laiac ha escrit:Bon dia NINETEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!
COm esteuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!
Si si NUR_JOR....................UNA ANYET!!!!!!!!!!!!!!!! que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!allí estarem totes!!!!! que guai!!!!!
Ostres, ara he estat pensant amb el que ha dit de les bodes la Tara.....sabeu les ganes que tinc amb tot el que ho hem parlat, de veure-us allí el dia de la meva boda??? a la resta del convit no.....però em farà molta ilusió entrar al Castell i trobar-vos allí!!!!!!!!! aixxxxxxxxx....que bé!!!!!!
Patunets guapes!!!
Hola laiac!!! Que ens hem trobat per Reus!!! Quina sorpresa!!!
Jo ni t'havia vist!!!! Estava entretinguda amb el mobil... i és que el que tenia no se m'iluminava el teclat i la tecla de penjar no em funcionava... i nomes te 4 mesos aquest mobil!!! I m'he anat a queixar, i res, que me l'arreglaran... i mentres m'han donat un perque no em quedi sense mobil, i no el se fer funcionar... i quan m'has trobat estava tocant tots els botons i no me'n sortia... jajaja!!!
Res, ja te dit que a la quedada de dema no podre venir. Ahir hi va haver calamarsada al meu poble, pedres enormes com anous!!!! A casa meva han destrossat persianes, torretes, la claraboia de l'estala... i va entrar molta aigua i pedra a l'escala!!! Quina por que vaig passar!!!!!!!!!!!!!! El jardí ésta tot ple de merd... i clar, s'ha de netejar tot. Ho voliem fer avui pero per la tarda ha tornat a ploure... i hem agafat el cotxe i ens hem plantat a Reus per no veure-ho!!!!!!! I allí t'he trobat... jejeje!! Weno! Tu m'has trobat!!!! jajajaja!!
Quin temporal... el cotxe de ma mare té el vindre de davant esquerdat i tot ple de bonys per tot arreu... com que el va prendre per anar a treballar... quina destrossa!!!!
Molts veins de l'Espluga estan igual o pitjor!
Pero lo pitjor de tot son les collites... els olivers que tenim aquest any no en farem res... i els horts... res!!!!!!!!!!!!!!!
En fi, pero tots estem bé i amb salut... i tot es podrà arreglar.
Esperem que aquest temporal no passi d'aqui a un any!!! Per la meva boda!! Ni a la de ningu!!! Quin desastre!!!
Que vagi molt be dema ninetes! Penseu amb mi!! Que estaré treien runa i netejant...
A veure si a la proxima vinc!!!!
Ara que hi penso... Si dijous arribo a baixar... de tornada m'hagues trobat la pedregada per la carretera!!!! Quina por!!!!!!! Em va anar d'un pel de que no m'hagafés pel carrer!! Just arribava del consell escolar a les 8.30 quan va començar!!! Feia 5 minuts que havia arribat a casa! I va durar mitja hora!! Si fins i tot hem sortit a les noticies!! Aquí al poble no s'havia vist mai una cosa semblant...
Weno, no m'enrollo mes...