Autor: Giss » dl. juny 29, 2009 9:08 pm

Autor: Giss » dl. juny 29, 2009 9:19 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. juny 29, 2009 10:03 pm
tara ha escrit:Hapiness, quin munt de temps, t'esperem a la proxima quedada!

Autor: Mrs. Happiness » dl. juny 29, 2009 10:08 pm
Giss ha escrit:Por cierto black... tu también vas a pedir algo en la web de julio?
Lo digo pq el miércoles yo le daré el dinero a Eli para que lo pidamos ya no?
Quien quiera algo que lo apunte y nos lo diga... así compartimos gastos de envío.
Besitos!

Autor: blackmamba » dl. juny 29, 2009 10:17 pm
Giss ha escrit:vaya black, te me has adelantado! jejjee

Autor: torsaeann » dl. juny 29, 2009 11:04 pm

Autor: blackmamba » dl. juny 29, 2009 11:50 pm
torsaeann ha escrit:Ninetes.....
Perdoneu per avui...però porto un dia.....
Aquesta tarda em ana't a mirar cotxes ja que el del meu xicot ja està vell i fa dies que fa el ruc....jo em volia esperar a mirar el cotxe passa't la boda per poder estalviar i no tenir que agafar molt de crèdit, però les coses van com van i segurament ens comprem un¡¡¡¡¡¡
Demà acabarem d'anar a mirar, serà un cotxe de segona mà i la cuota surt a 200€ mensuals a 5 anys.....´
No se ninetes¡¡¡¡¡¡ demà us informo més ¡¡¡¡¡
Un petonet a totes i fins demà....
QUins nervis...un altre crèdit.....

Autor: blackmamba » dl. juny 29, 2009 11:53 pm

Autor: blackmamba » dl. juny 29, 2009 11:59 pm

Autor: blackmamba » dt. juny 30, 2009 12:06 am

Autor: torsaeann » dt. juny 30, 2009 7:06 am

Autor: tara » dt. juny 30, 2009 7:16 am

Autor: aliaga79 » dt. juny 30, 2009 8:18 am
_eLi_ ha escrit:tara ha escrit:Eli te has probado alguno de los vestiditos?
nena si que me los he probado, ayer mismito cuando llegue a casa, hay uno que me gusta mucho, el que tiene las piedras negras alrededor del cuello, lo que pasa que me keda un poco grande de hombros, me hace como bolsa, nuse nuse, mañana si kieres te los dejo en casa de laiac. Me lo pruebo a ver que tal me lo veis puesto?

Autor: aliaga79 » dt. juny 30, 2009 8:33 am
nupubo ha escrit:blackmamba ha escrit:Un altre tema!!! ja feia dies q el volia posar... és el tema de portar un petit necesser amb coses necessàries pel dia de la boda... el que passa és q, a part de lo típic com seria el maquillatge per retocar, laca, tirites, desodorant, mitges de recanvi... no se m'acut res més i crec q m'olvido de coses importants!!!
que portarieu vosaltres?????
Home, si dóna el cas que estem amb la regla (que pot passar si no es que es provoca un retard) doncs ja no cal que t'ho digui. I també hi posaria analgèsics per si ens ve mal de cap amb tanta història. No se m'acut res més...

Autor: aliaga79 » dt. juny 30, 2009 8:34 am
nupubo ha escrit:blackmamba ha escrit:nupubo ha escrit:blackmamba ha escrit:Un altre tema!!! ja feia dies q el volia posar... és el tema de portar un petit necesser amb coses necessàries pel dia de la boda... el que passa és q, a part de lo típic com seria el maquillatge per retocar, laca, tirites, desodorant, mitges de recanvi... no se m'acut res més i crec q m'olvido de coses importants!!!
que portarieu vosaltres?????
Home, si dóna el cas que estem amb la regla (que pot passar si no es que es provoca un retard) doncs ja no cal que t'ho digui. I també hi posaria analgèsics per si ens ve mal de cap amb tanta història. No se m'acut res més...
ostres si, lo dels nalgèsics és molt bona idea!!!!
i jo a lo de la regla li tinc un pànic.... ho he mig calculat i crec q no em toca, però clar, només q un mes no em vingui quan toca ja l'hem cagat!!!! xq jo abans prenia les pastilles però les vaig deixar.. i clar, llavors era més fàcil de calcular... havia pensat de demanar l'anell aquell, però no m'acaba de convencer.... quin dilema!!!! xq jo quan tinc la regla com avui...snif) no sóc persona!!! de cintura cap abaix no em puc ni moure.. amb les pastilles no em passava, però em feia cosa prendre una pastilla cada dia....
A veure hi ha gent (pel que he llegit al foro) que es pren pastilles antibaby o algo així just damunt la boda controlat amb el ginecòleg per provocar-se un retard si veuen que realment els ha de tocar tenir-la. Però a mi personalment aquestes pastilles no em senten gaire bé. I lo de l'anell és lo mateix que les pastilles em va comentar a mi la ginecòloga. Segrega la mateixa substància que les pastilles. Pq com que sabia que les pastilles em sentaven fatal li vaig preguntar a veure que li semblava lo de l'anell. Ja veurem que passa al damunt de la boda. De totes maneres ara em toca visita anual a la ginecòloga i li consultaré que en pensa de lo de retrassar-se la regla perquè clar he llegit que no es gaire bo. Pero si ella diu que no passa res en fer-ho. Home, doncs és una opció.
I pel malestar a mi la gine em va receptar unes pastilles que per mi han estat infalibles. Es diuen "antalgin". No sé. Ja et dic que es qüestió d'aclarir-ho amb la teva gine...