NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Giss » dl. juny 29, 2009 9:08 pm

Tara, la dirección es esta:

http://picasaweb.google.com/madrid906

tu también pedirás con nosotras? Entonces si somos 4 serian 2 euros de gastos de envío... vale la pena y si nos gusta, luego ya pediremos en cantidades más grandes
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Giss » dl. juny 29, 2009 9:08 pm

vaya black, te me has adelantado! jejjee
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dl. juny 29, 2009 9:09 pm

Si, gracias mis niñas!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dl. juny 29, 2009 9:13 pm

Bueno ninetes dema ens veiem!

Bona nit!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dl. juny 29, 2009 9:19 pm

Bona nit ninetes!
yo voy a ver una peli y a mumir.
Fins demà!!!

mua :-)
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. juny 29, 2009 10:03 pm

tara ha escrit:Hapiness, quin munt de temps, t'esperem a la proxima quedada!

Hole wapiiii!!!! que tal estas???....
Doncs, precisament aquesta tarda he estat parlant amb Eli sobre el tema....i el més segur esk el dimecres baixi a Tarragona de rebaixes amb vosaltres....així em fico al dia de tot que porteu un ritme...jejeje.
Ens veiem el dimecres doncs....jejejej!!!!!
Petonets wapee!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. juny 29, 2009 10:08 pm

Giss ha escrit:Por cierto black... tu también vas a pedir algo en la web de julio?
Lo digo pq el miércoles yo le daré el dinero a Eli para que lo pidamos ya no?
Quien quiera algo que lo apunte y nos lo diga... así compartimos gastos de envío.

Besitos!

Giss....hole...ja se que aneves a dormir...però demà em podries dir que es això de la web de julio???... pel que he llegit es sobre tema de detallets, etç, però que us envien catàleg o com? els preus seran els mateixos per l'any vinent...?
Ja em direu....petonets i bona nit!!!! :-)
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 29, 2009 10:17 pm

Giss ha escrit:vaya black, te me has adelantado! jejjee

no es un avión, no es un pájaro, no es superman... es blackmamba!!! jajajaja xDDDD
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 29, 2009 10:18 pm

Bona nit ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » dl. juny 29, 2009 11:04 pm

Ninetes.....
Perdoneu per avui...però porto un dia.....
Aquesta tarda em ana't a mirar cotxes ja que el del meu xicot ja està vell i fa dies que fa el ruc....jo em volia esperar a mirar el cotxe passa't la boda per poder estalviar i no tenir que agafar molt de crèdit, però les coses van com van i segurament ens comprem un¡¡¡¡¡¡
Demà acabarem d'anar a mirar, serà un cotxe de segona mà i la cuota surt a 200€ mensuals a 5 anys.....´
No se ninetes¡¡¡¡¡¡ demà us informo més ¡¡¡¡¡

Un petonet a totes i fins demà....

QUins nervis...un altre crèdit.....
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 29, 2009 11:50 pm

torsaeann ha escrit:Ninetes.....
Perdoneu per avui...però porto un dia.....
Aquesta tarda em ana't a mirar cotxes ja que el del meu xicot ja està vell i fa dies que fa el ruc....jo em volia esperar a mirar el cotxe passa't la boda per poder estalviar i no tenir que agafar molt de crèdit, però les coses van com van i segurament ens comprem un¡¡¡¡¡¡
Demà acabarem d'anar a mirar, serà un cotxe de segona mà i la cuota surt a 200€ mensuals a 5 anys.....´
No se ninetes¡¡¡¡¡¡ demà us informo més ¡¡¡¡¡

Un petonet a totes i fins demà....

QUins nervis...un altre crèdit.....

ostres nena!!!! quina jugarreta!!!! però quina passada de crèdit, no???? a mi em costa això, 200 al mes 5 anys, però és nou!!!! tot i q algo vam donar d'entrada també...

quin és q fa el burro, el gris q portaves laltre dia (esq no vull dir models, pel tema espies!!!) jo también en tinc un igual i también fa temps q fa coses rares... es fan vells!!! deu anys farà aquest estiu!!! però com q el vaig portar tants anys de moment el mantenim...

bé, ja se sap, aquestes coses passen quan un en té menos ganes... a estalviar!!!!

muaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
blackmamba l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 29, 2009 11:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 29, 2009 11:53 pm

Ostres, que bo!!!! havia escrit put-ada tot junt i m'ho han canviat per jugarreta!!!! jajajajaja, quan ho he llegot dic, jugarreta??? si jo no ho he dit mai això!!! jajajaja
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 29, 2009 11:59 pm

Però vaja torseann, el q et vull dir és q em sap greu, q aquestes coses són una put-ada però tal i com estan les vendes ara, xq no aprofites per mirar bé un cotxe nou??? si el teu cotxe té 10 anys o casi ara el govern dóna 2000€ i als concessionaris (depèn de quins) fan bastanta rebaixa!!! a mi al gener me van fer casi 4000 de rebaixa i sense donar cap cotxe!!! has d'apretar.. que funciona, t'ho dic jo!!!!!!

la qüestió és mirar-ho tranquilament, q els venedors pensin q no teniu pressa ni res... q llavors afluixen!! i si vas a concesinaris de pobles petits com el meu, com q no venen casi, rebaixen mes q a concesionaris de Tarragona o Reus, per exemple!!!!

abans de comprar res mireu bé!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 30, 2009 12:06 am

I jo havia dit q marxava a dormir.... i ejem, encara estic aquí!!!

bé, ara si, marxo!!!!!

torsaeann, si necessites assesorament o algo m'ho comentes!!!! no hi entenc massa, però ja et dic q si mires tranquil·lament trobaràs algo bé de preu i potser nou, q sempre és millor q de segona mà!!! posats a ficar-se en un crèdit, q sigui per algo a estrenar, no??? però vaja, això és molt personal... res, q m'enrolloooooo

ànims guapa!!!! que segur q sortirà bé!!!!

muaaaaaaa ninetes!!! nanit!!!!!

::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » dt. juny 30, 2009 7:06 am

Ei ninetes bon dia¡¡¡¡¡¡

Black, gràcies per els consells.
Ahir també vam mirar cotxes nous però sense donar res d'entrada la lletra del crèdit es dispara molt més.
Prefereixo comprar un cotxe de pocs kilometres i de segona ma que estigui bé i tenir un crèdit més petit¡¡¡¡¡

Bueno ninetes aquesta nit explico¡¡¡¡¡
Demà ens veiem ehhh¡¡¡¡

Un petonet.
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dt. juny 30, 2009 7:16 am

Ostres torsean, quina llastima, el nostre es de km 0, i ens vam estalvair uns 6000e, l'oferta la feien per internet, a la web de peugeot, pero em sembla que ja s'ha acabat!
Pero mira a veure si encara hi es, tambe tenien 308!

Pero jo crec que en cualsebol concessionari si apreteu us faran una bona rebaixa!
Imatge
tara

EntradaAutor: aliaga79 » dt. juny 30, 2009 7:48 am

BON DIA NINETEEEEEEEEES
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dt. juny 30, 2009 8:18 am

_eLi_ ha escrit:
tara ha escrit:Eli te has probado alguno de los vestiditos?

nena si que me los he probado, ayer mismito cuando llegue a casa, hay uno que me gusta mucho, el que tiene las piedras negras alrededor del cuello, lo que pasa que me keda un poco grande de hombros, me hace como bolsa, nuse nuse, mañana si kieres te los dejo en casa de laiac. Me lo pruebo a ver que tal me lo veis puesto?

eli, ande has ido a probarte vestidos?
aish! qué emoción!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dt. juny 30, 2009 8:33 am

nupubo ha escrit:
blackmamba ha escrit:Un altre tema!!! ja feia dies q el volia posar... és el tema de portar un petit necesser amb coses necessàries pel dia de la boda... el que passa és q, a part de lo típic com seria el maquillatge per retocar, laca, tirites, desodorant, mitges de recanvi... no se m'acut res més i crec q m'olvido de coses importants!!!

que portarieu vosaltres?????

Home, si dóna el cas que estem amb la regla (que pot passar si no es que es provoca un retard) doncs ja no cal que t'ho digui. I també hi posaria analgèsics per si ens ve mal de cap amb tanta història. No se m'acut res més...

nenis, respecte a això de la regla, dos mesos abans vaig començar a fer números i vaig veure que em quadrava la regla per la boda... meeeeeerda, vaig pensar!!!
jo feia anys que no prenia pastilles anticonceptives... (no em mola fotre'm química al cos)... però vaig parlar amb la meva ginecòloga, i vam quedar que me les prendria dos mesos, per regular la regla, i així no la tindré per la boda ni pel viatge!!! yuhu!!!
però noies, això sí, si us hi trobeu, parleu primer amb el metge, eh?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dt. juny 30, 2009 8:34 am

nupubo ha escrit:
blackmamba ha escrit:
nupubo ha escrit:
blackmamba ha escrit:Un altre tema!!! ja feia dies q el volia posar... és el tema de portar un petit necesser amb coses necessàries pel dia de la boda... el que passa és q, a part de lo típic com seria el maquillatge per retocar, laca, tirites, desodorant, mitges de recanvi... no se m'acut res més i crec q m'olvido de coses importants!!!

que portarieu vosaltres?????

Home, si dóna el cas que estem amb la regla (que pot passar si no es que es provoca un retard) doncs ja no cal que t'ho digui. I també hi posaria analgèsics per si ens ve mal de cap amb tanta història. No se m'acut res més...

ostres si, lo dels nalgèsics és molt bona idea!!!!

i jo a lo de la regla li tinc un pànic.... ho he mig calculat i crec q no em toca, però clar, només q un mes no em vingui quan toca ja l'hem cagat!!!! xq jo abans prenia les pastilles però les vaig deixar.. i clar, llavors era més fàcil de calcular... havia pensat de demanar l'anell aquell, però no m'acaba de convencer.... quin dilema!!!! xq jo quan tinc la regla com avui...snif) no sóc persona!!! de cintura cap abaix no em puc ni moure.. amb les pastilles no em passava, però em feia cosa prendre una pastilla cada dia....

A veure hi ha gent (pel que he llegit al foro) que es pren pastilles antibaby o algo així just damunt la boda controlat amb el ginecòleg per provocar-se un retard si veuen que realment els ha de tocar tenir-la. Però a mi personalment aquestes pastilles no em senten gaire bé. I lo de l'anell és lo mateix que les pastilles em va comentar a mi la ginecòloga. Segrega la mateixa substància que les pastilles. Pq com que sabia que les pastilles em sentaven fatal li vaig preguntar a veure que li semblava lo de l'anell. Ja veurem que passa al damunt de la boda. De totes maneres ara em toca visita anual a la ginecòloga i li consultaré que en pensa de lo de retrassar-se la regla perquè clar he llegit que no es gaire bo. Pero si ella diu que no passa res en fer-ho. Home, doncs és una opció.

I pel malestar a mi la gine em va receptar unes pastilles que per mi han estat infalibles. Es diuen "antalgin". No sé. Ja et dic que es qüestió d'aclarir-ho amb la teva gine...

nupubo, les antalgin són genials! són les que prenc jo...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants