NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Amelie » dl. juny 29, 2009 6:01 am

lluneta29 ha escrit:Ja t'ho explicaré en persona que és molt llarg i tmpoc es plan però tmpoc va ser la nit de la meva vida!!! :star:: :star:: hi han nits millors però què hi farem!! Tinc ganes de conèixe't!! Deixat' veure dona... :-)ok:

Ok!! la qüestió és que és una nit passada i que aquí tens a totes les compis per fer-te oblidar les rallades ::love::
I pel fet de coneixet jo també en tinc ganes així que espero que a la pròxima quedada que feu la feina hem permeti venir. Una Abraçae i Molt Bona Setmana!!!
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: ise » dl. juny 29, 2009 7:01 am

Bon dia precioses meves!!!! ::love:: ::love::

Heu escrit molt i ara mateix no tinc temps de posar-me al dia però intentaré durant el dia llegir-ho tot! :-)ok: :-)ok:

Jo ja torno a la rutina de cada dia però poder desconectar aquests dies ha estat una meravella :-) :-) :-) :-)

Molts petons a totes! : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 29, 2009 10:11 am

Amelie ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Ja t'ho explicaré en persona que és molt llarg i tmpoc es plan però tmpoc va ser la nit de la meva vida!!! :star:: :star:: hi han nits millors però què hi farem!! Tinc ganes de conèixe't!! Deixat' veure dona... :-)ok:

Ok!! la qüestió és que és una nit passada i que aquí tens a totes les compis per fer-te oblidar les rallades ::love::
I pel fet de coneixet jo també en tinc ganes així que espero que a la pròxima quedada que feu la feina hem permeti venir. Una Abraçae i Molt Bona Setmana!!!

Ens has de dir els horaris per adaptar-nos a tu eh... jejeje sou uns soletes totes!!!! :-)ok: ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 29, 2009 10:12 am

ise ha escrit:Bon dia precioses meves!!!! ::love:: ::love::

Heu escrit molt i ara mateix no tinc temps de posar-me al dia però intentaré durant el dia llegir-ho tot! :-)ok: :-)ok:

Jo ja torno a la rutina de cada dia però poder desconectar aquests dies ha estat una meravella :-) :-) :-) :-)

Molts petons a totes! : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :

Quina soooooooooooort!!! M'agrada que tornis relaxada... pq ara que ve la calor... Ja em trucaràs ok?! Demà vaig a fer la prova del vestit de la boda de ma germà, a vere com va... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 29, 2009 10:13 am

11 MESOSSSSSSSSS!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: CUQUET!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dl. juny 29, 2009 10:24 am

lluneta29 ha escrit:11 MESOSSSSSSSSS!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: CUQUET!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

UEEEEEEUEEEEEEE!!!!! FELICITATS!!!! Això ja està aquí!!!! 11 mesos passen vooooooooolant!!!!

Pel que fa als horaris, la setmana del 6 al 12 de Juliol puc quedar qualsevol tarda, després el cap de setmana del 18 i 19 de Juliol també i la setmana del 27/06 al 2/08 també, així que espero que el pròxim dia de quedada pugui venir. >.-<:
Amelie

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 29, 2009 10:28 am

Amelie ha escrit:
lluneta29 ha escrit:11 MESOSSSSSSSSS!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: CUQUET!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

UEEEEEEUEEEEEEE!!!!! FELICITATS!!!! Això ja està aquí!!!! 11 mesos passen vooooooooolant!!!!

Pel que fa als horaris, la setmana del 6 al 12 de Juliol puc quedar qualsevol tarda, després el cap de setmana del 18 i 19 de Juliol també i la setmana del 27/06 al 2/08 també, així que espero que el pròxim dia de quedada pugui venir. >.-<:

Apuntat està!!!!! A vere quan tornem a kdar i pots venir!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. juny 29, 2009 2:24 pm

Que ja queda no ressssssssssss!!!!!!!!!!!! Que fuerteeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. juny 29, 2009 2:25 pm

Si feu quedada ja mavisareuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! Si no es per aqui, pel facebook :) A veure si puc venir :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: cc83 » dl. juny 29, 2009 5:45 pm

Amelie ha escrit:Bones CC83 Ei!! Ja tens l'esglèsia i el restaurant, això és un gran que!! Bueno ara et toca la setmaneta de tour fotogràfic, espero que et vagi molt bé!!!

Per cert nenes les que us caseu a Sant Llorenç qui us farà la cerimònia, perquè nosaltres no coneixem a ningú i el mossen que ens va atendre quan van demanar el dia, ens va dir que busquesim el mossen que oficiarie la misa, es més que res per si coneixeu algún que estigui bé.

Hola!! doncs si... lo més gros ja està.. avui comencem el tour fotogràfic amb una noia k es diu Iolanda Sebé, a veure k tal.....
Jo de mossens no en tinc ni idea, però al maig vaig anar a una boda a Sta. Teresita i el mossen va ser una canya...
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: cc83 » dl. juny 29, 2009 5:51 pm

lluneta29 ha escrit:Wuapessssssssssssss!!! Jo també penso que el Palau de Margalef és un lloc idoni, és super xul.lo però ja s'hi casava mon germà així que vam escollir un altre lloc diferent, que també m'agrada moltísssim!!! És, per qui no ho sabeu, la Boscana del Resquitx a Bellvís...
http://www.resquitx.com/vila_magna/boscana/index5.html

X cert c83 com us van tractar a la Prats?? Es que jo a la dona la trobo massa empegalosa... i els preus què tal? (si és pot preguntar, és clar)!!! Bé, ja contareu!!!
Annalleida ja he vist que t'havies emprovat vestits de la RC 2010, quina enveja sana què em fas!!!
X cert heu vist els vestits de Almanovias la nova marca de RC, hi ha un post per aki... són xul.lísiiiiiiiiimmmmmmmsssssssss, m'encanten, no sabria pas quin triar sincerament... quin estrés m'està agafant!!! :-)ok:

Hola guapa!! bueno bueno... 11 mesets... aixó esta aki ja mateix... jejej
A la Prats va anar molt be, perquè ens va atendre un dels fills i res que veure amb la mare, molt correcte. Ens van ensenyar l'hotel que es una passada... vaig flipar!! Pel que fa als preus doncs van de 125€ endavant, així k tot depen del peix que tries.
Per cert, el tema dels vestits, es veritat que quan tries un vestit, ja no el venen més a lleida??
cc83

EntradaAutor: annalleida » dl. juny 29, 2009 6:00 pm

hola
aixo de que quan tries un vestit a lleida ja no en venen cap mes no se si es veritat. nomes dir-vos que una companya que treballa amb mi es va casar 2 amigues o cosines seves i portaven el mateix vestit i era de RC. es van casar amb un mes de diferencia.
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: cc83 » dl. juny 29, 2009 6:02 pm

annalleida ha escrit:hola
aixo de que quan tries un vestit a lleida ja no en venen cap mes no se si es veritat. nomes dir-vos que una companya que treballa amb mi es va casar 2 amigues o cosines seves i portaven el mateix vestit i era de RC. es van casar amb un mes de diferencia.

ah si??? no fotis... kin xasco no??? es que a mi em van comentar aixó, que quan triaves el que volies, ja no el venien mes... em va sonar una mica estrany...
cc83

EntradaAutor: cc83 » dl. juny 29, 2009 6:24 pm

laucob ha escrit:

no aixi no va bonica,

jo el que tinc entes es que si tu coneixes algu que es casa parent o un bon amic intentarant no ensenyar-te el vestit que porta esta persona pero sempre sense dir-te quin es el vestit.

intentent que no porteu el mateix.

la meva germana quant es va casar eren 3 amigues mes i a la botiga anaven bojes pa que no portessin el mateix vestit mira que es mega complicat pero ho intenten i amb familia encara s'intenta mes.

es que sino... te quedes amb una cara de tonta... el vestit d la novia es sagrat!! jejejjeje
cc83

EntradaAutor: cc83 » dl. juny 29, 2009 6:32 pm

laucob ha escrit:
cc83 ha escrit:
laucob ha escrit:

no aixi no va bonica,

jo el que tinc entes es que si tu coneixes algu que es casa parent o un bon amic intentarant no ensenyar-te el vestit que porta esta persona pero sempre sense dir-te quin es el vestit.

intentent que no porteu el mateix.

la meva germana quant es va casar eren 3 amigues mes i a la botiga anaven bojes pa que no portessin el mateix vestit mira que es mega complicat pero ho intenten i amb familia encara s'intenta mes.

es que sino... te quedes amb una cara de tonta... el vestit d la novia es sagrat!! jejejjeje

si aixo que no desvelent el vestit mega sagrat dir-te que la meva tieta treballa en una botiga a lleida de nuvies i jo no vaig saber el vestit de la boda que anava pero no ens els han deixat veure mai ni mai ens els han dit.

clar, aixó esta bé, perque així, ni saps com és el vestit de l'altra, ni s'arrisquen a que t'agradi el mateix... Bueno de moment, haurem d'esperar al setembre...
cc83

EntradaAutor: miriameta » dl. juny 29, 2009 7:01 pm

Bones wapes!!!!!!!

Isetaaaaaaa!!!!!!!!! Felicitats!!!! ja et quede menys d´un any!!! oeeeeeeeeeeeeee!!! quina ilu no? una vegada pases d´aqui... tot va super ràpid!!! Muacss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Com ha anat la platjeta???? relax total????

Llunetaaa!!! Cucaaaa!!!!! us queden 11 mesets justos!!!!!!!! oeeeeeeeeeeeeee!!!! mare meva!!! això es impressionant!! Sou uns sols!!!

Us quede super poquet a totes!!!!

Ara ja tornare a ser cada dia per aqui si puc!!! es que aquets dies entre la feina i cosetes... pues no trobo el moment de ficarmi, i quan hu faig em trobo moltes paginetes!!

Com va tot wapes????? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dl. juny 29, 2009 8:24 pm

hola princesesssssssssssss

si que li escriviu!!!
estic moooolt cansada acabo d'arribar d'andorra i no puc mes! Ara estare uns dies fora de vacances!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bien!!!!!!!!!!!!!!!!!!! el dilluns tornare a ser per aki si la muntanya de roba hem deixe..jejejeje Pq haure de fer un munt de rentadores i planxar...pero tindre un momentet per valtres!

ISE que tal el relax??

AMELIE A nosaltres quan vem anar a Sant Llorenç el mossen ens va dir que ens podia casar ell o un altre que volguessim, nosaltres li vam dir que si no teinia inconvenient que voliem el mossen Daniel (el que en un principi ens va atendre a la catedral) no va posar cap inpediment. No puc ajudar mes pq no conec cap mossen pero si que puc dir que el mossen rector de sant llorenç fa ceremonies.
Pel que fa al video no hem decidit res de res no sabem lo que farem...al tornar de vacances ja mirarem...

CC83 molta sort am el tour de fotografs! i anims!!!!!!!!! ja ens contaras que decidiu!!

LAUCOB ets la nostra "senyu" jeje tens experiencia en tema boda i ens ajudes un munt, mooooltissiiiiimes gracies. Jo aixo del vestit no tenia ni idea!! GRACIES PRECIOSA!
:-))
MIRIAMETAAAAAAAAAAAAAAAAAA que way te quede res i ja tens mooolt avançat no? :-)ok:

LLUNETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA eii wapa 11 mesos es un no res >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dl. juny 29, 2009 8:26 pm

nuvia2010 ha escrit:Si feu quedada ja mavisareuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! Si no es per aqui, pel facebook :) A veure si puc venir :)

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
a veure si fem kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

AMELIE tu tambe apuntada per la proximaaaaaaaaaaaaaaaa
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: annalleida » dl. juny 29, 2009 9:34 pm

laucob jo nomès us he explicat el que va passar. eren 2 cosines i la 2 ona novia es va quedar xascadissima quan va veure que portaven el mateix vestit. l'unic que variava eren alguns complements. no sé si quan van anar a comprar el vestit els i van preguntar algo.
una cosa es certa: els vestits eren de la botiga de Lleida.
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: Amelie » dt. juny 30, 2009 7:32 am

cuca lleida ha escrit:hola princesesssssssssssss

si que li escriviu!!!
estic moooolt cansada acabo d'arribar d'andorra i no puc mes! Ara estare uns dies fora de vacances!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bien!!!!!!!!!!!!!!!!!!! el dilluns tornare a ser per aki si la muntanya de roba hem deixe..jejejeje Pq haure de fer un munt de rentadores i planxar...pero tindre un momentet per valtres!

ISE que tal el relax??

AMELIE A nosaltres quan vem anar a Sant Llorenç el mossen ens va dir que ens podia casar ell o un altre que volguessim, nosaltres li vam dir que si no teinia inconvenient que voliem el mossen Daniel (el que en un principi ens va atendre a la catedral) no va posar cap inpediment. No puc ajudar mes pq no conec cap mossen pero si que puc dir que el mossen rector de sant llorenç fa ceremonies.
Pel que fa al video no hem decidit res de res no sabem lo que farem...al tornar de vacances ja mirarem...

CC83 molta sort am el tour de fotografs! i anims!!!!!!!!! ja ens contaras que decidiu!!

LAUCOB ets la nostra "senyu" jeje tens experiencia en tema boda i ens ajudes un munt, mooooltissiiiiimes gracies. Jo aixo del vestit no tenia ni idea!! GRACIES PRECIOSA!
:-))
MIRIAMETAAAAAAAAAAAAAAAAAA que way te quede res i ja tens mooolt avançat no? :-)ok:

LLUNETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA eii wapa 11 mesos es un no res >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Wooole cuca!!! Quina sort nena de vacancetes, disfrutales molt i recarrèga piles que quan tornis estarem preparades al Foro per preguntar-te com t'ha anat i organitzar la kedada!!! Apa Guapíssima BONES VACANCESSS!!!
Amelie

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants