NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. juny 23, 2009 3:27 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Nenis!!!!!

Mireu quin xasco!!!! Es una comparacio de vestits, la comparacio mes forta es la ultima...!!! Que fuerte me parece!!!! No dic res mes que estic mirant fisica o quimica, jejejejejeje. Un besitet!!!!

http://vestidos-de-novias.hispabodas.co ... 009-y-2010

Ja saps que et guardo un cataleg de 2010 almanovia!!!!! Es del grup Rosa Clara, igual que Two i Aire :)

tiaaaaaaaaaaa segueixo sense saber qui és almanovias!!!?? PQ els vestits són iguals que la col.lecció aire i two de RC... vaya xasco si són iguals!!! Però m'encanten!! Jijijiji tinc ganes que obrin la botiga aire a lleida avere què tal... bé, tinc ganes que arribi el setembreeeeeeeeee!!! Per moltes coses: la boda de la miriameta, la de mon germà i... i... emprovar-me vestits!!!!!!!!!! Bé, com totes per aki no??? :-)) :-))
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cc83 » dt. juny 23, 2009 5:50 pm

hola noies!!!! com us va??? algunes acabeu avui el "cole" no??

Lluneta: doncs si va ser super emocionant lo de l'anell perque com ja vaig dir, no teniam res pensat, ara estic com una tonta tot el dia mirant l'anell... jejejj. Tu ara a esperar que et truquin per la programació no? bueno.. paciència...

ai noiesssss que m'estresso... ahir a la nit vam estar mirant per internet a veure quins fotògrafs hi ha per lleida, i la veritat es que vam acabar amb el cap com un bombo... Veig que el Ariño te bona fama, no? Hem podeu aconsellar si en sabeu también algun altre?? una amiga meva es va casar l'any passat i li va fer el toni prim, la veritat es k les fotos eren precioses pero... em sembla k li va costar un ull de la cara... jejejej

ISE: jo tambe me'n vaig avui cap a la platja... pero no tinc tanta sort com tu perque torno demà.. jejeje k vagi molt be!!! i a posar-se morenetes!!!

Nuvia2010: vaia vaia amb lo dels vestits... si son iguals!!!! joer... ahir, se'm va acudir trucar a un parell de botigues per saber si obrien dissatbe a la tarda, i em van dir k fins al novembre no calia k hi anés perque sortiria la colecció nova, pero veient aixó.... veig que la cosa no variara massa de lo que hi ha ara... en fin... jo también tinc ganes d provar-me vestits (lluneta) jejejje

Bueno, noietes, espero que us vagi molt be la revetlla!!!!! i a veure si aconsegueixo algo dels restaurants k estic nervioseta!!! (es k soc una mica ansiosa... jejej)
Petonss a totes!!!
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 23, 2009 7:49 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Nenis!!!!!

Mireu quin xasco!!!! Es una comparacio de vestits, la comparacio mes forta es la ultima...!!! Que fuerte me parece!!!! No dic res mes que estic mirant fisica o quimica, jejejejejeje. Un besitet!!!!

http://vestidos-de-novias.hispabodas.co ... 009-y-2010

Ja saps que et guardo un cataleg de 2010 almanovia!!!!! Es del grup Rosa Clara, igual que Two i Aire :)

tiaaaaaaaaaaa segueixo sense saber qui és almanovias!!!?? PQ els vestits són iguals que la col.lecció aire i two de RC... vaya xasco si són iguals!!! Però m'encanten!! Jijijiji tinc ganes que obrin la botiga aire a lleida avere què tal... bé, tinc ganes que arribi el setembreeeeeeeeee!!! Per moltes coses: la boda de la miriameta, la de mon germà i... i... emprovar-me vestits!!!!!!!!!! Bé, com totes per aki no??? :-)) :-))

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: siiiiiiiii ho vull vere!!!! Tinc ganes... ets un solete!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: X cert ja han obert llistes per si ho vols saber! Un petó! Bona revetlla a totes! Stik cansadíssimaaaaaaaaaa
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: Amelie » dt. juny 23, 2009 7:53 pm

cc83 ha escrit:hola noies!!!! com us va??? algunes acabeu avui el "cole" no??

