blackmamba ha escrit:i tant!!! aquesta nit 5 pàgines sobre la quedada!!! jajajaja
muaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
mare meva!! si que teniu pensat fer coses en la quedada per omplir 5 pàgines!!! jajajaja!!
Autor: nur_jor » dj. juny 25, 2009 4:42 pm
blackmamba ha escrit:i tant!!! aquesta nit 5 pàgines sobre la quedada!!! jajajaja
muaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()

Autor: nupubo » dj. juny 25, 2009 4:42 pm
blackmamba ha escrit:nupubo ha escrit:blackmamba ha escrit:nupubo ha escrit:Ah per cert, Blackmamba. Com estàs de lo del teu pare?
bueno... tinc dies... esq encara no m'ho crec... i no se, se'm fa molt dur veurel així..... i més sabent q no s'hi pot fer res... aix, quina pena de veritat.
pero intento passar el màxim temps amb ell, q estigui a gust dintre del q cap i anar dia a dia i no pensar més enllà.. xq sinó m'entren uns atacs d'angoixa i impotència...![]()
![]()
![]()
però s'ha de intentar tirar endavant!!!
merci per preguntar!!!
mua guapaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Es molt dur. Ho entenc. Ets molt forta i així has de continuar. Ah i gràcies de res perquè és el mínim que puc fer. Si necessites el que sigui ja saps que estic per aquí. Encara que no hi estic posada en les quedades que feu les ninetes (jejejeje... ) estic per aquí pel que necessiteu.
Petonets preciosa. MUAAAA!!!
merci per tot guapíssima!!!!! ja saps q quan vulguis pots venir a les quedades eh!!!!!! depèn de tu!!! quantes més millor!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 4:51 pm
nupubo ha escrit:blackmamba ha escrit:nupubo ha escrit:blackmamba ha escrit:nupubo ha escrit:Ah per cert, Blackmamba. Com estàs de lo del teu pare?
bueno... tinc dies... esq encara no m'ho crec... i no se, se'm fa molt dur veurel així..... i més sabent q no s'hi pot fer res... aix, quina pena de veritat.
pero intento passar el màxim temps amb ell, q estigui a gust dintre del q cap i anar dia a dia i no pensar més enllà.. xq sinó m'entren uns atacs d'angoixa i impotència...![]()
![]()
![]()
però s'ha de intentar tirar endavant!!!
merci per preguntar!!!
mua guapaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Es molt dur. Ho entenc. Ets molt forta i així has de continuar. Ah i gràcies de res perquè és el mínim que puc fer. Si necessites el que sigui ja saps que estic per aquí. Encara que no hi estic posada en les quedades que feu les ninetes (jejejeje... ) estic per aquí pel que necessiteu.
Petonets preciosa. MUAAAA!!!
merci per tot guapíssima!!!!! ja saps q quan vulguis pots venir a les quedades eh!!!!!! depèn de tu!!! quantes més millor!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
No ho descarto pas. Gràcies!! El que passa es que estic molt desconnectada. Fins ara no m'hi he pogut posar en sèrio al foro. Què hi feu a les quedades?

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 4:52 pm

Autor: nupubo » dj. juny 25, 2009 4:53 pm
blackmamba ha escrit:buenoooooooooo, marxo a la quedada q faig tard!!!!! muaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()

Autor: nur_jor » dj. juny 25, 2009 4:53 pm

Autor: laiac » dj. juny 25, 2009 5:13 pm
nur_jor ha escrit:que vagi molt be!!
ara el post es quedara solitari per unes hores... me'n vaig a repassar les actes i despres cap al cole!!
fins despres!!!

Autor: nur_jor » dj. juny 25, 2009 5:27 pm
laiac ha escrit:nur_jor ha escrit:que vagi molt be!!
ara el post es quedara solitari per unes hores... me'n vaig a repassar les actes i despres cap al cole!!
fins despres!!!
Nur-jor!!!!!!!!!!!!!!!1
tranqui que jo estic aquí..........jijijijijij com he pogut veure, la blackmamba fa tard.........jijijijij i els altres encara deuen estar fent pase de modelos!!!! a que si noies???????????
Jo feia una estoneta que ja no feia res, i dic.....aixxxxx si segur que hi ha algú pel foro!!!! i estaves tuuuuuuuuu!!!!! a veure quan pots venir un altre dia a casa meva!!!!!!!
Jo acabo de preparar una mica els detallets.......aixxxxxxxx ja tinc ganes de què arribin i fem cosetes!!!!!!! iupiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!
ànim que ja s'acaba el curs.....i vacances!!!!jopetaaaaaaa!!!!!
apa...........PAtunets!!!!

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 8:35 pm

Autor: laiac » dj. juny 25, 2009 8:52 pm

Autor: nupubo » dj. juny 25, 2009 10:06 pm
blackmamba ha escrit:Nenes!!!! jo ja estic a casaaaaaaaaaaaaaaaa
La quedada d'avui.. genial!! i productiva!!! que hem fet un ram amb èxit!!!
uuuuuuueeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Us volia demanar disculpes xq avui m'he enrollat una mica amb el tema de mon pare, i no voldria agobiar a ningú.. de veritat, si alguna de vosaltres s'ha sentit malament xq he explicat massa, em sap molt molt de greu!!!!
Esq jo quan començo a parlar no paro... i entenc q no són coses agradables, però bé, com q ja ho he explicat avui, ja no ho explicaré cap altre dia!!! jejeje.
Gràcies, si més no, per aguantar-me el rollo....![]()
![]()
![]()
![]()
I beeeeeeeeeeee, no escric res més q sinó després ja sabeu, costa posar-se al dia!!!!
mua ninetes!!!!! us estimooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
![]()

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 10:28 pm
nupubo ha escrit:blackmamba ha escrit:Nenes!!!! jo ja estic a casaaaaaaaaaaaaaaaa
La quedada d'avui.. genial!! i productiva!!! que hem fet un ram amb èxit!!!
uuuuuuueeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Us volia demanar disculpes xq avui m'he enrollat una mica amb el tema de mon pare, i no voldria agobiar a ningú.. de veritat, si alguna de vosaltres s'ha sentit malament xq he explicat massa, em sap molt molt de greu!!!!
Esq jo quan començo a parlar no paro... i entenc q no són coses agradables, però bé, com q ja ho he explicat avui, ja no ho explicaré cap altre dia!!! jejeje.
Gràcies, si més no, per aguantar-me el rollo....![]()
![]()
![]()
![]()
I beeeeeeeeeeee, no escric res més q sinó després ja sabeu, costa posar-se al dia!!!!
mua ninetes!!!!! us estimooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
![]()
Anima't blackmamba!! Disfruta de les ninetes i petonets!! Nanit!!

Autor: estiu2010 » dj. juny 25, 2009 10:52 pm

Autor: nupubo » dj. juny 25, 2009 10:53 pm
estiu2010 ha escrit:Bona nit ninetes i feu el favor de no escriure tant q mi paso ores nomes posantme al dia!!!

Autor: laiac » dj. juny 25, 2009 11:45 pm

Autor: blackmamba » dj. juny 25, 2009 11:52 pm
laiac ha escrit:Nineteessssssss!!!!!!!
quines hores d'anar a dormir!!!!! avui heu abandonat el foro eeeeeeeeee!!!!!!!!!!
Estic molt contenta......m'encanta el ram, i gràcies, però moltes gràcies per la bola tara!!!!!!! he trucat a tothom per dir que ja la tenia..........ijijijijijij!!!!!
Una cosa.........porto hores intentant trobar una cançó per acabar la ceremonia al castell.,.............aquella que farem servir per a passar entremig de la gent i ens tirin l'arròs i aquestes cosetes!!!!!!!
vaaaaaa aneu-me'n dient!!!!!!!!!!!11
Gràxies........i ara ja me'n vaig a dormir!!!!

Autor: torsaeann » dv. juny 26, 2009 7:28 am

Autor: torsaeann » dv. juny 26, 2009 7:28 am

Autor: torsaeann » dv. juny 26, 2009 7:30 am