Autor: annaiesteve » dj. juny 25, 2009 12:59 pm

Autor: ninembo » dj. juny 25, 2009 7:12 pm
perquè tot acaba sumant. Continuaré indagant al foro, es que no s'acaben mai els missatges! no dóna temps a veure molts!!! ahir vaig fer una bona tanda de varis temes!

Autor: Petita83 » dj. juny 25, 2009 7:37 pm
ninembo ha escrit:bufff.. molt bé la llista, nosaltres ja anavem apuntant, però no en tenim tantes ni de lluny! jeje
Com diu l'Anna serà qüestió d'entrar al youtube i començar a escoltar segons quina.
Respecte al pes... doncs jo ho tinc bastant negre... m'he deixat estar molt de temps, ja se sap, la felicitat i tot això... i ara mira.. tindria que perdre mínim uns 15 i és això, no és possible en 2 dies. Passat vacances directa a alguna dietista, lo que em falla és la força de voluntat, perquè la teoria com totes suposo.. ja més o menys t'ho pots saber i a l'hora de la veritat... només he perdut 4 kgs desde el mes de gener i perquè vaig fer bondat 3 setmanes... com a mínim no els he recuperat que ja es molt sense fer res des finals febrer!!
Però se suposa que tenim una motivació per fer-ho no?
![]()
Tema del CANON, em pensava que seria més car, ja em va béperquè tot acaba sumant. Continuaré indagant al foro, es que no s'acaben mai els missatges! no dóna temps a veure molts!!! ahir vaig fer una bona tanda de varis temes!
També tenim 1 tema pensat pel ball dels nuvis, l'únic cop que ho hem comentat amb algú ens ho van prendre! perquè estaven dubtant quin posar; després del ball ens van demanar perdó, jajaja... ja els hi vam dir que igualment serà el nostre tema: Contigo (El Canto del Loco)
És que tenim una història d'amor amb el grup des que vam començar a sortir... en fi... si la voleu també us la deixem! jeje
Nosaltres podeeeeeeeeeeem
Cada dia estan sortint coses noves, interessants, i com boges com jo escriuen tropocentes coses...doncs es van sumant pàgines

Autor: annaiesteve » dj. juny 25, 2009 9:27 pm

Autor: Petita83 » dj. juny 25, 2009 10:29 pm
annaiesteve ha escrit:SI, SI DEMÀ 1 ANY !!!!!!!!!!!!!!! Q FORT!
JA COMENÇEM A CONTAR ENRERE!
EL TEMA REGIM, JO ESTIC IGUAL I CADA DIA Q PASSA HEM VEIG MES INFLADA , TAMBE SON ELS NERVIS DE LA FEINA I TOT PLEGAT AIX NO SE......
BE REINES MARXO A DORMIR
Autor: ninembo » ds. juny 27, 2009 3:22 pm
annaiesteve ha escrit:SI, SI DEMÀ 1 ANY !!!!!!!!!!!!!!! Q FORT!

Autor: Petita83 » dg. juny 28, 2009 8:31 pm
ninembo ha escrit:annaiesteve ha escrit:SI, SI DEMÀ 1 ANY !!!!!!!!!!!!!!! Q FORT!
Això passa volant!! a mi d'aquí una setmana i poc ja em quedaràn només 10 mesos!!!!! ja tindré temps d'estaviar més?? jeje
Enhorabona!

Autor: trish » dt. juny 30, 2009 8:53 am
Autor: adena » dt. juny 30, 2009 1:29 pm
Autor: Petita83 » dt. juny 30, 2009 8:45 pm
adena ha escrit:Muy buenas guapas,
no tengo casi ni tiempo para conectarme, quiero vacaciones yaaaaaaaaaaaaaa...
yo ya he reservado el fotografo, dicho y hecho. Ayer fuimos a ver a Joan Cabes y ya le dimos paga y señal. No queremos marearnos mucho.
Ya me contareis .
Besines
(necesito no dar golpe)
Autor: adena » dc. jul. 01, 2009 8:52 am
Autor: ninembo » dc. jul. 01, 2009 9:23 am

Autor: adena » dc. jul. 01, 2009 1:26 pm
Autor: Petita83 » dc. jul. 01, 2009 1:45 pm
adena ha escrit:JAJAJAJAJA
es que nosotros somos de ideas fijas, a la que vemos algo que nos gusta para que vamos a seguir buscando.
Ademas la última vez que hable con Marta del Mas, me dijo que personalmente a ella era el que más le gustaa. Asi que otra cosa menos.
Ahora si que me olvido hasta enero.
Bueno queda ver las ferias, paro los detalllitos y demas.
Ya me ireis diciendo.
Y tú ¿como lo llevas???? He estado mirando vestidos por internet y ya voy encontrando mi estilo.
![]()
![]()
![]()
Haber si llegan las vacaciones yaaaaaaaa
Yo el estilo lo tengo muy claro, escote palabra de honor y falda voluminosa o con bastante cola, vamos princesita pero con telas poco recargadas... Otro tema será que cuando empiece me encuentre que mi idea y la realidad se dan de tortas XDDD

Autor: Petita83 » dc. jul. 01, 2009 1:47 pm
ninembo ha escrit:Nosotros no hemos ido a ver ninguno, de momento todo por internet, a ver si al volver de vacaciones... pero de momento, los que tenemos más interés en ver son Doble Imatge (habrá que valorar su precio + canon + cubiertos) y Joan Cabes. Son de los que tenemos mejores referencias.
Me alegro que ya tengas fotógrafo Adena, una cosa menos de qué preocuparse!!
Autor: ninembo » dc. jul. 01, 2009 4:08 pm
Petita83 ha escrit:anda que los restaurantes, a pesar de lo que digan, no se la saben larga ni nada...
adena ha escrit:Si te puedo ayudar en algo aqui me tienes..
Tema detalles alguna teneis algo??????

Autor: Petita83 » dc. jul. 01, 2009 10:57 pm
ninembo ha escrit:Petita83 ha escrit:anda que los restaurantes, a pesar de lo que digan, no se la saben larga ni nada...
pos no son tontos, no!!adena ha escrit:Si te puedo ayudar en algo aqui me tienes..
Tema detalles alguna teneis algo??????
Muchas gracias a TODAS! Gracias al foro nos podemos enterar de muchas cosas, lo mismo digo, si os puedo ayudar en lo que sea aquí estoy.
Buuufffffffffff los detalles, ni idea. Ayer estuvimos hablando de a quién le vamos a dar algún regalo/detalle/muñeco... o lo que sea. A parte de los detallitos de invitados, que supongo haremos uno para chicas y otro diferente para chicos, es lo único que hemos sacado en claro, ya es algo!!
Tenemos que rehacer la lista de invitados porque nos han salido algunos nuevos que no habíamos contado, qué despiste!!
Autor: adena » dj. jul. 02, 2009 1:20 pm

Autor: Petita83 » dj. jul. 02, 2009 1:54 pm
adena ha escrit:[UF, LOS DETALLES..
YA TE DIGO QUE ME HE QUITADO UN PESO DE ENCIMA CON EL FOTOGRAFO. ESO SI, EL PROMERO QUE VI, PARA QUE BUSCAR MAS..
AHORA A AHORRAR Y HASTA ENERO NADA DE NADA. HABER SI EN LAS FERIAS ENCONTRAMOS ALGUNA GANGA.![]()
Autor: alberticristina » dg. jul. 05, 2009 1:54 am