nur_jor ha escrit:Tema quedada de demà per les rebaixes... no podré venir...
Eli, em preguntaves més amunt si ja estava de vacances... i la resposta és: no! En principi hauré d'anar a l'escola fins divendres si tenim tota la feina acabada, i sinó la deixem enllestida dilluns de la setmana que ve hi haurem de tornar... i ves si dimarts també... bua!!!
A veure, m'explico, el curs vinent la meva escola celebra el seu centenari! Si si...
100 anys! I hi han organitzats una sèrie d'actes per celebrar-ho, i avans de marxar de vacances tot això s'ha de deixar enllestit, perque quan tornem al setembre la cosa vagi ja rodada... i no ens podem adormir. Els mestres hem format una sèrie de comisions, i les noies de la meva comisió han quedat demà per la tarda per anar al museu del meu poble per parlar d'una exposició que volem fer sobre fotos d'aquests 100 anys de l'escola...
Ja quan em van dir dimecres vaig pensar "oh no!! rebaixes! rebaixes!!"... però no he pogut dir que no... així que no podré venir demà tarda de compres.
El curs vinent estaré entretinguda: entre el centenari de l'escola i els preparatius de la boda!!!! Ai ai ai!!
Ja van tres quedades seguides que em perdo!!!!
Dissabte hi ha quedada??? Digueu-me que si!!!!
SI!!!! Que en tinc mono!!!!
Petons guapes!!
Abans de res, merci a totes per lo de la feina!!!! estic molt contenta!!!! ara a veure com va!!!!!
Estic amb la Nur, el dissabte hem de fer
QUEDADA!!!!
vinga qui s'apunta??? obro llista, amb el vostre permís!!!
1.- Nur_jor
2.- Blackmamba
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, animeu-vos!!!!!