NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Amelie » dt. juny 30, 2009 7:36 am

laucob ha escrit:aixo del mosen ho trovo molt estrany crec que dintre dels que fan esta esglesia pots intentar triar.

jo hem vaig casar a butsenit i vaig demanar que hem cases el mossen jove, donat que ens agradava ell i ell ens deixava fer una ceremonia on els nens puguessin tenir protagonisme.

Hola Laucob, com tu dius es pot triar i com ens va dir el mossen que ens va atendre fins i tot no fa falta que sigui d'aquella parròquia, el problema és que jo fa molt temps que no vaig a missa i no tinc referències de cap, ara el que expliques tu sembla que està força bé t'enrecordes com es deia??
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: Amelie » dt. juny 30, 2009 7:42 am

cc83 ha escrit:
Amelie ha escrit:Bones CC83 Ei!! Ja tens l'esglèsia i el restaurant, això és un gran que!! Bueno ara et toca la setmaneta de tour fotogràfic, espero que et vagi molt bé!!!

Per cert nenes les que us caseu a Sant Llorenç qui us farà la cerimònia, perquè nosaltres no coneixem a ningú i el mossen que ens va atendre quan van demanar el dia, ens va dir que busquesim el mossen que oficiarie la misa, es més que res per si coneixeu algún que estigui bé.

Hola!! doncs si... lo més gros ja està.. avui comencem el tour fotogràfic amb una noia k es diu Iolanda Sebé, a veure k tal.....
Jo de mossens no en tinc ni idea, però al maig vaig anar a una boda a Sta. Teresita i el mossen va ser una canya...

Hola CC83 que tal va anar amb la Iolanda Sebé?? Si no m'equivoco aquesta és la que està a camp de mart, que té un estudi molt modernet no?! Bueno carregat d'energia i a continuar amb el tour, ja ens explicaràs quin és el resultat!! Ah! i del mossen si t'assabentes del nom m'ho dius, Una Abraçae!!!
Amelie

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 30, 2009 9:46 am

nuvia2010 ha escrit:Si feu quedada ja mavisareuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! Si no es per aqui, pel facebook :) A veure si puc venir :)

Tranquiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ja t'avisarem!!! Serà aviat!!!!!!!!!!!! Nena ja estem quasi de vacancessssssssssssss!!! Ueeeeeeeeeeeeeeeee!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 30, 2009 9:47 am

cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Wuapessssssssssssss!!! Jo també penso que el Palau de Margalef és un lloc idoni, és super xul.lo però ja s'hi casava mon germà així que vam escollir un altre lloc diferent, que també m'agrada moltísssim!!! És, per qui no ho sabeu, la Boscana del Resquitx a Bellvís...
http://www.resquitx.com/vila_magna/boscana/index5.html

X cert c83 com us van tractar a la Prats?? Es que jo a la dona la trobo massa empegalosa... i els preus què tal? (si és pot preguntar, és clar)!!! Bé, ja contareu!!!
Annalleida ja he vist que t'havies emprovat vestits de la RC 2010, quina enveja sana què em fas!!!
X cert heu vist els vestits de Almanovias la nova marca de RC, hi ha un post per aki... són xul.lísiiiiiiiiimmmmmmmsssssssss, m'encanten, no sabria pas quin triar sincerament... quin estrés m'està agafant!!! :-)ok:

Hola guapa!! bueno bueno... 11 mesets... aixó esta aki ja mateix... jejej
A la Prats va anar molt be, perquè ens va atendre un dels fills i res que veure amb la mare, molt correcte. Ens van ensenyar l'hotel que es una passada... vaig flipar!! Pel que fa als preus doncs van de 125€ endavant, així k tot depen del peix que tries.
Per cert, el tema dels vestits, es veritat que quan tries un vestit, ja no el venen més a lleida??

Bno els preus no estàn malament i el lloc tampoc!!! L'hotel és l'únic de 5 estrelles de la ciutat... jo también vull anar-hi un dia només per veure'l!!!! T'entra al preu l'hotel o no? A la boscana si... te deixen la casa per dormir-hi sense cost i els convidats 60 e per parella, tmpoc està malament...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 30, 2009 9:49 am

miriameta ha escrit:Bones wapes!!!!!!!