Lluneta: doncs si va ser super emocionant lo de l'anell perque com ja vaig dir, no teniam res pensat, ara estic com una tonta tot el dia mirant l'anell... jejejj. Tu ara a esperar que et truquin per la programació no? bueno.. paciència...

ai noiesssss que m'estresso... ahir a la nit vam estar mirant per internet a veure quins fotògrafs hi ha per lleida, i la veritat es que vam acabar amb el cap com un bombo... Veig que el Ariño te bona fama, no? Hem podeu aconsellar si en sabeu también algun altre?? una amiga meva es va casar l'any passat i li va fer el toni prim, la veritat es k les fotos eren precioses pero... em sembla k li va costar un ull de la cara... jejejej

ISE: jo tambe me'n vaig avui cap a la platja... pero no tinc tanta sort com tu perque torno demà.. jejeje k vagi molt be!!! i a posar-se morenetes!!!

Nuvia2010: vaia vaia amb lo dels vestits... si son iguals!!!! joer... ahir, se'm va acudir trucar a un parell de botigues per saber si obrien dissatbe a la tarda, i em van dir k fins al novembre no calia k hi anés perque sortiria la colecció nova, pero veient aixó.... veig que la cosa no variara massa de lo que hi ha ara... en fin... jo también tinc ganes d provar-me vestits (lluneta) jejejje

Bueno, noietes, espero que us vagi molt be la revetlla!!!!! i a veure si aconsegueixo algo dels restaurants k estic nervioseta!!! (es k soc una mica ansiosa... jejej)
Petonss a totes!!!

Wole!! A veure si et puc ajudar, et passaré la llista de fotografs als que nosaltres vem anar a demanar pressupost, si fa o no fa tots ronden el mateix preu, així que jo agafaria el que et faci sentir més còmoda, primer vam anar al Rafa, després al JLL que està a cap pont davant de les piscines dels camps elisis, després una noia que no recordo el nom que està al carrer major al mateix portal que la perruqueria Llongueres, després una altra noia que té l'estudi al carrer camp de mart de Lleida, després l'Esther Remacha a la rambla de pardinyes i per finalitzar al Jordi Pou que té l'estudi a Lluis Companys, buf!! menudo tour fotogràfic. Bueno espero que et serveixi de guia. Bona revetlla!!!
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 24, 2009 9:56 am

Jo tinc la Ester Rematxa de Pardinyes... molt i molt bé!!! Jo stik contenta amb l'elecció... fa un pack d'album digital + 2 albums petits per als pares + 2 cd amb les fotos de la boda amb música inclosa per 1800 e a part el pre boda 120 e i el video si ho vols, és opcional, 1000 e. No sé per nosaltres no està malament i té bona reputació... si ho vols mirar, no hi perds res... t'ensenyarà els albums digitals que fa i tot plegat! Un petó!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 24, 2009 9:57 am

Cuca queden 5 dies pels 11 mesos... bufffffffffff!! Com baixa la cosa eh... per cert, porta'm la invitació que et van enviar oki??? :-)ok: Que tinc ganes de veure-la... veu ingressar els 20 e o com ho veu fer? ÉS que nosaltres segurament també ho agafarem allí... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 24, 2009 9:59 am

cc83 ha escrit:hola a totes!!! kin moviment que hi ha per aquí!! jjejeje bueno un altre cop gracies a totes per la benvinguda!!! veig k ja us coneixeu molt totes!

Lluneta: primer, m'en alegro k hagis sortit contenta de les opos, i encara k es díficil, tu estiguis animada que fins a l'ultim moment no se sap res, si mes no, crec que a partir d'aquest any et donen punts per aprovar l'examen, no?? quina especialitat has fet??
Així tens amics i familia a balaguer??? si es que el mon es un mocador...
Lo del tema de l'anell, el moment en sí no va ser res de l'altre mon, un soparet a casa el dia del meu cumple, i allí me'l va plantificar... jejej el que passa es que no m'ho esperava gens, i no haviem parlat res de casar-nos, i clar, quan me va obrir la caixeta i em va dir: et vols casar amb mi??? vaig flipar!! i l'anell em va encantar... es preciós i encara em va agradar més kuan me va dir que l'havia dissenyat ell i l'havia fet fer. En fin... que jo también vaig pujar als núvols... jejejej
I ara, "operació restaurant" a veure com surt....

Veig que parlaveu de fotografs ja, amb quant temps d'antelació s'ha de mirar el tema fotos?? mare de deu... que perduda que vaig...

Per cert... no sé si et vaig contestar... però sóc de gia i història però ara per ara dono anglés a un institut de la Seu d'Urgell. :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dc. juny 24, 2009 9:32 pm

eii princesessssssssssssssss

com ha anat aquesta revetlla???

LAUCOB si que te sembla be, som unes quantes del mateix barri (el barri de les motxilles) jejeje es una protesta o reivindicacio o com vulguis dir dels pares per a que posin un insti al barri, pq hi ha tres escoles de primaria publiques pero cap insti! com va la nostra petitetaaaaa???

ISE que tal tot???? deus estar relaxante!! passat'ho molt be!

LLUNETA no pateixis que te ho portare tot i si m'ho deixo pujem a casa i tho ensenyo. CAP PROBLEMA! I ja te contare cm ho va fer el nino, pero en persona que es una mica llarg d'escriure :-)ok:

MIRIAMETAAAAAAAAAA eii princesa que ja no te quede res!! com diu la Nuvia: QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

cc83 nosaltres vem agafar el Rafa Ariño, era el que mes li va agradar al nino i a mi tambe. Pero ell sense pensar-ho dues vegades va dir que si ! Aixo de triar he de fer una mica de ruta i el q mes us agradi i us inspiri confi pos triarlo . Pq si fa o no fa tots roden pels mateixos preus

AMELIE on es aquest del video? te pagina web? No se si farem video o no al final.....
:-/ pero si que m'agradaria veure com treballa aquest que dius tu.

Princeses :-)) jo ara tinc dos dies bastant liats! pq hem de preparar la festa de final de curs i el divendres ferla..aixi que no se si podre conectarme, ho intentare!! bno wapes un petonas enorme ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: si me deixat algu per contestar ho sento! vaig a mirar la tele i a fer nonetes que dema toca matinar! :-(

un petonas ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. juny 24, 2009 11:44 pm

Hola wapes!!

Com va anar la revetlla???

Jo la vaig passar treballant... però bueno.. nomes se sentien petards.

- Com va tot Laucob? Felicitats per la nena!! que et done guerra? millor!!! així saps que es forta!! muacss

- Iseta!! que et vagin molt be aquestes minivacancetes a la platjeta!!! que les necessites que ets una curranta!!! L´únic que patiras per les plantetes no? despres els hi fas mimitos!!! muacsss

- Llunetaaa!! que ja s´ha acabat el cole!!! ja no hauras d´aguantar mes als nens!! (fins al setembre jeje) Com va tot wapa?? tu no baixis del núvol que si esta molt i molt be!!! No deixis de somriure!!! muacsss

-cucaaa!!! com va tot wapetona?? aquests 2 dies les piles posades i despres relax total!!! anims que nomes son 2 dies!! I d´aqui res quedada!!!!!!!!!!! muacsss

- Nuviaaaa!! que fuerteeeeeeeeeeeee!!! Et vec molt ilusionada amb els vestidets eh!! et vui evure amb ells, que no te vist en persona encara!!!
Aix que us arribe a totes ja el moment de probarvos-els!!!!!! muacsssssssss

- amelie, Com va tot? alguna novetat? d´aqui res podrás disfrutar de la teva boda i dirhu a tothom!!!!!!!!! muacssssssss

- cc83, com va la busca de fotògraf? Jo en tinc un de rubí que m´entren un munt de coses, es baratet i sobretot ens agraden molt les fotos i albums que vam veure al seu estudi. Amb video inclos. El vam veure a la fira de Sabadell. Hem tingut sort!!

Nenes!! encara us he de posar fotitos i comentarvos moltes cosetes de la boda de la meva amiga a la Fonda. I a mes a mes tinc novetats, encara que petites pero bueno jo estic molt contenta. A veure si divendres tinc una estoneta i us hu explico.

Per ara faig un brindis per totes les meves fantàstiques!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. juny 25, 2009 9:37 am

cuca lleida ha escrit:eii princesessssssssssssssss

com ha anat aquesta revetlla???

LAUCOB si que te sembla be, som unes quantes del mateix barri (el barri de les motxilles) jejeje es una protesta o reivindicacio o com vulguis dir dels pares per a que posin un insti al barri, pq hi ha tres escoles de primaria publiques pero cap insti! com va la nostra petitetaaaaa???

ISE que tal tot???? deus estar relaxante!! passat'ho molt be!

LLUNETA no pateixis que te ho portare tot i si m'ho deixo pujem a casa i tho ensenyo. CAP PROBLEMA! I ja te contare cm ho va fer el nino, pero en persona que es una mica llarg d'escriure :-)ok:

MIRIAMETAAAAAAAAAA eii princesa que ja no te quede res!! com diu la Nuvia: QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

cc83 nosaltres vem agafar el Rafa Ariño, era el que mes li va agradar al nino i a mi tambe. Pero ell sense pensar-ho dues vegades va dir que si ! Aixo de triar he de fer una mica de ruta i el q mes us agradi i us inspiri confi pos triarlo . Pq si fa o no fa tots roden pels mateixos preus

AMELIE on es aquest del video? te pagina web? No se si farem video o no al final.....
:-/ pero si que m'agradaria veure com treballa aquest que dius tu.

Princeses :-)) jo ara tinc dos dies bastant liats! pq hem de preparar la festa de final de curs i el divendres ferla..aixi que no se si podre conectarme, ho intentare!! bno wapes un petonas enorme ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: si me deixat algu per contestar ho sento! vaig a mirar la tele i a fer nonetes que dema toca matinar! :-(

un petonas ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Tranqui cuquet ja m'ho explicaràs.......... això rai............. vaaaaaaa que ja s'acaba!!!! Isee cabroneta què bé deus estar a la platjetaaaaaaaaaa bufffffffff amb la calor que ja fa per aquí i això que és aviat!!! Jejeje jo ara pujo cap a la Seu tinc avaluacions aquesta tarda i demà per la tarda i m'he de preparar la defensa de la programació!!!!! Què també fa molta por!!! I jasta.............. això s'acaba nenes i em fa peneta pq l'any que ve no sé on estaré i aquí hi estava bé!!! :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. juny 25, 2009 9:39 am

miriameta ha escrit:Hola wapes!!

Com va anar la revetlla???

Jo la vaig passar treballant... però bueno.. nomes se sentien petards.

- Com va tot Laucob? Felicitats per la nena!! que et done guerra? millor!!! així saps que es forta!! muacss

- Iseta!! que et vagin molt be aquestes minivacancetes a la platjeta!!! que les necessites que ets una curranta!!! L´únic que patiras per les plantetes no? despres els hi fas mimitos!!! muacsss

- Llunetaaa!! que ja s´ha acabat el cole!!! ja no hauras d´aguantar mes als nens!! (fins al setembre jeje) Com va tot wapa?? tu no baixis del núvol que si esta molt i molt be!!! No deixis de somriure!!! muacsss

-cucaaa!!! com va tot wapetona?? aquests 2 dies les piles posades i despres relax total!!! anims que nomes son 2 dies!! I d´aqui res quedada!!!!!!!!!!! muacsss

- Nuviaaaa!! que fuerteeeeeeeeeeeee!!! Et vec molt ilusionada amb els vestidets eh!! et vui evure amb ells, que no te vist en persona encara!!!
Aix que us arribe a totes ja el moment de probarvos-els!!!!!! muacsssssssss

- amelie, Com va tot? alguna novetat? d´aqui res podrás disfrutar de la teva boda i dirhu a tothom!!!!!!!!! muacssssssss

- cc83, com va la busca de fotògraf? Jo en tinc un de rubí que m´entren un munt de coses, es baratet i sobretot ens agraden molt les fotos i albums que vam veure al seu estudi. Amb video inclos. El vam veure a la fira de Sabadell. Hem tingut sort!!

Nenes!! encara us he de posar fotitos i comentarvos moltes cosetes de la boda de la meva amiga a la Fonda. I a mes a mes tinc novetats, encara que petites pero bueno jo estic molt contenta. A veure si divendres tinc una estoneta i us hu explico.

Per ara faig un brindis per totes les meves fantàstiques!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Tu si que estàs wuapa en aquesta fotooooooooooooo mare meva!!! Ens has de contar coses de la boda que vas anar i de la teva eh!!!! Ens has d'ensenyar fotitos i això.................i del viatge i tot plegat!!! Quantes coses a explicar eh...... jejeje :-)ok:Jo ja acabo, si, però em fa una mica de peneta. Fins dimarts per això he d'estar al centre eh... per les notes i reclamacions varies... però bno avui ja buidarem el pis i dimarts kp a lleida i dos mesos de vacancessssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!! Què bé!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. juny 25, 2009 9:41 am

X cert la revetlla podria haver anat molt millor, ja us ho contaré si ho sé em kdo a casa... vaya ratlladaaaaaaaaaaaaaaa :-)) el sopar encara va estar bé, però lo de després....... bufffffff!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cc83 » dv. juny 26, 2009 12:53 pm

hola guapess!!!! kins dies mes atabalats entre restaurants i esglèsia i de tot.... pero per fi!!! ja tenim dia i hora definitiu i restaurant també!!! Serà el 3 de juliol a les 18.00 al Santuari del Sant Crist de Balaguer i finalment a la Prats. (Heu deixat colapsat el Palau de Margalef.... ejjejej)
Ja estic una mica més tranquila.
Ara estem a la búsqueda de fotògraf, que per cert, moltes gràcies a TOTES pels consells!!!(ise, amelie...), la setmana que ve la tenim dedicada al fotògraf, a veure .....
Lluneta: molts anims per la programació, segur que te'n sortiras molt be, ja veuras, i pensa que d'aquí no res tens dos mesos de vacances... que aixó no ho pot dir tothom!!! que et va passar a la revetlla??? ah... si vens per balaguer ja ho sas.. jejej
Miriameta: que guai el viatge!! kina enveja!!! segur k heu tornat relaxats a tope... jejej per cert, aquest fotògraf que me comentaves, té web perque puguem fer una ullada?? estas molt guapa en la foto de la boda!! va anar bé??? bueno a tu ja no te quede res no??? quins nervis... jejej
bueno noietes, vaig a veure si em faig algo per dinar... jejej
besitos!!
cc83

EntradaAutor: annalleida » dv. juny 26, 2009 5:28 pm

cc83 el meu fotograf és Alex i Genaro (de l'agencia de Magda Simo models).
nenes hauriem de fer una llista de totes les que fem el convit a Margalef!!! t'han colapsat està??? ja no queda cap data pel 2010?? jo la vaig agafar al fira nuvis.

10 abril 2010
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: cc83 » dv. juny 26, 2009 7:13 pm

hola!!! ja torno a estar per aki... LAUCOB kina aventura no?? sembla el capítol de un llibre... jejejje bueno menos mal k tot es va kedar en una historieta que contar...

ANNALLEIDA doncs paraules textuals del jesus angel: " si no et cases a l'octubre... no hi ha res en dissabte" , nomes li quedaven alguns divendres. Així que si! ho heu deixat ben colapsat!!
cc83

EntradaAutor: lluneta29 » ds. juny 27, 2009 8:50 am

ISEEEEEEEEEEEE ET QUEDA UN ANY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (BNO AHIR PERÒ NO VAIG ENTRAR, PERDÓ) UEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! I UN ANY PASSA VOLANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: DA'QUI UN ANY ESTARÀS DELS NERVIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Felixitats wuapíssima... disfruta de la platja i ja ho veuràs quan tornis!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » ds. juny 27, 2009 10:34 am

el meu germa es va casar al 2007 a Margalef tambe i ho va tenir k fer en divendres pk tots els dissabtes estaven plens.
annalleida

EntradaAutor: cuca lleida » ds. juny 27, 2009 11:26 am

eii princeses soc akiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

quins dies que he tingut, uf! ahir tornava a casa a les 12.30 de la nit :-))
la festa de final de curs fenomenal, vaig aguantar la plorera com una campiona i no me va caure ni una sola llagrima!! :-///: Despres de la festa me van convidar a sopar tots els papis i sens va fer tardissim, pero va ser moooooolt diver!!!! ::love::

ISE!!! FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AIXO JA VA CAP AVALL!!!!!!!
1 ANYET!!!!!!!!

CC83: que be!!! ja tens lligada la data! ara a respirar una miketa i poc a poc a mirar fotografs! sort i ja ens contaras quin te kedes!

LAUCOB que be que tot estigui be , la nena i tot!!! m'alegro un munt!! pero vaja viatge que veu passar :star:: sort que veu arribar be! anims que tot anira be! :-)ok:

LLUNETAAAAAAA ei princesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa u sento per no haberte dit res pero ahir vaig arribar tardissim i encara dormie, jeje :o-o: que te va passar per la revetlla??

MIRIAMETA estas moooolt wapa a la foto!!!!!!!!!!!!!!!!! ara ens has de contar com va anar pero am tots els detalls!!!!!!!!!!!!!!!!!

ANNALLEIDA tens rao el Palau sempre esta a tope, nosaltres el tenim desde octubre i per llavors ja li kedaven tres dissabtes (dels mesos de juny, juliol, agost i setembre)!!!!!!!!!!!!!!!!! d'akests quatre mesos ens va dir que li kedaven tres dissabtes! i imagino que a la fira van omplir!!
per cert FELICITATS PER LA BODA! que no se si tu he dit!

bno wapes me vaig a baixar al gos i a fer lo dinar!
un petonas per totesssssssssssssssssssssssssssssssss
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: annalleida » ds. juny 27, 2009 12:10 pm

hola.
pel fira nuvis van omplir 20 dates pel 2010. es a dir casi tots els dissabtes!!!! reconec que es una passada. naltres pk ja tenim la data i el lloc pero has de reservar-ho amb un any com a minim.
us deixo que vaig a treballar un rato.
annalleida

EntradaAutor: lluneta29 » ds. juny 27, 2009 12:50 pm

Wuapessssssssssssss!!! Jo també penso que el Palau de Margalef és un lloc idoni, és super xul.lo però ja s'hi casava mon germà així que vam escollir un altre lloc diferent, que també m'agrada moltísssim!!! És, per qui no ho sabeu, la Boscana del Resquitx a Bellvís...
http://www.resquitx.com/vila_magna/boscana/index5.html

X cert c83 com us van tractar a la Prats?? Es que jo a la dona la trobo massa empegalosa... i els preus què tal? (si és pot preguntar, és clar)!!! Bé, ja contareu!!!
Annalleida ja he vist que t'havies emprovat vestits de la RC 2010, quina enveja sana què em fas!!!
X cert heu vist els vestits de Almanovias la nova marca de RC, hi ha un post per aki... són xul.lísiiiiiiiiimmmmmmmsssssssss, m'encanten, no sabria pas quin triar sincerament... quin estrés m'està agafant!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant