NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

bodes 10!

EntradaAutor: annaiesteve » dj. juny 25, 2009 12:59 pm

Hola guapes, perdoneu pero he estat misssssing total.

Només de pensar q avui d'aqui un any estare portant els detalls al MAS...m'esgarrifo !!!!!!!!!! buf !!!!!!!!!!!!

La llista de musica esta genial ! aquesta nit ens posarem davant del youtube a mirar les que ens agraden, encara q algunes ja les tenim pensades peró sempre aprenem cosetes noves.

Bè guapes, marxo a dinar !

Petonets.
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

re: llista cançons

EntradaAutor: ninembo » dj. juny 25, 2009 7:12 pm

bufff.. molt bé la llista, nosaltres ja anavem apuntant, però no en tenim tantes ni de lluny! jeje
Com diu l'Anna serà qüestió d'entrar al youtube i començar a escoltar segons quina.

Respecte al pes... doncs jo ho tinc bastant negre... m'he deixat estar molt de temps, ja se sap, la felicitat i tot això... i ara mira.. tindria que perdre mínim uns 15 i és això, no és possible en 2 dies. Passat vacances directa a alguna dietista, lo que em falla és la força de voluntat, perquè la teoria com totes suposo.. ja més o menys t'ho pots saber i a l'hora de la veritat... només he perdut 4 kgs desde el mes de gener i perquè vaig fer bondat 3 setmanes... com a mínim no els he recuperat que ja es molt sense fer res des finals febrer!!
Però se suposa que tenim una motivació per fer-ho no?
:-/

Tema del CANON, em pensava que seria més car, ja em va bé :-///: perquè tot acaba sumant. Continuaré indagant al foro, es que no s'acaben mai els missatges! no dóna temps a veure molts!!! ahir vaig fer una bona tanda de varis temes!

També tenim 1 tema pensat pel ball dels nuvis, l'únic cop que ho hem comentat amb algú ens ho van prendre! perquè estaven dubtant quin posar; després del ball ens van demanar perdó, jajaja... ja els hi vam dir que igualment serà el nostre tema: Contigo (El Canto del Loco)
És que tenim una història d'amor amb el grup des que vam començar a sortir... en fi... si la voleu també us la deixem! jeje
ninembo
:: núvia experimentada

Entrades: 352
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:11 pm
Ubicació: Barcelona

Re: re: llista cançons

EntradaAutor: Petita83 » dj. juny 25, 2009 7:37 pm

ninembo ha escrit:bufff.. molt bé la llista, nosaltres ja anavem apuntant, però no en tenim tantes ni de lluny! jeje
Com diu l'Anna serà qüestió d'entrar al youtube i començar a escoltar segons quina.

Respecte al pes... doncs jo ho tinc bastant negre... m'he deixat estar molt de temps, ja se sap, la felicitat i tot això... i ara mira.. tindria que perdre mínim uns 15 i és això, no és possible en 2 dies. Passat vacances directa a alguna dietista, lo que em falla és la força de voluntat, perquè la teoria com totes suposo.. ja més o menys t'ho pots saber i a l'hora de la veritat... només he perdut 4 kgs desde el mes de gener i perquè vaig fer bondat 3 setmanes... com a mínim no els he recuperat que ja es molt sense fer res des finals febrer!!
Però se suposa que tenim una motivació per fer-ho no?

Tema del CANON, em pensava que seria més car, ja em va bé :-///: perquè tot acaba sumant. Continuaré indagant al foro, es que no s'acaben mai els missatges! no dóna temps a veure molts!!! ahir vaig fer una bona tanda de varis temes!

També tenim 1 tema pensat pel ball dels nuvis, l'únic cop que ho hem comentat amb algú ens ho van prendre! perquè estaven dubtant quin posar; després del ball ens van demanar perdó, jajaja... ja els hi vam dir que igualment serà el nostre tema: Contigo (El Canto del Loco)
És que tenim una història d'amor amb el grup des que vam començar a sortir... en fi... si la voleu també us la deixem! jeje

Ninembo...¡¡¡ÉS QÜESTIÓ DE FER EL COR FORT I TREURE VOLUNTAD D'ON SIGUI!!! :-///: Nosaltres podeeeeeeeeeeem :-///:

Sobre el foro...és que no te l'acabes maaaaaaaaaaai :star:: Cada dia estan sortint coses noves, interessants, i com boges com jo escriuen tropocentes coses...doncs es van sumant pàgines >.-<:

Sobre la cançó...quins penques...així de clar!!! D'acord que la "nostra cançó" pot ser la de molts, però vaja... a mi em fotria que algú que es cases abans que jo i fos família o conegut posés alguna de les cançons que jo li hagués dit...(si no li dius i coincideix...mala sort, però havent-ho dit... :--( )

Annaiesteve (com esteu repetides he d'especificar XDDDD) que demà et cau l'any justeeeeeeeeeeeeeeet, nena, QUINA SORT!!! Suposo que els nervis no són pels detallets al Mas sinó pq et quedarà res per casar-te :-///:
Esteu a totes, i m'ha sorprès el tema del Youtube XD Mare meva, jo que ho faig de memòria...només m'he pensat la cançó del ball.

Per cert, us recomano al 100% tafanejar per altres anys pq he trobat coses i referències del Mas (des de 2005 fins a 2009) que estan moooooooooolt bé!!! Tot són elogis...MENYS MAAAAAAAAL :-))
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm

EntradaAutor: annaiesteve » dj. juny 25, 2009 9:27 pm

SI, SI DEMÀ 1 ANY !!!!!!!!!!!!!!! Q FORT!

JA COMENÇEM A CONTAR ENRERE!

EL TEMA REGIM, JO ESTIC IGUAL I CADA DIA Q PASSA HEM VEIG MES INFLADA , TAMBE SON ELS NERVIS DE LA FEINA I TOT PLEGAT AIX NO SE......

BE REINES MARXO A DORMIR
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: Petita83 » dj. juny 25, 2009 10:29 pm

annaiesteve ha escrit:SI, SI DEMÀ 1 ANY !!!!!!!!!!!!!!! Q FORT!

EL TEMA REGIM, JO ESTIC IGUAL I CADA DIA Q PASSA HEM VEIG MES INFLADA , TAMBE SON ELS NERVIS DE LA FEINA I TOT PLEGAT AIX NO SE......

BE REINES MARXO A DORMIR

Nanit Anna!!!

Haurem de pensar en com perdre pes i no morir en l'intent XDDDD I totalment d'acord, els nervis són el pitjor...i a més a mi em donen per deborar xocolata :--(

Per cert, una altra cançó que m'agrada molt!!! (com veieu porto una tònica de nyonyeria pujada XD)

http://www.youtube.com/watch?v=dcmy6CLEmUo
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: ninembo » ds. juny 27, 2009 3:22 pm

Això passa volant!! a mi d'aquí una setmana i poc ja em quedaràn només 10 mesos!!!!! ja tindré temps d'estaviar més?? jeje

Enhorabona!
ninembo

EntradaAutor: Petita83 » dg. juny 28, 2009 8:31 pm

ninembo ha escrit:

Això passa volant!! a mi d'aquí una setmana i poc ja em quedaràn només 10 mesos!!!!! ja tindré temps d'estaviar més?? jeje

Enhorabona!

Uffffffffffffffffffffffffffff, això d'estalviar...més que no pas dels mesos que ens queden i deixen de quedar (que és important) crec que dependrà de la sort que tinguem i que no ens fumin clatellades inesperades :-(
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: trish » dt. juny 30, 2009 8:53 am

Maseras del 2010 haber si espabilamos que teneis el foro muy paradito y eso no puede ser.

Yo de fotografo elegi A Edit imatges no era de los del Mas pero un par de chicas de 2007 lo cogieron y me lo recomendarn ademas que esta en canovellas que es donde vivo y me era mas facil para luego elegir las fotos y esas cosillas, la semana pasada hicimos el previo y muy bien aunque aun no hemos visto nuestras fotillos cuando tenga alguna os la pongo.

Tema cronicas la siguiente ya es la mia os lo digo pra que leais mas de nuestro Mas. besos
Imatge
http://www.novios.org/juanmaypatri2009/

Ayer amigos, hoy pareja y el 25 de julio Marido y Mujer.
trish
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1728
Membre des de: dg. maig 06, 2007 9:03 pm

FOTOGRAFO

EntradaAutor: adena » dt. juny 30, 2009 1:29 pm

Muy buenas guapas,
no tengo casi ni tiempo para conectarme, quiero vacaciones yaaaaaaaaaaaaaa...

yo ya he reservado el fotografo, dicho y hecho. Ayer fuimos a ver a Joan Cabes y ya le dimos paga y señal. No queremos marearnos mucho.

Ya me contareis .
Besines
adena

Entrades: 35
Membre des de: dc. maig 20, 2009 4:09 pm

Re: FOTOGRAFO

EntradaAutor: Petita83 » dt. juny 30, 2009 8:45 pm

adena ha escrit:Muy buenas guapas,
no tengo casi ni tiempo para conectarme, quiero vacaciones yaaaaaaaaaaaaaa...

yo ya he reservado el fotografo, dicho y hecho. Ayer fuimos a ver a Joan Cabes y ya le dimos paga y señal. No queremos marearnos mucho.

Ya me contareis .
Besines

:-)ok: Muy buena elección :-)ok: He estado viendo fotos de él por el foro y su web y tienen muy buena pinta. ESO SÍ QUE ES SER PREVISORA XDDDD Yo de momento sigo buscando, a la espera que mi novio se decida a echar una manita ¬¬...
Nosotros tenemos mirados unos cuantos de fuera del Mas pero no se al final por donde saldrá la historia :-/

Yo me apunto a tu petición de vacaciones YAAAAAAAAAAAAAA :-( (necesito no dar golpe)
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: adena » dc. jul. 01, 2009 8:52 am

JAJAJAJAJA

es que nosotros somos de ideas fijas, a la que vemos algo que nos gusta para que vamos a seguir buscando.
Ademas la última vez que hable con Marta del Mas, me dijo que personalmente a ella era el que más le gustaa. Asi que otra cosa menos.
Ahora si que me olvido hasta enero.

Bueno queda ver las ferias, paro los detalllitos y demas.

Ya me ireis diciendo.
Y tú ¿como lo llevas???? He estado mirando vestidos por internet y ya voy encontrando mi estilo.
:: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Haber si llegan las vacaciones yaaaaaaaa
adena

EntradaAutor: ninembo » dc. jul. 01, 2009 9:23 am

Nosotros no hemos ido a ver ninguno, de momento todo por internet, a ver si al volver de vacaciones... pero de momento, los que tenemos más interés en ver son Doble Imatge (habrá que valorar su precio + canon + cubiertos) y Joan Cabes. Son de los que tenemos mejores referencias.

Me alegro que ya tengas fotógrafo Adena, una cosa menos de qué preocuparse!!
Imatge
ninembo

EntradaAutor: adena » dc. jul. 01, 2009 1:26 pm

yo son los dos que he visto, ademas el lunes vi uno y el martes a Joan Cabes, y ayer ya le di paga y señal a Joan.
Haber diferencias: Doble Imatge es mas barato, los videos muy chulos y tienen novedades: videoclip, invitaciones en cd... ya veras son muy chulos, te ponen la piel de gallina.
Pero a mi las fotos que vi, y los albumes montados me dejaron un poco indiferente: como si los hubiera montado yo en el hoffman.

Y Joan Cabes es algo mas caro, pero sus fotos son totalmente diferentes y originales. El montaje del album muy moderno y original , y el video como un videoclip de 30 min.

Si te puedo ayudar en algo aqui me tienes..
Tema detalles alguna teneis algo??????

adena

EntradaAutor: Petita83 » dc. jul. 01, 2009 1:45 pm

adena ha escrit:JAJAJAJAJA

es que nosotros somos de ideas fijas, a la que vemos algo que nos gusta para que vamos a seguir buscando.
Ademas la última vez que hable con Marta del Mas, me dijo que personalmente a ella era el que más le gustaa. Asi que otra cosa menos.
Ahora si que me olvido hasta enero.

Bueno queda ver las ferias, paro los detalllitos y demas.

Ya me ireis diciendo.
Y tú ¿como lo llevas???? He estado mirando vestidos por internet y ya voy encontrando mi estilo.
:: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Haber si llegan las vacaciones yaaaaaaaa

Yo tengo que volver a las andadas...a ver si me pongo de nuevo...pero no se si os pasa a vosotras, quizás yo estoy espesa, pero después de ver varias páginas de fotógrafos por internet...¡¡¡ES QUE TODOS ME PARECEN IGUAAAAAAAAAAAAL!!! Se que no lo son pero mi cerebro ya no discrimina los matices :-/

Vestidos tengo mirados varios, pero estoy a la espera de la colección 2010 de RC...a ver...supongo que me tomaré el veranito para rematar otros temas aunque me cueste contenerme de ir a las tiendas y probarme los vetidos :-( Yo el estilo lo tengo muy claro, escote palabra de honor y falda voluminosa o con bastante cola, vamos princesita pero con telas poco recargadas... Otro tema será que cuando empiece me encuentre que mi idea y la realidad se dan de tortas XDDD

Y detallitos para los invitados...tenemos varias ideas con mi novio, pero nada concreto, como al fin y al cabo no se si seremos 90-100-120 (sí, las cifras bailan que no veaaaas) esperaré a saber quienes somos y en función de eso miraré (si somos menos quizás puedo poner regalitos un poco más caros y si somos más algo más asequible para no dejarme la vida en más cosas para la boda)

Anda que Adena...menudo peso te debes haber quitado de encima XDDD Vamos, ahora te queda lo mejooooooooooooooor >.-<:
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Petita83 » dc. jul. 01, 2009 1:47 pm

ninembo ha escrit:Nosotros no hemos ido a ver ninguno, de momento todo por internet, a ver si al volver de vacaciones... pero de momento, los que tenemos más interés en ver son Doble Imatge (habrá que valorar su precio + canon + cubiertos) y Joan Cabes. Son de los que tenemos mejores referencias.

Me alegro que ya tengas fotógrafo Adena, una cosa menos de qué preocuparse!!

Yo también tengo buenas referencias de Doble Imatge!!!

Pasa que con esos juegas con la desventaja de que no son "recomanats" ¬¬...anda que los restaurantes, a pesar de lo que digan, no se la saben larga ni nada...
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: ninembo » dc. jul. 01, 2009 4:08 pm

Petita83 ha escrit:anda que los restaurantes, a pesar de lo que digan, no se la saben larga ni nada...

pos no son tontos, no!!

adena ha escrit:Si te puedo ayudar en algo aqui me tienes..

Muchas gracias a TODAS! Gracias al foro nos podemos enterar de muchas cosas, lo mismo digo, si os puedo ayudar en lo que sea aquí estoy.

Buuufffffffffff los detalles, ni idea. Ayer estuvimos hablando de a quién le vamos a dar algún regalo/detalle/muñeco... o lo que sea. A parte de los detallitos de invitados, que supongo haremos uno para chicas y otro diferente para chicos, es lo único que hemos sacado en claro, ya es algo!!

Tenemos que rehacer la lista de invitados porque nos han salido algunos nuevos que no habíamos contado, qué despiste!!
Imatge
ninembo

EntradaAutor: Petita83 » dc. jul. 01, 2009 10:57 pm

ninembo ha escrit:
Petita83 ha escrit:anda que los restaurantes, a pesar de lo que digan, no se la saben larga ni nada...

pos no son tontos, no!!

adena ha escrit:Si te puedo ayudar en algo aqui me tienes..

Muchas gracias a TODAS! Gracias al foro nos podemos enterar de muchas cosas, lo mismo digo, si os puedo ayudar en lo que sea aquí estoy.

Buuufffffffffff los detalles, ni idea. Ayer estuvimos hablando de a quién le vamos a dar algún regalo/detalle/muñeco... o lo que sea. A parte de los detallitos de invitados, que supongo haremos uno para chicas y otro diferente para chicos, es lo único que hemos sacado en claro, ya es algo!!

Tenemos que rehacer la lista de invitados porque nos han salido algunos nuevos que no habíamos contado, qué despiste!!

A nosotros también nos han crecido l@s enan@s.... y resulta que la lista de invitados, desde que la hicimos por primera vez, ha aumentado en 30 personas... :.0.-0.:

Sobre los muñecos...yo quiero quedarme los de la tarta y había pensado en regalar otros, pero si solamente los regalo a una pareja sé que me van a destripar viva y les va a sentar mal, pero es que todos estan en la misma situación más o menos (mismo tiempo que salen y con planes de futuro) y no se qué debo hacer...y comprar un muñequito para cada pareja, puede salir cara la broma.

Con el ramo estoy igual, aunque el ramo creo que lo voy a lanzar hacia atrás con las candidatas todas en pie y que se maten entre ellas para cogerlo, porque si lo entrego igualmente se que algunas se molestarán...
Y comprar un ramo para cada una aún sale más caro que los muñequitos
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: adena » dj. jul. 02, 2009 1:20 pm

[UF, LOS DETALLES..

YA TE DIGO QUE ME HE QUITADO UN PESO DE ENCIMA CON EL FOTOGRAFO. ESO SI, EL PROMERO QUE VI, PARA QUE BUSCAR MAS..

AHORA A AHORRAR Y HASTA ENERO NADA DE NADA. HABER SI EN LAS FERIAS ENCONTRAMOS ALGUNA GANGA. :-):-):-): :-):-):-):
adena

EntradaAutor: Petita83 » dj. jul. 02, 2009 1:54 pm

adena ha escrit:[UF, LOS DETALLES..

YA TE DIGO QUE ME HE QUITADO UN PESO DE ENCIMA CON EL FOTOGRAFO. ESO SI, EL PROMERO QUE VI, PARA QUE BUSCAR MAS..

AHORA A AHORRAR Y HASTA ENERO NADA DE NADA. HABER SI EN LAS FERIAS ENCONTRAMOS ALGUNA GANGA. :-):-):-): :-):-):-):

Estamos todas al acecho de las ferias XDDD COMO DEBE SER
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: alberticristina » dg. jul. 05, 2009 1:54 am

Hola aquest es el meu primer missatge,i despres de mirar i mirar ens hem decidit per el mas.Ens casem l'onze de setembre.Una salutacio.
alberticristina

Entrades: 1
Membre des de: dg. jul. 05, 2009 1:43 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants