NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: aliaga79 » dt. juny 30, 2009 8:36 am

laiac ha escrit:Nineteessssss!!!!!!!

Mireu, aquí em teniu, soleta com un mussol....sort que a les 9 ens hem trobat als veins a baix de casa i hem estat xarrant casi una hora....i almenys me distret!!!!!!però demà una estona més sola!!! que hi farem!!!!!!!!

Noies, tan facil que em semblava i al final tenim un dilema amb la musica!!!!!!!no sabem quina cançó posar als plats!!!o fins i tot la del pastís...primer volíem la de il divo "I believe in you" però per anar més acorde als 60-70..li he proposat la de Can't help falling in love" de l'Elvis Presley i no li ha acabat d'agradar?????no sé què fer?????????????

quin dilema....i no paro d'escoltar cançonetes al youtube!!!!

Segueixo en ello.......

nenes, per escoltar cançons, el goear és el millor!!!
www.goear.com
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dt. juny 30, 2009 8:45 am

blackmamba ha escrit:
_eLi_ ha escrit:Un altra coseta que us sembla això?? us agrada?? ho farieu??

http://www.carlotas.com/

Ostres, docns és original i bonic!!! a mi si que m'agrada!! lo que ho trobo ua mica car, no???? 14 per 50€ jou!!!!

tu estàs pensant de fer-ho????

estic amb tu, és carillu...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: estiu2010 » dt. juny 30, 2009 10:01 am

blackmamba ha escrit:
Giss ha escrit:vaya black, te me has adelantado! jejjee

no es un avión, no es un pájaro, no es superman... es blackmamba!!! jajajaja xDDDD

Estas com un llum!!!!!jajajajajajajaja >.-<:
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dt. juny 30, 2009 10:03 am

blackmamba ha escrit:
torsaeann ha escrit:Ninetes.....
Perdoneu per avui...però porto un dia.....
Aquesta tarda em ana't a mirar cotxes ja que el del meu xicot ja està vell i fa dies que fa el ruc....jo em volia esperar a mirar el cotxe passa't la boda per poder estalviar i no tenir que agafar molt de crèdit, però les coses van com van i segurament ens comprem un¡¡¡¡¡¡
Demà acabarem d'anar a mirar, serà un cotxe de segona mà i la cuota surt a 200€ mensuals a 5 anys.....´
No se ninetes¡¡¡¡¡¡ demà us informo més ¡¡¡¡¡

Un petonet a totes i fins demà....

QUins nervis...un altre crèdit.....

ostres nena!!!! quina jugarreta!!!! però quina passada de crèdit, no???? a mi em costa això, 200 al mes 5 anys, però és nou!!!! tot i q algo vam donar d'entrada també...

quin és q fa el burro, el gris q portaves laltre dia (esq no vull dir models, pel tema espies!!!) jo también en tinc un igual i también fa temps q fa coses rares... es fan vells!!! deu anys farà aquest estiu!!! però com q el vaig portar tants anys de moment el mantenim...

bé, ja se sap, aquestes coses passen quan un en té menos ganes... a estalviar!!!!

muaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

Ei black tu as escrit SIMPATICA d e t a i ta escrit jugarreta???esq un dia em va pasar i no entenia xq jugarreta no es el mateix q......

Q bo!!!
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dt. juny 30, 2009 10:09 am

aliaga79 ha escrit:BON DIA NINETEEEEEEEEES

Aliaga79 si ja quasi estas posante el vestit de nuvia!!!Com van els nervis???o encara es aviat...q guay tres setmanes i ja estaras casante!!!
estiu2010

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 30, 2009 11:08 am

tara ha escrit:Ostres torsean, quina llastima, el nostre es de km 0, i ens vam estalvair uns 6000e, l'oferta la feien per internet, a la web de peugeot, pero em sembla que ja s'ha acabat!
Pero mira a veure si encara hi es, tambe tenien 308!

Pero jo crec que en cualsebol concessionari si apreteu us faran una bona rebaixa!

és veritat!!!! no hi havia pensat en els km 0!!!! también són molt bona opció!!!! pregunta xq en ténen bastants a casi totes les marques, xq el 2008 el van tancar matriculant un munt de cotxes!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 30, 2009 11:11 am

aliaga79 ha escrit:
nupubo ha escrit:
blackmamba ha escrit:Un altre tema!!! ja feia dies q el volia posar... és el tema de portar un petit necesser amb coses necessàries pel dia de la boda... el que passa és q, a part de lo típic com seria el maquillatge per retocar, laca, tirites, desodorant, mitges de recanvi... no se m'acut res més i crec q m'olvido de coses importants!!!

que portarieu vosaltres?????

