nupubo ha escrit:blackmamba ha escrit:nupubo ha escrit:blackmamba ha escrit:aliaga79 ha escrit:blackmamba ha escrit:tara ha escrit:Els amics per part del ramon son uns sosos, i el que mes greu els hi sap es haver de donar la pasta!
jajajajaja, ja veus, els nostres amics tp no ens van felicitar gaire... hi havia una noia q también es casa i només fa q parlar de la seva boda des de fa dos anys i com q al principi ho feiem aquest any i abans q ella no vegis quin plan portava!!!! sempre dient coses de la seva boda i q la nostra era un caqueta xq la feiem depressa i corrents!!!! hi ha gent mooooooooooooolt dolenta!!!!!!
UFFF... QUÈ FASTIGOSAAAAAAAAAAA
si, no???? jejejeje ara ja és ex amiga!!! xq ens va dir q erem uns pesats q sempre parlavem de la nostra boda (quan era ella la q no parava!!!!) i de lo de mon pare i que ells no volien sentir parlar de desgràcies, que ella és casava i era feliç i no volia tractar amb gent amb desgràcies!!!!! Q FORT!!!! evidentment la vaig enviar a cagar!!!!!!
M'estàs deixant al·lucinada d'aquesta tia!!! Pero bueno!! Com pot ser que hi hagi gent així pel món?? Normal que sigui ex-amiga!!
buff, si jo t'expliqués... la coneixia del poble i quan va saber q em casava va voler quedar amb mi per parlar de la boda i q anés amb el seu grupet de festa i llavors de cop va comançar a faltar al respecte a no preguntar ni com estava mon pare, qu està malalt, o desprestigiant" la meva boda parlant sempre de la seva el 90% del temps.. es monotemàtica!!!! només parla d'això. quan es casi li donarà un baixón q no veas!!!!! jajajajaja
pitjor per a ella, no???? jejejeje
Pues i tant que li donarà un baixón perquè si viu pendent de la boda i aquest és el seu tema, ja m'explicaràs de què parlarà després, jejeje.... Pero super egoista la tia, eh? Quina poca consideració per lo de ton pare i per tot lo demés...
Ala! Doncs! Que se'n vagi a fregir espàrrecs!!! (com diuen al meu poble)...
si si, i tot això m'ho va dir per sms!!!! xq té una botiga i vam anar a buscar una cosa i estava a la porta i quan ens va veure arribar s'hi va amagar corrents a dins!!!!! va tantcar la porta i va fer veure q no hi era!!!! el meu xicot i jo vam flipar tant... a mi em va semblar una falta tan gran de respecte q em vaig quedar allà a la porta fins q va sortir!!!! q no volia.. q deia q no podia q tenia a dins una clienta... i al final va sortir tota sola i ens diu q si no haviem vist a la clienta q estavem cecs!!!! no se, unes paranoies i unes coses més RARES.. i va marxar corrents sense epxlicacions!!! i després ens envia un mail dient-nos de tot i q no volia tornar-nos a veure x allò q he dit abans, q si ella es casava i era feliç i q no volia q nosaltres li parlessim de desgracies ni de la nostra boda!!!!
jo encara flipo... xq va ser ella la q va voler quedar amb mi i q anessim amb ella i el seu grupet!!!!
ostres ho rellegeixo i sembla un culebrón... però ñes el q va passar!!! i encara no m'ho explico!!!
no ho trobeu una mica de bojos això???? jajajaja