NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 01, 2009 6:43 pm

cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Nenes que no, que dijous no és... és divendres lo de la programació pq dijous arriben fins a la LE i la LO serà divendres ja... bieeeeeeeen!!! Un dia més per ensajar... jejejeje >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Així que miriameta, com que faltaré tot el matí al curset, en quan hagi acabat l'exposició del treball, estic disponible!!! Ara l'hora no la sé... te la diré demà que suposo que surtirà publicat l'hora que he d'acudir!!! Així que per poc que pugui conta amb mi!!! Petonets!!! :o-o:

Molts ànims per divendres!!!!!! tinc dos amigues k también els hi ha tocat divendres, així k encendrè una espelmeta per les tres!!! jejejejje anims!!!!!

Merci wuapa però dsps de parlar amb varia gent, m'ho han pintat tant negre que em smbla que passo bastant del tema pq saps? A tothom que li dic l'especialitat es fica les mans al cap i això em desanima bastant... ho sé que ho tinc cru però no cal que m'ho insisteixin jope... stik molt desanimada la veritat... :-(

Alaaaa noo!! no et desanimis!! la gent es una mica així a vegades... pero tu no et desanimis pk no sas el que passará. Lo mes important es posar-hi ganes i intentar-ho fer a tope, ja veuras que els deixaras impresionats!! venga animillosssss!!

Ojalà que tinguis raó però no sé ni per on començar a explicar... encara m'he de fer el guió així que mira com anem... quin desastre! A més enlloc de preparar-me la, me'n he anat a la piscina així que mira com vaig...

jejejej bueno hi ha temps per tot, una mica d'organització i ja esta. segur k t'has passat tot el matí enmig d'unitats didàctiques, competències generals i objectius i ..... així k un ratet d relax se'l mereix tothom!

Que vaaaaaaaa si faig un curset a la EOI... imagina't!!! :-/ :-/
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cc83 » dc. jul. 01, 2009 6:45 pm

lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Nenes que no, que dijous no és... és divendres lo de la programació pq dijous arriben fins a la LE i la LO serà divendres ja... bieeeeeeeen!!! Un dia més per ensajar... jejejeje >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Així que miriameta, com que faltaré tot el matí al curset, en quan hagi acabat l'exposició del treball, estic disponible!!! Ara l'hora no la sé... te la diré demà que suposo que surtirà publicat l'hora que he d'acudir!!! Així que per poc que pugui conta amb mi!!! Petonets!!! :o-o:

Molts ànims per divendres!!!!!! tinc dos amigues k también els hi ha tocat divendres, així k encendrè una espelmeta per les tres!!! jejejejje anims!!!!!

Merci wuapa però dsps de parlar amb varia gent, m'ho han pintat tant negre que em smbla que passo bastant del tema pq saps? A tothom que li dic l'especialitat es fica les mans al cap i això em desanima bastant... ho sé que ho tinc cru però no cal que m'ho insisteixin jope... stik molt desanimada la veritat... :-(

Alaaaa noo!! no et desanimis!! la gent es una mica així a vegades... pero tu no et desanimis pk no sas el que passará. Lo mes important es posar-hi ganes i intentar-ho fer a tope, ja veuras que els deixaras impresionats!! venga animillosssss!!

Ojalà que tinguis raó però no sé ni per on començar a explicar... encara m'he de fer el guió així que mira com anem... quin desastre! A més enlloc de preparar-me la, me'n he anat a la piscina així que mira com vaig...

jejejej bueno hi ha temps per tot, una mica d'organització i ja esta. segur k t'has passat tot el matí enmig d'unitats didàctiques, competències generals i objectius i ..... així k un ratet d relax se'l mereix tothom!

Que vaaaaaaaa si faig un curset a la EOI... imagina't!!! :-/ :-/

jejejej bueno pues fas una cosa, quan arribis allí el divendres a les 8 del matí, per despertar-los una miketa, els hi començes a explicar tot en anglès i els deixes impresionats! ajajja venga una rialleta!!!!
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 01, 2009 6:47 pm

Bno no sé noia saps què? Me'n vaig a fer els deures del curset i a preparar-me la programació... tu saps si me l'he de preparar molt? He escrit més o menys el que vull dir però ara falta acabar-ho i controlar el temps... no sé no m'ho he preparat massa bé la veritat és que m'he relaxat molt. =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cc83 » dc. jul. 01, 2009 6:49 pm

lluneta29 ha escrit:Bno no sé noia saps què? Me'n vaig a fer els deures del curset i a preparar-me la programació... tu saps si me l'he de preparar molt? He escrit més o menys el que vull dir però ara falta acabar-ho i controlar el temps... no sé no m'ho he preparat massa bé la veritat és que m'he relaxat molt. =0-0-)

jo crec que t'has de fer una mica de guió amb lo que vols dir, pero lo demès ha d'anar sortint sol en aquell moment... anims!!!
cc83

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 01, 2009 6:51 pm

cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Bno no sé noia saps què? Me'n vaig a fer els deures del curset i a preparar-me la programació... tu saps si me l'he de preparar molt? He escrit més o menys el que vull dir però ara falta acabar-ho i controlar el temps... no sé no m'ho he preparat massa bé la veritat és que m'he relaxat molt. =0-0-)

jo crec que t'has de fer una mica de guió amb lo que vols dir, pero lo demès ha d'anar sortint sol en aquell moment... anims!!!

Merci wuapa!!! Ja parlarem me'n vaig a fer alguna coseta!!! Fins ara wuapa!!! :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cc83 » dc. jul. 01, 2009 6:52 pm

lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:

Merci wuapa!!! Ja parlarem me'n vaig a fer alguna coseta!!! Fins ara wuapa!!! :-)) :-)) :-))

fins ara!!!
cc83

EntradaAutor: PIKYS » dc. jul. 01, 2009 7:37 pm

Hola lluneta 29, anims i no facis cas al que digui la gent, tu pensa que una de les places ha de ser per tu. Al guio ficat clar els punts a seguir i 4 paraules claus, pensa que com menys miris el guió millor. No se si ho tens pensat pero quedaries molt bé donant un guio als del tribunal. Jo no vaig entregar ni el mateix que el meu , nomes els punts claus. Aprenta-la una mica i si tens les idees clares la plaça es teva!! Anims que ja queda menys. I pensa que tu pots i no et preocupis per ser la primera a vegades és millor. Jo vaig ser la ultima i em deien no t'escoltaran i mira vaig aprovar aixi que tu pensa amb lo teu i deixa als demes. SORT guapa
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 01, 2009 8:40 pm

PIKYS ha escrit:Hola lluneta 29, anims i no facis cas al que digui la gent, tu pensa que una de les places ha de ser per tu. Al guio ficat clar els punts a seguir i 4 paraules claus, pensa que com menys miris el guió millor. No se si ho tens pensat pero quedaries molt bé donant un guio als del tribunal. Jo no vaig entregar ni el mateix que el meu , nomes els punts claus. Aprenta-la una mica i si tens les idees clares la plaça es teva!! Anims que ja queda menys. I pensa que tu pots i no et preocupis per ser la primera a vegades és millor. Jo vaig ser la ultima i em deien no t'escoltaran i mira vaig aprovar aixi que tu pensa amb lo teu i deixa als demes. SORT guapa

Moltes gràcies wuapa... ja miraré que faig... de moment m'ho he escrit ara practicaré i faré el guió per al tribunal i un per a mi... així puc ficar paraules clau?? No ho sabia això... cadascú em diu una cosa diferent! Aixs mare meva quins nervis que tinc ja... :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cc83 » dv. jul. 03, 2009 6:58 am

molta sort lluneta!!! pensa k avui ja hauras acabat i podras disfrutar de l'estiu!!
cc83

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 03, 2009 12:03 pm

Nenes... no tinc paraules de com ha anat... bno si, FATAL. Les respostes a les preguntes no han pogut ser més penoses, fins i tot, he dit que per fer callar una clase, pego 4 crits i andando... buffffffffffffff per l'any que ve ja he aprés, mira tú però sap greu... en fi no estic massa animada avui què hi farem. Els nervis m'han fet una mala passada... :-( :-( encara no em crec com he pogut dir això... i les altres respostes no hansigut molt millor no creieu... què hi farem! Se mha notat que no sabia del què parlava, m'han preguntat sobre competències bàsiques i jo d'aquest tema... ni flowers! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: PIKYS » dv. jul. 03, 2009 1:01 pm

EI no et desanimis, ara no hi pensis més, el fet fet està. Ara disfruta de les vacances i el dia que surtin notes mires i ja està. Tu ja has fet el que has pogut. i la resposta no es tan exagerada perquè al final el que fem perque callin és pegar 4 crits i qui digui que no! és mentida. Anims i bones vacances
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: miriameta » dv. jul. 03, 2009 2:32 pm

Ei wapetona!!

