NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dj. juny 25, 2009 4:42 pm

blackmamba ha escrit:i tant!!! aquesta nit 5 pàgines sobre la quedada!!! jajajaja

muaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

mare meva!! si que teniu pensat fer coses en la quedada per omplir 5 pàgines!!! jajajaja!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nupubo » dj. juny 25, 2009 4:42 pm

blackmamba ha escrit:
nupubo ha escrit:
blackmamba ha escrit:
nupubo ha escrit:Ah per cert, Blackmamba. Com estàs de lo del teu pare?

bueno... tinc dies... esq encara no m'ho crec... i no se, se'm fa molt dur veurel així..... i més sabent q no s'hi pot fer res... aix, quina pena de veritat.

pero intento passar el màxim temps amb ell, q estigui a gust dintre del q cap i anar dia a dia i no pensar més enllà.. xq sinó m'entren uns atacs d'angoixa i impotència... :--( :--( :--(

però s'ha de intentar tirar endavant!!!

merci per preguntar!!!

mua guapaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Es molt dur. Ho entenc. Ets molt forta i així has de continuar. Ah i gràcies de res perquè és el mínim que puc fer. Si necessites el que sigui ja saps que estic per aquí. Encara que no hi estic posada en les quedades que feu les ninetes (jejejeje... ) estic per aquí pel que necessiteu.

Petonets preciosa. MUAAAA!!!

merci per tot guapíssima!!!!! ja saps q quan vulguis pots venir a les quedades eh!!!!!! depèn de tu!!! quantes més millor!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

No ho descarto pas. Gràcies!! El que passa es que estic molt desconnectada. Fins ara no m'hi he pogut posar en sèrio al foro. Què hi feu a les quedades?
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 4:51 pm

nupubo ha escrit:
blackmamba ha escrit:
nupubo ha escrit:
blackmamba ha escrit:
nupubo ha escrit:Ah per cert, Blackmamba. Com estàs de lo del teu pare?

bueno... tinc dies... esq encara no m'ho crec... i no se, se'm fa molt dur veurel així..... i més sabent q no s'hi pot fer res... aix, quina pena de veritat.

pero intento passar el màxim temps amb ell, q estigui a gust dintre del q cap i anar dia a dia i no pensar més enllà.. xq sinó m'entren uns atacs d'angoixa i impotència... :--( :--( :--(

però s'ha de intentar tirar endavant!!!

merci per preguntar!!!

mua guapaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Es molt dur. Ho entenc. Ets molt forta i així has de continuar. Ah i gràcies de res perquè és el mínim que puc fer. Si necessites el que sigui ja saps que estic per aquí. Encara que no hi estic posada en les quedades que feu les ninetes (jejejeje... ) estic per aquí pel que necessiteu.

Petonets preciosa. MUAAAA!!!

merci per tot guapíssima!!!!! ja saps q quan vulguis pots venir a les quedades eh!!!!!! depèn de tu!!! quantes més millor!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

No ho descarto pas. Gràcies!! El que passa es que estic molt desconnectada. Fins ara no m'hi he pogut posar en sèrio al foro. Què hi feu a les quedades?

e,l tema principal són les bodes, jejeje, però parlem de moltes coses i avui per exemple crec q farem algun ra, de chupa chups!!!!
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 4:52 pm

buenoooooooooo, marxo a la quedada q faig tard!!!!! muaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nupubo » dj. juny 25, 2009 4:53 pm

blackmamba ha escrit:buenoooooooooo, marxo a la quedada q faig tard!!!!! muaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

Gràcies per la info. Adeu!! Que vagi bé la quedada bonica!!
MUAAA!!!
nupubo

EntradaAutor: nur_jor » dj. juny 25, 2009 4:53 pm

que vagi molt be!!

ara el post es quedara solitari per unes hores... me'n vaig a repassar les actes i despres cap al cole!!

fins despres!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dj. juny 25, 2009 5:13 pm

nur_jor ha escrit:que vagi molt be!!

ara el post es quedara solitari per unes hores... me'n vaig a repassar les actes i despres cap al cole!!

fins despres!!!

Nur-jor!!!!!!!!!!!!!!!1

tranqui que jo estic aquí..........jijijijijij com he pogut veure, la blackmamba fa tard.........jijijijij i els altres encara deuen estar fent pase de modelos!!!! a que si noies???????????

Jo feia una estoneta que ja no feia res, i dic.....aixxxxx si segur que hi ha algú pel foro!!!! i estaves tuuuuuuuuu!!!!! a veure quan pots venir un altre dia a casa meva!!!!!!!

Jo acabo de preparar una mica els detallets.......aixxxxxxxx ja tinc ganes de què arribin i fem cosetes!!!!!!! iupiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

ànim que ja s'acaba el curs.....i vacances!!!!jopetaaaaaaa!!!!!

apa...........PAtunets!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. juny 25, 2009 5:27 pm

laiac ha escrit:
nur_jor ha escrit:que vagi molt be!!

fins despres!!!

Nur-jor!!!!!!!!!!!!!!!1

tranqui que jo estic aquí..........jijijijijij com he pogut veure, la blackmamba fa tard.........jijijijij i els altres encara deuen estar fent pase de modelos!!!! a que si noies???????????

Jo feia una estoneta que ja no feia res, i dic.....aixxxxx si segur que hi ha algú pel foro!!!! i estaves tuuuuuuuuu!!!!! a veure quan pots venir un altre dia a casa meva!!!!!!!

Jo acabo de preparar una mica els detallets.......aixxxxxxxx ja tinc ganes de què arribin i fem cosetes!!!!!!! iupiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

ànim que ja s'acaba el curs.....i vacances!!!!jopetaaaaaaa!!!!!

apa...........PAtunets!!!!

si nena!! a veure si un altre dia es repeteix!
si no hi ha res de nou aquesta es la ultima tarda que estic ocupada!!
passeu-ho molt be guapes! i prepareu moltes cosetes!! entre totes fareu feina, eh!! jejeje!!
un peto a totes!!
ara si para de ploure anire tirant cap al cole... que ara en cau una aqui al poble!! mare meva!!!
fins la nit guapes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 8:35 pm

Nenes!!!! jo ja estic a casaaaaaaaaaaaaaaaa

La quedada d'avui.. genial!! i productiva!!! que hem fet un ram amb èxit!!!

uuuuuuueeeeeeeeeeeeee >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Us volia demanar disculpes xq avui m'he enrollat una mica amb el tema de mon pare, i no voldria agobiar a ningú.. de veritat, si alguna de vosaltres s'ha sentit malament xq he explicat massa, em sap molt molt de greu!!!!

Esq jo quan començo a parlar no paro... i entenc q no són coses agradables, però bé, com q ja ho he explicat avui, ja no ho explicaré cap altre dia!!! jejeje.

Gràcies, si més no, per aguantar-me el rollo.... :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

I beeeeeeeeeeee, no escric res més q sinó després ja sabeu, costa posar-se al dia!!!!

mua ninetes!!!!! us estimooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dj. juny 25, 2009 8:52 pm

Eiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!

no siguis ruc!!!!tu si en tens ganes de parlar fes-ho......i te'm fet cas eeeeeeeeee..........es que com que ens has agafat fent els primers passos del ram estavem concentrades..............però t'entenem i no pateixis donaaaaaa!!!!!!!!!!!

és dur el que et passa, i jo sempre ho he vist desde fora però quan et passa a tu ha de ser molt dur!!!!! ANIMA'T

i pensa en la boda, en totes aquestes tonteries i ho feliç que seràs a la teva boda, perque hi estigui o no ton pare....hauràs de ser feliç per ell!!!!!!!!!!!!!

patunets!!!! i me'n vaig a sopar, que pobrissó avui s'ha retrassat la cosa i ja té gana!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nupubo » dj. juny 25, 2009 10:06 pm

blackmamba ha escrit:Nenes!!!! jo ja estic a casaaaaaaaaaaaaaaaa

Us volia demanar disculpes xq avui m'he enrollat una mica amb el tema de mon pare, i no voldria agobiar a ningú.. de veritat, si alguna de vosaltres s'ha sentit malament xq he explicat massa, em sap molt molt de greu!!!!

Esq jo quan començo a parlar no paro... i entenc q no són coses agradables, però bé, com q ja ho he explicat avui, ja no ho explicaré cap altre dia!!! jejeje.

I beeeeeeeeeeee, no escric res més q sinó després ja sabeu, costa posar-se al dia!!!!

mua ninetes!!!!! us estimooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Anima't blackmamba!! Disfruta de les ninetes i petonets!! Nanit!!
nupubo

EntradaAutor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 10:28 pm

nupubo ha escrit:
blackmamba ha escrit:Nenes!!!! jo ja estic a casaaaaaaaaaaaaaaaa

Anima't blackmamba!! Disfruta de les ninetes i petonets!! Nanit!!

Merci guapa!!! nanit!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: estiu2010 » dj. juny 25, 2009 10:52 pm

Bona nit ninetes i feu el favor de no escriure tant q mi paso ores nomes posantme al dia!!!
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nupubo » dj. juny 25, 2009 10:53 pm

estiu2010 ha escrit:Bona nit ninetes i feu el favor de no escriure tant q mi paso ores nomes posantme al dia!!!

Nanit!!
nupubo

EntradaAutor: laiac » dj. juny 25, 2009 11:45 pm

Nineteessssssss!!!!!!!

quines hores d'anar a dormir!!!!! avui heu abandonat el foro eeeeeeeeee!!!!!!!!!!

Estic molt contenta......m'encanta el ram, i gràcies, però moltes gràcies per la bola tara!!!!!!! he trucat a tothom per dir que ja la tenia..........ijijijijijij!!!!!

Una cosa.........porto hores intentant trobar una cançó per acabar la ceremonia al castell.,.............aquella que farem servir per a passar entremig de la gent i ens tirin l'arròs i aquestes cosetes!!!!!!!
vaaaaaa aneu-me'n dient!!!!!!!!!!!11

Gràxies........i ara ja me'n vaig a dormir!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 11:52 pm

laiac ha escrit:Nineteessssssss!!!!!!!

quines hores d'anar a dormir!!!!! avui heu abandonat el foro eeeeeeeeee!!!!!!!!!!

Estic molt contenta......m'encanta el ram, i gràcies, però moltes gràcies per la bola tara!!!!!!! he trucat a tothom per dir que ja la tenia..........ijijijijijij!!!!!

Una cosa.........porto hores intentant trobar una cançó per acabar la ceremonia al castell.,.............aquella que farem servir per a passar entremig de la gent i ens tirin l'arròs i aquestes cosetes!!!!!!!
vaaaaaa aneu-me'n dient!!!!!!!!!!!11

Gràxies........i ara ja me'n vaig a dormir!!!!

jejejeje, i q els hi ha semblat lo de la bola?? genial, no?? jejeje si es q aquesta tara és una crack!!!

demà penso en cançons, q ara estic mig flipant amb lo de q s'ha mort el Michael Jackson!!!!

nanit!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » dv. juny 26, 2009 7:28 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡
Porto molt de rato per podar-me al dia¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. juny 26, 2009 7:28 am

Nur-jor AVUI AMB UN ANY ESTAREM DE BODATOUR I TU SERÀS LA NOVIA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. juny 26, 2009 7:29 am

TARA AVUI AL COTXE?
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. juny 26, 2009 7:30 am

BLACKMAMBA NO PATEIXIS PER AIXÒ ESTEM LES NINETES AVUI PER TU I DEMÀ PER NOSALTRES¡¡¡¡¡¡¡

MUA¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant