Papallona* ha escrit:aliaga79 ha escrit:bon dia ninetes...!
Bon dia wapiiiii
com va la recta final???
DONCS ULTIMANT DETALLS...
NOIES ,A LGUNA SAP UN LLOC ON PUGUI TROBAR BOSSETES DE CELOFAN O D'ORGANZA? ÉS PER L'ARROS...
Autor: aliaga79 » dc. jul. 01, 2009 11:38 am
Papallona* ha escrit:aliaga79 ha escrit:bon dia ninetes...!
Bon dia wapiiiii
com va la recta final???

Autor: aliaga79 » dc. jul. 01, 2009 11:38 am
Papallona* ha escrit:laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeeessssssssss!!!!!!!!!!1
Aquesta tarda prova redefinitiva del vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i després una setmana abans...............aix quines ganes!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahir pentinat........avui vestit, i diumenge prova!!!!!!!!!!!mare meva!!!! ja us explicaré.............
aaaaaahhhhhhhhhhhhh i mireu el meu compte enrera!!!!!!!!!!AVUI SOM 1 DE JULIOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!1
Aixxxxxxxxxxx tinc cagalera!!!!!!
UEEEEEEEEEEEE
que fort que fortttttttt
fes fotosssss ehhhhhh
kins nervis... serà momentazo total!!!!
amb ki aniras!!!!!!!!!!????
kina iluuuuuuuuuuuu.. cagalera juas juas.... aixxxxxx...
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: aliaga79 » dc. jul. 01, 2009 11:40 am
blackmamba ha escrit:Una coseta!!!!
A alguna li agrada el grup Placebo??? és q fan un concert a Bilbao l'11 de juliol i, com es tan difícil que vinguin de concert, estic pensant d'anar-hi!!! per si alguna s'apuntaaaaaaaaaaa
muaa![]()
![]()

Autor: Papallona* » dc. jul. 01, 2009 11:44 am
aliaga79 ha escrit:Papallona* ha escrit:aliaga79 ha escrit:bon dia ninetes...!
Bon dia wapiiiii
com va la recta final???
DONCS ULTIMANT DETALLS...
NOIES ,A LGUNA SAP UN LLOC ON PUGUI TROBAR BOSSETES DE CELOFAN O D'ORGANZA? ÉS PER L'ARROS...

Autor: tara » dc. jul. 01, 2009 11:45 am

Autor: tara » dc. jul. 01, 2009 11:46 am

Autor: Papallona* » dc. jul. 01, 2009 11:52 am
tara ha escrit:La impremta la te a Riu-clar, jo si vols t'hi acompaño un dia, pero clar ha de ser per la tarda o dissabte vindras a la quedada?
Li puc dir a veure si em deix el cataleg, no se si podra ser pero li puc preguntar, i sino esculls el paper i et fara alguna cosa que t'agradi!

Autor: aliaga79 » dc. jul. 01, 2009 11:56 am

Autor: blackmamba » dc. jul. 01, 2009 12:00 pm
Papallona* ha escrit:blackmamba ha escrit:Una coseta!!!!
A alguna li agrada el grup Placebo??? és q fan un concert a Bilbao l'11 de juliol i, com es tan difícil que vinguin de concert, estic pensant d'anar-hi!!! per si alguna s'apuntaaaaaaaaaaa
muaa![]()
![]()
ei a mi m'agradennnnn... pero ho tinc xungu per la feina.. aix... bueno ja et dire alguuuuu
amb ki aniras??????

Autor: blackmamba » dc. jul. 01, 2009 12:01 pm
aliaga79 ha escrit:blackmamba ha escrit:Una coseta!!!!
muaa![]()
![]()
ME ENCANTAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!
CUANDO ERA MÁS JOVENCITA LOS VI EN CONCIERTO, EN EL FIB!

Autor: blackmamba » dc. jul. 01, 2009 12:03 pm
aliaga79 ha escrit:PER CERT, NINETES, VAIG PERDUDA...
DE VOSALTRES, QUI TE JA VESTIT?
I RESTAURANT?

Autor: tara » dc. jul. 01, 2009 12:04 pm

Autor: blackmamba » dc. jul. 01, 2009 12:06 pm
tara ha escrit:Nena que cap problema ho anire a buscar divendres i m'ho deix el finde!
Tambe lo demanare mostres de paper per que us ho mireu, i em donara targetes per les que esteu interessades, a mi me les imprimeix ella, pero el disseny m'el fan les meves amigues, que per algo som dissenyadores, jo us puc fer tambe alguna cosa!
Ja ho arreglarem!

Autor: laiac » dc. jul. 01, 2009 12:10 pm
Papallona* ha escrit:laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeeessssssssss!!!!!!!!!!1
Aquesta tarda prova redefinitiva del vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i després una setmana abans...............aix quines ganes!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahir pentinat........avui vestit, i diumenge prova!!!!!!!!!!!mare meva!!!! ja us explicaré.............
aaaaaahhhhhhhhhhhhh i mireu el meu compte enrera!!!!!!!!!!AVUI SOM 1 DE JULIOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!1
Aixxxxxxxxxxx tinc cagalera!!!!!!
UEEEEEEEEEEEE
que fort que fortttttttt
fes fotosssss ehhhhhh
kins nervis... serà momentazo total!!!!
amb ki aniras!!!!!!!!!!????
kina iluuuuuuuuuuuu.. cagalera juas juas.... aixxxxxx...
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: blackmamba » dc. jul. 01, 2009 12:18 pm
tara ha escrit:Vale ninetes dissabte parlem de negocis!

Autor: Mrs. Happiness » dc. jul. 01, 2009 12:28 pm
aliaga79 ha escrit:PER CERT, NINETES, VAIG PERDUDA...
DE VOSALTRES, QUI TE JA VESTIT?
I RESTAURANT?

Autor: Mrs. Happiness » dc. jul. 01, 2009 1:00 pm
Papallona* ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia wapisimes....
Que tal anem? jo ara a fer una classe i res a preparar-m'he per anar de rebaixes....jejeje encara que no em vull gastar gaire pq aquest mes tenim dues bodes i ja sabeu, no???.
Per cert!!!! com quedem? més que res pq saber si em dina temps a passar pel benetton de Reus a comprar uns pantalons de premamà que m'ha dit ma germana... Esk serè tieta sabeu???? quina ilu!!!!![]()
Ja em direu alguna coseta.
Petonets a totes!!!
hapiines!!!
tu también de rebaixes ehhhh.. ke guaiiiiiiii..
felicitatsssss nena per lo de tieta !!! jo m'ho passo pipa amb les bessones!!! aixxxxx que bunic!!!!
com portes tot?

Autor: Papallona* » dc. jul. 01, 2009 2:17 pm
tara ha escrit:Nena que cap problema ho anire a buscar divendres i m'ho deix el finde!
Tambe lo demanare mostres de paper per que us ho mireu, i em donara targetes per les que esteu interessades, a mi me les imprimeix ella, pero el disseny m'el fan les meves amigues, que per algo som dissenyadores, jo us puc fer tambe alguna cosa!
Ja ho arreglarem!