Isetaaaaaaa!!!!!!!!! Felicitats!!!! ja et quede menys d´un any!!! oeeeeeeeeeeeeee!!! quina ilu no? una vegada pases d´aqui... tot va super ràpid!!! Muacss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Com ha anat la platjeta???? relax total????

Llunetaaa!!! Cucaaaa!!!!! us queden 11 mesets justos!!!!!!!! oeeeeeeeeeeeeee!!!! mare meva!!! això es impressionant!! Sou uns sols!!!

Us quede super poquet a totes!!!!

Ara ja tornare a ser cada dia per aqui si puc!!! es que aquets dies entre la feina i cosetes... pues no trobo el moment de ficarmi, i quan hu faig em trobo moltes paginetes!!

Com va tot wapes????? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

wuapaaaaaaaaaaa com estàs???????????? Amb la calor que fa ja penso ja amb la teva piscina!!!! :-///: :-///: :-///: Jajajaja Jo gairebé estic de vacancessssssssssssss!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 30, 2009 9:49 am

cuca lleida ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Si feu quedada ja mavisareuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! Si no es per aqui, pel facebook :) A veure si puc venir :)

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
a veure si fem kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

AMELIE tu tambe apuntada per la proximaaaaaaaaaaaaaaaa
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Quan tornis de vacancesssssss avisa que farem cosetes!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 30, 2009 9:53 am

Nenesssssssssss ja som a finals de mes!!! Ueeeeeeeeeeeee ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: Per les profes, comencen les vacances i la incertesa d'on serem l'any que ve, al menys per mi.
Per cert, ja t'ho he dit per sms, però repeteixo: FELIXITATS ISETA!!!! Que tinguis un boooooooon dia de cumple!!! I que cumplas muchos más..... Aquí te deixo una cançoneta...

http://youtube.com/watch?v=ahB-uPIRDXs

Aiosssssssssss!!!!
Imatge
lluneta29

UEEEEEEE

EntradaAutor: Amelie » dt. juny 30, 2009 12:42 pm

¡¡¡¡¡¡¡¡ F E L I C I T A T S S S S S S..... I S E !!!!!!! Que passis molt Bon Dia!!!! >.-<: >.-<:
Amelie

Re: UEEEEEEE

EntradaAutor: ise » dt. juny 30, 2009 1:23 pm

Amelie ha escrit:¡¡¡¡¡¡¡¡ F E L I C I T A T S S S S S S..... I S E !!!!!!! Que passis molt Bon Dia!!!! >.-<: >.-<:

Moltes gràcies guapa!!!

Buff!! l'ùltim any amb el dos al davant, l'ultim de soltera,...i un amic m'ha dit que és l'ultim sense la samarreta del barça firmada pel messi! hehehe El que fan les borratxeres!!! : beer : : beer : : beer : : beer :

Petons
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dt. juny 30, 2009 1:24 pm

lluneta29 ha escrit:Nenesssssssssss ja som a finals de mes!!! Ueeeeeeeeeeeee ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: Per les profes, comencen les vacances i la incertesa d'on serem l'any que ve, al menys per mi.
Per cert, ja t'ho he dit per sms, però repeteixo: FELIXITATS ISETA!!!! Que tinguis un boooooooon dia de cumple!!! I que cumplas muchos más..... Aquí te deixo una cançoneta...

http://youtube.com/watch?v=ahB-uPIRDXs

Aiosssssssssss!!!!

Moltes gràcies carinyet meu!!! ::love:: ::love::

Nena, que ja comences vacances!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: annalleida » dt. juny 30, 2009 2:31 pm

per mols anys ise!!! passa un gran dia.
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: cc83 » dt. juny 30, 2009 7:04 pm

Amelie ha escrit:
cc83 ha escrit:
Amelie ha escrit:Bones CC83 Ei!! Ja tens l'esglèsia i el restaurant, això és un gran que!! Bueno ara et toca la setmaneta de tour fotogràfic, espero que et vagi molt bé!!!

Per cert nenes les que us caseu a Sant Llorenç qui us farà la cerimònia, perquè nosaltres no coneixem a ningú i el mossen que ens va atendre quan van demanar el dia, ens va dir que busquesim el mossen que oficiarie la misa, es més que res per si coneixeu algún que estigui bé.

