_eLi_ ha escrit:Giss ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Hola noies!!! com va el finde? jo estic aqui descansant i res...dic vaig a ficar-m'he al dia al foro a veure com ho porten....
Ahir vam anar a Bcn a veure l'espectacle de Terrat Pack...i molt xulo....vaig riure moltissim....llástima que avui acaba la gira a Bcn que es totalment recomanable si voleu passar una molt bona estona....
Estic veient que feu una altra quedada o almenys que heu quedat un d'aquests dies....
Giss...has rebut el meu missatge? esk jo no he rebut resposta i no se si es pq no m'has contestat o pq això no em funciona a l'hora d'avisar-m'he de que he rebut missatges.
Un petonet a totes i espero que el finde hagi anat molt bé.... Per cert!!! que tal l'altre dia a la casa de Laiac?
Ei! guapa! si que t'he escrit... no has rebut cap missatge?
Bé, no et preocupis... si vols envia'm el teu núm de mov i així et truco i quedem a veure com pots fer-me arribar els diners de la samarreta, que suposo que anirem aquesta setmana a encarregar-les.
La Eli també m'havia comentat que potser podria passar per Valls a recollir els diners. Bé, ja ho parlarem per telèfon.
Petonets!
Mrs. Happinness!! quant de temps sense parlar nena que estàs perduda!!
Ostres! ja no fan més actuacions els de Terrat Pack?
Li vaig comentar a la Giss que si vols podríem kedar un dia a Valls i hem dones els diners, o si pases per akí per Alcover....nusé, perquè dimecres vindràs?? o dissabte?? et deixo el meu movil per privi per si de cas.
Ptons
Hole wapeee..!!! que tal anem? doncs una mica perdudeta si que estic, però intento ficar-m'he al dia...encara que porteu un bon ritme...jejeje
Tal com vaig comentar...ahir diumenge van acabar la gira de Terrat Pack a Bcn, però una llàstima la veritat...
Per altra banda, ja he rebut el teu nº de telf....a partir de les 18:00 h et trucarè (que tinc la tarifa gratuita)...jejeje....i així em comentes sobre la pròxima quedada, que a aquesta si que vull venir....Que feu una el dimecres i l'altra el dissabte? joee...quin ritme?no? bé...doncs després parlem...i ja quedem....Si es necessari, ja anirè jo a Alcover a donar-t'he el money, ok?
Petonets i moltes gràcies!!!!