Home, si dóna el cas que estem amb la regla (que pot passar si no es que es provoca un retard) doncs ja no cal que t'ho digui. I també hi posaria analgèsics per si ens ve mal de cap amb tanta història. No se m'acut res més...

nenis, respecte a això de la regla, dos mesos abans vaig començar a fer números i vaig veure que em quadrava la regla per la boda... meeeeeerda, vaig pensar!!!
jo feia anys que no prenia pastilles anticonceptives... (no em mola fotre'm química al cos)... però vaig parlar amb la meva ginecòloga, i vam quedar que me les prendria dos mesos, per regular la regla, i així no la tindré per la boda ni pel viatge!!! yuhu!!!
però noies, això sí, si us hi trobeu, parleu primer amb el metge, eh?

bon dia aliaga!!!!! que això ja ho tena aquí!!!! nerviosa???? vaaa, q estaràs preciosaaaaaa

lo que comentes también ho havia pensat, en el cas de q em passés això, de fer-ho per dos mesos!!!! de totes maneres, espero que no passi!!! a veure si hi ha sort, el meu cos és bastant recte en això, vull dir q em vé quan m'ha de venir (prenia les pastilles xq em feia molt de mal i em trobava fatal), a veure si aquest any continua així!!!!

gràcies pels consells guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 30, 2009 11:13 am

aliaga79 ha escrit:

Mireu, aquí em teniu, soleta com un mussol....sort que a les 9 ens hem trobat als veins a baix de casa i hem estat xarrant casi una hora....i almenys me distret!!!!!!però demà una estona més sola!!! que hi farem!!!!!!!!

Noies, tan facil que em semblava i al final tenim un dilema amb la musica!!!!!!!no sabem quina cançó posar als plats!!!o fins i tot la del pastís...primer volíem la de il divo "I believe in you" però per anar més acorde als 60-70..li he proposat la de Can't help falling in love" de l'Elvis Presley i no li ha acabat d'agradar?????no sé què fer?????????????

Segueixo en ello.......

www.goear.com

aquest portal que comentes és genial!!

jo utilitzo molt aquest!!!! trobes moltes coses interessants!!!!

http://www.musicovery.com/index3.php?ct=sp

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 30, 2009 11:14 am

estiu2010 ha escrit:
blackmamba ha escrit:
Giss ha escrit:vaya black, te me has adelantado! jejjee

no es un avión, no es un pájaro, no es superman... es blackmamba!!! jajajaja xDDDD

Estas com un llum!!!!!jajajajajajajaja >.-<:

jajajaja, si, ho reconec, estic fatal... xDDDD
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 30, 2009 11:18 am

Bueno ninetes!!! q avui m'he posat al dia abans de donar bon dia!! pos eso: BON DIA NINETES GUAPES!!!!!!!

sabeu??? ja m'han trucat de la diputació, per l'entrevista d'ahir i m'han agafat!!!!! dilluns al matí començo, de 8 a 13h!!!!! algo és algo, no?? juliol i agost i uns calerons a la butxaca i mira, si els hi agrado i fan alguna oferta pública sempre m'hi puc apuntar i potser tinc més números!!!! genial, estaré al departament d'intervenció!! m'encantaaaaaaaaaaaaa, a més no és de cara al públic!!!! GENIAL!!!!!!

mua ninetes!!!! avui estic molt contenta!!!!!! vaig a estudiar, q si divendres em trec l'assignatura ja sera genial del tot!!!!!

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: estiu2010 » dt. juny 30, 2009 11:30 am

blackmamba ha escrit:Bueno ninetes!!! q avui m'he posat al dia abans de donar bon dia!! pos eso: BON DIA NINETES GUAPES!!!!!!!

sabeu??? ja m'han trucat de la diputació, per l'entrevista d'ahir i m'han agafat!!!!! dilluns al matí començo, de 8 a 13h!!!!! algo és algo, no?? juliol i agost i uns calerons a la butxaca i mira, si els hi agrado i fan alguna oferta pública sempre m'hi puc apuntar i potser tinc més números!!!! genial, estaré al departament d'intervenció!! m'encantaaaaaaaaaaaaa, a més no és de cara al públic!!!! GENIAL!!!!!!

mua ninetes!!!! avui estic molt contenta!!!!!! vaig a estudiar, q si divendres em trec l'assignatura ja sera genial del tot!!!!!

Nena seras companya meva de feina???!!!!!

Lunic q quan tu marxis jo encara no aure arribat xo a la recepcio ia la meva germana!!!!

A intervencio??estaras be ia gent jove i no tan bueno quasi tots son papes i mames xo be estaras be xo vigila am lamadeu q li llança la canya a tot lo q es mou!!!!!!!q guay!!!
estiu2010

EntradaAutor: laiac » dt. juny 30, 2009 11:34 am

blackmamba ha escrit:Bueno ninetes!!! q avui m'he posat al dia abans de donar bon dia!! pos eso: BON DIA NINETES GUAPES!!!!!!!

eiiiiiiiiii!!!!!!!! he entrat un moment i quina sorpresetaaaaaa!!!!!!!

ENHORABONA!!!!!!!!!!! molt bé no???tu ho has dit, algo és algo i així tindràs uns calerons!!!!!

Pos apaaaaa, a treballar a partir de dilluns i a estudiar, que t'has de treure l'assignaturaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

PAtunets!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dt. juny 30, 2009 11:35 am

aliaga79 ha escrit:

Segueixo en ello.......

www.goear.com

Eiiiiiiiiiii!!!!!!

doncs gràcies, aquí em posaré perque la veritat..........tan clar que em pensava que ho tenia i ara vaig perdudíssima!!!!!!!!!!!!!!!!!!

apaaaaaaaaaaaa!!!!que no estàs nervi????? jo demà el mes........que fort!!!

patunets
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 30, 2009 11:37 am

estiu2010 ha escrit:

Nena seras companya meva de feina???!!!!!

Lunic q quan tu marxis jo encara no aure arribat xo a la recepcio ia la meva germana!!!!

A intervencio??estaras be ia gent jove i no tan bueno quasi tots son papes i mames xo be estaras be xo vigila am lamadeu q li llança la canya a tot lo q es mou!!!!!!!q guay!!!

aix nena q bé!!!! llàstima q no conicidim!!! ara he vist el teu missatge pel facebook!!!!

escolta i tu estàs fixa??? com ho vas fer per entrar fixa a la diputació?? quina carrera téns?? a quin departament???? dismeu per privi si vols!!!!! que m'interessa saber-ho!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 30, 2009 11:54 am

laiac ha escrit:

eiiiiiiiiii!!!!!!!! he entrat un moment i quina sorpresetaaaaaa!!!!!!!

ENHORABONA!!!!!!!!!!! molt bé no???tu ho has dit, algo és algo i així tindràs uns calerons!!!!!

Pos apaaaaa, a treballar a partir de dilluns i a estudiar, que t'has de treure l'assignaturaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

PAtunets!!!

gracies guapa!!!!!! els calerons sempre venen bé!!!!! avui mon pare ha anat al metge i li han dit q la malaltia la té parada!!!! q dintre del q cap està una mica millor!!! ara anirem a dinar tots a un italià del port per celebrar-ho!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: aliaga79 » dt. juny 30, 2009 12:04 pm

estiu2010 ha escrit:
aliaga79 ha escrit:BON DIA NINETEEEEEEEEES

Aliaga79 si ja quasi estas posante el vestit de nuvia!!!Com van els nervis???o encara es aviat...q guay tres setmanes i ja estaras casante!!!

DONCS SÍ, NENA... I AQUEST DIVENDRES TINC LA SEGONA PROVA DEL VESTIT... QUINS NERVIS...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dt. juny 30, 2009 12:05 pm

ENHORABONA, ENTRAR A LA DIPU ESTÀ MOLT I MOLT BÉ!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: tara » dt. juny 30, 2009 12:07 pm

Nena quin munt de bones noticies!!!!!!!!!!!!!

Ara a veure si ja et treus de sobre l'assignatura i ja seras lliure, amb feina!

Que guai m'en alegro molt!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dt. juny 30, 2009 12:09 pm

Laiac nena, vas comprar cinta per fer els dos llaços, o nomes per un, ahir vaig estar fent la bola i vaig forrar l'ansa pero no li vaig poder fer els llaços!

Ja saps que si vols dijous passo per casa teva i enllestim les boles!

Ninetes a la feina els hi ha encantat el ram!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dt. juny 30, 2009 12:10 pm

Aliaga on l'has comprat el vestit?
Imatge
tara