cc83 ha escrit:lluneta29 ha escrit:cc83 ha escrit:lluneta29 ha escrit:cc83 ha escrit:lluneta29 ha escrit:Nenes que no, que dijous no és... és divendres lo de la programació pq dijous arriben fins a la LE i la LO serà divendres ja... bieeeeeeeen!!! Un dia més per ensajar... jejejeje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Així que miriameta, com que faltaré tot el matí al curset, en quan hagi acabat l'exposició del treball, estic disponible!!! Ara l'hora no la sé... te la diré demà que suposo que surtirà publicat l'hora que he d'acudir!!! Així que per poc que pugui conta amb mi!!! Petonets!!!
Molts ànims per divendres!!!!!! tinc dos amigues k también els hi ha tocat divendres, així k encendrè una espelmeta per les tres!!! jejejejje anims!!!!!
Merci wuapa però dsps de parlar amb varia gent, m'ho han pintat tant negre que em smbla que passo bastant del tema pq saps? A tothom que li dic l'especialitat es fica les mans al cap i això em desanima bastant... ho sé que ho tinc cru però no cal que m'ho insisteixin jope... stik molt desanimada la veritat...
Alaaaa noo!! no et desanimis!! la gent es una mica així a vegades... pero tu no et desanimis pk no sas el que passará. Lo mes important es posar-hi ganes i intentar-ho fer a tope, ja veuras que els deixaras impresionats!! venga animillosssss!!
Ojalà que tinguis raó però no sé ni per on començar a explicar... encara m'he de fer el guió així que mira com anem... quin desastre! A més enlloc de preparar-me la, me'n he anat a la piscina així que mira com vaig...
jejejej bueno hi ha temps per tot, una mica d'organització i ja esta. segur k t'has passat tot el matí enmig d'unitats didàctiques, competències generals i objectius i ..... així k un ratet d relax se'l mereix tothom!
Que vaaaaaaaa si faig un curset a la EOI... imagina't!!!