Hola!! doncs si... lo més gros ja està.. avui comencem el tour fotogràfic amb una noia k es diu Iolanda Sebé, a veure k tal.....
Jo de mossens no en tinc ni idea, però al maig vaig anar a una boda a Sta. Teresita i el mossen va ser una canya...

Hola CC83 que tal va anar amb la Iolanda Sebé?? Si no m'equivoco aquesta és la que està a camp de mart, que té un estudi molt modernet no?! Bueno carregat d'energia i a continuar amb el tour, ja ens explicaràs quin és el resultat!! Ah! i del mossen si t'assabentes del nom m'ho dius, Una Abraçae!!!

Holaa!!! doncs amb la Iolanda va anar molt be, una noia molt maja i té un estudi molt guai, i si, esta allí a camp de mart. Avui a per un altre, un noi que es diu Rafa Rodríguez, en sabeu algo??
Lo del mossen, ja li preguntaré a la meva amiga a veure com es deia... que ens vam fer un fart de riure... jejejje
Una altra abraçada!
cc83
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 30, 2009 9:27 pm

cc83 ha escrit:
Amelie ha escrit:
cc83 ha escrit:

Holaa!!! doncs amb la Iolanda va anar molt be, una noia molt maja i té un estudi molt guai, i si, esta allí a camp de mart. Avui a per un altre, un noi que es diu Rafa Rodríguez, en sabeu algo??
Lo del mossen, ja li preguntaré a la meva amiga a veure com es deia... que ens vam fer un fart de riure... jejejje
Una altra abraçada!

Ho sento no sé quin fotògraf dius...
Jo també conec un mossen que fa misses a Balaguer que fa molt de riure jejeje és genial! Jo ric molt a les seves misses i crec recordar que és d'Àger o algo així.
Divendres pujo a Balaguer a grabar l'anell!!! i a que em donin el certificar de garantia del brillant que encara no el tinc...
X cert, dijous faig la defensa de la programació... ai mare meva... encara no m'he mirat res!!! Quin pànic!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 30, 2009 10:28 pm

ISETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Disfruta moltisssim d´aquest ultim cumple de soltera!!! (perdo.. espero que hagis disfrutat.. que vaja a quines hores em conecto...)

muacsssssssssssssssssssssssssssssssssssss ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 30, 2009 10:30 pm

per cert nenes.. alguna esta lliure aquest divendres o dilluns pel mati?

:-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 30, 2009 10:43 pm

miriameta ha escrit:per cert nenes.. alguna esta lliure aquest divendres o dilluns pel mati?

:-()-) :-()-) :-()-)

Ostressssssss miriameta tinc curset d'anglès... pq??? :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 30, 2009 11:11 pm

Necessito 2 persones..

Les que teniem ens han fallat.. una pel nene petit i l´altra esta de viatge...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. juny 30, 2009 11:21 pm

Hola boniques!!!!!!!!!!!!!!!!

Primer de tot: FELICITATS ISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE encara que amb 15 minuts de retard...

Segon... Ahir va fer 3 anys que el meu amore i jo ens vam coneixer al semafor :) Teniem pensat fer 4 fotos per la nit al semafor pero el meu pare em va trucar que el gosset de casa estava fotut i que si voliem anar al veterinari que segurament seria lultim dia de gosset :( Vam anar al veterinari i ens vam acomiadar dell. La meva mare esta molt afectada, era el seu gosset. Avui lhe anat a buscar a la feina pq es distragues una mica i amb el Julio ens lhem emportat a Barcelona, hem aprofitat per anar a una tenda (que en tenia moltes ganes) i aquestes son les conseqüencies:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. juny 30, 2009 11:24 pm

Al natural son mes boniquetes, porten swarovsky (o com sescrigui) a la part del davant i brillen molt i com soc una garsa... jejejejejeje i son molt amples i comodes :) Una cosa menys!!!!!!!!!!

A veure que us semblen :)

Laucob, com esta la peque??? Ahir vam anar a portar el regalet a uns amics que estan a punt, a punt de tenir el bebe i per portali a lhospital el meu amore li ha volgut comprar una gorreta del ferrari super xula, jejejeje Es ferrarista fins a la mort!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 30, 2009 11:39 pm

miriameta ha escrit:Necessito 2 persones..

Les que teniem ens han fallat.. una pel nene petit i l´altra esta de viatge...

A quina hora??? :-)ok:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants