NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 29, 2009 2:24 pm

tara ha escrit:gis he encontrado esta pagina donde hacen lo de las piruletas personalizadas y no salen muy caras!

http://fabricadelasuerte.es/detalles-re ... zados.html

a ver si te gustan!

Ostres nena, quantes cosetes xules, no????? lo que passa és q com q encara queda molt!!!!!

a veure si aquesta setmana parlem de la comanda a la web de julio, no??? i lo dels kabukis de pètals i la comanta del tulogo, no???

vaig a fer siesta i després a estudiar!!!!!

muaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 29, 2009 2:26 pm

Es molt xulo lo de las galletas de la suerte, no?? em sembla q ho havia vist en alguna crònica!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. juny 29, 2009 3:28 pm

Giss ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Hola noies!!! com va el finde? jo estic aqui descansant i res...dic vaig a ficar-m'he al dia al foro a veure com ho porten....
Ahir vam anar a Bcn a veure l'espectacle de Terrat Pack...i molt xulo....vaig riure moltissim....llástima que avui acaba la gira a Bcn que es totalment recomanable si voleu passar una molt bona estona....
Estic veient que feu una altra quedada o almenys que heu quedat un d'aquests dies....
Giss...has rebut el meu missatge? esk jo no he rebut resposta i no se si es pq no m'has contestat o pq això no em funciona a l'hora d'avisar-m'he de que he rebut missatges.

Un petonet a totes i espero que el finde hagi anat molt bé.... Per cert!!! que tal l'altre dia a la casa de Laiac?

Ei! guapa! si que t'he escrit... no has rebut cap missatge?
Bé, no et preocupis... si vols envia'm el teu núm de mov i així et truco i quedem a veure com pots fer-me arribar els diners de la samarreta, que suposo que anirem aquesta setmana a encarregar-les.
La Eli també m'havia comentat que potser podria passar per Valls a recollir els diners. Bé, ja ho parlarem per telèfon.
Petonets!

Bones....que tal tot?
Doncs com et comentava...no he rebut cap missatge teu, en canvi, avui he rebut el mvl de la Eli...jo ara t'envio el meu nº pq aixi ho tinguis i per si hi ha alguna coseta més, ok?

Gràcies!!!! i petonets :-()-)
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. juny 29, 2009 3:33 pm

_eLi_ ha escrit:
Giss ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Hola noies!!! com va el finde? jo estic aqui descansant i res...dic vaig a ficar-m'he al dia al foro a veure com ho porten....
Ahir vam anar a Bcn a veure l'espectacle de Terrat Pack...i molt xulo....vaig riure moltissim....llástima que avui acaba la gira a Bcn que es totalment recomanable si voleu passar una molt bona estona....
Estic veient que feu una altra quedada o almenys que heu quedat un d'aquests dies....
Giss...has rebut el meu missatge? esk jo no he rebut resposta i no se si es pq no m'has contestat o pq això no em funciona a l'hora d'avisar-m'he de que he rebut missatges.

Un petonet a totes i espero que el finde hagi anat molt bé.... Per cert!!! que tal l'altre dia a la casa de Laiac?

Ei! guapa! si que t'he escrit... no has rebut cap missatge?
Bé, no et preocupis... si vols envia'm el teu núm de mov i així et truco i quedem a veure com pots fer-me arribar els diners de la samarreta, que suposo que anirem aquesta setmana a encarregar-les.
La Eli també m'havia comentat que potser podria passar per Valls a recollir els diners. Bé, ja ho parlarem per telèfon.
Petonets!

Mrs. Happinness!! quant de temps sense parlar nena que estàs perduda!!
Ostres! ja no fan més actuacions els de Terrat Pack?

Li vaig comentar a la Giss que si vols podríem kedar un dia a Valls i hem dones els diners, o si pases per akí per Alcover....nusé, perquè dimecres vindràs?? o dissabte?? et deixo el meu movil per privi per si de cas.
Ptons

Hole wapeee..!!! que tal anem? doncs una mica perdudeta si que estic, però intento ficar-m'he al dia...encara que porteu un bon ritme...jejeje
Tal com vaig comentar...ahir diumenge van acabar la gira de Terrat Pack a Bcn, però una llàstima la veritat...
Per altra banda, ja he rebut el teu nº de telf....a partir de les 18:00 h et trucarè (que tinc la tarifa gratuita)...jejeje....i així em comentes sobre la pròxima quedada, que a aquesta si que vull venir....Que feu una el dimecres i l'altra el dissabte? joee...quin ritme?no? bé...doncs després parlem...i ja quedem....Si es necessari, ja anirè jo a Alcover a donar-t'he el money, ok?
Petonets i moltes gràcies!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dl. juny 29, 2009 5:33 pm

Nineteeeeeeeesssssss!!!!!!

