Autor: MAY_23 » dv. juny 26, 2009 9:31 am

Autor: Nefeer » dv. juny 26, 2009 10:26 pm
Papita ha escrit:Nefeer ha escrit:Otra profe más!!!
Soy maestra de Ed. Primaria![]()
Me he cambiado de año!!! Ahora voy a ponerme al día!!!
Ei!! octubrera i profe també!! jajaj
Com jo!! jajajaja
lluneta ànims.. sobretot tranquil·litat!! jo bàsicament vaig esplicar metodologia i at. a la diversitat...

Autor: pomuka » dt. juny 30, 2009 4:44 pm
Autor: MAY_23 » dt. juny 30, 2009 5:10 pm

Autor: Hansen » dt. juny 30, 2009 10:04 pm
Vengo con un vacío dentro... ay madre, qué mal me sientan las despedidas... No sé si volveré en septiembre, espero que me concedan la comisión. Hoy hemos hecho la comida de despedida, la merienda, el festival de entrega de diplomas con concierto de profes incluidos, cenita... Y muchos muchos besos y abrazos...
Autor: Papita » dc. jul. 01, 2009 10:23 am

Autor: bufiya » dj. jul. 02, 2009 8:16 pm

Autor: Papita » dj. jul. 02, 2009 11:24 pm
bufiya ha escrit:hola noies!!
com van les vacances?avui m' he passat pel cole que m' ha tocat l' any que ve, per presentar-me i també per dir-lis que el 18 de setembre em casava, i la veritat que molt bé, són molt maques...
ara tinc que començar a preparar els papers per entregar al departament, i a part del 15 dies de viatge m' agradaria demar-me uns dies abans de la boda com a "assumptes propis", algu sap si aquest últim permís s' ha de sol.licitar al departament o amb el vistiplau de direcció ja està?
gràcies
Laura

Autor: bufiya » dv. jul. 03, 2009 12:22 pm
Papita ha escrit:bufiya ha escrit:hola noies!!
com van les vacances?avui m' he passat pel cole que m' ha tocat l' any que ve, per presentar-me i també per dir-lis que el 18 de setembre em casava, i la veritat que molt bé, són molt maques...
ara tinc que començar a preparar els papers per entregar al departament, i a part del 15 dies de viatge m' agradaria demar-me uns dies abans de la boda com a "assumptes propis", algu sap si aquest últim permís s' ha de sol.licitar al departament o amb el vistiplau de direcció ja està?
gràcies
Laura
wapa!! aquest amb el vist i plau de direcció!! ja tens la sol·licitud del permís de matrimoni? sino te l'envio ara!!!

Autor: lluneta29 » dv. jul. 03, 2009 4:25 pm

Autor: MAY_23 » dv. jul. 03, 2009 4:47 pm

Autor: Papita » dg. jul. 05, 2009 7:05 pm
bufiya ha escrit:Papita ha escrit:bufiya ha escrit:hola noies!!
gràcies
Laura
wapa!! aquest amb el vist i plau de direcció!! ja tens la sol·licitud del permís de matrimoni? sino te l'envio ara!!!
Papita gràcies!!si no et fa res me la pots passar, jo pensava anar a demanarla a l departament, el meu mail és (bufiya03@hotmail.com)...tu ja l' has entregat? es que la directora em va dir que creia que lo del permis " d' assumptes propis " también l ' havia de demanr al departament...

Autor: ninou » dl. jul. 06, 2009 4:23 pm

Autor: Papita » dl. jul. 06, 2009 4:28 pm