Jo aquesta setmana he estat una mica OUT, entre unes coses i unes altres no estic al 100% d'Erika, jejejeje
lluneta... les opos, opositada estas i a tomar pol culo, res mes. Encara que haguessis fet lo millor de lo millor pensa que segur que hi ha 200 persones que tenen mes punts que tu per la merda de lantiguitat i cursets i aquestes porcades. I lo dels crits... doncs es veritat, jo a mes a mes tinc un xiulet i un martell daquells que quan piques a la taula fant soroll i si bufes per la punta también xiulen i quan no funciona a la taula els hi dono al cap, aixi que... jejejejeje
cc83... les sabates!!!! A POR ELLAS!!!! Jo tampoc tinc vestit pero ja tinc les sabates, jejejejeje Diuen que les cases es fan be si es fan forts els fonaments, no??? Doncs els nostres fonaments son les sabates!!!! Heu avançat un munt de coses amb poc temps!!!
miriameta... 7 anys ja... mare meva... jo amb el meu amore en fare 3 el dia 16 :) Quants dies dius que queden pel gran bodorrio??? QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
cuca... he de trucar a la urbana pq hi ha un cotxe per cappont que fa mes de 3 dies que no muen del lloc on esta aparcat... un blauet amb matricula FSY o semblant... et sona de qui pot ser???? Com van les vacances vecinaaaaaaaaaaa!!!!????!!!!!
Laucob, que tal la peque-peque??? i tu??? ja et veus mes maca o encara estas en fase "no mirar-se al mirall"??
Pikys... tu rai que et funcionaria...
Ise... que tal el teu repte personal??? Jo he tornat a recaure en el meu vici... mhe tornat a mossegar les ungles despres de moooooooooooooooolts dies sense ferho :( no hi ha manera, des de peque que ho faig i no hi ha res que mho solventi, no tinc prou força de voluntat!!!! Menys mal de les ungles de gel, jejejejeje
Tatianaaaaaa!!! Ben vinguda al club 2010 (i setembre de 2009
Amelie, ja teniu moltes coses!!!!!! Que beeeeeeeeeeeeee
Si em deixo a algu, mil perdons i mil petons :)
Ara començo a explicar el dia davui!!! Hem anat de rebaixes amb els meus pares a Zaragoza i mhe comprat les joietes per la bodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
que fuerte me pareceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! I la meva mare tambe sha comprat les seves
Cada cop esta mes aprop!!!!!!!!
Aquest divendres vaig de sopar de cosins i cosines habidas y por haber al Palau de Margalef, tindrem el Palau per nosaltres sols i dissabte anem tots cap a Port Aventura amb la limousine!!!! Que way que way!!!! Ja en tinc unes ganes!!!!!

m'has d'explicar on es aquesta tenda!!

Que emocionant!!