no era la seva, la portaven els nuvis i no vaig veure res muntat. Lo que si que vam veure va ser com està tot de verd i guapo per fer-no allà les fotos i ens vam fer més a la idea de com estarà el dia de la nostra boda.
També hem mirat fotògrafs: punt de vista, composite, alcolor, gerard gené. Ens falta per mirar f10 i Joan Duch que anirem la setmana vinent.
no ens decidim per cap, potser el que ens ha agradat mes es alcolor per al tema de pre-boda al veler, però encara no ho tenim clar.
si algú ens pot aconsellar sobre els fotògrafs que teniu vosaltres... doncs gràcies!

Autor: tara » dj. juny 25, 2009 11:28 am

Autor: LaiaCole » dj. juny 25, 2009 11:28 am
Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 11:31 am
tara ha escrit:Ja vas fer be, aquesta tia es una egoista que nomes pensa en ella!
I la teva boda sera millor que la seva!!
Jo tambe en tinc una d'aquestes a la colla, que li he de dir mes per compromis que per que vulgui que vingui, ara com aquell dia faci algun comentari despectiu soc capaç de fotre-li el saler al plat!
Be ja t'ho explicare el que va fer el seu maridet en els ultims que es van casar!

Autor: tara » dj. juny 25, 2009 11:31 am

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 11:33 am
LaiaCole ha escrit:si, no cal pagar-lis el cobert.
de preu surt per 2500 amb un album i el video, a més del pre-boda al veler

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 11:36 am
tara ha escrit:Em sembla que m'haure de plantejar de agafar un altre fotograf, a mi em costa aixo, nomes amb l'album gran i dues repliques en petit per als pares!

Autor: LaiaCole » dj. juny 25, 2009 12:20 pm
Autor: laiac » dj. juny 25, 2009 12:46 pm

Autor: tara » dj. juny 25, 2009 12:59 pm

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 1:11 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeesssss!!!!
que estic de reunió i aquí vosaltres us desmadreu!!!!!!!
no tinc gaire temps!!!!i tinc molta feina!!!
aquesta atrda veniu quan volgueu.....home....a partir d'una hora prudencial si que hi haurà el meu novi que voldrà sopar i estar amb mi.....però fins llavors!!!!! jo ahir vaig netejar els gotets, ara em falta una altra tongada!!! a veure si en podem fer alguns!!!!!
eli...tu que potser podries venir abans vine quan vulguis eeeee!!!!!
Petonets guapes....voldria comentar moltes de els coses que heu dit....però no tinc temps ara!!!!!!!!!!!!!
petonets!!