Papallona* ha escrit:laiac ha escrit:Papallona* ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!
que tal tot????????
Eliiiiiiiiiiii????????? fa dies que no se de tu!!!!!!!!! tot bé?????????
bueno avui vaig n+ de tardes!!! a vere si podem parlarrrrrrrr
un petonas!!!!!!!!!!

BON DIAAAAAAAAAA guapissimaaa!!!!!!
DOncs aquest matí aprofita, jo intentaré anar entrant a veure què t'expliques!!!!!
Patunets!!
wapiiii n+ 4 setmanes!!!!
tinc un problem....
aix estic decepcionada.. això de la casa nova es un show!!!!
m'han de canviar alguna cosa de dins la casa, la més important uns marcs de portes... i es clar el constructor me diu que com el fuster ja va cobrar doncs trigará en venir... i jo no se si esperar-me a que acabin de fer tot... o anar cap allí.. que tinc unes ganes!!!!!!!!!!!!!
aixxxxxxxxxx
¿que faig????
a vere si veien més pros o contras que jo!!!
kin mal de cap tot això!!!!!.. com us ratllo...

A veure guapíssima!!!
Si vas cap allà poden passar dues coses.....o bé, que quan estiguis a la casa et relaxis i ja no pensis més i encara tardin més a canviarse els marcs de les portes.........o que quan hi vagis estiguis igualment pendent de tot el que et falta, i et facis pesada fins que no t'ho canviin!!!!!
La meva opció.........indubtablement és anar cap allà......no esperis a tenir tot tot tot perfecte, perque si en teniu ganes d'anar a la casa, i queden petites coses ja les arreglareu....a veure, si aquestes coses veus que estaran rapid rapid pos espereu-vos, però sinó......aneu-hi i ja ho arreglareu....això si, i ojo amb el que t'he dit....també pot passar que quan ja hi estigueu vivint us relaxeu i després no feu la meitat de coses!!!!!!
A veure què en pensen les altres!!!!!
Petonets!!!