No us oblideu de miiiiiiii..........ahir veig que vaig posar que demà, o sigui avui anàveu de rebaixes..i no no, ja sé que és el dimecres!!!!!!!!!!!

Acabo d'arreglar la cuina després de dinar familiar..i ara estic a punt de marxar cap a reus a veure la processó, ens emportarem al meu nebot!!!!!!

eiiiiiiiiii us contestaria a moltes coses però anem per parts!!!!

Blackmamba.......espero que t'hagi anat molt bé, i escolta algo és algo no??? ja seran uns calerons!!!!

Tara, torseannan, giss...ja em direu què tal ha anat a aquesta botiga dels ninotets, i ja em direu si hi ha alguna nuvia suelta, què és el que necessito!!!!!!!

Papallona..............descansa donaaaaaaaa, que ens sap greu que treballis així, que casi no podem parlar!!!!!!!

Apaaaa xikeeeeesss!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dl. juny 29, 2009 5:37 pm

Per cert ninetes!!!!!!

Moltes Gràcies una vegada més per tot.........ma germana ha flipat amb tots els detalls fets, li han encantat els rams de xupa-xups(tan que diu que en vol un però no li faré)jijijijij..............i la boleta pels anells........una passada!!!!!!!!!

Només una cosa tara..........suposo que no ho hauràs fet no??????o si??? ho dic perque ma germana ma comentat que l'ansa de color blanc blanc....que millor seria beig, perque el vestit de les nenes no és tan blanc, i si fos beig quedaria millor!!!!!!!en compro un de color beig i quan ens veiem ja li posem???????

ja us he dit que tinc moltes ganes d'emprovar-me el vestit, i no us tinc enveja però també tinc ganes de tornar-vos a veure.....sou genials!!!!! a la pròxima estic allí eeeee i si torneu a anar de rebaixes jo us acompanyo a donar suport moral!!!!!!!!

Patunetsssssssssss!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. juny 29, 2009 5:39 pm

Nineteeeeee!ª!!!!!

Per fi, quan he arribat a casa he vist que tenia un paper de correus que m'havien portat les BOSSETES per l'arròs!!!!!!!!!!!!!!llàstima que ho he vist tard!!!!!!! i demà hi haurà d'anar el meu futur!!!!!!!!

Però que xuli, jo que ja patia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Muaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. juny 29, 2009 5:58 pm

_eLi_ ha escrit:Hola!!!!!!!

Que tal esteu wapes??

Laiac et deixo un link del programa per fer el mosaic, fes-li una ullada, jo me'l descarregat i ja ho he probat es gratuit. http://foto-mosaik.softonic.com/

Per cert!!!!!!

gracies eli, ja me baixat aquest programa i un altre que vaig trobar....a l'altre la foto general gran no m'ha quedat gairé bé, ara ho estic provant amb aquest altre a veure com va!!!!!!

Encara dubto del què fer!!!!!si això o el póster del padrino per fer-li algo!!!!!!
quan tingui el portàtil nostre et podré passar una foto!!!!!!

Patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dl. juny 29, 2009 6:39 pm

Laiac ja ho tinc fet pero no passa res, compra el de color beige i ho fem i ja esta! Quedara millor si s'assembla al vestit!

Tranquila que ja hi tornarem a anar de rebaixes!

Si vols dijous passo per casa teva i fem lo de les boles! I sino dissabte!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dl. juny 29, 2009 6:40 pm

Hapiness, quin munt de temps, t'esperem a la proxima quedada!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dl. juny 29, 2009 6:45 pm

aglaya79 ha escrit:guapes q feu quedada aquest dimecres??

ENHORABONA GUAPA! acabo de veure que estàs embarassada!
MOLTES FELICITATS!!!

Petonets
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Giss » dl. juny 29, 2009 6:46 pm

tara ha escrit:gis he encontrado esta pagina donde hacen lo de las piruletas personalizadas y no salen muy caras!

http://fabricadelasuerte.es/detalles-re ... zados.html

a ver si te gustan!

Hola guapi!

Si... ésta es la página donde lo había mirado... estan bien no? no sale muy caro, además somos pocos invitados, como mucho 80
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dl. juny 29, 2009 6:48 pm

Por cierto black... tu también vas a pedir algo en la web de julio?
Lo digo pq el miércoles yo le daré el dinero a Eli para que lo pidamos ya no?
Quien quiera algo que lo apunte y nos lo diga... así compartimos gastos de envío.

Besitos!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 29, 2009 7:14 pm

Giss ha escrit:Por cierto black... tu también vas a pedir algo en la web de julio?
Quien quiera algo que lo apunte y nos lo diga... así compartimos gastos de envío.

Besitos!

Pero ya haceis el pedido completo??? no os podeis esperar a la semana q viene?? xq yo hasta el sabado no voy a poder quedar ni pensar seguro lo q quiero y q cantidad!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 29, 2009 7:24 pm

Hola ninetes!!
Últimament no em puc conectar massa... jops!!
La pantalla de l'ordenador no em va gaire bé... al cap de 5 minuts d'estar funcionant es queda negra!!!!!! Fa dies que em passa, i ara últimament ja és molt exagerat!!!!! Res, que avui per la tarda m'he comprat una pantalla nova, però no la podré instalar fins demà perque ara estic liada fent uns cd's per l'escola... res, uns montatges d'aquests amb fotos dels alumnes amb musica de fons, i han d'estar llestos per demà, ja que els vindran a recollir junt amb les notes...
I la veritat es que ho faig a "cegues"... com que a ratos la pantalla se'm queda negra... i m'he d'esperar 5 minuts per tornar-la a engegar... en fi, un xou... sort que les copies dels cd's es van grabant tot i estar la pantalla negra...
A veure si dema per la tarda, ja amb la pantalla nova instalada em poso al dia!! Que deu ni do el que escribiu!!!
Un peto guapes!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dl. juny 29, 2009 8:06 pm

blackmamba ha escrit:
Giss ha escrit:Por cierto black... tu también vas a pedir algo en la web de julio?

Besitos!

Pero ya haceis el pedido completo??? no os podeis esperar a la semana q viene?? xq yo hasta el sabado no voy a poder quedar ni pensar seguro lo q quiero y q cantidad!!!!!

No!!! pedido completo no!!! solo muestras, para ver si nos gusta.
Yo voy a pedir un abanico, un lazo para cerrarlo y ver como queda y una bolsita de organza para ver el tamaño y el color... Eli pedirá tres abanicos diferentes para ver cual le gusta...
El problema es que los gastos son 8 euros. Si lo hacemos entre 4 solo son dos eurillos... te apuntas?
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dl. juny 29, 2009 8:52 pm

Ei volverme a recordar la web, la pondre en favoritos, que tambien quiero hacer pedido!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 29, 2009 8:54 pm

Giss ha escrit:
blackmamba ha escrit:

Besitos!

No!!! pedido completo no!!! solo muestras, para ver si nos gusta.
Yo voy a pedir un abanico, un lazo para cerrarlo y ver como queda y una bolsita de organza para ver el tamaño y el color... Eli pedirá tres abanicos diferentes para ver cual le gusta...
El problema es que los gastos son 8 euros. Si lo hacemos entre 4 solo son dos eurillos... te apuntas?

si si!!! me apunto!!!! ya os diré lo q quiero yo, era un abanico de corazones, la bolsita para meterlos dentro, y unas bolsas de organza con petalos de tela!!! y ahora miraré algo más xq también me gustabaria muestras de unos perfumadores y alguna otra cosilla!!! si es para muestras... q no quede, jejeje.

ya os diré las referencias exactas y todo como máximo el miercoles, ok???

muaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dl. juny 29, 2009 8:55 pm

Blak passa'm l'adreça!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 29, 2009 9:07 pm

tara ha escrit:Blak passa'm l'adreça!

Guapaaaaaaaaaa, és aquesta!!!!! hi ha moltes coses xulis!!!!!

http://picasaweb.google.com/madrid906

muaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants