NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 30, 2009 11:40 pm

nuvia2010 ha escrit:Al natural son mes boniquetes, porten swarovsky (o com sescrigui) a la part del davant i brillen molt i com soc una garsa... jejejejejeje i son molt amples i comodes :) Una cosa menys!!!!!!!!!!

A veure que us semblen :)

Laucob, com esta la peque??? Ahir vam anar a portar el regalet a uns amics que estan a punt, a punt de tenir el bebe i per portali a lhospital el meu amore li ha volgut comprar una gorreta del ferrari super xula, jejejeje Es ferrarista fins a la mort!!!!

Són mooooooolt xul.les!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'agraden mooooolt!!!!! Ta mare s'ha animat? Tú estàs bé x això del gosset? M'estic preparant la programació didàctica i és un rotllooooooooo, em smbla ke improvitzaré una mica... m'ho estic escrivint tot però m'adormoooooooo. :-(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 01, 2009 12:15 am

Nenes que no, que dijous no és... és divendres lo de la programació pq dijous arriben fins a la LE i la LO serà divendres ja... bieeeeeeeen!!! Un dia més per ensajar... jejejeje >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Així que miriameta, com que faltaré tot el matí al curset, en quan hagi acabat l'exposició del treball, estic disponible!!! Ara l'hora no la sé... te la diré demà que suposo que surtirà publicat l'hora que he d'acudir!!! Així que per poc que pugui conta amb mi!!! Petonets!!! :o-o:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. jul. 01, 2009 7:14 am

Bon dia guapíssimes! ::love:: ::love::

Moltes gràcies a totes per felicitar-me, sou lo millor!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Miri, jo el divendres a la tarda si que puc estar disponible...

Nuvia, primer em sap molt greu el del gosset :-( :-( i segon, les sabates són molt xul·les!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Lluneta preciosa, d'aquí no res ja sóm divendres i ja hauràs acabat del tot!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ho haurem de celebrar!!!! hehehe Tranquil·la que segur que t'anirà bé (imagina que estan tots amb pilotes!!! hehehe :-)ok: :-)ok: :-)ok: )

Cuca, disfruta molt de les vacances!!!! :-)) :-))

Amelie, guapi!!! A la pròxima quedada no pots faltar!!! :-) :-) :-) :-)

Annalleida, com portes tots els preparatius??? :-):-):-):

Cc83, segur que a la Prats us quedarà una boda molt guapa!!! Ara ho apuntaré a la llista :-)ok:

Si hem deixo alguna cosa per comentar o a algú...ho sento però no m'ho he llegit tot i no se si hi ha alguna novetat més :o-o: :o-o: :o-o:

Petons!!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: cc83 » dc. jul. 01, 2009 7:18 am

lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:
Amelie ha escrit:
cc83 ha escrit:
Amelie ha escrit:Bones CC83 Ei!! Ja tens l'esglèsia i el restaurant, això és un gran que!! Bueno ara et toca la setmaneta de tour fotogràfic, espero que et vagi molt bé!!!

Per cert nenes les que us caseu a Sant Llorenç qui us farà la cerimònia, perquè nosaltres no coneixem a ningú i el mossen que ens va atendre quan van demanar el dia, ens va dir que busquesim el mossen que oficiarie la misa, es més que res per si coneixeu algún que estigui bé.

Hola!! doncs si... lo més gros ja està.. avui comencem el tour fotogràfic amb una noia k es diu Iolanda Sebé, a veure k tal.....
Jo de mossens no en tinc ni idea, però al maig vaig anar a una boda a Sta. Teresita i el mossen va ser una canya...

Hola CC83 que tal va anar amb la Iolanda Sebé?? Si no m'equivoco aquesta és la que està a camp de mart, que té un estudi molt modernet no?! Bueno carregat d'energia i a continuar amb el tour, ja ens explicaràs quin és el resultat!! Ah! i del mossen si t'assabentes del nom m'ho dius, Una Abraçae!!!

Holaa!!! doncs amb la Iolanda va anar molt be, una noia molt maja i té un estudi molt guai, i si, esta allí a camp de mart. Avui a per un altre, un noi que es diu Rafa Rodríguez, en sabeu algo??
Lo del mossen, ja li preguntaré a la meva amiga a veure com es deia... que ens vam fer un fart de riure... jejejje
Una altra abraçada!

Ho sento no sé quin fotògraf dius...
Jo també conec un mossen que fa misses a Balaguer que fa molt de riure jejeje és genial! Jo ric molt a les seves misses i crec recordar que és d'Àger o algo així.
Divendres pujo a Balaguer a grabar l'anell!!! i a que em donin el certificar de garantia del brillant que encara no el tinc...
X cert, dijous faig la defensa de la programació... ai mare meva... encara no m'he mirat res!!! Quin pànic!!! :-)ok:

ah si??jajaja l'anell no sera d'una joiera k es diu Noemí Ruiz??? hi va un munt de gent de fora d balaguer... el meu también es d'alli i per cert, también he d'anar a grabar-lo. bueno ja ho sas, si t'avorreixes una mica per blg dius algo! jejej
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: cc83 » dc. jul. 01, 2009 7:22 am

lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Wuapessssssssssssss!!! Jo també penso que el Palau de Margalef és un lloc idoni, és super xul.lo però ja s'hi casava mon germà així que vam escollir un altre lloc diferent, que també m'agrada moltísssim!!! És, per qui no ho sabeu, la Boscana del Resquitx a Bellvís...
http://www.resquitx.com/vila_magna/boscana/index5.html

X cert c83 com us van tractar a la Prats?? Es que jo a la dona la trobo massa empegalosa... i els preus què tal? (si és pot preguntar, és clar)!!! Bé, ja contareu!!!
Annalleida ja he vist que t'havies emprovat vestits de la RC 2010, quina enveja sana què em fas!!!
X cert heu vist els vestits de Almanovias la nova marca de RC, hi ha un post per aki... són xul.lísiiiiiiiiimmmmmmmsssssssss, m'encanten, no sabria pas quin triar sincerament... quin estrés m'està agafant!!! :-)ok:

Hola guapa!! bueno bueno... 11 mesets... aixó esta aki ja mateix... jejej
A la Prats va anar molt be, perquè ens va atendre un dels fills i res que veure amb la mare, molt correcte. Ens van ensenyar l'hotel que es una passada... vaig flipar!! Pel que fa als preus doncs van de 125€ endavant, així k tot depen del peix que tries.
Per cert, el tema dels vestits, es veritat que quan tries un vestit, ja no el venen més a lleida??

Bno els preus no estàn malament i el lloc tampoc!!! L'hotel és l'únic de 5 estrelles de la ciutat... jo también vull anar-hi un dia només per veure'l!!!! T'entra al preu l'hotel o no? A la boscana si... te deixen la casa per dormir-hi sense cost i els convidats 60 e per parella, tmpoc està malament...

Doncs, l'hotel no entra al preu, pero ens han dit k ens prepararien una oferta amb circuit spa, a veure... Aixó de la Boscana esta molt be no? així no cal agafar el cotxe ni res, i si tens familia de fora o algo, doncs au tots allí!! jejeje esta guai. Crec recordar k a Margalef em van dir k entrava una habitació a l'hotel AC...
cc83

EntradaAutor: ise » dc. jul. 01, 2009 7:23 am

ise ha escrit:Poso la llista aquí que es veurà més!!!

____________BODES LLEIDATANES 2010________________

MARÇ

27-03-10 Nuvia2010
Cerimònia: esglesia Sant Llorenç
Convit: Palau de Margalef

ABRIL

10-04-10 Annalleida
Cerimònia:

MAIG

01-05-10 Cala84
Cerimònia: Catedral de Lleida
Convit: Masia Salat

15-05-10 Amelie
Cerimònia: esglesis de Sant Llorenç
Convit: Finca del Resquitx - Boscana

29-05-10 Lluneta 29
Cerimònia: esglesia de Sant Joan a les 6 de la tarda.

29-05-10 Cuca Lleida
Cerimònia: Esglesia de Sant Llorenç

JUNY

26-06-10 Ise
Cerimònia: Finca Resquitx - Boscana
Convit: Finca Resquitx - Boscana

JULIOL

03-07-10 cc83
Cerimònia: Sant Crist de Balaguer
Convit: La Prats

10-07-10 LaNoelieta
Convit: Caves Raïmat

SETEMBRE

25-09-10 Pikys
Cerimònia: esglèsia de Sant Llorenç
Convit: La Fonda

OCTUBRE

10-10-10 Gemma84
Cerimònia:

Que falta algú més o hi ha alguna cosa malament?????

Deu ni dó de les que sóm, no??? ::love:: ::love:: guai! guai!!
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: cc83 » dc. jul. 01, 2009 7:27 am

ise ha escrit:Bon dia guapíssimes! ::love:: ::love::

Moltes gràcies a totes per felicitar-me, sou lo millor!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Miri, jo el divendres a la tarda si que puc estar disponible...

Nuvia, primer em sap molt greu el del gosset :-( :-( i segon, les sabates són molt xul·les!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Lluneta preciosa, d'aquí no res ja sóm divendres i ja hauràs acabat del tot!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ho haurem de celebrar!!!! hehehe Tranquil·la que segur que t'anirà bé (imagina que estan tots amb pilotes!!! hehehe :-)ok: :-)ok: :-)ok: )

Cuca, disfruta molt de les vacances!!!! :-)) :-))

Amelie, guapi!!! A la pròxima quedada no pots faltar!!! :-) :-) :-) :-)

Annalleida, com portes tots els preparatius??? :-):-):-):

Cc83, segur que a la Prats us quedarà una boda molt guapa!!! Ara ho apuntaré a la llista :-)ok:

Si hem deixo alguna cosa per comentar o a algú...ho sento però no m'ho he llegit tot i no se si hi ha alguna novetat més :o-o: :o-o: :o-o:

Petons!!!!

Bon dia Ise!! felicitats amb retràs, espero que passessis un dia genial!! i ja de pas...que caiguessin molts regalets!! jejejej
cc83

EntradaAutor: cc83 » dc. jul. 01, 2009 7:29 am

lluneta29 ha escrit:Nenes que no, que dijous no és... és divendres lo de la programació pq dijous arriben fins a la LE i la LO serà divendres ja... bieeeeeeeen!!! Un dia més per ensajar... jejejeje >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Així que miriameta, com que faltaré tot el matí al curset, en quan hagi acabat l'exposició del treball, estic disponible!!! Ara l'hora no la sé... te la diré demà que suposo que surtirà publicat l'hora que he d'acudir!!! Així que per poc que pugui conta amb mi!!! Petonets!!! :o-o:

Molts ànims per divendres!!!!!! tinc dos amigues k también els hi ha tocat divendres, així k encendrè una espelmeta per les tres!!! jejejejje anims!!!!!
cc83

EntradaAutor: cc83 » dc. jul. 01, 2009 6:22 pm

ja tenim fotògraf!!!!!!!!!!!!!!!!! jejjeje finalment la Iolanda Sebé, ens ha agradat molt, es molt maja i hi ha hagut feeling... jejej una cosa menys!!!!!!
cc83

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 01, 2009 6:31 pm

cc83 ha escrit:ja tenim fotògraf!!!!!!!!!!!!!!!!! jejjeje finalment la Iolanda Sebé, ens ha agradat molt, es molt maja i hi ha hagut feeling... jejej una cosa menys!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: deu ni do què ràpids que aneu amb tot això!!! Bieeeeen!!! Fa uns dies no tenies res i mira ara... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: molt bé!!!! Ja no us queda res!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: heu agafat video també? :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 01, 2009 6:32 pm

laucorb com va la calor?? No pots ni anar a les piscines???
Jo n'acabo de tornar!!! STik suuuper fresquetaaaaaaaaaa!! No volia marxar!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 01, 2009 6:33 pm

cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Nenes que no, que dijous no és... és divendres lo de la programació pq dijous arriben fins a la LE i la LO serà divendres ja... bieeeeeeeen!!! Un dia més per ensajar... jejejeje >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Així que miriameta, com que faltaré tot el matí al curset, en quan hagi acabat l'exposició del treball, estic disponible!!! Ara l'hora no la sé... te la diré demà que suposo que surtirà publicat l'hora que he d'acudir!!! Així que per poc que pugui conta amb mi!!! Petonets!!! :o-o:

Molts ànims per divendres!!!!!! tinc dos amigues k también els hi ha tocat divendres, així k encendrè una espelmeta per les tres!!! jejejejje anims!!!!!

Merci wuapa però dsps de parlar amb varia gent, m'ho han pintat tant negre que em smbla que passo bastant del tema pq saps? A tothom que li dic l'especialitat es fica les mans al cap i això em desanima bastant... ho sé que ho tinc cru però no cal que m'ho insisteixin jope... stik molt desanimada la veritat... :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cc83 » dc. jul. 01, 2009 6:34 pm

lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:ja tenim fotògraf!!!!!!!!!!!!!!!!! jejjeje finalment la Iolanda Sebé, ens ha agradat molt, es molt maja i hi ha hagut feeling... jejej una cosa menys!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: deu ni do què ràpids que aneu amb tot això!!! Bieeeeen!!! Fa uns dies no tenies res i mira ara... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: molt bé!!!! Ja no us queda res!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: heu agafat video també? :-)

Hola!! siiii k guaii!!! es k sempre ens ha passat, som molt ràpids triant i estem casi sempre d'acord, ja ens va passar amb les cosetes del pis... ejejjeje i no, de moment hem decidit no agafar vídeo.
Com va la preparació de divendres?? estas molt nervioseta?? animmsss
cc83

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 01, 2009 6:34 pm

ise ha escrit:
ise ha escrit:Poso la llista aquí que es veurà més!!!

____________BODES LLEIDATANES 2010________________

MARÇ

27-03-10 Nuvia2010
Cerimònia: esglesia Sant Llorenç

ABRIL

10-04-10 Annalleida
Cerimònia:

MAIG

01-05-10 Cala84
Convit: Masia Salat

15-05-10 Amelie
Cerimònia: esglesis de Sant Llorenç

29-05-10 Lluneta 29
Cerimònia: esglesia de Sant Joan a les 6 de la tarda.

29-05-10 Cuca Lleida
Cerimònia: Esglesia de Sant Llorenç

JUNY

26-06-10 Ise
Cerimònia: Finca Resquitx - Boscana
Convit: Finca Resquitx - Boscana

JULIOL

03-07-10 cc83
Cerimònia: Sant Crist de Balaguer
Convit: La Prats

10-07-10 LaNoelieta
Convit: Caves Raïmat

SETEMBRE

25-09-10 Pikys
Cerimònia: esglèsia de Sant Llorenç
Convit: La Fonda

OCTUBRE

10-10-10 Gemma84
Cerimònia:

Que falta algú més o hi ha alguna cosa malament?????

Deu ni dó de les que sóm, no??? ::love:: ::love:: guai! guai!!

Actualitza la gemma que va dir que es casava al Castell de Lleida, a la Seu!!! jejeje
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 01, 2009 6:36 pm

cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Hola!! siiii k guaii!!! es k sempre ens ha passat, som molt ràpids triant i estem casi sempre d'acord, ja ens va passar amb les cosetes del pis... ejejjeje i no, de moment hem decidit no agafar vídeo.

No nerviosa encara no... però desanimada un rato... avui feia un curset i un que era d'història es va cansar de les opos i es va passar a fer educació física pq lo d'història era impossible, quan li he dit que feia les opos, quasi m'ha tracta de loca... ja sé que és impossible però bno... no cal que m'ho vagin dient joer... :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cc83 » dc. jul. 01, 2009 6:36 pm

lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:

Merci wuapa però dsps de parlar amb varia gent, m'ho han pintat tant negre que em smbla que passo bastant del tema pq saps? A tothom que li dic l'especialitat es fica les mans al cap i això em desanima bastant... ho sé que ho tinc cru però no cal que m'ho insisteixin jope... stik molt desanimada la veritat... :-(

Alaaaa noo!! no et desanimis!! la gent es una mica així a vegades... pero tu no et desanimis pk no sas el que passará. Lo mes important es posar-hi ganes i intentar-ho fer a tope, ja veuras que els deixaras impresionats!! venga animillosssss!!
cc83

EntradaAutor: cc83 » dc. jul. 01, 2009 6:38 pm

lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

No nerviosa encara no... però desanimada un rato... avui feia un curset i un que era d'història es va cansar de les opos i es va passar a fer educació física pq lo d'història era impossible, quan li he dit que feia les opos, quasi m'ha tracta de loca... ja sé que és impossible però bno... no cal que m'ho vagin dient joer... :-(

jo... se'ns estan creuant els missatges... jajaja bueno tu no te l'escoltis a la gent, que moltes vegades parlen per parlar. com li dic a una amiga: "pero algú haurà d'entrar no??" perque no pots ser tu?
cc83

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 01, 2009 6:39 pm

cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:

Alaaaa noo!! no et desanimis!! la gent es una mica així a vegades... pero tu no et desanimis pk no sas el que passará. Lo mes important es posar-hi ganes i intentar-ho fer a tope, ja veuras que els deixaras impresionats!! venga animillosssss!!

Ojalà que tinguis raó però no sé ni per on començar a explicar... encara m'he de fer el guió així que mira com anem... quin desastre! A més enlloc de preparar-me la, me'n he anat a la piscina així que mira com vaig...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cc83 » dc. jul. 01, 2009 6:42 pm

lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:

Ojalà que tinguis raó però no sé ni per on començar a explicar... encara m'he de fer el guió així que mira com anem... quin desastre! A més enlloc de preparar-me la, me'n he anat a la piscina així que mira com vaig...

jejejej bueno hi ha temps per tot, una mica d'organització i ja esta. segur k t'has passat tot el matí enmig d'unitats didàctiques, competències generals i objectius i ..... així k un ratet d relax se'l mereix tothom!
cc83

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 01, 2009 6:42 pm

Divendres a les 8:00 del matí em toca... la primera.............. quin desastre!!! Amb lo dormits que estaràn... mare meva!!! :-( :-(
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants