tara ha escrit:Si blak porta-ho que aixi m'ho miro, com que encara no hem donat paga i senyal, encara estic a temps!
ok!!!! doncs ja ho portaré, el full, la tarjeta i el vídeo!!!!!
fins la tardaaaaaaaaaaaaaa
muaaaaaaaaaaaaa

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 1:13 pm
tara ha escrit:Si blak porta-ho que aixi m'ho miro, com que encara no hem donat paga i senyal, encara estic a temps!

Autor: nur_jor » dj. juny 25, 2009 2:11 pm

Autor: nur_jor » dj. juny 25, 2009 2:17 pm
LaiaCole ha escrit:ostres, 1700 fotos i video? quina ganga!
el alcolor son 2500 video, 1 album i pre-boda pero despres suma-li uns 300 euros per cada album de pares que facis...

Autor: nur_jor » dj. juny 25, 2009 2:19 pm

Autor: Giss » dj. juny 25, 2009 2:19 pm

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 2:50 pm
Giss ha escrit:Hola ninetes!!! sou unes craks! no veas com li dpneu a les tecles... jajajaja
Que aquesta tarda ens veiem!!!!!!!!!!!!!!!!! QUINES GANES QUE TINC!!!!!!!!!
Jo he quedat amb la Torseann que passaré per casa seva, així que després marxem les tres cap a casa la Laia ok?
Un petonet! Vaig a fer una mica de siesta i ens veiem.
Muak!

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 2:51 pm
nur_jor ha escrit:Nenes, que vagi molt be aquesta trarda!
Tingueu-nos presents a les que no podem venir, eh! jejeje!
Jo a les 7... l'últim consell escolar del curs!! Que bé! Poquet a poquet es va acabant tot... jejeje!
Un petonet a totes les ninetes!

Autor: nur_jor » dj. juny 25, 2009 2:58 pm
blackmamba ha escrit:nur_jor ha escrit:Nenes, que vagi molt be aquesta trarda!
Tingueu-nos presents a les que no podem venir, eh! jejeje!
Jo a les 7... l'últim consell escolar del curs!! Que bé! Poquet a poquet es va acabant tot... jejeje!
Un petonet a totes les ninetes!
aix!!!! jo pensava q avui si q venies!!!!! no se xq em pensava q l'últim consell escolar havia sigut la setmana passada!!! estic espesaaaa
muaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()

Autor: nur_jor » dj. juny 25, 2009 3:04 pm

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 3:15 pm
nur_jor ha escrit:ninetes!
que fareu fotos dels rams de chupa-chups que feu??
ho voldrem veure!

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 3:31 pm
nur_jor ha escrit:ais, es que m'agradaria veure'ls!

Autor: Giss » dj. juny 25, 2009 3:39 pm

Autor: nur_jor » dj. juny 25, 2009 3:47 pm

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 3:48 pm
Giss ha escrit:ja m'he despertat de la siesta!
Hem quedat a les 17.30 a casa de la Torseann... després anirem cap a casa la Laia, suposo que sobre les 18.00
Ens veiem allí ok? Muaks!

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 3:51 pm
nur_jor ha escrit:ninetes, tinc un dubte. a veure si em podeu ajudar.
és del tema dels fotografs... se'ls hi ha de pagar el cobert???? com va això?
se'ls paga el cobert i se'ls posa en una taula amb els invitats? o com?
i al dj tambe?

Autor: nupubo » dj. juny 25, 2009 3:55 pm

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 3:56 pm
nupubo ha escrit:Hola! Una cosa... Totes tenbiu fotògraf ja? Quins teniu... Es que l'estic buscant i vaig una mica perduda i clar no em puc adormir amb aquest tema...

Autor: nupubo » dj. juny 25, 2009 3:59 pm
blackmamba ha escrit:tara ha escrit:Els amics per part del ramon son uns sosos, i el que mes greu els hi sap es haver de donar la pasta!
jajajajaja, ja veus, els nostres amics tp no ens van felicitar gaire... hi havia una noia q también es casa i només fa q parlar de la seva boda des de fa dos anys i com q al principi ho feiem aquest any i abans q ella no vegis quin plan portava!!!! sempre dient coses de la seva boda i q la nostra era un caqueta xq la feiem depressa i corrents!!!! hi ha gent mooooooooooooolt dolenta!!!!!!

Autor: nupubo » dj. juny 25, 2009 4:01 pm
blackmamba ha escrit:aliaga79 ha escrit:blackmamba ha escrit:tara ha escrit:Els amics per part del ramon son uns sosos, i el que mes greu els hi sap es haver de donar la pasta!
jajajajaja, ja veus, els nostres amics tp no ens van felicitar gaire... hi havia una noia q también es casa i només fa q parlar de la seva boda des de fa dos anys i com q al principi ho feiem aquest any i abans q ella no vegis quin plan portava!!!! sempre dient coses de la seva boda i q la nostra era un caqueta xq la feiem depressa i corrents!!!! hi ha gent mooooooooooooolt dolenta!!!!!!
UFFF... QUÈ FASTIGOSAAAAAAAAAAA
si, no???? jejejeje ara ja és ex amiga!!! xq ens va dir q erem uns pesats q sempre parlavem de la nostra boda (quan era ella la q no parava!!!!) i de lo de mon pare i que ells no volien sentir parlar de desgràcies, que ella és casava i era feliç i no volia tractar amb gent amb desgràcies!!!!! Q FORT!!!! evidentment la vaig enviar a cagar!!!!!!