cuca lleida ha escrit:princeses ja torno a ser akiiiiii
gracies a totes pels consells i els anims, trankiles que animare a la meva amiga tant o mes !!!![]()
A veure on son les fotos de la boda, de les sabates akestes tant xules...de les joies....![]()
jo vull fotooooooooooooooooooooosssss
jejejeje
i trankiles que farem kedada, el dijous me va fenomenal i el dimecres i el divendres...... aixi que decidim un dia i llestos! jejeje biiiennnnnnnnnnnn kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaa
vecinaaaaaaaaaaaaaaa no t'havia reconegut, es que saps soc una mica miiiopeee jejejejejetens el cabell llarg eh?? esa pelukera que tens...!!jejeje
sas son germa tambe se casa l'any que ve! (el de la peluquera, dolors) que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Tinc una noticieta
jejej ja se que encara ens queda pero si pren iniciativa i decideix el nino s'ha aprofitarja tenim encarregades les invis!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en quant m'arribi una us l'ensenyare
(per cert les vaig encarregar per internet i suuuupre be , mooooolt contents del tracte i la rapidesa )
Cuquet nosaltres també ho voliem fer ara a l'estiu a vere si ens decidim pq així ja tinc una cosa menys!!! Em van agradar mooooolt tot s'ha de dir són suuuuper originals!! A més ens hem ficat a fer lo de les taules que et vaig dir, avui he comprat paper de foto i ja tinc les caràtules, ara només queda fer la prova de com surt i ja tindrem les taules!!! Ja us ho ensenyaré...