Autor: tara » dv. jul. 03, 2009 7:42 am

Autor: tara » dv. jul. 03, 2009 7:44 am

Autor: laiac » dv. jul. 03, 2009 7:58 am
blackmamba ha escrit:QUEDADA NINETES DISSABTE:
1.- Nur_jor
2.- Blackmamba
3.- tara
4.- Giss
5.- torsaeann
6.- Papallona
7.- Mrs. Happiness
8.- _eli_
uuueeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()

Autor: laiac » dv. jul. 03, 2009 8:00 am
tara ha escrit:Bon dia ninetes, m'he aixecat amb una migranya, estic farta dels mals de cap!
Bueno ens veiem dema, ja veieu que ahir no em vaig connectar, us he trobat a faltar i m'ha costat poser-me al dia!
Ja direu com quedem per dema!

Autor: Papallona* » dv. jul. 03, 2009 10:51 am

Autor: laiac » dv. jul. 03, 2009 11:00 am

Autor: laiac » dv. jul. 03, 2009 11:12 am
_eLi_ ha escrit:blackmamba ha escrit:nur_jor ha escrit:Ninetes, dissabte vau dir que parlariem de les comandes no?
Es que ara estava mirant les webs, i he trobat una que es http://www.grandetalles.com/b2c/ i hi han ventalls i te'ls poden grabar amb els noms i la data!! i si en demanes 105 (que és el minim) et surten per 0.78€!!!!!
Lo dolent és que no es pot enviar a buscar una mostra... i seria arriscar molt no?
M'ho imprimiré i dissabte us ho ensenyo i en parlem!!
dona, el preu està forá bé!!! però és lo q tu dius... però bé, dissabte en parlem tranquil·lament!!!!
0,78 €?????? es molt barat no?? he mirat la web però no he trobat akest preu. Dissabte com si que vindré a la kedada (per cert black, apunta'm a la llista jejejeje) ens explikes val?
Lo seu seria demanar una mostra per poguer-ho veure per si despres no t'agrada.

Autor: tara » dv. jul. 03, 2009 12:09 pm

Autor: nur_jor » dv. jul. 03, 2009 12:44 pm

Autor: laiac » dv. jul. 03, 2009 12:58 pm
nur_jor ha escrit:hola ninetes!!!
Black!! que tal l'examen??
Eli... que avui et queda just un any!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Tara, com estas?
Laiac, els ventalls que comentava ahir els trobaras en aquest link:
http://www.grandetalles.com/b2c/index.p ... ref=grabab
però el color que hi surt és feillo... i els hi he preguntat si tenen mes varietat de colors i si me'n podrien enviar un de mostra... i encara espero resposta!
dema com voleu quedar? lloc? hora? on està aquest lloc que parla la Giss de les camisetes?

Autor: laiac » dv. jul. 03, 2009 12:59 pm
tara ha escrit:Laiac, dema volem fer comanda a la web de julio, per demanar cosetes de mostra, pero si tu vols els vanos, els pots demanar i compartirem despeses, jo crec que t'arribara a temps!
Son xulos i surten a 0.99 euros em sembla!
Et poso unes fotitos!

Autor: blackmamba » dv. jul. 03, 2009 1:01 pm

Autor: laiac » dv. jul. 03, 2009 1:01 pm

Autor: blackmamba » dv. jul. 03, 2009 1:02 pm
laiac ha escrit:blackmamba ha escrit:Gràcies Mrs. Happiness i Nur_jor!!!!
me'n vaig a dormir q demà a les 11h tinc feina q fer!!!! jejejeje
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Pitufinaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
que ahir a la nit estava una mica out, em vaig quedar clapada!!!!!!però us vaig llegir eeeeeeeeeeeee!!!!! colta..........
Moltaaaaaaaaaaaaaa moltaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerddddddddddddd.........!!!!!
que vagi molt molt bé!!!! i escoltaaaaaaa......avui tinc un dia complicadeta, però si veus el missatge passa'm a veure pel despatx!!!!!!!!!! si estic amb un home moreno, cap a gran....és el meu jefecillo que tenim molta feina, però sinó..............tu entra al despatx i em dius algo eeeeeee, fins les 2 estic allí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PAtunetssssssssssss i que et vagi molt molt beeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!
bufff econometria.........si si, hi ha molta gent que li queda, pero l'aproven!!!!!!!!!!
animuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: blackmamba » dv. jul. 03, 2009 1:06 pm
tara ha escrit:Black, que et vagi molt be l'examen! Per fi seras lliure!!!!

Autor: blackmamba » dv. jul. 03, 2009 1:08 pm
Papallona* ha escrit:bunikessssssss!!!
què tal tot??????????
pero on kedem??? al pallol???? i aparquem per alli????
bueno estic de guardia 24hs.. m'aniré connectant!!
la black estarà al exammmmmmmm aixxxxxxxxxxxxxxx suete.. suete .. suete!!!!!!!!!!!
![]()

Autor: laiac » dv. jul. 03, 2009 1:14 pm

Autor: blackmamba » dv. jul. 03, 2009 1:16 pm
laiac ha escrit:tara ha escrit:Laiac, dema volem fer comanda a la web de julio, per demanar cosetes de mostra, pero si tu vols els vanos, els pots demanar i compartirem despeses, jo crec que t'arribara a temps!
Son xulos i surten a 0.99 euros em sembla!
Et poso unes fotitos!
que he tornat a perdre la web de julio.....jopètaaaa, mira que l'hem posat vegades per aquí!!!!! i no sé on me la vaig grabar!!!!!!!!!!!
me la pot adjuntar algú?????????

Autor: blackmamba » dv. jul. 03, 2009 1:19 pm