NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Giss » dj. jul. 02, 2009 2:08 pm

Hola boniques!

Avui m'han trucat per lo de les samarretes, ja lis han arribat les mostres per a que vegi com son, així que aniré aquesta tarda i ja s'hauria de decidir.
Alguna m'acompanya? Aniré a partir de les 18.00 que és quan surto de repàs.

Vaig a fer una mica de siesta i després em connecto a veure què dieu.
Petonets!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 02, 2009 2:12 pm

Hola guapes!!
com va aquest dijous? ànims! que poquet a poquet ens acostem al finde... i això vol dir... KEDADA!!!!! en tinc moltes ganes que fa temps que no us veig!!!

Black, nena!! que demà és el gran dia!! per fi t'ho treuràs de sobre!!

Giss, a mi tambe em pica la curiositat... que fas per no fer cues als provadors?

Laiac quines ganes de veure tot el que prepares, els rams, les bossetes d'arros, els detallets montats... ja ho tens tot no?

Papallona, ara portaré la contraria a tothom... jejeje!! però jo et diria que t'esperessis en anar a la casa fins que no vingui el fuster. Ho dic perque els fusters fan molta, pero que molta pols!! Fa un parell de mesos que a nosaltres ens va venir un fuster a posar dos armaris empotrats i ens va canviar els marcs de les portes, i ens va deixar un pis que feia pena... I aixo que encara no hi teniem els mobles!! Sino imagina't... Ens trucaven els dels mobles i ens pressionaven per portar-los, i naltres els deiem que esperavem el fuster primer... i la vam encertar de ple!! A veure, això és el que jo t'aconsellaria, però sé que en tens moltes ganes d'anar-hi i et fa molta ilusio, així que com vegis guapa!

Tara, em pots informar una mica dels preus dels ninos de la Maria Fort? Si no per aqui, per privi, com vulguis. O sino en la quedada. Estic interessada amb aquests ninos, però si dieu que són tan cars potser m'ho repensaria.

Torsaeann com està el tema cotxe?

Mrs Happiness, ja tens marcador!! Ara veuràs com baixa a una velocitat impresionant!!

Eli, com va tot? Demà és el teu dia!!! Que demà et plantaràs a l'any!!!! Ais que bé!!

Estiu, et veurem dissabte?

Petonets ninetes!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 02, 2009 2:22 pm

Giss ha escrit:Hola boniques!

Avui m'han trucat per lo de les samarretes, ja lis han arribat les mostres per a que vegi com son, així que aniré aquesta tarda i ja s'hauria de decidir.

Petonets!

Ai nineta, em sap greu pero aixi tan just no em va bé baixar.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 02, 2009 2:58 pm

Giss ha escrit:Hola boniques!

Petonets!

hola bunicaaaaaaa.. que guai lo de les samarretes!!!..
uff jo no puc acompanyar-tee... treballo.. o sino i tant que em vindria de gust kedar aixxxxxxxx!!!

kina envejaaaaaa siestaaaaaaaaaaaa oeeeeeeee

un b7! :o-o:
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 02, 2009 3:01 pm

nur_jor ha escrit:Hola guapes!!
com va aquest dijous? ànims! que poquet a poquet ens acostem al finde... i això vol dir... KEDADA!!!!! en tinc moltes ganes que fa temps que no us veig!!!

Giss, a mi tambe em pica la curiositat... que fas per no fer cues als provadors?

Laiac quines ganes de veure tot el que prepares, els rams, les bossetes d'arros, els detallets montats... ja ho tens tot no?

Papallona, ara portaré la contraria a tothom... jejeje!! però jo et diria que t'esperessis en anar a la casa fins que no vingui el fuster. Ho dic perque els fusters fan molta, pero que molta pols!! Fa un parell de mesos que a nosaltres ens va venir un fuster a posar dos armaris empotrats i ens va canviar els marcs de les portes, i ens va deixar un pis que feia pena... I aixo que encara no hi teniem els mobles!! Sino imagina't... Ens trucaven els dels mobles i ens pressionaven per portar-los, i naltres els deiem que esperavem el fuster primer... i la vam encertar de ple!! A veure, això és el que jo t'aconsellaria, però sé que en tens moltes ganes d'anar-hi i et fa molta ilusio, així que com vegis guapa!

Tara, em pots informar una mica dels preus dels ninos de la Maria Fort? Si no per aqui, per privi, com vulguis. O sino en la quedada. Estic interessada amb aquests ninos, però si dieu que són tan cars potser m'ho repensaria.

Mrs Happiness, ja tens marcador!! Ara veuràs com baixa a una velocitat impresionant!!

Eli, com va tot? Demà és el teu dia!!! Que demà et plantaràs a l'any!!!! Ais que bé!!

Petonets ninetes!!

Nur moltes gràcies pel consell.... precissament aquest es un dels principals contras!!!! pero mira anirem fent mudança i que quedi tot empaquetat alli.. el meu xiquet a aconseguit que li deixin una furgo enorme ara fa un rato.. aixi que aquest cap de 7mana començarem a portar coses.. i després ja vorem....

ja tinc ganes de veurettttt ehhhhhh que amb tu fa molttttttt que no et veigggg

muas! :o-o:
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 02, 2009 3:11 pm

Ninetes, dissabte vau dir que parlariem de les comandes no?

Es que ara estava mirant les webs, i he trobat una que es http://www.grandetalles.com/b2c/ i hi han ventalls i te'ls poden grabar amb els noms i la data!! i si en demanes 105 (que és el minim) et surten per 0.78€!!!!!

Lo dolent és que no es pot enviar a buscar una mostra... i seria arriscar molt no?

M'ho imprimiré i dissabte us ho ensenyo i en parlem!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 02, 2009 3:23 pm

Papallona* ha escrit:
nur_jor ha escrit:Hola guapes!!

Petonets ninetes!!

Nur moltes gràcies pel consell.... precissament aquest es un dels principals contras!!!! pero mira anirem fent mudança i que quedi tot empaquetat alli.. el meu xiquet a aconseguit que li deixin una furgo enorme ara fa un rato.. aixi que aquest cap de 7mana començarem a portar coses.. i després ja vorem....

ja tinc ganes de veurettttt ehhhhhh que amb tu fa molttttttt que no et veigggg

muas! :o-o:

el finde fareu mudança? aneu per feina eh!! jejeje!!
no podras venir a la quedada doncs? si que fa temps que no ens veiem, si!!! jo tambe tinc ganes de veure't!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. jul. 02, 2009 3:25 pm

Hola noietes!!!!!! que tal va això???
Jo aqui estirada al sofa que fa una estona que he vingut de la platja...buff...que bona que estava l'aigua!!! :--=-)

Giss...jo avui no puc de cap manera...pq han de venir a ficar-m'he les mosquiteres...vaja, almenys es el que em van dir...sinó, aniria sense cap problema!!!!

Papallona... es normal que estiguis així dubtant, per mira, ahir li comentava a les noies que fa unes setmanetes que em vingut nosaltres a viure al pis, i encara hi han algunes portes que les han de canviar... juntament amb la finestra de la balconera del pis de dalt, però porto darrera d'ells des de que ens van entregar les claus. Si haguessim esperat a que vinguessin a arreglar les coses, no hauriem ni pintat el pis, ni ficar parquet, ni els mobles, ni cortines ni res de res. Jo t'aconsello, i per experiencia pròpia, esk vosaltres aneu fent el que teniu planejat, però no deixeu en cap moment d'estar darrera d'ells i reclama per lo teu... Ànimmmmsss!!!!

Black...per a que estas estudiant??? potser que totes ho sabeu ja, però.... jo no ho se!!! :-/

Torsaeann...com va el tema del cotxe?? ja heu trobat alguna coseta que us convenci???

Petonets a totes les demès!!!! i anem parlant ok???
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. jul. 02, 2009 3:33 pm

nur_jor ha escrit:Ninetes, dissabte vau dir que parlariem de les comandes no?

Es que ara estava mirant les webs, i he trobat una que es http://www.grandetalles.com/b2c/ i hi han ventalls i te'ls poden grabar amb els noms i la data!! i si en demanes 105 (que és el minim) et surten per 0.78€!!!!!

Lo dolent és que no es pot enviar a buscar una mostra... i seria arriscar molt no?

Gràcies Nur_jor!!! jo encara m'he de mirar la "web de julio" que si s'ha de demanar alguna coseta, doncs es qüestió de fer un cop d'ull, no? el que pasa esk si aqui no pots demanar mostres, buff!! potser es una mica arriscat, encara que sigui bastant economic, no?
Petonets
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 02, 2009 3:51 pm

Mrs. Happiness ha escrit:

Gràcies Nur_jor!!! jo encara m'he de mirar la "web de julio" que si s'ha de demanar alguna coseta, doncs es qüestió de fer un cop d'ull, no? el que pasa esk si aqui no pots demanar mostres, buff!! potser es una mica arriscat, encara que sigui bastant economic, no?
Petonets

precisament aixo es el que em tira enrere...
i mira que a mi m'agradava la idea de trobar ventalls i grabar-los amb els nostres noms i la data, bé de preu i tal... pero demanar-los de cop tots i a cegues... no em convenç...
és arriscat!
a més a més el color que surt a la web no m'agrada, i no trobo el telefon per preguntar si hi ha mes varietat o si me'n poden enviar un de mostra...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 02, 2009 3:54 pm

ja he trobat el contacte!!
vaig a preguntar-ho!!
:-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 02, 2009 3:55 pm

Papallona* ha escrit:
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeessssss!!!!!!!!

Sabeu que ahir ja vaig omplir les meves bossetes d'organza blanques amb l'arròs de colors???????? queden moníiiiiiiiiiiiiissimes!!!jijijijij però ostres, em fa falta arròs.........aa no m'enrecordo si vaig comprar dos o 3 kilos, però he omplert 64 bossetes!!!!! ahir li vaig fer fotos.....ja us les penjaré quan les pasi a l'ordinador!!!!!!!!!!

I aviat la comanda de vistaprint.....en tinc unes ganes!!!!!

aixxxxxxx que falta menys!!!!

laiacccccc
jo no faria més arròs ehhhhhhhhhhh!!! tens moltes bosses!!!
que vols una bosseta per tothom???... aix que et cauran 3 kilos al damunt jajaj

no?????????

un b7!

Aixxxxxxxxxxxxxx mareeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :-/

vols dir?????????????????? :o-o:
mira, ara si puc et poso una foto!!!!!!

Més que res que a nosaltres no serà de cop......sinó que passarem per un passadís fet per la gent i ens aniran tirant arròs!!!! pensa que som uns 200 eeeeeeeeeee..........aixxxxxxx i si la resta de bossetes les omplo de pètals el dia abans?????????aaaaaaaaaaaaiiiiiiiii

quin dilemaaaaaaa!!!!
espera que vaig a buscar la tarjeta i descarrego la foto.....a veure què farieu!!!!!!

ara m'has preocupat..........jijijijij
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 02, 2009 3:59 pm

a veure que em diuen!!!!!!!!
si me'n poguessin enviar un de mostra i estessin bé... seria un xollo! jejeje!
ja us informare
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 02, 2009 4:03 pm

A veure a veure...........no sé si es veu bé!!!! però aquí teniu l'arròs......i encara em sobren 25 bossetes!!!!!!no les acabarieu de fer????
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 02, 2009 4:16 pm

Noies!!!!!!!!!

Crec que sense el permís del meu xicot, he trobat la cançó pel pastís!!!!!!!!!!!!!!!! n'he escoltat quaranta mil, i n'hi quaranta mil de xules..ho haig de reconèixer..........però mira, ara l'he escoltat.....i m'agrada!!!!

És la de BENDITA TU LUZ de Mana i Juan Luis Guerra..............!!!!!es que la Il divo ens agradava molt però.......nuse nusé!!!!!!!!!!

Com puc adjuntar-vos la cançó com feu vosaltres??????

Vaaaaaaa què us posaria les dos, les escolteu i em diu el què val???????

adjuntant l'enllaç ja n'hi ha prou???

Il divo_ I believe in you

http://www.youtube.com/watch_popup?v=uzQVBuxuVc4

O la de Bendita tu luz!!!!! aquesta és una versió en directe, no és la que vull:

http://www.youtube.com/watch_popup?v=k6lBWjC89sE

Opineu!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 02, 2009 5:19 pm

laiac ha escrit:A veure a veure...........no sé si es veu bé!!!! però aquí teniu l'arròs......i encara em sobren 25 bossetes!!!!!!no les acabarieu de fer????

que xulo que et queda!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

molt molt molt xulo!!!

i per 25... ja les pots fer ja!!! si les tens, endavant!! :-)ok:

i en quant a la cançó... no les puc escoltar!!!!! aquesta setmana m'he canviat la pantalla de l'ordenador perque el que tenia abans se m'apagava, i la que tinc ara no té altaveus!!! la d'avans tenia altaveus incorporats i aquesta no! i els he d'instalar... pero no hi penso mai!!!

a veure si ho faig i les escolto!

mira! ara buscaré els altaveus a veure si els trobo...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 02, 2009 7:58 pm

Papallona* ha escrit:
blackmamba ha escrit:Bueno ninetes!!!! me'n vaig a estudiar una micaaaaaaaaaaaaaaaaa

parlem més tard!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

animusssssssssssssssssssssss

aixo ja estaaaaaaaaaaaaaaaaaa i piscinetaaaaaaaaaaa

aix nenaaaaaaaaaaaaaaaa, n'estic farta ja de l'econometria!!! son les 21h i ara acabo d'estudiar!!! passo de mirar-me res més jaaaaaaaaaaaaaa

demà q sigui lo qhagi de ser, q jo a la tarda em poso a prendre el sol!!!!
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 02, 2009 8:00 pm

dona, el preu està forá bé!!! però és lo q tu dius... però bé, dissabte en parlem tranquil·lament!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 02, 2009 8:02 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Hola noietes!!!!!! que tal va això???
Jo aqui estirada al sofa que fa una estona que he vingut de la platja...buff...que bona que estava l'aigua!!! :--=-)

Giss...jo avui no puc de cap manera...pq han de venir a ficar-m'he les mosquiteres...vaja, almenys es el que em van dir...sinó, aniria sense cap problema!!!!

Papallona... es normal que estiguis així dubtant, per mira, ahir li comentava a les noies que fa unes setmanetes que em vingut nosaltres a viure al pis, i encara hi han algunes portes que les han de canviar... juntament amb la finestra de la balconera del pis de dalt, però porto darrera d'ells des de que ens van entregar les claus. Si haguessim esperat a que vinguessin a arreglar les coses, no hauriem ni pintat el pis, ni ficar parquet, ni els mobles, ni cortines ni res de res. Jo t'aconsello, i per experiencia pròpia, esk vosaltres aneu fent el que teniu planejat, però no deixeu en cap moment d'estar darrera d'ells i reclama per lo teu... Ànimmmmsss!!!!

Black...per a que estas estudiant??? potser que totes ho sabeu ja, però.... jo no ho se!!! :-/

Torsaeann...com va el tema del cotxe?? ja heu trobat alguna coseta que us convenci???

Petonets a totes les demès!!!! i anem parlant ok???

aix!!! me queden 3 assignatures de la carrera q he anat deixant... i demà tinc un examen!!! i ja n'estic fins el cul!!!! jejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 02, 2009 8:24 pm

_eLi_ ha escrit:
blackmamba ha escrit:

dona, el preu està forá bé!!! però és lo q tu dius... però bé, dissabte en parlem tranquil·lament!!!!

0,78 €?????? es molt barat no?? he mirat la web però no he trobat akest preu. Dissabte com si que vindré a la kedada (per cert black, apunta'm a la llista jejejeje) ens explikes val?
Lo seu seria demanar una mostra per poguer-ho veure per si despres no t'agrada.

Et passo el link per si hi vols fer una ullada!
http://www.grandetalles.com/b2c/index.p ... ref=grabab

De totes maneres el dissabte ho portaré imprès!!

M'he posat en contacte amb els de la web per veure si hi em poden enviar una mostra, i per preguntar-los si tenen més colors, ja que el blau verd que surt a la foto es feillo... estic esperant resposta!

A veure si em diuen algo abans de la quedada i dissabte ho parlem mes tranquilament!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants