NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: laiac » ds. juny 27, 2009 5:50 pm

Nineteeeeeeeesssssss!!!!!!!

M'acabo d'aixecar d'una profunda migdiada i ara em fa mal el cap..........jijijjij!!!!! a més, he fet un parell de trucades i no tinc plan per avui!!!!!!sort que el dilluns és festa a Reus i demà si que anirem de revetlla que sinó.....................primer penso que bé perque així si no surto no em gasto calerons, però per altra banda........quin pal a casa no??? ho dic en singular perque el meu xic havent fet avui 12 hores i demà tamé....nirà de pet al llit!!!!!!!!!!!!!!

M'haurieu de dir quaranta mil cròniques que estiguin bé que aquesta nit m'enganxo al foro a llegir!!!!!!!!!!!!!

aixxx ara arriba el meu xic, a veure si vol anar a pendre algo per aquí almenys!!!!!

Parlem!!!

Petonets!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » ds. juny 27, 2009 5:52 pm

Per cert.......moltes moltes moltes moltes gràcies per ajudar-me, però moltes.........m'heu solucionat un munt de coses!!!!!!! estic molt contenta i ara ja ho veig tot més clar!!!!!!!!!

GRÀCIES ATOTEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

PAtunets.........sou genials!!!!

I ja us dic que aquesta setmana siq ue he vist més a vosaltres que a les meves amigues!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » ds. juny 27, 2009 6:31 pm

Papallona* ha escrit:
blackmamba ha escrit:Un altre tema!!! ja feia dies q el volia posar... és el tema de portar un petit necesser amb coses necessàries pel dia de la boda... el que passa és q, a part de lo típic com seria el maquillatge per retocar, laca, tirites, desodorant, mitges de recanvi... no se m'acut res més i crec q m'olvido de coses importants!!!

que portarieu vosaltres?????

jo havia pensat ficar.. orquillas,
el broche per enganxar la cua.. si en portés
tot lo que dius!!!
perfum
bueno lo tipic no?????

que heu pensat noies??? (=:-)

mmmmmmmmm, lo del broche de portar la cua... on es compra?? a pronovias en tenen?? però si en tenen deu ser caret, no??? al tocador de la novia potser?? aix, alguna idea?? xq el meu vestit si q en té de cua i me la tindré q recollir un cop fetes les fotos i ja estar al restaurant!!!!
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nupubo » ds. juny 27, 2009 6:32 pm

blackmamba ha escrit:Un altre tema!!! ja feia dies q el volia posar... és el tema de portar un petit necesser amb coses necessàries pel dia de la boda... el que passa és q, a part de lo típic com seria el maquillatge per retocar, laca, tirites, desodorant, mitges de recanvi... no se m'acut res més i crec q m'olvido de coses importants!!!

Home, si dóna el cas que estem amb la regla (que pot passar si no es que es provoca un retard) doncs ja no cal que t'ho digui. I també hi posaria analgèsics per si ens ve mal de cap amb tanta història. No se m'acut res més...
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: blackmamba » ds. juny 27, 2009 6:32 pm

Papallona* ha escrit:
blackmamba ha escrit:Per cert!!!

Tara, Papallona!!! allò q vam dir d'anar a l'orangerie a tafanejar.. ho fem dissabte que vé o a l'altre???? ho dic xq hauriem de trucar o algo, no????

ho penseu i quedem en algo, no???? podriem anar amb els futurs potser, no???

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

Doncs podem trucar i el primer que tinguin una boda, no???????????

Doncs si, no???? qui s'encarrega de trucar?? jo trucaria, però és q a mi la Maria aquesta em té una mica de mania, tant de canviar de data.... i no sigui q se'm fiqui borde i em digui q no!!!! ggggggggggggg
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » ds. juny 27, 2009 6:36 pm

nupubo ha escrit:

Home, si dóna el cas que estem amb la regla (que pot passar si no es que es provoca un retard) doncs ja no cal que t'ho digui. I també hi posaria analgèsics per si ens ve mal de cap amb tanta història. No se m'acut res més...

ostres si, lo dels nalgèsics és molt bona idea!!!!

i jo a lo de la regla li tinc un pànic.... ho he mig calculat i crec q no em toca, però clar, només q un mes no em vingui quan toca ja l'hem cagat!!!! xq jo abans prenia les pastilles però les vaig deixar.. i clar, llavors era més fàcil de calcular... havia pensat de demanar l'anell aquell, però no m'acaba de convencer.... quin dilema!!!! xq jo quan tinc la regla com avui...snif) no sóc persona!!! de cintura cap abaix no em puc ni moure.. amb les pastilles no em passava, però em feia cosa prendre una pastilla cada dia....
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nupubo » ds. juny 27, 2009 6:45 pm

blackmamba ha escrit:
nupubo ha escrit:

ostres si, lo dels nalgèsics és molt bona idea!!!!

i jo a lo de la regla li tinc un pànic.... ho he mig calculat i crec q no em toca, però clar, només q un mes no em vingui quan toca ja l'hem cagat!!!! xq jo abans prenia les pastilles però les vaig deixar.. i clar, llavors era més fàcil de calcular... havia pensat de demanar l'anell aquell, però no m'acaba de convencer.... quin dilema!!!! xq jo quan tinc la regla com avui...snif) no sóc persona!!! de cintura cap abaix no em puc ni moure.. amb les pastilles no em passava, però em feia cosa prendre una pastilla cada dia....

A veure hi ha gent (pel que he llegit al foro) que es pren pastilles antibaby o algo així just damunt la boda controlat amb el ginecòleg per provocar-se un retard si veuen que realment els ha de tocar tenir-la. Però a mi personalment aquestes pastilles no em senten gaire bé. I lo de l'anell és lo mateix que les pastilles em va comentar a mi la ginecòloga. Segrega la mateixa substància que les pastilles. Pq com que sabia que les pastilles em sentaven fatal li vaig preguntar a veure que li semblava lo de l'anell. Ja veurem que passa al damunt de la boda. De totes maneres ara em toca visita anual a la ginecòloga i li consultaré que en pensa de lo de retrassar-se la regla perquè clar he llegit que no es gaire bo. Pero si ella diu que no passa res en fer-ho. Home, doncs és una opció.

I pel malestar a mi la gine em va receptar unes pastilles que per mi han estat infalibles. Es diuen "antalgin". No sé. Ja et dic que es qüestió d'aclarir-ho amb la teva gine...
nupubo

EntradaAutor: blackmamba » ds. juny 27, 2009 7:02 pm

Siii, les antalgin també les prenc jo i em van genial!!! el q passa és q ahir vaig anar al dentista i em va fer prendre ibuprofeno un parell de dies i no es pot barrejar amb l'antalgin es veu, i l'ibuprofeno me fa molt menos efecte, encara q sigui antiinflamatoris els dos, jejeje.

Lo de prendre dos caixes de pastilles seguides o juntar dos anells ja ho havia llegit, si ho fas com a excepció no passa res em va dir la meva ginecòloga. a mi és q les pastilles no m'acabaven d'anar bé i no m'agrada prendre masses medicaments... lo q lo de l'anell no se, em sembla una mica antihigiènic.. però suposo q tot es qüestió de provar!!!!!

merci per l'ajuda guapaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » ds. juny 27, 2009 7:03 pm

Nineteeeeeessssss!!!!!

Que fort!!! jo no tenia en compte ni necesser ni res!!!!!!!!!!!alaaaaaaaaaaa es que sóc una deixada!!!!! però es clar...alguna cosa hauré de tenir al cotxe no????? ho de pastilles pel mal de cap segur, que no vull que el meu maldecap m'esguerri el dia que ja en tinc prou sovint..........ho de l'agulla, ho trobo molt bonic........a mi em va dir la senyora de la botiga del vestit que em faria algo perque m'ho pogues lligar, que jo també tinc cua!!!!! però res d'una agulla ni re.............!!!

i.........no crec que em torni a pintar durant el dinar, però alguna cosa si que podria pendre............aix mareeeeeeeª!!!!!!quin munt de coses, i ho tinc aquí damunt!!!!!!!!

apaaaaaaaa

Petonets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nupubo » ds. juny 27, 2009 7:08 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeessssss!!!!!

Que fort!!! jo no tenia en compte ni necesser ni res!!!!!!!!!!!alaaaaaaaaaaa es que sóc una deixada!!!!! però es clar...alguna cosa hauré de tenir al cotxe no????? ho de pastilles pel mal de cap segur, que no vull que el meu maldecap m'esguerri el dia que ja en tinc prou sovint..........ho de l'agulla, ho trobo molt bonic........a mi em va dir la senyora de la botiga del vestit que em faria algo perque m'ho pogues lligar, que jo també tinc cua!!!!! però res d'una agulla ni re.............!!!

i.........no crec que em torni a pintar durant el dinar, però alguna cosa si que podria pendre............aix mareeeeeeeª!!!!!!quin munt de coses, i ho tinc aquí damunt!!!!!!!!

apaaaaaaaa

Petonets!!!!

No t'estressis que si que ho tens damunt però tens temps d'anar perfilant les darreres costetes i de preparar-te tot el que necessitis per aquell dia. Ànims bonica!!!
nupubo

EntradaAutor: nupubo » ds. juny 27, 2009 7:13 pm

Giss, nur em va comentar que també feies el casament a la platja. On ho fas?
nupubo

EntradaAutor: Giss » ds. juny 27, 2009 7:52 pm

nupubo ha escrit:Giss, nur em va comentar que també feies el casament a la platja. On ho fas?

Hola guapa

Nosaltres ens casem al Dorado, ho fem tot allí. I vosaltres?
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Giss » ds. juny 27, 2009 7:54 pm

torsaeann ha escrit:Giss, el teu futur maridet ha dit alguna coseta del meu ordinador?
Nena...jo vull tornar a menjar coca de sucre......jajajajajajja
Un petonet¡¡

Hola nineta!

Jo... t'has perdut el super esmorzar-quedada d'avui! però bueno... dimecres de rebaixes!!!! ueeeeeeeeeee :-///: :-///: :-///:

Mi futuro m'ha dit que lo del ordinador et costaria uns 70€ més o menys...
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » ds. juny 27, 2009 7:55 pm

nur_jor ha escrit:hola ninentes!
que tal la quedada? heu treballat molt?
ja ens ensenyareu com queda tot!
que sou unes artistes!
vull veure els rams, i els detallets, i les boles que ha fet la tara!
ais!!! que hi vull veure tot!!
quan es la proxima quedada? quan? quan????

Hola nur!
Ens veiem dimecres a les rebaixes??? hem dit d'anar a l'Erosky o a Reus, encara no hem decidit... t'apuntes? >.-<:
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » ds. juny 27, 2009 7:57 pm

Papallona! bonica!!! vaya dia que has degut passar... jo
Et podiem haver anat a buscar!
T'hem trucat des de casa la Laia...
Bueno, a la pròxima et volem veure eh? que et trobem a faltar!
Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nupubo » ds. juny 27, 2009 8:10 pm

Giss ha escrit:
nupubo ha escrit:Giss, nur em va comentar que també feies el casament a la platja. On ho fas?

Hola guapa

Nosaltres ens casem al Dorado, ho fem tot allí. I vosaltres?

Hola!! Ho fem a l'Hotel Ametlla Mar. Tot allí també. Es que m'encanta el mar....
nupubo

EntradaAutor: blackmamba » ds. juny 27, 2009 9:22 pm

Ah!!!! ya se me ha ocurrido otra cosa para el neceser, al final será una mochila jajaja, unas bailarinas o zapatos más comodos para el baile!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » ds. juny 27, 2009 9:57 pm

bona nit ninetes
demà espero poder connectar-me desde la feïna..que tinc guardia de 24hs.. i espero no tenir-ho liat jejejej segur!!!!

un petonàs a totessssssssssssssss

que tinc ganes de vore-us!!!!!!!!!!!
muaaaaaaaaa
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » ds. juny 27, 2009 10:35 pm

Papallona* ha escrit:bona nit ninetes
demà espero poder connectar-me desde la feïna..que tinc guardia de 24hs.. i espero no tenir-ho liat jejejej segur!!!!

un petonàs a totessssssssssssssss

que tinc ganes de vore-us!!!!!!!!!!!
muaaaaaaaaa

Pitufaaaaaaa!!!!

si totes les guardies o aquests dies els cobres a banda, et faras d'or eeeeeeee!!!!!!!!!!

Apaaaaaaa aneu totes de rebaixes que jo estaré provant-me el meu vestidet!!!!!!aix aixxxxx quines ganes!!!!!!

Patunets guapa!!!!!

a veure quan ens veiem eeeeeeeeee
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » ds. juny 27, 2009 10:40 pm

Nineteessssss!!!!!!!

Mireu, aquí em teniu, soleta com un mussol....sort que a les 9 ens hem trobat als veins a baix de casa i hem estat xarrant casi una hora....i almenys me distret!!!!!!però demà una estona més sola!!! que hi farem!!!!!!!!

Noies, tan facil que em semblava i al final tenim un dilema amb la musica!!!!!!!no sabem quina cançó posar als plats!!!o fins i tot la del pastís...primer volíem la de il divo "I believe in you" però per anar més acorde als 60-70..li he proposat la de Can't help falling in love" de l'Elvis Presley i no li ha acabat d'agradar?????no sé què fer?????????????

quin dilema....i no paro d'escoltar cançonetes al youtube!!!!

Segueixo en ello.......
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant