Nuvies Lleida 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: Evie » dv. jul. 03, 2009 2:02 pm

Holaaaaa!!!

Ja soc a casa!!

La I que guais!!!ja ens contaràs que tal ha anat la prova! jo la tinc la setmana q be jijiji.

Carlina....que dir-te! estaves guapissimaaa!! avere quan ens passis l'altra foto de cos sencer i aixi et podre veure be el vetsit! EL maquillatge super finet , m'ha agradat molt jejejejje :D a vere a mi
>.-<: >.-<: >.-<:
M'ha agadart molt la crònica que has fet!! que siguis molt feliç i disfrutis molt de tot!!!

Moles petonets wapis!
Imatge
Evie
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

EntradaAutor: Evie » ds. jul. 04, 2009 3:36 pm

holaaaaa!!!!!

Avui m'han dit q es santa isabel..aixi que....bueno....sol volia dir-te La I MOLTES FELICITAAAAAAAAAATS!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Evie

EntradaAutor: silviangel » ds. jul. 04, 2009 8:58 pm

Hay nenetes meues!!! kin munt de dies sense entrar a veureus!!!! FELICITATS CARLINA!!!!! quin emocio lleguir totes aquestes coses tan xules que esteu visquent ara!!!! aix!!! mare meua!!! disfruteules molt siusplau!!!! que es lo mes bonic que te pasa a la vida!!!! molts petons a totes les meues guapetes!!! i molts anims a totes que ja us queda menos!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel
:: núvia experta

Entrades: 800
Membre des de: dg. set. 14, 2008 6:53 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: La I » dg. jul. 05, 2009 12:44 pm

Gracies Evie! no s'n recorda massa gent del meu sant....jejejeje

La proba super be! me va agradar moltíssim tornar-me a possar el vestit! ara fins al 10 d'agost.
Al principi tenia la sensació q apretava massa al cos. costava fins i tot respirar fons. A vosaltres tmb us passava? Al cap d'una estona de portar-lo ja semblava q hi estava millor.
Ara he de buscar algo pel cabell. QUe cars que son el pinxos pel cabell a pronovias!!!
Imatge
Imatge
La I
:: núvia rookie

Entrades: 188
Membre des de: dv. set. 19, 2008 1:59 pm

EntradaAutor: silviangel » dg. jul. 05, 2009 7:03 pm

La I ha escrit:Gracies Evie! no s'n recorda massa gent del meu sant....jejejeje

La proba super be! me va agradar moltíssim tornar-me a possar el vestit! ara fins al 10 d'agost.
Al principi tenia la sensació q apretava massa al cos. costava fins i tot respirar fons. A vosaltres tmb us passava? Al cap d'una estona de portar-lo ja semblava q hi estava millor.
Ara he de buscar algo pel cabell. QUe cars que son el pinxos pel cabell a pronovias!!!

Hole guapi!!! jo el detallet del cabell mel vaig comprar a casajuana y me va costar molt poquet, no en te molts pero els poquets que te son molt chulos, sino a la fanny tambe en tenen i me van dir que al bijoubijua o com s'escrigo també n'hi havia, pots mirar-ho!!! :-))
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel

EntradaAutor: aresia » dl. jul. 06, 2009 3:22 pm

hola noies!!!! com va el dilluns???jo encara estic cao de la despe...
aresia

Entrades: 1104
Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:50 pm

hla

EntradaAutor: carlina » dl. jul. 06, 2009 4:48 pm

hola noies!
Gràcies silvia i gràcies a totes també.
Ah noies em vaig oblidar de dir-vos que al convit ma germana ens va fer un power point amb fotos desde que érem petits fins la nostra despedida, va ser molt emotiu i al mateix temps divertit.

Aresia que tal la despedida?Vaig a veure si l'has explicat al teu post.

Fins aviat.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: aresia » dl. jul. 06, 2009 5:12 pm

si si al meu post esta explicat tot!!!!!!!1
aresia

hla

EntradaAutor: carlina » dl. jul. 06, 2009 5:23 pm

molt divertit aresia!
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: silviangel » dl. jul. 06, 2009 6:41 pm

aresia ha escrit:si si al meu post esta explicat tot!!!!!!!1

ara mateix nem a mirarlooooo ::love::
silviangel

EntradaAutor: batirxe » dt. jul. 07, 2009 11:10 pm

arbecub ha escrit:Ei wpes!!!

jo vaig fer la segona despedida dissabte passat, i akest dissabte tinc la tercera i la ultima....

Carlina!!!!MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!

hOLA GUAPIIISIMMA JA ESTIC AQUI!!!!! HOLA A TOTES!!!!!!
AQUESTA SETMANA ANIRE FEN LA CRONICA, NOMES VOLIA DIR-TE QUE JA ET QUEDA POC QUE DISFRUTIS AL 100% ARA, PQ AQUELL DIA VAN TANT I TANT DEPRESA QUE ES UN SON, UN SON IDEAL......
VA SER UN DIA INCREIBLE PLE, DE SORPRESES, DE LLAGRIMES D'EMOCIO I DE RIURE, VA SER UNA BARREJA DE SENTIMENT INDESCRIPTIBLES...ALGO FORA DE SERIE!!! JA US CONTARÉ PQ TINC FOTOS DE MOMENT OS DEIXO AMB AQUESTA PARA IR ABRIENDO EL APETITO JAJAJJAJA.
GRACIES PER VINDRE A VEUREM GUAPA!!!! ME VA FER MOLTA IL.LUSION ENCARA QUE ESTIGUES COM UN FLAN!!!
SI PUC JO también ANIRE A VEURET.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
batirxe

Entrades: 1110
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 9:52 am

EntradaAutor: aresia » dt. jul. 07, 2009 11:16 pm

batirxe que guapissimaaaaaaaaaa!!!!nena com va anar conta conta!!!!
aresia

EntradaAutor: La I » dc. jul. 08, 2009 8:12 am

Batirxe estaves molt guapa! Quan tinguis la crònica feta ens ho dius i la llegirem.

Arbecub no et queda res ja!!!!

Evie, ja tens el certificat dels cursets?
Imatge
Imatge
La I

EntradaAutor: Evie » dc. jul. 08, 2009 8:14 am

Bon diaaa!!

Guapisimaaaa!!! ja tornes a ser per aqui!! que beeeee ara ens has de contar tot i tot.

Nenes ahir vaig acabar de fer els rams de xupa-xups! apuf! vaig acabr reventada jejjejeje...espero que els hi agradin.

i....aquesta setmana a tope! comencem dijous....divendres prova del vestit, dissabte pre-boda (si no passas res) i diumenge a celebrar els 2 mesets que ens quedaran per la boda!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Evie

EntradaAutor: aresia » dc. jul. 08, 2009 12:29 pm

Evie ha escrit:Bon diaaa!!

Guapisimaaaa!!! ja tornes a ser per aqui!! que beeeee ara ens has de contar tot i tot.

Nenes ahir vaig acabar de fer els rams de xupa-xups! apuf! vaig acabr reventada jejjejeje...espero que els hi agradin.

i....aquesta setmana a tope! comencem dijous....divendres prova del vestit, dissabte pre-boda (si no passas res) i diumenge a celebrar els 2 mesets que ens quedaran per la boda!! >.-<: >.-<: >.-<:
,penja foticos que els veguem!!!!
aresia

EntradaAutor: Evie » dc. jul. 08, 2009 2:32 pm

La I ha escrit:Batirxe estaves molt guapa! Quan tinguis la crònica feta ens ho dius i la llegirem.

Arbecub no et queda res ja!!!!

Evie, ja tens el certificat dels cursets?

Wapi!! docns no! porto dos dies anant al centre on ho vam fer..a diferents hores i alli no hi ha ningu!!! els hi he evniat un maill..pero tmp em contesten...aixi q no se q fer....
pq els papers els hauriem de fer ja... no se :o-o: :o-o:
Imatge
Evie

EntradaAutor: Evie » dc. jul. 08, 2009 2:33 pm

aresia ha escrit:
Evie ha escrit:Bon diaaa!!

,penja foticos que els veguem!!!!

Si si!! a vere si faig fotos i us les ensenyo :)
Imatge
Evie

EntradaAutor: La I » dc. jul. 08, 2009 3:09 pm

Evie, divendres segurament els veuré, ja els hi diré tranki....

Lo dels rams de xupa-xups jo tmb en volia fer dos. He comprat dues espumes en forma de con d'aquestes de floristeria per a fer-ho.
Em podràs explicar com els has fet tu?
Imatge
Imatge
La I

EntradaAutor: Evie » dc. jul. 08, 2009 3:37 pm

Valeps! a vere si els hi pots comentar ia vere q et diuen jejeje.

Lo dels rams...t'explico: jo vaig comprar els bouquets fets que venien en packs jejejeje i res si tu tens la espuma de les flors pos es lo mateix...vas clavant els xupa-xups...donant una forma rodona...i dsp pos poses paper per embolicar-lo, solament es aixo...

Sempre pots decorar-lo afegint flors o cosetes pero bueno..jo els dhe deixat aixi jejejeje...

Vaig afer les fotos i us les penjo :)
Imatge
Evie

EntradaAutor: Evie » dc. jul. 08, 2009 3:50 pm

Bueno aqui estan..

La I si tens algun dubte ja sas ;)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Evie

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants