Autor: blackmamba » ds. juny 27, 2009 4:45 pm
torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes....
Quina llàstima no poder venir.....
Veig que he treballa't molt oi?

Autor: torsaeann » ds. juny 27, 2009 4:45 pm

Autor: blackmamba » ds. juny 27, 2009 4:45 pm
torsaeann ha escrit:Black, com van els últims dies d'estudi?

Autor: torsaeann » ds. juny 27, 2009 4:49 pm
blackmamba ha escrit:torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes....
Guapa!!! jo tp hi he anat... jejejeje i dimecres com he dit no podré anar de rebaixes, joooooooooooooooo
però a partir de dissabte (si, ja sé q ho dic molt però es q estic DESITJANT q arribi dissabte!!!) ja farem coses jaaaaa
jo proposa d'anar alguna tarda a la platja o algo, no?????
mua ninetes guapes!!!!![]()
![]()

Autor: blackmamba » ds. juny 27, 2009 4:57 pm
torsaeann ha escrit:blackmamba ha escrit:torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes....
Guapa!!! jo tp hi he anat... jejejeje i dimecres com he dit no podré anar de rebaixes, joooooooooooooooo
però a partir de dissabte (si, ja sé q ho dic molt però es q estic DESITJANT q arribi dissabte!!!) ja farem coses jaaaaa
jo proposa d'anar alguna tarda a la platja o algo, no?????
mua ninetes guapes!!!!![]()
![]()
Nena¡¡¡
Al final també hi has ana't?
Jajajajajajajaj
Qui ereu al final?
Un petonet.

Autor: blackmamba » ds. juny 27, 2009 4:59 pm

Autor: blackmamba » ds. juny 27, 2009 5:12 pm

Autor: blackmamba » ds. juny 27, 2009 5:15 pm

Autor: Papallona* » ds. juny 27, 2009 5:26 pm
blackmamba ha escrit:
guapaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ja veus, a mi no m'agrada anar en bus tp... sóc d'anar en cotxe a tot arreu!!!! però bé, de vegades depèn de a on tinguis q anar va bé!!!
ja ens veurem a la pròxima quedada, no????
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()

Autor: Papallona* » ds. juny 27, 2009 5:29 pm
laiac ha escrit:Papallona* ha escrit:ninetes acabo d'arribar a casa.. estic feta una merda. això del busos.. es passar calor i trigue un munt i passen quan els hi dona la gana i pa' colmo no tinc movil pq raul i jo tenim el mateix i ens hem equivocat a l'hora de agafar-lo.. i crec que no m'hauria d'haver aixecat avuiiiiiiiiiiii
horribleeeeeeeeeeeee
pero laiac!!!!!!!!! ningú sabia com anar cap a vilallonga a l'estació d'autobusos.. m'he fotut una patejada per res jooooooooooooooooo
bueno aquesta tarda a les 15.30 hs ja tindré cotxe!!! si voleu kedar ja podré desplaçar-me!!!!!!
bueno sento no haver pogut arribar!!!
quan ja me he rendido he anat a l'abacus per mirar lo de les boles de poliespan pero no hi havien...
i parlant amb una noia m'ha dit que els xupaxups al Lidl surte a 0,12€
i ah!!! he descobert una tenda-papereria que fan uns detalls moníssims!!!!! i no son cars!!!! es al carrer fortuny i fa cantonada!!! molt xulus!!! i molt macos el matimoni que porta la papereria...
Bueno crec que dinaré algo i dormiré... estic rebentada jajajaj
han passat les hore volanttttttttttttt
un petonet desprès torno!!
Ninetaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
jopetaaaaaaaaaaa que te'm trucat per venir-te a buscaaaaaaaaaaaarrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!
si la tara ho hagués sapigut ahir hagués passat a buscar-te!!! i despre´s desde casa crec que t'han trucat i no contestaves o algo...que jo no sé on era quan t'ha trucat!!!!!!!!!
Jolines, quin embolic de dia no??????????

Autor: Papallona* » ds. juny 27, 2009 5:29 pm
tara ha escrit:Ostres papallona si ho hagues vist et pordia hever passat a buscar!
Be dissabte en fem una altra i llest!
La quedada he enat be molt productiva, hen fet un munt de detallesta i un ram, ja us ensenyarem les fotos!
Dimecres suposo que anirem de rebaixes aixi que si alguna s'apuna ja sabeu!
Petonetsssssssss

Autor: Papallona* » ds. juny 27, 2009 5:30 pm

Autor: Papallona* » ds. juny 27, 2009 5:32 pm
torsaeann ha escrit:Papallona, em sap greu el matí que has tingut......

Autor: Papallona* » ds. juny 27, 2009 5:33 pm
blackmamba ha escrit:Per cert!!!
Tara, Papallona!!! allò q vam dir d'anar a l'orangerie a tafanejar.. ho fem dissabte que vé o a l'altre???? ho dic xq hauriem de trucar o algo, no????
ho penseu i quedem en algo, no???? podriem anar amb els futurs potser, no???
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()

Autor: Papallona* » ds. juny 27, 2009 5:34 pm
blackmamba ha escrit:Ninetes!!!
Ara potser riureu... però en una revista de bodes vaig veure anunciat un desodorant que es veu q va molt bé... jo no sóc de suar molt, però si em poso nerviosa o en el cas de la boda, amb el vestit i tot el rollo (a més q en el meu cas és a l'agost) no m'arriscaré i segurament utilitzaré aquest o algun similar!!!! quan vagi a la farmàcia preguntaré a veure si em recomanen aquest o un altre... jejejeje
us passo la web per si voleu xafardejar una mica... sé q semblen tonteries, però és q aquell dia hem d'estar perfectes!!!!
http://www.perspirex.es/index.php
muaaaaaaaaaaa![]()
![]()

Autor: Papallona* » ds. juny 27, 2009 5:35 pm
blackmamba ha escrit:Un altre tema!!! ja feia dies q el volia posar... és el tema de portar un petit necesser amb coses necessàries pel dia de la boda... el que passa és q, a part de lo típic com seria el maquillatge per retocar, laca, tirites, desodorant, mitges de recanvi... no se m'acut res més i crec q m'olvido de coses importants!!!
que portarieu vosaltres?????