Autor: tara » dl. jul. 06, 2009 12:18 pm

Autor: laiac » dl. jul. 06, 2009 12:24 pm
tara ha escrit:Hola ninetes, aquest mati, he sortit a ezmorzar, i cuan tornava a la ofi, em truca el de Alcolor, (suposo que la maria li ha donat el telf), i no res que el nem a veure, que ens vol ensenyar els seus treballs, etc. i no se si anar-hi o que!
Tenim clar que volem que ens ho faci punt de vista, pero no se que fer, alomillor fa una oferta irresistible!

Autor: laiac » dl. jul. 06, 2009 12:26 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. jul. 06, 2009 12:30 pm

Autor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 1:46 pm

Autor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 1:53 pm
torsaeann ha escrit:Bones ninetes¡¡¡¡
Jo ara vaig a arreglar-me i bateig¡¡¡¡
Tinc que ser a les 17.30 a l'esglèsia de serrallo i després berenar-sopar¡¡¡¡
Bueno petardes¡¡¡
Espero que tot bé i fins demà¡¡¡¡¡¡
Laia¡¡¡¡i el tats?
Mua a totes¡¡¡¡

Autor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 1:55 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Holeeee ninetesss!!!! com va el diumenge??? Jo feta "mistos"...ja no estic per aquests trotes de despedida!!! jo a partir de la meva, fomentaré una altra manera de fer les despedides i serà anar al cine i a dormir!!!! jajajaencara que no se si tindrà gaire exit...
He arribat a les 9 del mati a casa desde Bcn, i des de ahir a les 18:30 que vam quedar...i ara..estic amb l'estomac i el meu caparrò fet caldo...
Nenes...ja parlem dem'a que no trigarè en marxar a dormir...i ara em quedo soleta que el meu nen va a treballar!!! jopetaaaaLaiac?????? que tal el tast??? espero que tot molt be i ja ens explicaràs!!!!
Petonets a totes les demès!!!!

Autor: nur_jor » dl. jul. 06, 2009 1:56 pm

Autor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 2:00 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEESSSSS!!!!
però ho millor del dia...........JA TENIM HOTEL on dormir!!!!!!
Hem anat a preguntar al termes de montbrio i ens ha convençut..........ens quedarem dues nits, la primera nit de noces ens posaran en una habitació de matrimoni i com que no ens aixecaríem a temps per l'esmorzar, ens el portaran a l'habitació.....que a mi això m'encanta!!!!!!!!!!!!!!!!!
i després o bé podem fer l'aquatonic, però jo ja hi he estat vegades, o bé podem anar també a la piscineta exterior que tenen i allí de relax!!!!!!!
Bé, almenys una alegria!!!!!

Autor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 2:03 pm
laiac ha escrit:IMPORTANT!!!!!!!!!!!!
SUPER MEGA KEDADA NINETES DESPEDIDA LAIAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Noies...........com vam comentar algun dia, i l'altre dia que vaig parlar amb la Tara, us proposo:
- Què us sembla una nit, sopar a casa meva.............(no cal anar de festa perque tema per xarrar en tenim un rato)....................
Posaria la taula a la terrassa o a baix al jardí, i podríem fer un soparet multi variat.......és a dir...............vam dir de què cadascú portes una cosa........truites, jo alguna quiche, torrades, coca amb recapte!!!!!!!!!!!! o bé-...........plan 2.....anar les que poguem a comprar al mercadona o on sigui, i fem un soparet compartit!!!!!!!!!!!!!!!1
No és que no vulgui fer sopar eeeee......però segons els que siguem, millor fer-ho així i cap complicació per ningú...............ahhhhhhhhh la beguda la poso jo, i si us voleu quedar a dormir cap problem!!! hi ha espai!!!!!!!!!!!!1
Seria un bon dia el dissabte 18 de juliol!!!!!!!! però haig de confirmar si tinc una altra despe fora!!!!!!!!!!! és que el 17 no puc....no us fa res que sigui en dissabte no????????????????'
Bé.............a veure què n'opineu!!!! i ja dic, les que els hi faci mandra anar cap a casa......a dormir aquí!!!!!!!!!!
Patunets!!!!!!!!!!!!!

Autor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 2:06 pm
estiu2010 ha escrit:blackmamba ha escrit:nur_jor ha escrit:blackmamba ha escrit:Giss ha escrit:Hola ninetes!!!
Les samarretes ja estan demanades... les tindrem el dia 15!!!!
Desprès hem fet un vol pel Reus, no havia aglomeració de gent eh?
La quedada d'avui ha estat molt fructífera! jeje
Black i estiu, al final us hem demanat una XL, hem pensat que és la que us anirà millor, pel tema de que son molt curtes...
Sí, la quedada la fem dimarts per a que la Papallona pugui vindre. Ja quedarem en l'hora i tal.
Petonets! M'hen vaig a dinar a casa de ma germana, que celebrem el cumple del meu nebot. Ja arribem tard!
Mua!
Guapa!!! perfecte, a veure que tal queda la XL!!! jejejeje, es la que has agafat tu, Nur????
doncs res, quina llàstima no haver anat!!!!
a espera-se a dimarts!!!!!
muaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
hola guapa!!
nena, quina llastima que no hagis pogut venir!!
ara la proxima quedada... dimarts!!! allí estaré!!
en tema camisetes jo no ho tinc clar... és que la L m'anava bé de cos, però era molt molt curta!! i em sentia incomoda... la veritat, i llavors la noia de la botiga ha dit que el dimecres li arribaran les talles XL i que el dijous ens podem passar per emprobar-les, i jo dijous baixaré a Reus a veure com és la XL i a veure si ho veig mes clar. Llavors decidiré si L o XL.
Pero quedava molt curta??? set veia el melic?? o no tant?? aix, no se!!!! esq crec q la XL m'anirà gran!!!! xq jo a males em poso una altra de tirants fineta a sota x a q no es vegi tan curta!!! si vas dijous potsr jo también m'hi apunto i me l'emprovo también!!! xq com hem quedi gran..... ggggggggggggg jejejejeje
ome jo tmb opino com tu voleu dir q una xl no sera molt gran???jo fai servir la l x no marcar res xo una xl???on es la botiga???xq si aixo dema al mati mi paso!!!

Autor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 2:10 pm
estiu2010 ha escrit:Laiac tu digues el dia q et va be xq segur que els tens tots plens i naltres intentem amoldar-nos a tu no pateixis
Quina mandra em fa anar a treballar.....les tarde em maten...
Black i com es q no vas en cotxe???xl parquing??jo et puc dir un lloc x aparcar per als treballadors i es gratuit!!
Bueno ninetes jo fins el dissabte no podre quedar i nomes podre venir poca estona xq a les 3 i mitja em de ser a falset que ian els campionats de catalunya i el xic a danar a correr!!!
Bueno ja direu alguna cosa de dissabte...
Petonets

Autor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 2:12 pm
tara ha escrit:Hola ninetes, aquest mati, he sortit a ezmorzar, i cuan tornava a la ofi, em truca el de Alcolor, (suposo que la maria li ha donat el telf), i no res que el nem a veure, que ens vol ensenyar els seus treballs, etc. i no se si anar-hi o que!
Tenim clar que volem que ens ho faci punt de vista, pero no se que fer, alomillor fa una oferta irresistible!

Autor: torsaeann » dl. jul. 06, 2009 2:16 pm

Autor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 2:17 pm

Autor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 3:29 pm

Autor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 3:44 pm
nur_jor ha escrit:Black! Tens privi!

Autor: nur_jor » dl. jul. 06, 2009 3:46 pm
blackmamba ha escrit:nur_jor ha escrit:Black! Tens privi!
Guapaaaaaaaaaaa, moltes moltes gràcies!!!!!!!!!!!!! ets una crack, era el q buscava!!!!!!!!!!!!!!!
GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()