Tu hu has intentat i has fet el que has pogut!! i això t´ha de fer animar. Perque qui fa el que pot no esta obligat a mes!!
A mes a mes, això dels 4 crits es el que mes funcione i has sigut mes sincera que ningu.

Anims dona!!! a por ellos!!! encara no saps la nota aixi que res de desanimarte, l´unic que has de fer ara es una sola cosa!!!

DISFRUTA DE L´ESTIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 03, 2009 3:50 pm

PIKYS ha escrit:EI no et desanimis, ara no hi pensis més, el fet fet està. Ara disfruta de les vacances i el dia que surtin notes mires i ja està. Tu ja has fet el que has pogut. i la resposta no es tan exagerada perquè al final el que fem perque callin és pegar 4 crits i qui digui que no! és mentida. Anims i bones vacances

Gràcies a les dues... només estic contenta pq tinc vacances però per lo demés no la veritat... ja se'm passarà... però pensar que ptser al setembre no tinc feina, m'angoixa una mica però bno... què te de dir miriameta! Heu arreglat lo de l'Euge??? ::-)
Ise! He vist la teva trucada ara pq estava dinant i el mòvil al pis de dalt... quan acabis de treballar te truco... !!! Perdó! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 03, 2009 3:52 pm

cc83 ha escrit:molta sort lluneta!!! pensa k avui ja hauras acabat i podras disfrutar de l'estiu!!

Gràcies wuapi!!!! Les coses no han anat com m'esperava els nervis m'han traït però bno... per un altre any ja em prepararé millor... sobretot, les pu... competències bàsiques que me tenen atravessada... s'ha notat que no m'enterava de res però és que ells tmpoc... ni s'han mirat la programació, se la miraven mentre ho explicava i jasta. ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dv. jul. 03, 2009 4:05 pm

Seguim igual wapetona... mes temps que tenim per estar juntets.. ahir vam fer 7 anys!!! Quina pasada!!! ::love::

He de parlar amb tu, despres t´envio un privi. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 03, 2009 4:19 pm

miriameta ha escrit:Seguim igual wapetona... mes temps que tenim per estar juntets.. ahir vam fer 7 anys!!! Quina pasada!!! ::love::

He de parlar amb tu, despres t´envio un privi. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Vale... envia'm que m'has deixat intrigada... 7 anys junts!!! Mare meva!!! Tota una vida junts... i a només 2 mesets per casar-vos!!! Ueeeeeeeeeeeeeee!!! Jo he vist un vestit per la teva boda... ara només falta anar-lo a comprar... ::love:: ::love:: ja te l'ensenyaré pq el vegis que aquell dia al igual no veus res... :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. jul. 03, 2009 4:25 pm

Hola noies!!!!

estic aqui "d'estrangis" però es k estic cansadaaaaaaaaaaaaa de treballar :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 03, 2009 4:27 pm

ise ha escrit:Hola noies!!!!

estic aqui "d'estrangis" però es k estic cansadaaaaaaaaaaaaa de treballar :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:

Ja he fet bé de no trucar-te... a quina hora surts? A les 6.30 te va bé que te truqui? M'havia deixat el mòvil al pis de dalt i fins que no he pujat, abans he fet migdiada pq stik agotadaaaaa. ::love:: perdó!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. jul. 03, 2009 4:28 pm

lluneta29 ha escrit:

Ja he fet bé de no trucar-te... a quina hora surts? A les 6.30 te va bé que te truqui? M'havia deixat el mòvil al pis de dalt i fins que no he pujat, abans he fet migdiada pq stik agotadaaaaa. ::love:: perdó!!!

tranquil·la preciosa! ::love:: ::love::

fins a les 7 no acabo de treballar :--( :--( :--( :--( :--(
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 03, 2009 4:31 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

tranquil·la preciosa! ::love:: ::love::

fins a les 7 no acabo de treballar :--( :--( :--( :--( :--(

Vale wuapi a les 7 te truco m'ho he apuntat al mòvil pq tal i com stik avui... aq matí estava més depre ara ja m'ho prenc a catxondeo... t'he d'explicar l'aventura amb el tribunal, s'han cevat amb mi la veritat... unes preguntes que ni tan sols he entés, han donat a entendre que no s'han mirat per a res el treball... eren preguntes molt genèriques q am prou feines he entés... aixs nena!!! Aniré a montserrat a demanar un miracle pq sinó... malament ho veig!!! :-/ :-/
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant